Satamamaksujen inflaatio!

LonelyBird

Ehdotan solidaarisesti Turun sataman bojkotti.
Ovat korottaneet satamamaksun 21 euroon!

15

4657

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Opiksi muille

      Tehdään sille Naantalit.

      • Espoo-sail

        126 markkaa on liian paljon moisesta ilosta. jätetään Turku turkulaisille


      • luule
        Espoo-sail kirjoitti:

        126 markkaa on liian paljon moisesta ilosta. jätetään Turku turkulaisille

        Ei kai kukaan turkulainen maksaisi tollaisia satamamaksuja. Ei me sentään niin tyhmiä olla.


    • itään

      No onpas kyllä hintava... jätän turun tänä kesänä väliin...

    • inflaatio

      ...vaan törkeää rahastusta. Itse olen jo useamman vuoden ollut sitä mieltä, että harvassa paikassa saa rahalleen vastinetta.

      Mainitkaa joku paikka, jossa maksu vastaa tarjontaa?

      • Paikka

        Gullkrona!


      • jiippi
        Paikka kirjoitti:

        Gullkrona!

        Kyllä kannatan poikottia lämpimästi vaikka en sinne muutenkaan olisi mennyt tänä kesänä. Rahoille vastinetta... no ainakin Helsinholm
        on ollut sopuhintainen, sauna parhaasta päästä.


      • Kalle
        Paikka kirjoitti:

        Gullkrona!

        mutta hinnat tänä kesänä?


    • åbobo

      turkulaisena voin kertoa vinkkinä, että kyllä tänne Aurajoen varteen voi
      yhdeksi yöksi jättää muuallekin kuin siihen vierassataman kohdalle ! Joessa on 2-3 km
      matkalla tyhjiä rantoja...

      En tiedä miten asiaa valvotaan kaupungin toimesta, mutta ei kai siitä nyt
      isompia sakkoja ainakaan saa.. korkeintaan hätistävät pois. Ei tietenkään toimi, jos
      nyt kaikki tekevät samalla tavalla.

      • Ottomar

        Yhdyn boikottiin, kohtuuton hinta paikasta meluisassa rannassa, haisevassa joessa.


      • Avance 33/36

        Saatanpa ehkä kokeilla

        :-)


    • Justus2

      Olin itse asiassa menossa Turkuun tänä kesänä, nyt tuo hinta on kyllä niin suolainen siittä paikasta, että taitaa jäädä väliin. Eikös tuo vierassatama ole kaupungin omistama? Turku rahastaa suoraan satamamaksussa, mutta ei ajattele pidemmälle. Moni jättää rahaa kaupunkiin muutakin kuin tuon satamamaksun. Veikkaan että halvempi satamamaksu toisi enemmän euroja ravintoloihin ja kauppoihin ja kokonaishyötyä sille kylälle paljon enemmän.

      • Avance33/36

        Oli minunkin tarkoitus poiketa Turussa ja Naantalissa tänä kesänä mutta JÄÄ VÄLIIN. Viime kesänä oltiin Nauvossa ja nyt ajattelin samalla reissulle käydä moikkaamassa frendejä mimmotis tommottis maassa, saavat ajaa Nauvoon moikkaan muo.

        T: Tsadist siit kolmen sedän patsaan ja Stoppan kellon kupeest... :-)


    • stinks!

      Kerran olen Aurajoen varrella ollut, enkä toiste mene. Yhden yön jälkeen vesilinja oli niin likainen (öljyä ja kaikkea **skaa), että hirvitti. Sijainti on kyllä aika muikea, mutta joessa lillui pulloja, muoviroskaa, levää, kortonkeja, paperia jne. Ja jos hinta on tuota luokkaa, niin ei tarvitse enää sinne ajatellakaan menevänsä. Nauvo, Airisto ja uutukainen Korppon vierasvenesatama riittävät, sen lähemmäs oopua ei tarvitse mennä.

    • Joppari

      mutta tietyillä länsirannikon seuduilla olen tämän suuntauksen huomannut kaupallisessa ammatissani jo vuosia sitten...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1228
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      88
      800
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      759
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      117
      517
    Aihe