Mikä saa?

Daman..

Jonkun valitsemaan niinkin tavanomaisen ja ruman koiran kuin Sakemanni? En edes kehtaisi kulkea mokomien kyyristelijöiden kanssa missään. Surkeita näkyjä ovat. Sitten jotkut vielä luulee että on jotenkin "hienoa" omistaa joku sakemanni!! Siis haloo.. jos munanjatketta etsii niin ehkä joku cane corso tms kunnon koira olis parempi. En kyllä suosittele munan jatkeeksi mitään koiraa. Pointti vaan on se että Sakujen omistajat eivät tiedä koirista mitään ja eivät muita koiria kykenisi omistamaankaan kuin kyttyräselän.

60

3816

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tarvitse

      en kyllä tarvitse munanjatketta omasta sakustani, koska ei ole munaa mitä jatkaa! taidat olla vaan kateellinen meille sakujen omistajille! tai sitten haluat vain piristää päivääsi kun saat tappelun aikaseksi täällä palstalla! sakuista saa kuule hienon koiran kun niitä kouluttaa ja pitää huolen niistä. aika paljon kuule niitä nykyään ihmisillä onkin jo, ja en yhtään ihmettele. niistä saa hyvän ystävän ja ennen kaikkea myös vahdin kotiin. että työnnä sää tuo mielipiteesi sinne missä pippuri ei kasva!!! ootkos huomannut mitä rotuja poliiseilla ja vartio ihmisillä on? tuo sinun haukkumasi rotu niillä on!

      • hah

        Mitä ihmeen tappelua tollaisesta luskutuksesta voisi syntyä?

        Kyllä me tiedetään, mitä meidän rotumme on, ja ihan vilpittömästi voimme nauraa noille reppanoille, joilla on ongelmia oman valintansa kanssa. Kukaan omaansa tyytyväinen tuskin juoksentelee muiden rotujen palstoilla itkemässä.

        Meillä on kiistattomasti maailman paras rotu, eikä meidän tarvitse provosoitua mistään vastakkaisista mielipiteistä.


      • kikka
        hah kirjoitti:

        Mitä ihmeen tappelua tollaisesta luskutuksesta voisi syntyä?

        Kyllä me tiedetään, mitä meidän rotumme on, ja ihan vilpittömästi voimme nauraa noille reppanoille, joilla on ongelmia oman valintansa kanssa. Kukaan omaansa tyytyväinen tuskin juoksentelee muiden rotujen palstoilla itkemässä.

        Meillä on kiistattomasti maailman paras rotu, eikä meidän tarvitse provosoitua mistään vastakkaisista mielipiteistä.

        ...tänne kirjoittaa ihan mitä vaan,kaikki mielipiteet kun eivät ole aina samoja kuin itsellä.Tosin eihän fiksut sakemannin omistajat laukkaa toisten rotujen palstoilla haukkumassa näiden koiria ja ihmeellisiä valintoja.

        Saksanpaimenkoira on maailman suosituin koirarotu,ja jos yksi katkera soraääni yrittää piipittää muuta,niin kuuluvuus on huono,mutta antaa sen piipittää.Tollanen katkera vuodatus on hassunhauskaa lukemista,vailla mitään pohjaa,taitaa olla katkera,kun oman taluttimen päässä on rotu joka ei opi,ei osaa ja räksyttää.

        Yritä kestää,tai vaihda rotua ja tarkista vielä oma lääkitys ja muista ottaa ne pillerit,niin kyllä se siitä.Mutta muista älä kosta koiralle,rotuun katsomatta,omaa huonoa oloasi.


      • blackmagictiger

        varsinkin uros ja narttuseefferit on ihania.


    • hmm..

      Daman on kyllä provoilijoiden Mervi Tapola.

      • ---

        Toi oli paras! :D


    • namiii

      ei oo kyllä mun sakemanni kyttyräselkää nähnykään!!!aivan suora selkä ja hyvät kulmat.. ja ei oo kyllä mullakaan mitään mitä tuolla koiralla voisi jatkaa.mikä vi**n kyyristelijä??SE ON HIENOA OMISTAA SAKSANPAIMENKOIRA!!miten niin ei tiedetä koirista mitään.Luoja sä oot säälittävä ja kateellinen..sun pointtis on aika perseestä

      • Daman...

        Voi kuulkaa! Olisin saanu Sakun 670 eurolla mutta otin toisen rodun 1200 eurolla just sen takia että noi on niin helvetin rumia! Ootte niin ylpeitä vaikka koko maailma nauraa teidän tavanomaisuudelle! Miksiköhän se on suosituin rotu? Koska maailmassa on niin paljon tietämättömiä ihmisiä! Kyllä te ootte säälittäviä ja vielä luulette että joku olis kateellinen teidän rumille hulluille koirille! Voi luoja! Kunnon koira sen olla pitää! Sopii kyllä teille oikein hyvin toi rotu... Ja vielä kateellisia ha ha haa! Enköhän olis ottanut sen rodun jos olisin kateellinen! Kyllä te ootte hauskoja


      • kikka
        Daman... kirjoitti:

        Voi kuulkaa! Olisin saanu Sakun 670 eurolla mutta otin toisen rodun 1200 eurolla just sen takia että noi on niin helvetin rumia! Ootte niin ylpeitä vaikka koko maailma nauraa teidän tavanomaisuudelle! Miksiköhän se on suosituin rotu? Koska maailmassa on niin paljon tietämättömiä ihmisiä! Kyllä te ootte säälittäviä ja vielä luulette että joku olis kateellinen teidän rumille hulluille koirille! Voi luoja! Kunnon koira sen olla pitää! Sopii kyllä teille oikein hyvin toi rotu... Ja vielä kateellisia ha ha haa! Enköhän olis ottanut sen rodun jos olisin kateellinen! Kyllä te ootte hauskoja

        ...mutta sä olet naurettava...


      • Hurtta
        Daman... kirjoitti:

        Voi kuulkaa! Olisin saanu Sakun 670 eurolla mutta otin toisen rodun 1200 eurolla just sen takia että noi on niin helvetin rumia! Ootte niin ylpeitä vaikka koko maailma nauraa teidän tavanomaisuudelle! Miksiköhän se on suosituin rotu? Koska maailmassa on niin paljon tietämättömiä ihmisiä! Kyllä te ootte säälittäviä ja vielä luulette että joku olis kateellinen teidän rumille hulluille koirille! Voi luoja! Kunnon koira sen olla pitää! Sopii kyllä teille oikein hyvin toi rotu... Ja vielä kateellisia ha ha haa! Enköhän olis ottanut sen rodun jos olisin kateellinen! Kyllä te ootte hauskoja

        Pointtini miksi otin saksanpaimenkoiran.
        Tarvitsen koiran joka toimii säällä kuin säällä.
        Jonka kanssa voi harrastaa lajia kuin lajia.
        Koira voi vetää rekeä ja pystyy puollustamaan kotia.
        Koiran jonka turkin hoito ei ole liian vaativaa ja koiran joka rakastaa liikkumista.
        Koiran joka toimii yhtä hyvin korpimetässä, kallioilla kuin pellollakin tai kaupungissa.
        Koiran joka on tasapainoinen omilleen uskollinen
        ja hetkeäkään epäröimättä valmis puollustamaan omiaan.
        Minulle on aivan sama mitä sinä tai muut rodusta olette mieltä. Sillä koirahan on minun ei sinun ja ei minun koirillani tarvitse kehoilla "kunnon koira se olla pitää" tyyliin....Sillä niitähän ne just on ;)
        on monia muitakin rotuja joista pidän niinkuin dogo argentino ja jotkut mastiffit ja kaukkarit, dobberit, rotikat...mutta esim. dopperille saattas tulla kylmä kun koko yön viettäs lumihangessa ja taas kaukkari ois aika kömpelö jossain raunioilla ja sitä olisi vaikea kulettaa mukana...
        Ja luuletko että se hinta on niiku se juttu?!
        Että mun koiran on oltava parempi kuin se oli kalliimpikin...
        Ja minun puolestani naurakoon vaan...
        Sillä minä tiedän että itselläni on rotu joka sopii mulle kuin nyrkki silmään ja rotua en vaihda!!!
        Mutt eläköön se kanssa ja kestäköön!!!


      • E.A
        Daman... kirjoitti:

        Voi kuulkaa! Olisin saanu Sakun 670 eurolla mutta otin toisen rodun 1200 eurolla just sen takia että noi on niin helvetin rumia! Ootte niin ylpeitä vaikka koko maailma nauraa teidän tavanomaisuudelle! Miksiköhän se on suosituin rotu? Koska maailmassa on niin paljon tietämättömiä ihmisiä! Kyllä te ootte säälittäviä ja vielä luulette että joku olis kateellinen teidän rumille hulluille koirille! Voi luoja! Kunnon koira sen olla pitää! Sopii kyllä teille oikein hyvin toi rotu... Ja vielä kateellisia ha ha haa! Enköhän olis ottanut sen rodun jos olisin kateellinen! Kyllä te ootte hauskoja

        Ettei sinulle ole myyty saksanpaimenta lue koiraa sanan varsinaisessa merkityksessä ja olet joutunut tyytymään johonkin korvikkeeseen.

        Olen pahoillani puolestasi, ehkä joskus kasvat aikuiseksi ja joku kasvattaja ottaa sinutkin vakavasti.


      • Jonsku
        E.A kirjoitti:

        Ettei sinulle ole myyty saksanpaimenta lue koiraa sanan varsinaisessa merkityksessä ja olet joutunut tyytymään johonkin korvikkeeseen.

        Olen pahoillani puolestasi, ehkä joskus kasvat aikuiseksi ja joku kasvattaja ottaa sinutkin vakavasti.

        minunkin koirani sitten jokin hullu turha munanjatke kun on Hollanninpaimen? Aika lailla samoilla linjoilla meinaan ollaan... Hieman outoa tollainen yleistys minun makuuni.
        Minä tykkään ehdottomasti Holskuista ja kaikesta niissä, niin komeasta brindlestä väristä, ylväästä ulkonäöstä kuin älykkäästä luonteesta ja vartiointivietistä. Ei tarvitse pelätä kun sen kanssa liikkuu. Onko sekin sitten hullu? Sakemannejen omistajilla on varmasti hyvät syyt miksi ovat sakun ottaneet ja sinulla syysi miksi et ole ottanut. Kukin tavallaan!


      • Daman...
        Jonsku kirjoitti:

        minunkin koirani sitten jokin hullu turha munanjatke kun on Hollanninpaimen? Aika lailla samoilla linjoilla meinaan ollaan... Hieman outoa tollainen yleistys minun makuuni.
        Minä tykkään ehdottomasti Holskuista ja kaikesta niissä, niin komeasta brindlestä väristä, ylväästä ulkonäöstä kuin älykkäästä luonteesta ja vartiointivietistä. Ei tarvitse pelätä kun sen kanssa liikkuu. Onko sekin sitten hullu? Sakemannejen omistajilla on varmasti hyvät syyt miksi ovat sakun ottaneet ja sinulla syysi miksi et ole ottanut. Kukin tavallaan!

        Samoihin munanjatkeisiin kuuluvat nekin! Tosin eivät ole niin rumia kuin sakut mutta epäilen sun motiivejas ottaa Holsku. Tiedätkö edes mitään niistä?? Tiedätkö että se on harvinainen rotu ja sitä ei paiskota niinkuin sakuja!? Se on toiminut karjan vartiana ja pihavahtina joten ei ole mikään tavallinen hölmö alistuva tollo niin kuin saku! Osaatko edes pitää sitä hallinnassa jos se hyökkää?? Epäilen että sun olis kannattanu pitäytyä sakussa ja liittyä näiden munanjatkeiden omistajien seuraan. Jos kohtelet sitä Holskua niin kuin luupää sakua niin se tulee vihaiseksi ja saattaa vaikka tappaa!
        Joo ja mulla on todella hyvä syy olla ottamatta sakua! Niin ja ei ole kovin vaikea löytää sakua jos sellaisen haluaa että turha luulla että joku kasvattaja ei myis! Todella surkea kommentti! Esitin vain ihmetykseni siihen että miksi joku haluaa noin yleisen rodun josta ei ole tositoimissa mihinkään! Ei osaa itse tehdä päätöksiä esim. puolustaessaan vaan pitää kuulla käsky dorkalta omistajaltaan. Huono koira hyh hyh! Niin ja älä sä Jossu vai mikä lie olitkaan ota ittees yhtään! En puhunu Holskuista, niissä sentään on JOTAIN tyyliä!


        Silti voin sanoa että ainoa oikea koira MULLE on rotikka!


      • auslese
        Daman... kirjoitti:

        Samoihin munanjatkeisiin kuuluvat nekin! Tosin eivät ole niin rumia kuin sakut mutta epäilen sun motiivejas ottaa Holsku. Tiedätkö edes mitään niistä?? Tiedätkö että se on harvinainen rotu ja sitä ei paiskota niinkuin sakuja!? Se on toiminut karjan vartiana ja pihavahtina joten ei ole mikään tavallinen hölmö alistuva tollo niin kuin saku! Osaatko edes pitää sitä hallinnassa jos se hyökkää?? Epäilen että sun olis kannattanu pitäytyä sakussa ja liittyä näiden munanjatkeiden omistajien seuraan. Jos kohtelet sitä Holskua niin kuin luupää sakua niin se tulee vihaiseksi ja saattaa vaikka tappaa!
        Joo ja mulla on todella hyvä syy olla ottamatta sakua! Niin ja ei ole kovin vaikea löytää sakua jos sellaisen haluaa että turha luulla että joku kasvattaja ei myis! Todella surkea kommentti! Esitin vain ihmetykseni siihen että miksi joku haluaa noin yleisen rodun josta ei ole tositoimissa mihinkään! Ei osaa itse tehdä päätöksiä esim. puolustaessaan vaan pitää kuulla käsky dorkalta omistajaltaan. Huono koira hyh hyh! Niin ja älä sä Jossu vai mikä lie olitkaan ota ittees yhtään! En puhunu Holskuista, niissä sentään on JOTAIN tyyliä!


        Silti voin sanoa että ainoa oikea koira MULLE on rotikka!

        Jo aika monta olutta mennyt alas?
        Jutut ei kovin älykkäiltä vaikuta ainakaan.


        Hieno rotu myös rotikka, mutta väärillä ja osaamattomilla omistajilla koira-parat menevät kyllä täysin hukkaan.

        Menes nyt jo kuule muualle provoamaan, tosi typerää ja lapsellista tekstiä tuo suoltamasi.


      • Käyttis
        Daman... kirjoitti:

        Samoihin munanjatkeisiin kuuluvat nekin! Tosin eivät ole niin rumia kuin sakut mutta epäilen sun motiivejas ottaa Holsku. Tiedätkö edes mitään niistä?? Tiedätkö että se on harvinainen rotu ja sitä ei paiskota niinkuin sakuja!? Se on toiminut karjan vartiana ja pihavahtina joten ei ole mikään tavallinen hölmö alistuva tollo niin kuin saku! Osaatko edes pitää sitä hallinnassa jos se hyökkää?? Epäilen että sun olis kannattanu pitäytyä sakussa ja liittyä näiden munanjatkeiden omistajien seuraan. Jos kohtelet sitä Holskua niin kuin luupää sakua niin se tulee vihaiseksi ja saattaa vaikka tappaa!
        Joo ja mulla on todella hyvä syy olla ottamatta sakua! Niin ja ei ole kovin vaikea löytää sakua jos sellaisen haluaa että turha luulla että joku kasvattaja ei myis! Todella surkea kommentti! Esitin vain ihmetykseni siihen että miksi joku haluaa noin yleisen rodun josta ei ole tositoimissa mihinkään! Ei osaa itse tehdä päätöksiä esim. puolustaessaan vaan pitää kuulla käsky dorkalta omistajaltaan. Huono koira hyh hyh! Niin ja älä sä Jossu vai mikä lie olitkaan ota ittees yhtään! En puhunu Holskuista, niissä sentään on JOTAIN tyyliä!


        Silti voin sanoa että ainoa oikea koira MULLE on rotikka!

        Kuvaa ymmärryksesi tasoa, kun et edes ymmärtänyt mitä E.A. sinulle yritti kertoa.

        PS: liika huuto- ja kysymysmerkkien käyttö antaa kirjoittajasta teinimäisen kuvan, ja vie uskottavuutta kirjoituksesta. Sinun kannattaa hioa kirjoitustyyliäsi, mikäli aiot provoilla tyylikkäästi ja aidon tuntuisesti.


      • jollakin tosi

        pätemisen puute.HAH.....


      • salli
        Hurtta kirjoitti:

        Pointtini miksi otin saksanpaimenkoiran.
        Tarvitsen koiran joka toimii säällä kuin säällä.
        Jonka kanssa voi harrastaa lajia kuin lajia.
        Koira voi vetää rekeä ja pystyy puollustamaan kotia.
        Koiran jonka turkin hoito ei ole liian vaativaa ja koiran joka rakastaa liikkumista.
        Koiran joka toimii yhtä hyvin korpimetässä, kallioilla kuin pellollakin tai kaupungissa.
        Koiran joka on tasapainoinen omilleen uskollinen
        ja hetkeäkään epäröimättä valmis puollustamaan omiaan.
        Minulle on aivan sama mitä sinä tai muut rodusta olette mieltä. Sillä koirahan on minun ei sinun ja ei minun koirillani tarvitse kehoilla "kunnon koira se olla pitää" tyyliin....Sillä niitähän ne just on ;)
        on monia muitakin rotuja joista pidän niinkuin dogo argentino ja jotkut mastiffit ja kaukkarit, dobberit, rotikat...mutta esim. dopperille saattas tulla kylmä kun koko yön viettäs lumihangessa ja taas kaukkari ois aika kömpelö jossain raunioilla ja sitä olisi vaikea kulettaa mukana...
        Ja luuletko että se hinta on niiku se juttu?!
        Että mun koiran on oltava parempi kuin se oli kalliimpikin...
        Ja minun puolestani naurakoon vaan...
        Sillä minä tiedän että itselläni on rotu joka sopii mulle kuin nyrkki silmään ja rotua en vaihda!!!
        Mutt eläköön se kanssa ja kestäköön!!!

        zcdczczczczc


    • kysyz

      *nauraa kippurassa*

      Ei mutta hyvää viikonloppua ja kaunista kesää sinulle! =)

      Terv. Kyttyräselkäisen jatkeen onnellinen omistaja ;)

      • Puususi

        Mulla ei olekaan kyttyräselkäistä jatketta, vaan korvike! Nih. ;)


    • joku!

      voiko joku olla noin ällö ihminen kuin sinä. onneks et ole ottanut sakua itelles, olis noin idiootilla tullut sen kanssa vaikeuksia!!! et kuule varmaan omista edes pientä villakoiraa, kun tarvii täällä provoilla! tuskin sitä paitsi kukaan nyt munanjatkeeks ottaa kuule sakemannia, kyllä niillä on kuule paremmat syyt! taitaa itelläs olla pieni muna kun tarvii toisista sanoa että ottavat sakun munanjatkeeksi! toivottavasti joku ilkeä iso ja komea saku puree sua perseeseen!!! sakemannit ovat maailman ihanimpia koiria! on muutkin haukut silti.

      • Sulli

        on sakemanni munanjatkeena.
        Voiko olla hienompaa tunnetta kun kävelee kadulla tämän jatkeensa kanssa ja kaikki väistävät, jotkut jopa kadun toiselle puolelle, se nostaa kyllä miehisyyden ihan uusiin ulottuvuuksiin, heh!

        Se sakemannissa on ikävää, kuin siitä puuttuu se on/off kytkin ;) ja tekee perkules jotain ihan itseksensäkin :)


      • Sakumanni
        Sulli kirjoitti:

        on sakemanni munanjatkeena.
        Voiko olla hienompaa tunnetta kun kävelee kadulla tämän jatkeensa kanssa ja kaikki väistävät, jotkut jopa kadun toiselle puolelle, se nostaa kyllä miehisyyden ihan uusiin ulottuvuuksiin, heh!

        Se sakemannissa on ikävää, kuin siitä puuttuu se on/off kytkin ;) ja tekee perkules jotain ihan itseksensäkin :)

        Sakemanni on se ainoa oikea koira !


      • Daman...
        Sakumanni kirjoitti:

        Sakemanni on se ainoa oikea koira !

        No varmasti onkin sinulle ainoa oikea koira, en yhtään epäile. Eikö kaikille idiooteille sovi sakemanni ;)


      • ---
        Daman... kirjoitti:

        No varmasti onkin sinulle ainoa oikea koira, en yhtään epäile. Eikö kaikille idiooteille sovi sakemanni ;)

        Ei kaikilla idiooteilla sakemannia ole, joillain on rotikka.


      • mölli
        Daman... kirjoitti:

        No varmasti onkin sinulle ainoa oikea koira, en yhtään epäile. Eikö kaikille idiooteille sovi sakemanni ;)

        Jos ne sakut noin käyvät vituttamaa kannattaisiko ehkä kokeilla jotain toista palstaa, ketään kun ei oikeasti kiinnosta mitä mieltä sinä olet. Ja tosiaan, se että ei enää hyökkää kuin kaskystä on turha syyttää koiraa jalostus sen on tehnyt ja samaan suuntaan on mennyt kaikki rodut, alkukantaiset laumanvartijat asuvat sulassa sovussa kerrostalossa jne..
        Tosin oma jo edesmennyt hurtta ei käskyjä jäänyt odottelemaan kun joku kävi hihaan roikkumaan, mutta mikään pipipääkään ei ollut ystävällinen kunhan äippää ei satutettu.
        Itse löydän sakusta kaikki luonteenpiirteet mitä koirasta haluan, älykkyyttä, palvelualttiutt ja tärkeimpänä uskollisuutta. Tosin rodun terveys on niin surkea etten kolmetta ole ottanut viimeisimmän lopetin 8,5 vuotiaana ja se on liian nuori.


    • tollaselle

      eikös tollaselle idiootille sopisi mielummin joku pehmolelu, minkä voisi ottaa unileluksi! kun ihan kakara saa kyllä olekkin. toivotaan että sulla ei itellä olisi yhtään koiraa, sais vaan haukkukin huonon maineen kun tollanen idiootti on omistajana! hanki kuule kakara uusi uusi leikki tämän tietokoneen tilalle! että näin!

    • scäfer

      saksanpaimenkoirahan on mahtava,upea,älykäs,kaunis,pitkäikäinen ja luotettava ystävä.
      älä sinä ala niitÄ haukkuu TAI TUUN YÖLLÄ SAKUNI KANSSA JA....no vitsi vitsi mut oikeesti:sakut ovat yhtä hyviä kun muut(jos eivät parempia)itselläni sekä saku,rotikka että sakun ja rotikan sekotus.hollekin on ollu et tiedän mistä puhun.

      • Daman...

        "Scäfer" Toi pelkkä sanakin kuulostaa niin naurettavalta! Ollaan sitä oikeen muailman kansalaasia kun osattaan sanno Scäfferi! Hehee hahaa!!

        Ei mut oikeesti... Hyi yök.

        Mä mitään lelukoiraa tartte, mulle on tulossa Dobberi ens kuussa että repikääpä köykkyselkien omistajat siitä! Katotaan sitten kuinka käy. Heh..

        Paksupäät ja köykköselät! :D

        Ja tuota pentua varatessa olisin taas voinut ottaa sakun mutta en halunnut ha ha haa!
        Se siitä kateus teoriasta! Sakuilla on aina sama musta satula ja aina sama köykkö selkö ja aina samat vaaleat tassut ja villahousut. On niin pehmon näköinen koira että ei kiitos!

        Maailma suosituin koirarotu koska se on joka helvetin ohjelmassa ja kaikki idiootit kattoo ja sanoo "mulle kans tollanen susikoira!" Ha ha haa tavikset!


      • Hurtta
        Daman... kirjoitti:

        "Scäfer" Toi pelkkä sanakin kuulostaa niin naurettavalta! Ollaan sitä oikeen muailman kansalaasia kun osattaan sanno Scäfferi! Hehee hahaa!!

        Ei mut oikeesti... Hyi yök.

        Mä mitään lelukoiraa tartte, mulle on tulossa Dobberi ens kuussa että repikääpä köykkyselkien omistajat siitä! Katotaan sitten kuinka käy. Heh..

        Paksupäät ja köykköselät! :D

        Ja tuota pentua varatessa olisin taas voinut ottaa sakun mutta en halunnut ha ha haa!
        Se siitä kateus teoriasta! Sakuilla on aina sama musta satula ja aina sama köykkö selkö ja aina samat vaaleat tassut ja villahousut. On niin pehmon näköinen koira että ei kiitos!

        Maailma suosituin koirarotu koska se on joka helvetin ohjelmassa ja kaikki idiootit kattoo ja sanoo "mulle kans tollanen susikoira!" Ha ha haa tavikset!

        "Sakuilla on aina sama musta satula ja aina sama köykkö selkö ja aina samat vaaleat tassut ja villahousut. On niin pehmon näköinen koira että ei kiitos!"

        Että dopperi on tulossa...eikös se sekin ole väritykseltään aina vähän samanlainen ja selkäkin on vähän notkolla ja korvat lerpattaa ja häntäkin on vinttikoira mallia...
        yleinen palveluskoira sekin, tosin ei niin moni käyttöinen.
        Sakuja on mustia, harmaita, ruskeita, (valkeita) merkeillä ja ilman. Doppereita en ole viellä nähnyt muutakuin ruskeen mustia erisävyinä.

        Kaverilla oli dopperi ja silloin rotuun pääsin tutustumaan ja huomasin ettei ole minun rotu...pikku pakkasilla jo koira tärisi.
        Eikä sitten kyllä ollut pitkään kaverillanikaan.

        ...elokuva sankirahan se on sekin, vai mistä luulit sen tappajakoiran maineen tulleen?

        Mutta asiaan...yleensä koira hankitaan miellyttääkseen itseään ja omia tarpeitaan. Eikä oman haban jatkeeksi, vaikka ei sillä, onhan se tarve sekin ;)
        Ja dopperi on hieno rotu, mutta joskus (hyvinkin usein) se remmin toinen pää saa pilattua koiran...ja rodun...


      • namiii
        Daman... kirjoitti:

        "Scäfer" Toi pelkkä sanakin kuulostaa niin naurettavalta! Ollaan sitä oikeen muailman kansalaasia kun osattaan sanno Scäfferi! Hehee hahaa!!

        Ei mut oikeesti... Hyi yök.

        Mä mitään lelukoiraa tartte, mulle on tulossa Dobberi ens kuussa että repikääpä köykkyselkien omistajat siitä! Katotaan sitten kuinka käy. Heh..

        Paksupäät ja köykköselät! :D

        Ja tuota pentua varatessa olisin taas voinut ottaa sakun mutta en halunnut ha ha haa!
        Se siitä kateus teoriasta! Sakuilla on aina sama musta satula ja aina sama köykkö selkö ja aina samat vaaleat tassut ja villahousut. On niin pehmon näköinen koira että ei kiitos!

        Maailma suosituin koirarotu koska se on joka helvetin ohjelmassa ja kaikki idiootit kattoo ja sanoo "mulle kans tollanen susikoira!" Ha ha haa tavikset!

        helvetin ärsyttävä ihminen.Älä yleistä vieläkään!ei meillä koiralla perse roiku ja on yllättävän musta!!todellakin toivon et kuolet ennen ku saat sen pennun.ja opettele kirjottamaan..se ei kirjoteta todellakaan "scäfer".Kasva aikuisex..!!


      • Daman...
        namiii kirjoitti:

        helvetin ärsyttävä ihminen.Älä yleistä vieläkään!ei meillä koiralla perse roiku ja on yllättävän musta!!todellakin toivon et kuolet ennen ku saat sen pennun.ja opettele kirjottamaan..se ei kirjoteta todellakaan "scäfer".Kasva aikuisex..!!

        Tosta "scäfer" sanasta... lainasin sen suoraan yhdeltä teistä ääliöt saku ihmiset! Hahaa! Katso muutama viesti taaksepäin ja sieltä tyypin nimimerkki että sillee!!


        Tais kolahtaa kalikka köyryselkien omistajiin... auts koli koli koli.. ;) Köykkikää karkuun hyvän sään aikoihin niin että perse maata vilistää! :D tyylillenne uskollisina... heh.. "Scäfer" oikein.. ;)


      • namiii
        Daman... kirjoitti:

        Tosta "scäfer" sanasta... lainasin sen suoraan yhdeltä teistä ääliöt saku ihmiset! Hahaa! Katso muutama viesti taaksepäin ja sieltä tyypin nimimerkki että sillee!!


        Tais kolahtaa kalikka köyryselkien omistajiin... auts koli koli koli.. ;) Köykkikää karkuun hyvän sään aikoihin niin että perse maata vilistää! :D tyylillenne uskollisina... heh.. "Scäfer" oikein.. ;)

        matkit..:DD luoja että tekis mieli avautuu,mut ei jaksais alentuu sun tasolle..PERSE EI ROIKU,se vaan on pakko sanoo sulle,ku et tunnu uskovan.haha:D miks teet itestäs niin tyhmän??kerro pliis??


      • auslese
        Daman... kirjoitti:

        Tosta "scäfer" sanasta... lainasin sen suoraan yhdeltä teistä ääliöt saku ihmiset! Hahaa! Katso muutama viesti taaksepäin ja sieltä tyypin nimimerkki että sillee!!


        Tais kolahtaa kalikka köyryselkien omistajiin... auts koli koli koli.. ;) Köykkikää karkuun hyvän sään aikoihin niin että perse maata vilistää! :D tyylillenne uskollisina... heh.. "Scäfer" oikein.. ;)

        Kuulostaapa, että kaikki mitä kirjoitat käy sinua itseäsi vastaan.

        Mietityttää missä sinun vanhempasi ovat?
        Eikö ole nyt huolehdittu lapsen huomiontarpeesta ollenkaan?

        Öisin täällä kirjoittelet jostain lukemiasi "totuuksia" ja ilmeisesti ikäänkuin sijaisärsytät muita vanhempia ihmisiä.

        Tuleeko omilta vanhemmilta satikutia?
        No empä kyllä ihmettelekään.

        Toki saat olla aivan mitä mieltä tahansa saksanpaimenkoirasta se on sinun oikeutesi.

        En usko, että sinulle kuitenkaan todella mitään isoa koiraa tulee, eiväthän vanhempasi kykene edes jälkikasvustaan huolehtimaan,
        saati sitten vaativasta pk-rotuisesta koirasta.

        Otas nyt ne hiekkaämpärit ja lapio ja mene vielä tekemään pari hiekkakakkua aivan terapiamielessä ja palaa joskus kymmenen vuoden kuluttua tähän koira-asiaan.


      • Daman...
        auslese kirjoitti:

        Kuulostaapa, että kaikki mitä kirjoitat käy sinua itseäsi vastaan.

        Mietityttää missä sinun vanhempasi ovat?
        Eikö ole nyt huolehdittu lapsen huomiontarpeesta ollenkaan?

        Öisin täällä kirjoittelet jostain lukemiasi "totuuksia" ja ilmeisesti ikäänkuin sijaisärsytät muita vanhempia ihmisiä.

        Tuleeko omilta vanhemmilta satikutia?
        No empä kyllä ihmettelekään.

        Toki saat olla aivan mitä mieltä tahansa saksanpaimenkoirasta se on sinun oikeutesi.

        En usko, että sinulle kuitenkaan todella mitään isoa koiraa tulee, eiväthän vanhempasi kykene edes jälkikasvustaan huolehtimaan,
        saati sitten vaativasta pk-rotuisesta koirasta.

        Otas nyt ne hiekkaämpärit ja lapio ja mene vielä tekemään pari hiekkakakkua aivan terapiamielessä ja palaa joskus kymmenen vuoden kuluttua tähän koira-asiaan.

        Etkö parempaa keksinyt? ;)

        Köykkäile nyt vaan perse maata pitkin piiloon ettei tule ongelmia ;D


    • ainakin!

      vai että oikein dopperin meinaat hankkia! voi koira parkaa kun joutuu tollasen ihmisen kanssa tekemisiin! joka ei todellakaan ole älyllä pilattu ihminen! doppereita ei ole kuin mustana ja ruskeana. että paljon enemmän sakuilla on väri vaihto ehtoja! taidat itse hankkkia dopperin munas jatkeeksi! että näin.

    • tällästä

      on se hyvä tulla tänne kettuilemaan toisten koirista, kun naamatusten ei tollanen räkänokka uskaltais tulla sanomaan mitään!! sitä tarvis kyllä joku vähän kouluttaa, eikä mitään vähää.

      • namiii

        sanottu:DD ei salee uskaltas tulla kadul vastaa ja sanoo tollasta:D ei mistää hinnasta:D


    • saksis-93

      mää oon nyt tosi loukkaantunu tos sun viestist....
      saisit miettii et mitäsielt turvastas päästät ulos
      sakut on ihanii ja täytyyks koiran ol nii trimmatu näköne ko mikää villakoira????
      mul piisaa et koira luottaa muhu ja mää voin luottaa siihe ja sakut on

    • saksis-93

      paska tunari miten kehtaat haukkuu maailan ihanempii koirii......rotikat on kans kivoi mut viä hullumpii ko sakut ja (rumempii).....ja viä sillee koitat vaa saad riitaa aikaseks.....kui? ooks nii epätoivone lääkkees unohtaja.....!

    • saksis-93

      luuleksää olevas kova poika ko sait(mukamas) doobberi?
      ne on rumii silmät pullottaa pääs hyi yök.....
      meinasin kyl et itte ottasi dobbikse mut päädyin sakuun koska ne on viisaampii ja kauniimpii....
      ei dobikses oo mitää vikaa mut sit on ko se on ollu sul....onneks et ot sakuu koska se kärsis tollasseel älykääpiöl

      • lasten palsta?

        Kakarat väittelevät maailman turhimpiin kuuluvasta aiheesta. Menkää jonnekin muualle jankuttamaan ja provosoitumaan, ja antakaa meidän sakemanniharrastajien pitää palstamme ja rotumme.

        Mielipiteitä kun ei pitäisi hetkauttaa mihinkään se, että joku lapsi provoilee heikolla kirjoitustaidollaan.


      • Daman..

        Saksis-93 on hyvä esimerkki näistä junteista sakujen omistajista... Kiitos kun todistit pointtini. Köyki säki vaan piiloon.

        Niin kauan kun olette ylimielisiä ja kutsutte sakua ainoaksi oikeaksi koiraksi niin turha odottaa muilta ymmärrystä. Laskeutukaa takaisin maan päälle ja tajutkaa että sakussa ei ole mitään erikoista. TE vaan luulette niin ja teette pellejä itsestänne.

        Jättäkää tilaa ja arvostusta muillekin roduille. Hitlerit ;)


      • joku!
        Daman.. kirjoitti:

        Saksis-93 on hyvä esimerkki näistä junteista sakujen omistajista... Kiitos kun todistit pointtini. Köyki säki vaan piiloon.

        Niin kauan kun olette ylimielisiä ja kutsutte sakua ainoaksi oikeaksi koiraksi niin turha odottaa muilta ymmärrystä. Laskeutukaa takaisin maan päälle ja tajutkaa että sakussa ei ole mitään erikoista. TE vaan luulette niin ja teette pellejä itsestänne.

        Jättäkää tilaa ja arvostusta muillekin roduille. Hitlerit ;)

        jos tässä joku tekee itsensä pelleksi niin se olet kyllä todellakin SINÄ! otas nyt se leikki dopperis ja menette yhessä oikein leikkimään hiekka laatikolle! mää otan IHANAT SAKUNI ja lähden ulos! mitä muuten teet tällä palstalla jos niin inhoat sakuja, koska tämä on saku palsta missä keskustellaan JÄRKEVÄSTI ilman PROVOILUA! että näin! eikä tätä palstaa pilaa mikään räkänokka tyhmillä jutuillaan. että voitkos nyt lopettaa jo, olet tehnyt asias jo selväksi.


      • saksis-93
        Daman.. kirjoitti:

        Saksis-93 on hyvä esimerkki näistä junteista sakujen omistajista... Kiitos kun todistit pointtini. Köyki säki vaan piiloon.

        Niin kauan kun olette ylimielisiä ja kutsutte sakua ainoaksi oikeaksi koiraksi niin turha odottaa muilta ymmärrystä. Laskeutukaa takaisin maan päälle ja tajutkaa että sakussa ei ole mitään erikoista. TE vaan luulette niin ja teette pellejä itsestänne.

        Jättäkää tilaa ja arvostusta muillekin roduille. Hitlerit ;)

        kiva et huomasit oma tyhmyytes.......!
        juntti kusiviskuri...!!!!!
        köiki sää ny jonneki mieleterveys asemal ja opettel ajattelee...


      • saksis-93
        Daman.. kirjoitti:

        Saksis-93 on hyvä esimerkki näistä junteista sakujen omistajista... Kiitos kun todistit pointtini. Köyki säki vaan piiloon.

        Niin kauan kun olette ylimielisiä ja kutsutte sakua ainoaksi oikeaksi koiraksi niin turha odottaa muilta ymmärrystä. Laskeutukaa takaisin maan päälle ja tajutkaa että sakussa ei ole mitään erikoista. TE vaan luulette niin ja teette pellejä itsestänne.

        Jättäkää tilaa ja arvostusta muillekin roduille. Hitlerit ;)

        oli kiva et mun teksiti kelpas tollaseel pehmolelu pojal(käy su äitiis sääli)...
        ja sää voit köykkii mieleterveys asemal....ja lujaa.....


      • Daman..
        saksis-93 kirjoitti:

        kiva et huomasit oma tyhmyytes.......!
        juntti kusiviskuri...!!!!!
        köiki sää ny jonneki mieleterveys asemal ja opettel ajattelee...

        Sinuna pikku poika pitäisin vaan suuni kiinni... kakara. Ostiko isi sulle oikeen poliiskoira Rexin lahjaksi?? ;) hähää...


    • olisi

      eikö olisi jo idiootti kakaroitten nukkumaan meno aika jo! sun isäs ei vissiin ole ostanut sulle edes pehmolelua, kun tarvii täällä arvostella! mee nyt jo hoitoon siitä ja anna meijän kunnollisten saku ihmisten pitää oma palstamme! tai pian ilmoitan susta tonne sheriffille, niin lakkaa sun suun soitto vähäks aikaan! millais suu sitten pannaan.

      • saksis-93

        siis toi sun viestis meni vähä pielee......en sinnäki oo poika ja loput saat aatel itte mut vaa sellane muistutus et yks viestiviä sult nii ilmota ton.....


      • Daman...
        saksis-93 kirjoitti:

        siis toi sun viestis meni vähä pielee......en sinnäki oo poika ja loput saat aatel itte mut vaa sellane muistutus et yks viestiviä sult nii ilmota ton.....

        no koiras on varmaan sitten uros, heh heh.
        Te kaikki panetatte itseänne koirillanne, niin mäkin, mutta topperi tekee sen paree.


      • namiii
        Daman... kirjoitti:

        no koiras on varmaan sitten uros, heh heh.
        Te kaikki panetatte itseänne koirillanne, niin mäkin, mutta topperi tekee sen paree.

        minkä ikänen sä oot?painu ny he*****iin täältä.HANKI ELÄMÄ ja tee se jossai hyvin kaukana näilt palstoilt!


      • saksis-93
        Daman... kirjoitti:

        no koiras on varmaan sitten uros, heh heh.
        Te kaikki panetatte itseänne koirillanne, niin mäkin, mutta topperi tekee sen paree.

        tehnyt päätökseni suhu ilmotukse teen ja tiedoks vaa oon saamas poika saku mut ei meinat paneskel!!!!


      • Daman..
        saksis-93 kirjoitti:

        tehnyt päätökseni suhu ilmotukse teen ja tiedoks vaa oon saamas poika saku mut ei meinat paneskel!!!!

        Sen verran vaan että toi hieman raisumpi "Damann" on sitten eri henkilö... Toinen provo. Elä oo moineskaan. Multa ei noin rumaa tekstiä tule.

        Lopetin jo keskustelun tästä joten kaikki tämän jälkeen tulevat viestit eivät ole minulta.

        Ja ilmoitan ihan itse jatkossa ylläpidolle jos nimimerkilläni aletaan kirjoittamaan. Tai itseasiassa.. käyn rekisteröimässä merkin niin kukaan trolli ei voi enää kirjoittaa samalla nimimerkillä.

        Pahoittelen aiheutunutta kaaosta joka seurasi typerästä käytöksestäni.


        Aito Daman.


    • hopsis

      Se että saku ei sinua innosta, ehkäpä se poliisikoira rex säikytti sinut niin pahoin kun olit naapurin mummoa ryöstämässä että nyt purat meihin traumojasi. Mutta onneksi koirarotuja on niin pilvin pimein että sinäkin löydät joukosta sopivan puudelin. Tässä on niin loistava esimerkki miksi koiranomistajia pystytään pompottamaan, tapellaan keskenämme kuin pikkukakarat, onko sonun todella niin vaikea ymmärtää, että vaikka äipän ja iskän maailma pyöriikin sinun ympärilläsi niin muilla ihmisillä on ihan ikiomat mielipiteet ja mielihalut, turhaa sinä täällä kiukuttelet kun minä tahdon ison pahan reikäpään niin kaikkien muidenkin on sitä haluttava. Tappele vain keskenäsi oman rekkusi kanssa ja anna meidän kasvattaa toimivat sakumme rauhassa.

    • huomannut

      tämä sama sairas mielinen kakara käy muillakin palstoilla jatkuvasti häiriköimässä.Pistäkää ylläpidolle viestiä lapsukaisesta jolla ei valitettavasti ole kaikki kotona.

      • löytyi

        leikkii voimailu lajien keskusteluissa ja jossain kehuu olevansa 20-vuotias. Liekö pillerit sekoittaneet mielen pahasti epätasapainoon?


      • Daman..

        Niin ja minä en ainakaan ole käynyt muilla palstoilla. Taitaa olla eri henkilö.

        Edelleen häivyn nyt iäksi.


    • omistaja

      Minä en valinnut sakua ulkonäön takia. Vaan
      - säänkestävä helppohoitoinen karva, ei tarvii trimmata eikä nyppiä
      - voi harrastaa pk-lajeja, tokoa ja vetohiihtoa
      - on mainio ja uskollinen ystävä kotonakin
      - mainio ystävä mukaan vaelluksille, ei pelota liikkua metsässä yksin
      - luonteeltaan aivan mainioita, ainakin nämä omat sakuni
      - lisäksi jaksavat vetää muksuja pulkassa =)
      - raunioillakin on käväisty treenaamassa

      Munanjatkeena eivät minullakaan ole, koska minulla ei ole munaa =)

      • Daman...

        Pyydän anteeksi. Kunhan provoilin. Hienoja koiria ne on.


      • saksis-93
        Daman... kirjoitti:

        Pyydän anteeksi. Kunhan provoilin. Hienoja koiria ne on.

        ....et provoilit.....


    • Anonyymi

      Halooo kukaan ei kysynyt sulta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      100
      7060
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      30
      2741
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2313
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      87
      1996
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      14
      1717
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      9
      1515
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1397
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1361
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1314
    10. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1298
    Aihe