Kunnollista kiinalaisen ravintolan buffet-pöytää Oulussa?

Anonyymi-ap

Huomasin pitkästä aikaa aiemmassa lemppariravintolassani käydessäni, että paljon oli muuttunut ja huonompaan suuntaan, mutta hinta oli noussut.
Asiakkaat velvoitetaan nykyään palauttamaan näköjään itse astiansa. Ravintolassa, jonka buffet-hinta on 17,90.
Salaattipöydän valikoima oli pienentynyt ja susheja kokonaisen pöydän sijaan jotain parikymmentä kappaletta salaattipöydän reunoilla- Ruuat olivat tarjolla matalammissa astioissa ja luonnollisesti ruokaa oli niissä vähemmän. Itse asiassa kaikkea oli koko ajan tosi vähän, kevätkääryleitäkin ihan pari kappaletta kumpaakin. Valikoima oli suppea aiempaan verrattuna ja viikonlopun kalliimmassa buffetissa oli yhdessä seisovan pöydän vadissa tarjolla RANSKALAISIA PERUNOITA.
Keitto oli suunnilleen vettä, mitään sattumia siinä ei ollut. Ja siis kävin lauantaina iltapäivällä , kuitenkin buffet-pöydän sulkeutumiseen oli aikaa kolme tuntia ja asiakkaitakin varmaan parikymmentä. Tosiaankin pettynyt.
Kertokaa mulle joku kunnollinen kiinalainen buffet Oulussa tai 20 kilometrin säteellä. Tuonne en enää mene tosiaankaan

10

2562

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hinnan lisäksi juuri tuon takia en käy juottoloissa, joita virheellisesti ravintoloiksi kutsutaan. Viimeksi kävin Porvoossa opetusravintolassa noin v 2000 ja se ruuan taso oli samaa kuin 1960 -luvulla Oulussa P-PKAK:n ruokalassa: pari huonoa perunaa ja kastikkeena ruskehtavaa suolavettä jossa heilui muutama mikroskooppinen lihanpala ja kurkun sekä porkkanan pala. Eli ei siellä edes opeteta tekemään edes keskitason kotiruokaa saati Herrojen Herkkuja! Leipä ei kuulunut menuun ja juomaksikin pelkkää kraanavettä. Tilauksesta ja eri hintaan toki oluita ja viinoja hirmuhintaan.
      Pitäkää tunkkinne, minä pysyn vastakin poissa teiltä! Missä tahansa tienvarren huoltoaseman baarissa saa paremmat ruuat ja paljon halvemmalla.

• Anonyymi

Oulussa on vain 1 hyvä kiinalainen ravintola ja se on Joutsensillan Little Dragon. Tosin ruoka on maistunut samalta jo 15 vuotta eli mikään ei tosiaan muutu. Työntekijätkin yhä samoja. Mutta älä tuhlaa rahojasi muihin, kun tuo on ainut hyvänmakuinen. Tosin limu ei ole aitoa enää. Tavallista sokeri-Colaa toivon pian takaisin hanoihin, eikä mitään aspartaami-Pepsiä, jota ei kukaan syöpätietoinen juo.

• Anonyymi

En yleensä käy ravintoloissa joten en voi vertailla, mutta kävin Iin kärkkäisen kiinalaisessa ravintolassa ja siellä ainakin ruokaa riitti ja illallakin sitä tuotiin lisää noutopöytään. Buffetin hinta oli jotain 12-13 euroa (en maksanut itse). Kävisin uudestaankin.

• Anonyymi

Buffet houkuttelee, niinkuin lounasaikakin. Saisi olla lounasaika hinnat, viikonloppunakin. Ravintola-alakin semmoista bisnestä että houkutuskeinot ovat moninaiset.

• Anonyymi

Joillakin on viikonloppunakin työlounasaika ja kun herkkuttelemaan pääsee, niin voi hyvinkin olla päivän kohokohta . Hinta monesti houkuttaa ja muutkin tekijät, kuinka innostuu syömään.

• Anonyymi

Monesti lounasaikana saa uutta inspiraatiotakin, kunnon lounas antaa voimia, niitä tarvitaan, monessakin asiassa, mutta monesti parhaat ideat syntyvät kun on syönyt kunnolla.

• Anonyymi

Totta! Sain idean minäkin! Röyh. Ja nyt sohvalle...

• Anonyymi

Royal garden Rautatienkadulla on hyvä.

• Anonyymi

Hai Long Isokadulla on kaupungin pohjanoteeraus. Enintään keskinkertainen ruoka ja asiakkaisiin kyllästynyt omistaja. Sen sijaan Beijing Rantakadulla on hyvä!

• Anonyymi

Kotimainen kethu on hyvä vaihtoehto imperialistiselle kiinalaiselle sushille.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1777
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1588
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1109
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      44
      1000
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      822
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      790
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe