Yhteiskunta
Maahanmuutto
Kohta alkaa huuto ja melu ruotsissa ihan varmasti!
Anonyymi-ap
2023-12-11 10:34:22
https://www.suomenuutiset.fi/ruotsi-selvittaa-maahanmuuton-todelliset-kustannukset/
tarviiko kommentoida lisää?
Naurellaan yhdessä kuten SDP Moktar Gubta Seijaah
Maahanmuuton kustannukset pitää selvittää mm oulussa-ruotsikin toimii ihme!
7
156
Vastaukset
- Anonyymi
Suomessa mamujen aiheuttamat kustannukset ovat valtakunnan salaisuus. On vallanpitäjille suuri riski, jos suomalaiset saisivat tietää mamujen aiheuttamat TODELLISET KUSTANNUKSET. NE OVAT TODELLA MILJARDILUOKKAA.
Voisihan se yhteiskuntarauha vaarantua, kun todelliset luvut kerrottaisiin kansalle!!!
Tavallinen kansalainen saa rukoilla kelalta toimeentulotukea ja joutuu käymään läpi paperisodan, mutta mamuille on piikki auki rajattomasti. Sitten suomalaisia seisookin pitkät jonot leipä- ja ruokajonoissa. Tällainen sosiaalietujen onnela Suomi on vain mamuille - ei suomalaisille, jotka elättävät tuota porukkaa.- Anonyymi
JAA
- Anonyymi
Juha Sipilä julkisuuteen kiistämään asiat?
- Anonyymi
Jostain luin,että mamut vie meiltä 10mrd.en oo ihan varma kun en löydä lähdettä.
- Anonyymi
Persuillahan on nyt tuhannen taalan paikka kertoa miten asiat ovat, itse valtionvarainministerikin on persu, hän varmaan tietää nuokin faktata tarkalleen. Miksei persut kerro faktoja?
- Anonyymi
hieno hommoo
- Anonyymi
7787
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 784398
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺744225Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433629Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163223Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle382860En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142592Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102434IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm341618Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1571332Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli851144