Katukeittiö Take Away

Anonyymi-ap

Miten on nykyisin auki? Hyvää kebappia on ollut aina. 5/5. Suosittelen! 👍

24

693

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oli hyvää 15 vuotta sitten. Taso laskenut ja muutenkin tullut tiensä päähän. Eläkkeelle joutaa. Ei ole auki silloin, kun on nälkä.

    • Anonyymi

      Ainoastaan, jos on ainoa paikka auki tämä niin sinne eksyy. Toivo menetetty, hampurilaiset aina kylmiä ja mauttomia. Käärisivät ees folioon paketit.

      • Anonyymi

        Jos noin on, se tarkoittaa ettei kauppa käy tasaisesti. Tuoteita pakataa seuraaville päiville kylmiöön. Voi myös olla, että tekevät joinain päivinä useammalle päivälle niput. Hyvä olisi huomata säilyvyyden kannalta kannattaisi säilyttää ainaki leipä hampurilaisesta pakasteessa. On sen verran huokonen, että lämpiää mikrossa nopeasti tai miten sitten tekevät lämmityksen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos noin on, se tarkoittaa ettei kauppa käy tasaisesti. Tuoteita pakataa seuraaville päiville kylmiöön. Voi myös olla, että tekevät joinain päivinä useammalle päivälle niput. Hyvä olisi huomata säilyvyyden kannalta kannattaisi säilyttää ainaki leipä hampurilaisesta pakasteessa. On sen verran huokonen, että lämpiää mikrossa nopeasti tai miten sitten tekevät lämmityksen?

        Se voi olla hyvinkin mahdollista laadusta päätellen.


    • Anonyymi

      Ismo paistaa kengänpohjia, on hyvä maku, namnam sanoi tehtaan pullukat kun grillille kootalla syöksivät!!

    • Anonyymi

      Raahen tauti, eli näivettyy ja kuihtuu pois, kuten kioskit!!

      • Anonyymi

        Johtuisiko tämä siitä perusraahelaisesta kateudesta, jonka voi paistaa läpi myöskin useammasta kommentista. Kellään ei saa mennä hyvin. Ja tietenkin toinen perusraahelais-sairaus nuukuus. Oulussa saa mikoropitsaa halvemmalla ja useampia makuja menttaliteetillä. Ei yrittäjät pärjää ilman asikkkaita.


    • Anonyymi

      Olen samaa mieltä siitä, että Take Awayssä on Suomen parasta kebappia. 5/5. Suosittelen!

      • Anonyymi

        Kylmää kumia on oma arvosteluni.


    • Anonyymi

      Maistu Aneemiselle Rutimuksen pressalle!!

      • Anonyymi

        Minä ainakin haen kepappini Oulusta on 10c halvempaa, Enkä halua, että Raahelaisyrittäjät rikastuu minun avullani.


    • Anonyymi

      Nämä Ovat niitä kuuluisia makuasioita, jotkut tykkää ja jotkut ei. Auki vois olla myöhempään viikonloppuisin kyllä.

    • Anonyymi

      Asema A+++ Suomen parras kebab+++!!!

    • Anonyymi

      Suomen parasta?? Höpö, höpö. No varmaan ku ei oo muuta maistanut. Kyllä taken taso on menny kovasti alaspäin viimeaikoina.

      • Anonyymi

        Ne nyt on näitä, Jotka jotka eivät koskaan myönnä että on huonontunut.


      • Anonyymi

        Kyllä on Suomen parasta kebappia. Varras-kebab voittaa pakaste-kebabin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä on Suomen parasta kebappia. Varras-kebab voittaa pakaste-kebabin.

        Vesku sano itekki et kyllä AsemaPlus on number one, mut muuään ny kumikarvakamelia kun mässyttäjiä riittää


    • Anonyymi

      Huono paikka ja työhönsä kyllästyneet työntekijät.

    • Anonyymi

      Ei ole osattu kehittää, vaan jämähtänyt paikoilleen.

    • Anonyymi

      Kiekonpelaajille hyvä eväs, saavat ssab:eela pierrä ja paskoa..

      • Anonyymi

        SSAB:n porukalla on firman tarjoamat autoetu, että pääsevät Severille syömään.


    • Anonyymi

      Kyllä Teikkarissa on Suomen parasta kebappia.

      • Anonyymi

        Sinun ja monen muunkin mielestä varmasti onkin, mutta minun ja monen muun mielestä ei ole. Maku kysymyksiä 😎


    • Anonyymi

      Kee-babbia kyydissä sano Vesku kun hurskasta vartaaseen sovitti!!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 171
      5042
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4563
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2921
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1937
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1719
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1710
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1706
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1623
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe