Moderoinnin ruuhkautuminen on usein mainittu syy keskustelun katkaisemiselle ennen luvattua aikarajaa. Minä kuitenkin epäilen, että siellä jokin tekoälybotti suodattaa tekstejä, tarttuu sanoihin ja ehkä vertaa tietoja johonkin talletettuun sosiaaliseen profiiliin. Ei kai sentään ihmistoimittaja sellaista tekisi. Asiallinen kirjoituskin saa seuraavan vastauksen punaisella pohjalla: "Äh! Viestin lähettäminen ei nyt onnistunut. Yritä myöhemmin uudelleen. [ulkomuistista]". Tällainen ähkiminen samoin kuin ns. videoefektijutuissa hoverbox (kuvien päällä!) "Heikko saavutettavuus kuva- ja videosisällössä" ovat asiakkaan aliarviointia. Kertoisivat suoraan, mikä "mättää". Jatketaan sitten täällä vaikka rasistiksi haukkuvista taksikuskeista tai Kiinan Demokraattisen Kansantasavallan puolue-eliitin Lapin matkailusta. Kiitos S24.
Ylen juttujen kommenttien läpipääsy
5
589
Vastaukset
- Anonyymi
Jouko Jokisen sossukommarilauma Yle, veroilla elätetty propagandaporukka, halveksii ja pilkkaa veronmaksajia röyhkeillä valheuutisoinnellaan
""Kun hallitus äskettäin päätti sulkea myös Inarin Raja-Joosepin rajanylityspaikan vastauksena Venäjän viimeaikaiseen toimintaan rajalla, Yle raahasi aamuohjelmaansa haastateltavaksi ”erikoistutkijaksi” esitellyn Erna Bodströmin, joka tunnetaan ensisijaisesti Right to live ja Stop Deportations -liikkeiden aktivistina""
https://www.suomenuutiset.fi/paivan-pointti-ylen-juttuihin-paatyy-toistuvasti-haastateltavia-jotka-lahemmassa-tarkastelussa-paljastuvat-vasemmistopoliitikoiksi-tai-turvapaikka-aktivisteiksi/- Anonyymi
Jouko Jokinen joutaa takaisin Eeva-lehden muotitoimittajaksi.
- Anonyymi
Lehdistössä ei saa julkaista mitään negatiivista terrorivaltio Israelista, koska se on Natomaa USA:n suojeluksessa, kuten Suomikin. Eikö muka Suomea ole miehitetty, kun maahan saa tulla vieraan valtion eli USA:n sotilaita ja varusteita!? Eikä Suomi saa tuomita rikollisiksi osoittautuneita sotilaita itse! Kyllä ällöttää. Suomi ON suomettunut.
- Anonyymi
Eikä Yhdysvaltain ulkopolitiikkaa saa enää kritisoida.
"merikapteeni" "karikolta" erilaiset "mummelit" ja suuhygienisti Walesista. Neuvostonuolijoita piisaa ja pääsee läpi toisin kuin asiallisia faktakommentteja niitä tarvitseville.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen1136517Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,3695919Miksi persut eivät häädä mamuja pois Suomesta?
Sitä vartenhan persut äänestettiin valtaan. Nyt valta on persuilla. Mamut nostaa työttömyyskorvauksia. Persut huutaa mam364389Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään123665Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk723607Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina1112816Sanna Marinille pedataan paluuta pääministeriksi?
Näyttäisi mylly lähteneen käyntiin nyt toden teolla. Nykyiset oikeistodemarit haukutaan vasemmistodemareiden toimesta ni142278Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,212045Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t221826Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.181644