Kaupungin johdolla on varmaankin esittää tarkat laskelmat, kuinka paljon ukrainalaisten lomailijoide

Anonyymi-ap

Kaupungin johdolla on varmaankin esittää tarkat laskelmat, kuinka paljon ukrainalaisten lomailijoiden täällä pitäminen on vuodessa maksanut?
Toinen kysymys on, kuinka bussiyhtiöt yhä tuovat niitä, vaikka juutalaisdiktaattori Zelensky uhoaa, että rajat ei vuoda? Miksi tuodaan juuri Kankaanpään seudulle?

32

736

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kirjanpito täytyy sotkea ja salata niistä

      • Anonyymi
        UUSI

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        😋 ­N­y­­­m­f­o­m­­a­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18158291E

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Se on satoja tuhansia, mitä ukrainalaislauma kuluttaa Kankaanpään taloutta. Mitä tulee takaisin? Ei mitään! Älkää nyt vain kertoko, että ne ovat "työssä" paikallisilla maanjusseilla! Se vasta meille maksaakin.

      • Anonyymi

        Enemmän vain tänne ukrainan porukkaa..


    • Anonyymi

      Koska maan johto presidentin ohjeen kanssa sitä ihmiskauppaa kannattaa.

    • Anonyymi

      Julkisia kuluja migrihenkilökunts vastaanottokeskukset, tulkit kela sossu henkilökunnan palvelu, terveydenhoidon, mielenterveyspalveluiden menot, vuokra asunnot, sähkölaskut, toimeentulotuet, lapsilisät, elatustuet, maksusitoumukset vaunuihin vaatteisiin, kenkiin, matkustus ja kuljetus menot ympäri suomea monella paikkakunnalla. Miljoona matua elätetään ilman vastinetta, suomalaisilta pitää nipistää, ikäihmiset vailla huolenpitoa, kokopäivälaitokset lopetetaan, sokeat, dementoituneet, sairaat, liikuntakyvytömät hylättynä.

      • Anonyymi

        SEN SIITÄ SAA KU ÄÄNESTÄÄ SDP


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SEN SIITÄ SAA KU ÄÄNESTÄÄ SDP

        Katso tilintarkastajat ja mieti hetki! Ei tarvitse mitään rehellistä rahankäyttöä selitellä julkisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katso tilintarkastajat ja mieti hetki! Ei tarvitse mitään rehellistä rahankäyttöä selitellä julkisesti.

        Näin juuri. Ei ole mitään velvoitetta Suomi24 seinillä tilien käyttötietoja julkaista.


    • Anonyymi

      Ei niillä ole mitään. Rahaa on! Kaupunginvaltuusto hokee. Ei saanut kelalta tietoja valtion tilintarkastajatkaan. Pauli Vahtera, Vantaan valittuna tilintarkastajana törmäsi islamilaiseen seinään. Hänelle ei annettu mitään tietoja (huom kaupungin tilintarkastaja!!!) lomailijoimme kustannuksista Vantaalla.

    • Anonyymi

      Niin paljon ne imee kaupungin rahaa, että ei mihinkään muuhun piisaa omille asukkaille.

    • Anonyymi

      Ei kaupungin johdon sulle tarvitse mitään näyttää. Sinä ja 6 500 muuta taas äänestätte samat kuonat sinne lojumaan ja valehtelemaan.

    • Anonyymi

      Miten voi kiinnostaa tämmöinen asia? Elä omaa elämääs vaan niinku ennenkin. Kyllä tänne kaikki mahtuu.

      • Anonyymi

        Tätä seinää rääpii pari jo yli 40 olevaa vajakkihäirikköä. Ponnistelevat, että saavat sanotuksi jotakin ja kopioivat toisten ajatuksista kuonalleen rungon. Melkein voisin kertoa talon minkä tien varrella tämä toinen lippalakki niskassa kyyhöttää vanhempiensa luona.


    • Anonyymi

      Ukrainan ihmiset ovat ystävällisiä,oikein kivoja...minulla ei mitään heitä vastaan..

      • Anonyymi

        Sulle riittää kun äijä vain on ulkomaalainen. Mielipiteesi on jo ennakkoon tiedetty


    • Anonyymi

      Paljonko Hatanpään valtatie on kustannuksista kertonut, tai Koskela kuiskinut?

    • Anonyymi

      Jos Suomessa ikinä syttyy sota ja lähdet sitä pakoon ihan mihin tahansa muuhun maahan, niin olet varmaan mielellään kadulla lastesi kanssa ilman suojaa, koska onhan se nyt kauheaa, kun rahaa annetaan ihmisten auttamiseksi pois sodan jaloista ja heille vieläpä käytettyjä huonekaluja lahjoitetaan ihan tuosta vaan.

      Kyllä voi pieni ihminen olla kateellinen näköjään ihan mistä tahansa. Kun Putin tulee rajan yli meille kylään, muistetaan siellä pakomaassa sitten kertoa, että ei meitä tartte auttaa, kun se on pois sitten siltä kaupungilta mihin mennään. Vai onko se niin, että kun tulee kotiinpäin apu, se on ok, mutta jos joku muu jotain saa, niin ei ei ole ok.

      • Anonyymi

        Lapsellinen purkaus! Et ole kovin varmaan 90 vuoden aikana tarjonnut apuasi palestiinalaisille, joita juutalaiset ovat miljoonin teurastaneet. Puolueesi varmaan on kieltäytynyt ajatuksesta että lennätetään yötä päivää nyt niitä raunioista tänne ennen kuin juutalaiset tuhoaa loppujakin.
        Tuskin olet seurannut näiden nuorten, mahdollisesti sotarikollisten naureskeluja haastatteluissaan. Jokainen sanoo, tai kysyy, miksi mennä takaisin -täällähän saamme aivan kaiken ilman ja pyytää voimme mitä vain lisää. Kaikissa muissa maissa tiedetään, että sotarikollisia on tullut tuhansin. Kankaanpäässä ehkä makailee Odessan holokaustin tekijöitä tyytyväinen hymy naamalla kun kaltaisesti ovat vauhdissa.


      • Anonyymi

        Sinä joka vuodatit hölmöyttäsi. Maksan ns kunnallisveroa melkoisesti vuodessa siksi, että kunta toimisi minun ja muiden täällä yhteiskuntaa hyödyttävien elämää. En siksi, että tyhmät tekee Suomesta koko maailman sosiaalipalvelujen ja lomatoiminnan keskuksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä joka vuodatit hölmöyttäsi. Maksan ns kunnallisveroa melkoisesti vuodessa siksi, että kunta toimisi minun ja muiden täällä yhteiskuntaa hyödyttävien elämää. En siksi, että tyhmät tekee Suomesta koko maailman sosiaalipalvelujen ja lomatoiminnan keskuksen.

        Vastasit hyvin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapsellinen purkaus! Et ole kovin varmaan 90 vuoden aikana tarjonnut apuasi palestiinalaisille, joita juutalaiset ovat miljoonin teurastaneet. Puolueesi varmaan on kieltäytynyt ajatuksesta että lennätetään yötä päivää nyt niitä raunioista tänne ennen kuin juutalaiset tuhoaa loppujakin.
        Tuskin olet seurannut näiden nuorten, mahdollisesti sotarikollisten naureskeluja haastatteluissaan. Jokainen sanoo, tai kysyy, miksi mennä takaisin -täällähän saamme aivan kaiken ilman ja pyytää voimme mitä vain lisää. Kaikissa muissa maissa tiedetään, että sotarikollisia on tullut tuhansin. Kankaanpäässä ehkä makailee Odessan holokaustin tekijöitä tyytyväinen hymy naamalla kun kaltaisesti ovat vauhdissa.

        En ole kyllä. Ihan kaikkea ei pysty huomioimaan ja avustamaan.

        Nuoria sotarikollisia Ukrainasta? Minä nään täällä äitejä lapsineen, ja jokusen kokonaisen perheen, sekä keski-iän ylittäneitä miehiä.

        Hölmöyttänyt olen tyytyväinen, että sodan jaloista pääsivät tänne turvaan. Ja ihan kuin olisin aika monesti kuullut aika monenkin suusta, että "Kyllä minä autan, kun tänne tulee naiset ja lapset, ei mitkään 30v. sotakarkurit".

        Ja nyt, kun näin on, niin mites sen avun kanssa?

        Minun hölmöyttä voidaan pohtia, kun jos ikinä itse ollaan samassa tilanteessa. Miten hölmöjä ne auttajat onkaan, jotka antaisi katon pään päälle ja sängyn missä nukkua. On se kyllä aika hölmöä. Olisi kuitenkin kiva katsoa tuolla pakkasessa värjötteleviä naisia ja lapsia, kun kunnallisverot menisi sitten oikeaan paikkaan... Eli mihin?

        Nämä Ukrainalaiset käy ahkerasti töissäkin, ihan naisista lähtien. He ovat alun avun saaneet ja nyt pärjäävät omillaan. Hölmöä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole kyllä. Ihan kaikkea ei pysty huomioimaan ja avustamaan.

        Nuoria sotarikollisia Ukrainasta? Minä nään täällä äitejä lapsineen, ja jokusen kokonaisen perheen, sekä keski-iän ylittäneitä miehiä.

        Hölmöyttänyt olen tyytyväinen, että sodan jaloista pääsivät tänne turvaan. Ja ihan kuin olisin aika monesti kuullut aika monenkin suusta, että "Kyllä minä autan, kun tänne tulee naiset ja lapset, ei mitkään 30v. sotakarkurit".

        Ja nyt, kun näin on, niin mites sen avun kanssa?

        Minun hölmöyttä voidaan pohtia, kun jos ikinä itse ollaan samassa tilanteessa. Miten hölmöjä ne auttajat onkaan, jotka antaisi katon pään päälle ja sängyn missä nukkua. On se kyllä aika hölmöä. Olisi kuitenkin kiva katsoa tuolla pakkasessa värjötteleviä naisia ja lapsia, kun kunnallisverot menisi sitten oikeaan paikkaan... Eli mihin?

        Nämä Ukrainalaiset käy ahkerasti töissäkin, ihan naisista lähtien. He ovat alun avun saaneet ja nyt pärjäävät omillaan. Hölmöä.

        Näetkö paljon olemattomia asioita tapahtuvan? Uskotko kuin jumalatarinoihin maahan noudettujen/tulleiden hyvyydestä? Epäilen sinulla olevan sama tilanne kuin uskovaisella, jota ei järkisyin ja luonnontieteen selvityksin saa siitä irti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näetkö paljon olemattomia asioita tapahtuvan? Uskotko kuin jumalatarinoihin maahan noudettujen/tulleiden hyvyydestä? Epäilen sinulla olevan sama tilanne kuin uskovaisella, jota ei järkisyin ja luonnontieteen selvityksin saa siitä irti.

        Juu, näen... Tai ainakin luen. Nimittäin sun vastaus. Hulvaton.

        Käy vaikka kahvilla k-marketin vieressä, ainakin kolme ukrainalaisnaista pitää sitä ja tekee töitä. Yksi heistä myös toisessa työpaikassa samaan aikaan. Olisko susta siihen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, näen... Tai ainakin luen. Nimittäin sun vastaus. Hulvaton.

        Käy vaikka kahvilla k-marketin vieressä, ainakin kolme ukrainalaisnaista pitää sitä ja tekee töitä. Yksi heistä myös toisessa työpaikassa samaan aikaan. Olisko susta siihen

        Näennäis työllistämistä -pois te listoilta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näennäis työllistämistä -pois te listoilta

        Öö... Ajaa foodoralla ja pitää kahvilaa pystyssä. Sekä ainakin kaksi muuta ukrainalais naista siellä töissä. Ihan itse tekevät ja pitävät pystyssä. Ovat kyllä pois te listoilta, mutta ihan oman ahkeruutensa johdosta.

        Hankkivat itse oman elantonsa, onneksi autettiin näitäkin ahkeria ihmisiä. Harva Kankaanpääläinen ajaa foodoran ruokia, taitaa aika pitkälle olla noita näennäis-työllistettyjä ;D

        Kyllä me suomalaiset kuitenkin tykätään ruokaa kotiin tilata.


    • Anonyymi

      Kyllä ne tietää montako sataatuhatta kaupungin rahaa valuu ukreille vuodessa, mutta eivät ne sitä paljasta. Ei ole mikään konsti sekoittaa miljoona kirjanpidossa kohtuullisen hyvin piiloon. Persut siunaa toiminnan.

    • Anonyymi

      Kas kun läpyskä ei pyri selvittämään ukrikuluja. Kaikkea muuta pliirumia muka nuuskitaan

      • Anonyymi

        ei riitä pojulla ja tyttelillä järki!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei riitä pojulla ja tyttelillä järki!

        niin joku konsulenttihan niille joutuu laskemaan talousarvion kolmeen kertaan ja ennen tilinpäätöstä pitää paperinpaloilla näyttää mitä se tarkoittaa. kalliiksi tulee.......


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niin joku konsulenttihan niille joutuu laskemaan talousarvion kolmeen kertaan ja ennen tilinpäätöstä pitää paperinpaloilla näyttää mitä se tarkoittaa. kalliiksi tulee.......

        Joku laskee osalle hopusutkin valmiiksi käymälään menemiseen!!!!


    • Anonyymi

      Kyllä ne vuokrat vesimaksuineen ja sähkölaskuineen, henkilökunta vastaanottotiloissa, kelassa, sossussa, elatustuet , lapsilisät, matkustustuet,uimareissut, koulutukset, päivähoidot, terveydenhoito, tulkit maksusitoumuksilla kodin tuotteita, tupakat ja kaljat ja koiranruuat, maksaa enemmän per henkilö julkiselle taloudelle kun tavis käy töissä ja tai 45 vuotta työssä käynyt eläkeläinen joka maksaa itse kaiken minkä kuluttaa, eikä vanhuksien puolesta kukaan huolehdi yhtään siihen nähden mitä näille. MOT ohjelmassa sanoi patalogi että meillä suomessa paljon niitä jotka kotiinsa muumioituneita kun ei ole kukaan välittänyt ja elelevät yksin ja viime viikon lehdessä 19 kuollutta seurakunta uutisissa ja enemmänkin koska kaikki e i kuulu kirkkoon .
      Kyllä tällä viikollakin kun lunta oli kaikki kadut täynnä ja näki vanhuksia jotka pyrkivät kauppaan lykkien rollaattoria umpi hangessa niin sääli kävi.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4895
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3096
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1797
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1750
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1611
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1471
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1223
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1187
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1187
    Aihe