Terveisiä kauppiaalle. Kilpailijan julkinen haukkuminen ja arvostelu (jopa jo ennen kuin se on tullut markkinaan) katsotaan yleensä suurimmaksi markkinointiviestinnän virheeksi. Turussakin on useita viestintätoimistoja jotka voisivat varmasti auttaa yritystäsi väistämään edes kaikkein syvimmät ja teräväreunaisimmat kuopat. Kerrot myös kauppasi some-tilillä että hintakilpailu on helppo laji ja sitä voi tehdä kuka vaan. Me verkahovin asukkaat odotamme suurella mielenkiinnolla miten sitten reagoit kun taloon tulee edullisempi kilpailija, puheistasi päätellen tuo on siis ilmeisen helppoa laskea hintoja. Miksi et tee sitä vaikka heti? tätä ihmettelemme. Verkahovin k kauppa on varmaan kalleudessaan turun top 5 kauppoja, kalliimpi kuin se vanha Siwa.
K-market Verkahovi
4
406
Vastaukset
- Anonyymi
En ole vuosiin erehtynyt aukaisemaan keskon liikkeisiin ja liian ahneet kauppiaat on siihen syy. S-kaupoissa ei ole kauppiaita ja hinnat suht edullisia, verraten k-kauppoihin.
- Anonyymi
Aloittaja voisi kertoa nimensä. Suomen oikeinkirjoitus ei ole vahvin puoli .
Aloittaja ja seuraava ovat melko varmasti Turun Osuuskaupan palkollusia.- Anonyymi
"palkollusia" :) . Väli ei tule ennen pistettä sanan aloittaja jälkeen pilkku...miten oletkin saanut kahteen virkkeeseen näin monta virhettä. Olisko ihan kauppias itse asialla :)
- Anonyymi
Isännätön raha mellastaa eikä silloin tappiolla ole väliä.
Johtajien palkat juoksevat ja hallitus on kumileimasin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1938696
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264858- 504308
- 623867
- 513246
- 503060
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.542790Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262716- 432511
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422415