Satamamaksujen inflaatio!

LonelyBird

Ehdotan solidaarisesti Turun sataman bojkotti.
Ovat korottaneet satamamaksun 21 euroon!

15

4657

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Opiksi muille

      Tehdään sille Naantalit.

      • Espoo-sail

        126 markkaa on liian paljon moisesta ilosta. jätetään Turku turkulaisille


      • luule
        Espoo-sail kirjoitti:

        126 markkaa on liian paljon moisesta ilosta. jätetään Turku turkulaisille

        Ei kai kukaan turkulainen maksaisi tollaisia satamamaksuja. Ei me sentään niin tyhmiä olla.


    • itään

      No onpas kyllä hintava... jätän turun tänä kesänä väliin...

    • inflaatio

      ...vaan törkeää rahastusta. Itse olen jo useamman vuoden ollut sitä mieltä, että harvassa paikassa saa rahalleen vastinetta.

      Mainitkaa joku paikka, jossa maksu vastaa tarjontaa?

      • Paikka

        Gullkrona!


      • jiippi
        Paikka kirjoitti:

        Gullkrona!

        Kyllä kannatan poikottia lämpimästi vaikka en sinne muutenkaan olisi mennyt tänä kesänä. Rahoille vastinetta... no ainakin Helsinholm
        on ollut sopuhintainen, sauna parhaasta päästä.


      • Kalle
        Paikka kirjoitti:

        Gullkrona!

        mutta hinnat tänä kesänä?


    • åbobo

      turkulaisena voin kertoa vinkkinä, että kyllä tänne Aurajoen varteen voi
      yhdeksi yöksi jättää muuallekin kuin siihen vierassataman kohdalle ! Joessa on 2-3 km
      matkalla tyhjiä rantoja...

      En tiedä miten asiaa valvotaan kaupungin toimesta, mutta ei kai siitä nyt
      isompia sakkoja ainakaan saa.. korkeintaan hätistävät pois. Ei tietenkään toimi, jos
      nyt kaikki tekevät samalla tavalla.

      • Ottomar

        Yhdyn boikottiin, kohtuuton hinta paikasta meluisassa rannassa, haisevassa joessa.


      • Avance 33/36

        Saatanpa ehkä kokeilla

        :-)


    • Justus2

      Olin itse asiassa menossa Turkuun tänä kesänä, nyt tuo hinta on kyllä niin suolainen siittä paikasta, että taitaa jäädä väliin. Eikös tuo vierassatama ole kaupungin omistama? Turku rahastaa suoraan satamamaksussa, mutta ei ajattele pidemmälle. Moni jättää rahaa kaupunkiin muutakin kuin tuon satamamaksun. Veikkaan että halvempi satamamaksu toisi enemmän euroja ravintoloihin ja kauppoihin ja kokonaishyötyä sille kylälle paljon enemmän.

      • Avance33/36

        Oli minunkin tarkoitus poiketa Turussa ja Naantalissa tänä kesänä mutta JÄÄ VÄLIIN. Viime kesänä oltiin Nauvossa ja nyt ajattelin samalla reissulle käydä moikkaamassa frendejä mimmotis tommottis maassa, saavat ajaa Nauvoon moikkaan muo.

        T: Tsadist siit kolmen sedän patsaan ja Stoppan kellon kupeest... :-)


    • stinks!

      Kerran olen Aurajoen varrella ollut, enkä toiste mene. Yhden yön jälkeen vesilinja oli niin likainen (öljyä ja kaikkea **skaa), että hirvitti. Sijainti on kyllä aika muikea, mutta joessa lillui pulloja, muoviroskaa, levää, kortonkeja, paperia jne. Ja jos hinta on tuota luokkaa, niin ei tarvitse enää sinne ajatellakaan menevänsä. Nauvo, Airisto ja uutukainen Korppon vierasvenesatama riittävät, sen lähemmäs oopua ei tarvitse mennä.

    • Joppari

      mutta tietyillä länsirannikon seuduilla olen tämän suuntauksen huomannut kaupallisessa ammatissani jo vuosia sitten...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      841
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      650
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      150
      422
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe