Älkää olko liikaa kaajeiten tuttuja

Anonyymi-ap

Kaajeet on inhoja,ainakin täälä pohjoisessa kohta kaaleet menee niinkuin kaajeet kun liikaa porukoitte niiten kanssa.

20

837

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Enemmän romaaneilla olisi opittavaa valkolaisilta eikä suinkaan päinvastoin.

      • Anonyymi

        Siis en minä kyllä kaveeraa romaneiden kanssa ikinä. Se on varma.


    • Anonyymi

      Kuka perkele on niin hölmö että niiden kanssa rupeaa millekään?

      • Anonyymi

        Oon samaa mieltä, hyi että kuinka alhainen moraali pitää olla. Kai me siis juuleista puhutaan?


    • Anonyymi

      et sillee

    • Anonyymi

      En pidä valkolaisista pahemmin, vaikka olenkin puolimustalainen. Eli toinen vanhemmista on valkolainen ja toinen mustalainen.
      Kiitos valtaväestöstä ptämättömyyteeni kuuluu kohteluuni ja yleiseen asennoitumiseen, eli olen juuri kaikkea sitä paskaa, mitä mustalaisten oletetaan automaattisesti olevan.
      Vaikka en ole, olen koko ikäni elänyt rehellisesti(en ole saanut/hankkinut edes parkkisakkoa saati tehnyt muutakaan laitonta/sääntöjen vastaista).
      Töissä olen myös ollut käytännöllisesti katsoen koko aikuisikäni, työ on siis verokortilla tehtyä yhteiskunnan laillista työtä. Olen ollut kaikkinensa kouluista päästyäni 25v työelämässä, tosin reilu parikymppisenä olin jonkun aikaa työttömänä "yhteiskunnan loisena" muutaman kuukauden yhteensä.
      Jne, eli en eroa valtaväestöstä millään tavalla muuten, paitsi tosiaan sen puolesta, että toinen vanhemmistani on mustalainen enkä ole hänen kanssaankaan ollut lapsuusaikojen jälkeen tekemisissä vanhempieni eron vuoksi.
      Mutta eipä se näille valkonaamajulleille riitä, aina vittuillaan ja tehdään taustoistani numeroa ja juuri isommin kuin on syytä ja negatiivisessa mielessä. Enää en ole vuosiin viitsinyt edes yrittää ymmärtääkään enkä enää viitsi sitä sietääkään. Olen asiasta aina hiljaa, mutta jos asiasta aletaan jotain mekkaloimaan, niin sanon kyllä aika pian helvetin suoraan asiasta. Ja nimenomaan näin, että sen turvan voi pitää kiinni, jos muuta asiaa ei ole, kuin joku helvetin mannettelu ja kitinä mustalaisuudesta ylipäätään.
      Valkolaisten kanssa en ole tekemisissä muutamaa asiallista poikkeusta lukuunottamatta muuten, paitsi nyt tietty töiden puolesta sen verran kuin mitä joutuu.
      Ja toimii hyvin mulle itselleni ainakin.
      Sitä kyllä ihmetellään ja kitistäänkin taas, kun en viihdy näiden seurassa.
      Sekin kertoo ihmisten tyhmyydestä jotain, aina nälvitään mustalaisuuksista ja ollaan haukkumassa asian tiimoilta, mutta sitten ihmetellään, että miksi tuo ei halua viettää aikaa samojen haukkujien kanssa..? Ota siitä sitten selvää.
      No, näillä mennään hautaan asti, mitä syntyessä ollaan saatu...

      • Anonyymi

        Eikö sinua häiritse ollenkaan että tuttavistasi useimmilla on tuomio rikoksesta ja harva mustalais-tuttavistasi on koskaan tehnyt rehellistä työtä? Eivätkö mustalaistoverisi syrji sinua työtätekevän asenteesi vuoksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö sinua häiritse ollenkaan että tuttavistasi useimmilla on tuomio rikoksesta ja harva mustalais-tuttavistasi on koskaan tehnyt rehellistä työtä? Eivätkö mustalaistoverisi syrji sinua työtätekevän asenteesi vuoksi?

        Ei mustalaiset, ne ainakaan kenet tunne, syrji työnteon takia. Mistä sitten olet saanut tuollaisen harhan päähäsi, että syrjitään työssäkäyviä..?
        Päinvastoin, useimmat mustalaiset ainakin pitävät nykypäivänä työssäkäyntiä ja koulutusta hyvänä juttuna, eli vain hyvä asia, jos mustalaisella on edes jonkin asteen ammatillinen koulutus ja työpaikka. Mustalaisista useampikin tekisi töitä, mutta heitä harvat palkkaavat juuri sen mustalaisuuden takia. Sinänsä väärin ja perseestä, mustalaiselle ei anneta töitä ja sitten vittuillaan ja haukutaan, kun eivät käy töissä. Siinä näkee valtaväestön vähäjärkisyyden.
        Ja kun ei nyt kaikki voi olla autokauppiaita, laulajia tai raviohjastajia/-valmentajia. Ja mitäs näitä "perinteisiä mustalaisammatteja" nyky-Suomessa onkaan.
        Toki lusmuja on joka porukassa, kuten myös valkoisissa.
        Ja tuomittuja on valkolaisissa enemmän kuin mustalaisissa, ainakin omassa tuttavapiirissäni.
        Joten joo, vituttaa valkolaisten tyhmyys. Mutta sehän ei ole minulta pois, jos joku idiootti hankkiutuu lusimaan.
        En tosin ole juurikaan musalaisten kanssa tekemisissä, mutta ne, joiden kanssa olen, ovat asiallisesti eläviä ja käyttäytyviä henkilöitä ja käyvät rehellisesti töissäkin.
        Ja esimerkiksi työpaikallani suurimmalla osalla porukasta on huume- ym päihdetaustaa, vituillaan oleva yksityiselämä, ulosottoja, mielenterveyshäiriöitä ja laitostaustaa jne jne. Ja kaikki ovat valtaväestön yksilöitä. Tai no kaikki, on siellä 2 aasialaistakin.
        Mutta olen melkeinpä ainoa ongelmaton siinä firmassa ja olen etnistä vähemmistöä itsekin.
        Ja tässä vuosien mittaan mua ovat yrittäneet sada vaikka mihin mukaan, valtaväestöön kuuluvat työkaverit siis..
        Makselemaan omia menojaan, kun oma palkka menee ulosottovirastoon/päihteisiin, yritetään saada pelastamaan oma surkea parisuhde... En todellakaan ole suostunut ja siitäkin saa kuulla jatkuvaan.
        Mutta mitäpä mä tuollaisia alkaisin hyysäämään? Tai päästäisin elämääni muuten, paitsi mitä työn puolesta työmalla on pakko, että saadaan työt tehtyä? Ei mitään virkaa tuollaisilla, jotka eivät saa edes omia henk koht asioitaan pidettyä kunnossa. Ja he ovat kuiitenkin valkolaisia, joten elämässä pärjääminenhän pitäisi heikäläisiltä sujuia kuin tanssi..
        Mutta ei häiritse muut kuin kaltaisellasi asenteella olevat ihmiset, jotka viime kädessä vielä kirjoittelevat ja ihmettelevät, että eikö sinua syrjitä omien keskuudessa, eikö sinua haittaa muiden rikostuomiot ja mitä nyt onkaan..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mustalaiset, ne ainakaan kenet tunne, syrji työnteon takia. Mistä sitten olet saanut tuollaisen harhan päähäsi, että syrjitään työssäkäyviä..?
        Päinvastoin, useimmat mustalaiset ainakin pitävät nykypäivänä työssäkäyntiä ja koulutusta hyvänä juttuna, eli vain hyvä asia, jos mustalaisella on edes jonkin asteen ammatillinen koulutus ja työpaikka. Mustalaisista useampikin tekisi töitä, mutta heitä harvat palkkaavat juuri sen mustalaisuuden takia. Sinänsä väärin ja perseestä, mustalaiselle ei anneta töitä ja sitten vittuillaan ja haukutaan, kun eivät käy töissä. Siinä näkee valtaväestön vähäjärkisyyden.
        Ja kun ei nyt kaikki voi olla autokauppiaita, laulajia tai raviohjastajia/-valmentajia. Ja mitäs näitä "perinteisiä mustalaisammatteja" nyky-Suomessa onkaan.
        Toki lusmuja on joka porukassa, kuten myös valkoisissa.
        Ja tuomittuja on valkolaisissa enemmän kuin mustalaisissa, ainakin omassa tuttavapiirissäni.
        Joten joo, vituttaa valkolaisten tyhmyys. Mutta sehän ei ole minulta pois, jos joku idiootti hankkiutuu lusimaan.
        En tosin ole juurikaan musalaisten kanssa tekemisissä, mutta ne, joiden kanssa olen, ovat asiallisesti eläviä ja käyttäytyviä henkilöitä ja käyvät rehellisesti töissäkin.
        Ja esimerkiksi työpaikallani suurimmalla osalla porukasta on huume- ym päihdetaustaa, vituillaan oleva yksityiselämä, ulosottoja, mielenterveyshäiriöitä ja laitostaustaa jne jne. Ja kaikki ovat valtaväestön yksilöitä. Tai no kaikki, on siellä 2 aasialaistakin.
        Mutta olen melkeinpä ainoa ongelmaton siinä firmassa ja olen etnistä vähemmistöä itsekin.
        Ja tässä vuosien mittaan mua ovat yrittäneet sada vaikka mihin mukaan, valtaväestöön kuuluvat työkaverit siis..
        Makselemaan omia menojaan, kun oma palkka menee ulosottovirastoon/päihteisiin, yritetään saada pelastamaan oma surkea parisuhde... En todellakaan ole suostunut ja siitäkin saa kuulla jatkuvaan.
        Mutta mitäpä mä tuollaisia alkaisin hyysäämään? Tai päästäisin elämääni muuten, paitsi mitä työn puolesta työmalla on pakko, että saadaan työt tehtyä? Ei mitään virkaa tuollaisilla, jotka eivät saa edes omia henk koht asioitaan pidettyä kunnossa. Ja he ovat kuiitenkin valkolaisia, joten elämässä pärjääminenhän pitäisi heikäläisiltä sujuia kuin tanssi..
        Mutta ei häiritse muut kuin kaltaisellasi asenteella olevat ihmiset, jotka viime kädessä vielä kirjoittelevat ja ihmettelevät, että eikö sinua syrjitä omien keskuudessa, eikö sinua haittaa muiden rikostuomiot ja mitä nyt onkaan..

        Pitää nyt valtaväestön edustajana sanoa, että on aika mielenkiintoista elämäm kolulaista kyllä työpaikalla, jos kinutaan apuja maksamaan omia menoja tai parisuhteeseen. En ole itsekään missään herrasväen duuneissa ollut, mutta kuulostaa kyllä kollegat aika hienolta porukalta...


      • Anonyymi

        Toki tuo ex-kollegan mustasukkaisuus sen aasialaispimun suhteen saattoi olla sitäkin, jos tämä oli kahden vaiheilla, että ketä meiltä töistä yrittää saada itselleen. Yritti mullekin "tarjota" aasialaista muijaksi yhdessä vaiheessa, mutta kun tajusi, etten oikein lämmennyt asialle, niin päätyi tämän juopon kanssa pelehtimään joksikin aikaa, ennen kuin palasi miehensä luokse.
        Kävi jälkeenpäin haukkumassa mua tyhmäksi, jota kukaan ei huoli ja loukkaantui, kun vastasin siihen vain, että no sehän on hyvä sitten etten ottanut aasialaista muijakseni aikanaan, kun erohan siitä sitten olisi tullut, kun kerta olen liian tyhmä kenenkään mieheksi.
        Että onhan tässä ollut vaikka mitä näiden vuosien mittaan ja suurin osa on ollut ihan jotain muuta, kuin asiallista. Ja niihin asiattomuuksiin on syyllistynyt oikeastaan kaikki toimitusjohtajaa myöden.
        Hänkin nälvi mun kuullen eräälle kollegalleni, että mä sopisin helvetin hyvin lohta leikkaamaan, kun mustalaiset ovat muutenkin niin hanakoita hillumaan niiden puukkojen kanssa. Sitten reppana kuitenkin pari päivää sen jälkeen oikein juoksi karkuun, kun otin asian puheeksi ja nälväisin vielä takaisin jotain.
        Hän oli itse sekoillut jotain yhden hänelle kuuluvan työasian kanssa, mitä harmitteli mulle sitten. Niin totesin hänelle, että täällä pitäisi varmaan olla enemmänkin mustalaisia töissä, jos ne kerta on niin hiton hyviä työntekijöitä, kuten kehuit tässä pari päivää sitten, niin olisi tämäkin homma mennyt kerrasta nappiin.
        Jumalauta, jätkä lähti nopeammin toimistoonsa kuin sadan metrin sprintteri lähtötelineeltä.
        Mutta tosiaan, en ihmettele enää ihan omien kokemuksienikaan perusteella, miksi töissäkäyvät ja rehellisesti elävät mustalaisetkaan ei pidä valtaväestöstä tai eivät ainakaan halua olla kovin läheisesti tekemisissä heidän kanssaan muuten. Aina tulee paskaa niskaan sanallisessa muodossa ainakin, vaikka olisi ja eläisi kuin hyvin muuten.
        Ja olen mäkin monensorttisessa työssä ja työpaikassa ollut vuosieni aikana, mutta ei aikaisemmissa ole ollut nyt ainakaan ihan tämäntasoista paskaa kuin nykyisessä.
        Mutta en kiusallanikaan viitsi vaihtaa paikkaa. Tällaisten takia ainakaan.
        Ja muutenkin, mun mielestä ihmisen oma elämä täytyy olla kyllä täydellisesti hanskassa, ennen kuin on vara vittuilla muille. Ja silloinkin olisi kyllä ihan hyvien käytöstapojen mukaista pitää suu kiinni muuten ja nauttia vaan siitä, että itsellä on asiat hyvin.
        Mutta useimmilla kollegoilla ei ainakaan ole asiat ihan hansakassa.
        Just nuo päihteet on yksi riesa heillä, viinaa ja laittomia päihteitä ovat ainakin vetäneet ja osa vetää vieläkin kuin viimeistä päivää. Sitten on helvetisti velkaa ulosottovirastolle ja muutenkin. Ja sitten nämä parisuhdeongelmat, mitkä kasataan tai yritetään ainakin, työyhteisön niskaan. Just tätä että pane mut paksuksi ja vie vihille, kun oma mies ei ole koskenutkaan muhun vuosikausiin jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toki tuo ex-kollegan mustasukkaisuus sen aasialaispimun suhteen saattoi olla sitäkin, jos tämä oli kahden vaiheilla, että ketä meiltä töistä yrittää saada itselleen. Yritti mullekin "tarjota" aasialaista muijaksi yhdessä vaiheessa, mutta kun tajusi, etten oikein lämmennyt asialle, niin päätyi tämän juopon kanssa pelehtimään joksikin aikaa, ennen kuin palasi miehensä luokse.
        Kävi jälkeenpäin haukkumassa mua tyhmäksi, jota kukaan ei huoli ja loukkaantui, kun vastasin siihen vain, että no sehän on hyvä sitten etten ottanut aasialaista muijakseni aikanaan, kun erohan siitä sitten olisi tullut, kun kerta olen liian tyhmä kenenkään mieheksi.
        Että onhan tässä ollut vaikka mitä näiden vuosien mittaan ja suurin osa on ollut ihan jotain muuta, kuin asiallista. Ja niihin asiattomuuksiin on syyllistynyt oikeastaan kaikki toimitusjohtajaa myöden.
        Hänkin nälvi mun kuullen eräälle kollegalleni, että mä sopisin helvetin hyvin lohta leikkaamaan, kun mustalaiset ovat muutenkin niin hanakoita hillumaan niiden puukkojen kanssa. Sitten reppana kuitenkin pari päivää sen jälkeen oikein juoksi karkuun, kun otin asian puheeksi ja nälväisin vielä takaisin jotain.
        Hän oli itse sekoillut jotain yhden hänelle kuuluvan työasian kanssa, mitä harmitteli mulle sitten. Niin totesin hänelle, että täällä pitäisi varmaan olla enemmänkin mustalaisia töissä, jos ne kerta on niin hiton hyviä työntekijöitä, kuten kehuit tässä pari päivää sitten, niin olisi tämäkin homma mennyt kerrasta nappiin.
        Jumalauta, jätkä lähti nopeammin toimistoonsa kuin sadan metrin sprintteri lähtötelineeltä.
        Mutta tosiaan, en ihmettele enää ihan omien kokemuksienikaan perusteella, miksi töissäkäyvät ja rehellisesti elävät mustalaisetkaan ei pidä valtaväestöstä tai eivät ainakaan halua olla kovin läheisesti tekemisissä heidän kanssaan muuten. Aina tulee paskaa niskaan sanallisessa muodossa ainakin, vaikka olisi ja eläisi kuin hyvin muuten.
        Ja olen mäkin monensorttisessa työssä ja työpaikassa ollut vuosieni aikana, mutta ei aikaisemmissa ole ollut nyt ainakaan ihan tämäntasoista paskaa kuin nykyisessä.
        Mutta en kiusallanikaan viitsi vaihtaa paikkaa. Tällaisten takia ainakaan.
        Ja muutenkin, mun mielestä ihmisen oma elämä täytyy olla kyllä täydellisesti hanskassa, ennen kuin on vara vittuilla muille. Ja silloinkin olisi kyllä ihan hyvien käytöstapojen mukaista pitää suu kiinni muuten ja nauttia vaan siitä, että itsellä on asiat hyvin.
        Mutta useimmilla kollegoilla ei ainakaan ole asiat ihan hansakassa.
        Just nuo päihteet on yksi riesa heillä, viinaa ja laittomia päihteitä ovat ainakin vetäneet ja osa vetää vieläkin kuin viimeistä päivää. Sitten on helvetisti velkaa ulosottovirastolle ja muutenkin. Ja sitten nämä parisuhdeongelmat, mitkä kasataan tai yritetään ainakin, työyhteisön niskaan. Just tätä että pane mut paksuksi ja vie vihille, kun oma mies ei ole koskenutkaan muhun vuosikausiin jne.

        Ei tuon tasoisten suunsoittajien kanssa kannatakaan olla tekemisisä muuta kuin juurikin sen verran, mitä on välttämätön pakko.
        Ihme asenne monella, omat asiat on kauniistikin sanottuna päin vittua ja ihan sen vuoksi, kun ei taidot riitä pitämään "pakettia kasassa", ja silti on pakko haukkua muita. Varsinkin sellaisia, joilla omat asait ovat vähintään ok-tasoisesti kunnossa ja jotka vielä kuuluvat johonkin vähemmistöön.
        Ja muutenkin outo työyhteisö, nälvitään mustalaisuudesta ja silti yrittävät väkisin väleihin...
        Ei tuolalinen ole enää tyhmää, ainoastaan ainakaan, tuollainen on jo henkisesti sairaiden käytöstä.


    • Anonyymi

      Menkää töihin.

      • Anonyymi

        Käyn jo töissä. Muiden työssäkäynnistä en piittaa enkä viitsi edes nähdä vaivaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käyn jo töissä. Muiden työssäkäynnistä en piittaa enkä viitsi edes nähdä vaivaa.

        Tarkoitat varmaan yhdyskuntapalvelua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitat varmaan yhdyskuntapalvelua?

        En vaan ihan verokortilla tehtävää, rehellistä työtä.
        Olet kai tietoinen, mitä verokortilla tehtävä työ tarkoittaa?
        Olet tietyn työnantajan palveluksessa ja teet sitä työtä, mitä työsopimuksessa on määritelty työsuhteessa olevan henkilön tahtäväksi, mistä hän sitten saa palkkaa ja mistä hän maksaa verot ja muut palkasta menevät kulut. Kuten työttömyysmaksut ym.
        Olen ainakin käsittänyt, että valtaväestö elättää itsensä ihan vastaavanlaisesti. Suurin osa ainakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En vaan ihan verokortilla tehtävää, rehellistä työtä.
        Olet kai tietoinen, mitä verokortilla tehtävä työ tarkoittaa?
        Olet tietyn työnantajan palveluksessa ja teet sitä työtä, mitä työsopimuksessa on määritelty työsuhteessa olevan henkilön tahtäväksi, mistä hän sitten saa palkkaa ja mistä hän maksaa verot ja muut palkasta menevät kulut. Kuten työttömyysmaksut ym.
        Olen ainakin käsittänyt, että valtaväestö elättää itsensä ihan vastaavanlaisesti. Suurin osa ainakin.

        Ei ole kyllä isolle osalle valtaväestönkään yksilöitä tuttu juttu edes käsitteenä tuo töissäkäyminen.
        Pitäisi saada vain olla kotona joko yhteiskunnan tuilla tai kumppanin rahoilla ja siltikin kitistään, että raskasta on tämä eläminen...


    • Anonyymi

      Minä eroan kaaleen sakeista ja oon tästä lähtien rehellinen veroja maksava kansalainen!

      Porin Miranta

    • Anonyymi

      Mie varoitan myös eskimoista. Mie rupesin niitten kanssa porukoimaan ja nyt mie asun iklussa Röönlannissa.

    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1565
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      172
      1243
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1080
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      997
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      86
      910
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      841
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      44
      828
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      60
      754
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      743
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      738
    Aihe