Miten kehtaavat myydä Huutokaupat.com ,issa selvästi Wishiltä tilattua Kiina krääsää ja kovilla toimituskuluilla, esimerkiksi kullattuja muoviseteleitä, kullattuja ns. juhlarahoja, taskunauriit ja kullattuja sormuksia ja muita koruja myös jotkut työkalut ala arvoista krääsää. Katsokaa myyjän saamat palautteet ennen kuin huudatte tuotetta.
Huutokaupat.com,in Kiina tuotteet
13
559
Vastaukset
- Anonyymi
Lähetyskuluilla peitetään "halpoja" hintoja jopa 35 - 100 € /lähetys, törkeitä. Katsokaa kiinteistö sivua, purkukuntoisia rakennuksia ym. negatiivista kauppahintaa. Huutotörky vois vähän katsoa mitä ottaa myyntiin, oikeat ostajat katoaa.
- Anonyymi
Katsokaa kaikkien myyjien saamat palautteet ennenkuin huudatte. Sukatkin näyttää olevan järkiään liian pieniä.
- Anonyymi
Nytkin tuli myyntiin American kulta kolikko/mitali selvästi Wishiltä.
- Anonyymi
Elisabeth keräily kolikko. 24karaattia.. pöh
- Anonyymi
Miinus- hintainen ? Ei semmoista kauppaa olekaan.
- Anonyymi
Kiinteistöistä ja liiketiloista ei pääse eroon kuin maksamalla saattohoitajille..
Tai maksat tyhjänä olevasta tilasta vastikkeita maailman tappiin saakka - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiinteistöistä ja liiketiloista ei pääse eroon kuin maksamalla saattohoitajille..
Tai maksat tyhjänä olevasta tilasta vastikkeita maailman tappiin saakkanäin onn, myy heille
- Anonyymi
Niin sitä luulisi. Yhtäkään asuinosaketta, liikehuoneistoa, tilaa tai tonttia ei ilmaiseksi saa vaikka kuinka haaveilisi. Ei mistään puolelta Suomea.
- Anonyymi
Eikö niitä liike tiloja annettu vasta jopa rahan kanssa.
- Anonyymi
Siltä osin huutokaupat com on pilalla kun ottavat myyntiin tätä kiinanpaskaa. konekeltot famoranit ja mitä kaikkia ovat ja lähetyskulut ylittää sen romun arvon. Toisaalta semmosista voi hypätä yli mutta ei kiinnostais selata kun suurin osa tätä kiinanromua
- Anonyymi
Ihmeellisesti joku vain huutaa noitakin ns.kulta kolikoita joilla ei ole oikeasti mitään arvoa.
- Anonyymi
Niin huutaa. Kiinankrääsän livehuutokauppoja oli reilu 20 vuotta sitte kun markat muuttui euroiksi. Krääsäkauppiaita kierteli ja piti joka kylän työväentalolla ja vanhoja ja nuorempiakin retkutettiin sata nolla.
Kiinalaisia romuja myytiin moninkertasella hinnalla mitä ne hetki sitten markalla myytiin.
Pöydän alta vedettiin iso pahvilaatikko ja siitä jaettiin huutohinnalla eikä riittäny edes kaikille. - Anonyymi
Tyhmiltä voi ottaakin ne ylimääräiset eurot.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1653080Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3732091- 411881
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii431856Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321431Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931221- 541183
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul329993Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles114973Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53802