Mitä haluaisitte tehdä

Anonyymi-ap

Mitä tekisitte tai sanoisitte, jos päätyisitte kohteenne kanssa kahden kesken ja saisitte vapaasti toteuttaa mielitekonne?

60

1318

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eiköhän me istuttaisi alas ja juteltaisi.

• Anonyymi

Ajattelin samaa. Puhuisin hänen kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ajattelin samaa. Puhuisin hänen kanssa.

Varmaan puhuttaisiin. Ehkä olisin kerrankin hiljaa ja kuuntelisin, kun hän kertoo itsestään. Hän on niin kovin kiehtova. Ja kyllä hurjan komea.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaan puhuttaisiin. Ehkä olisin kerrankin hiljaa ja kuuntelisin, kun hän kertoo itsestään. Hän on niin kovin kiehtova. Ja kyllä hurjan komea.

Olen nainen. Ja puhuisin miehen kanssa :)

• Anonyymi

Paras ehdotus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paras ehdotus.

No mutta kiitos.

Terv. 2023-12-11 21:35:15

• Anonyymi

😋😍😋😍😋😍😋😍😋

🔞 ­­N­­y­­­m­­­f­o­m­a­­a­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Tänään on sellainen päivä. Että sanoisin v* tun urpo tää on sun syytä että tässä tilanteessa ollaan. Tätäkö sä halusit.

• Anonyymi

Irrottaisin pään.

• Anonyymi

Jatkan,en tarkoita ihmisen päätä vaan kuvainnollinen juttu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jatkan,en tarkoita ihmisen päätä vaan kuvainnollinen juttu.

Ei oo päätä taikka häntää missään.. :D

• Anonyymi

Toivottavasti juteltaisiin vihdoin kahden kesken ilman häiriötekijöitä. Ehkä halaisin jos hän haluaisi.

• Anonyymi

Hypätään hankeen jäähdyttelemään.

• Anonyymi

Ei tarvitsisi kaivaa kun olisi maata myöten🤫

• Anonyymi

Tuskin sanoisin mitään. Liian myöhäistä. Sattunut ihan liikaa enkä halua puhua. Ei ole hänen syytään.

• Anonyymi

Hei jutellaanko käsi kädessä? Ja halitaan

• Anonyymi

Kyllä kiitos halitaan jollekin. 😢

• Anonyymi

Vaikee tietää mikä on oikea, ehkä tämä, mut mikään ei oo muuttunut, n>m

• Anonyymi

Sunnuntain jälkeen tämä edellinen ensimmäinen minulta m>n

• Anonyymi

Minä luulin, että oot kuollut

Oikeesti

Onneks et oo

Toinen elämä

• Anonyymi

Mä sanoisin; laula mulle💔

• Anonyymi

Missä istuisin vierees? Kuka oot? 💔

• Anonyymi

En halua mennä yksin..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä istuisin vierees? Kuka oot? 💔

Olen se keneltä hänen äänensä vie jalat alta. Paikkaa on vaikea ennustaa.

• Anonyymi

Juupa juu olisin vain ja pitäisin kainalossa tietysti

• Anonyymi

Jossain kainalossa olisin turvassa..

• Anonyymi

Rakas ihminen samoissa peitoissa kainalossa ... Saunapuhtaana

• aaaw ihana 😇 halittaisiin koko päivä 🥰 ja tutustuttais toisiimme, oon taas nii läheisyydenkipeä.

siunattua joulunaikaa!

• Anonyymi

minua ehkä pelottaisi joku haaveilija vaikka pidänkin häntä aika söpönä.

• Anonyymi

Pussaisin ja sujahtaisin syliin ja pussaisin lisää. Kokeilisin ja hipsuttaisin vaatteiden alta kaikkea mikä on kiinnostanut nämä vuodet.

• Anonyymi

Sano ihan reilusti että vieläkö rakastat

• Anonyymi

Todella rakastan. E

• Anonyymi

Sitä ei tule tällä maaperällä koskaan tapahtumaan.

• Anonyymi

Olemme toistemme elämässä ehkä syystä.
      ... viimeisenkin haihtuvaisen tuuli kauas
      lennättää, sanoman tuon kaunokaisen
      mielestämme häviää.
      Mut palsta ei oo oikea paikka sille.
      Juttumme kaatui palstan jalkoihin :)

• Anonyymi

Kyllä ja ja tulevaisuudessa m>n

• Anonyymi

Lainaan tätä, sori, mut kyllä, ihan mihin vaan, probleemat on samat, n>m

• Anonyymi
    • Anonyymi

Jaa reissuun menossa,Thaimaa vai mexiko?

• Anonyymi

Ei muuten ainakaan puhuttaisi😜😜👩‍❤️‍💋‍👨

• Anonyymi

🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi

Se minun laukku toi mieleeni Oslon, Norjassa. Ehkä käydään siellä, ehkä eka matka kahdestaan, toistaen jonnekin joka vuosi. Nopeasti vain tänne, sitten vielä jotain tänään pitäisi saada aikaan.

• Anonyymi

En mitään enää.
      En tiedä, kuinka suhtautuisin.
      Olisin vaivaantunut, väkinäinen, vähän ahdistunut.
      Korrekti.

• Anonyymi

Voisin kuvitella kaivattuni ajattelevan noin. Se olisi todella harmi.

• Anonyymi

Toivottavasti oot tyyttyväinen etten kaipaa sua täällä enää.

• Anonyymi

Hei, laitoin meiliä, jos tää sulta. Tuntuu että mun meilit menee jonkun välikäsien kautta, mulla on kyllä ajatus, kyllä se vielä selviää, mitä täällä tapahtuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei, laitoin meiliä, jos tää sulta. Tuntuu että mun meilit menee jonkun välikäsien kautta, mulla on kyllä ajatus, kyllä se vielä selviää, mitä täällä tapahtuu.

Kelle laitoitkaan, jollekin niitä ei tule vissiinkään perille..

• Anonyymi

Haluaisin repiä vaatteet Jukan päältä ja vähän painia. Todellisuudessa, olis kiva edes jutella sen kanssa.

• Anonyymi

ei muuta kun uutta matoa koukkuun

• Anonyymi

Miksi kuulostaa oudolta tuo " saisitte vapaasti toteuttaa mielitekonne". Mulle tulee ikävä tunne tuosta lauseesta. Ikäänkuin hän olisi joku passiivinen objekti, jolla ei olisi valinnanvaraa. En missään tapauksessa haluaisi sellaista.

Mielelläni jutellisin hänen kanssaan kaksin, aivan kaikessa rauhassa, vailla häiriöitä. Suukko olisi kiva, tai vaikka pari. Sen kummempia vapauksia hänen suhteensa en tässä kohtaa kaipaa.

• Anonyymi

Ihanasti sanottu. 💗

Minustakin kuulosti vähän ikävältä tuo aloituksen muotoilu. Tai sitten oma kaipaus on vain jotenkin "puhtaampi"....

• Anonyymi

Iih. Ehkä se ois pyytäminen hyvin romanttiseen valssiin

• Anonyymi

Ei oo kohdetta tähtäimessä

• Anonyymi

Sinun kannattaisi keskittyä johonkin järkevämpään elämässäsi. Ihan turhia aloituksia.

• Anonyymi

Tänään on sellainen päivä. Että voisin vaan mennä ja kysyä että voisitko sä vaan halata mua edes pienen hetken. Mun on niin paha olla.

• Anonyymi

Tekisin makaronilaatikkoa juustokuorrutteella. Sitten söisin sen yksin ja suojelisin ruokaani murisemalla.

Lopuksi kummastelisin, miksi hän ei lähde toisille treffeille.

• Anonyymi

Eilen luki Ilta Sanomissa, ,että sama Betlehemin tähti ilmestyy taivaalle vuonna 2065! Jos olen Vielä Elossa ja Hyvässä stuumin ja siulun voimissa, että tajuan tälle maailmalle vielä jotakin eli , että en ole dementoitunu siis kun olen jo silloin 90- vuoden ikäinen haluaisin käydä sitä kiikaroimassa , kivaamassa sen hienolla laadukkaalla kameralla Jouluyönä 25.12.2065 ei siis katsoa vanhainkodin ikkunasta vaan , ulkona jostakin lähistöltä parhaalta paikalta ja laulaa Jouluyö Juhlayö. Mieheni olisi kyllä jo 100- n vuoden jo.

Avustajan kanssa kävisimme ihmettä pällistekemässö. Ja avustajalle ois Henkilökunta neuvoisi miten saa ovet auki ja kiinni. Ellen sitten Voittasi nkiin paljon rahaa ja Maailma olisi niin rauhallinen paikka etenkin Israeliin matkustaa niin matkustaisin haluaisin matkustaa sinne ja jos saisin tietää juuri sen kedon sijainnin, jossa oli paimenet oli paimentamassa lampaita kun enkelit ilmety heille kertomaan Jeesuksen syntymästä laskea sitten kedon ja Beetlehemin matkaetäisyys toisistaan ja mennä pällistelemään sitä paikkaa jossa on ollut se talli ja seimi on ollut . Tuhansia vuosia on kulunut aikaamme ei tiedä , yhtään onko yhä samalla paikalla lammaslaiduntaa ( ei tietenkään enää ole koukereoisen puisen sauvan kanssa on suurilla lammastiloilla lammasloirat paimentamassa, ja eikä kävellä pitkiä välejä vaan ajaa huristellaan mönkijällä) vai onko vilkas moottori tie ohitus kaistoineen vai onko rakennettu kallis viiden tähden hotelli . Sitä ei tiedä mitä on tallin paikalla onko köhätty jotakin sen päälle oon kuullu Jeesuksen Syntymäkiekista mutta ei ole kerrottu onko juuri siinä paikassa talli jonka seimessä eläinten ruokinta kaukalossa makasi Jeesus lapsi , kyllä halusin tietää onko todellakin sama paikka onko tehty geologisia tutkimuksia .? Hyvää joulua 😁🐑🌟

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      276
      6035
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      1959
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      180
      1750
    4. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1221
    5. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      14
      1185
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      156
      1077
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1056
    8. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      971
    9. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      49
      941
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      932
    Aihe