2 tahti diesel mopo valmistus

Anonyymi-ap

Eli siis tarkoitus ois tehdä mopo joka toimii dieselillä. Ja olen hakenut netistä tietoa monesta lähteestä muttei paljon löytynyt. Joten tulin kysymään onko kellään kokemusta tällaisesta virityksestä? Jos on niin kertokaa ihmeessä miten onnistuu. Ja sylinterin koko on 70cc ja puristus suhde noin 16:1-20:1 eli pitäisi olla siltä osin hyvä ja henku tulppa on. Mutta mitä muuta pitää tehdä kaasarin ja suuttimien koko? Miten käynnistyy helposti ja voiteleeko pelkkä diesel tarpeeksi? Miten saa sammutettua helposti? (Sammuttamiseen minulla on pari kikkaa mutta kertokaa vaan omia ehdotuksia) tarviiko dieseliin lisätä mitään käynnistystä helpottavaa ainetta tai jotain muuta?
Kiitos jo etukäteen jos autoit.
(mopo EI OLE tulossa tieliikenne käyttöön vaan suljetulla alueella ajoon ja tapahtumiin näytille)

3

245

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ÄÄRETÖTTÖMÖN MIELENKIINTOINEN IDEA ONNEA KEHITYSTYÖLLE!!!!!!.

      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        🔞 ­­N­­­y­­­m­­f­­­o­­m­a­­a­­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Dieselpolttoaine ei voitele tarpeeksi. Oletko ajatellut mistä saat siihen ruiskutusjärjestelmän? Ruiskutussuuttimen voi sovittaa sytystulpan tilalle. Mutta edelleen pitäisi miettiä millä voitelet alakerran. Onnea vain yritykseen. Suosittelisin kuitenkin nelitahtista aihioksi niin moottorin voitelu olisi alunperinkin olemassa. Niissä olemassa olevissa kaksitahtidieseleissä eivät toimi kampikammion kiertohuuhtelulla kuten mopossa. Niissä on moottoriöljyt kuten nelitahtisessa.

      Olisko mielekkäämpää kaksitahtisesta kehittää alkoholilla eli E85:lla toimiva? Mulla on moinen projekti menossa. Aika paljon saa ottaa asioita huomioon luotettavuuden kannalta. Esim. NBR-kumiset stefat eivät kestä alkoholia vaan ne on vaihdettava vitonisiin. Toisekseen olun löytänyt vain kahdelta valmistajalta kaksitahtiöljyä joka toimii alkoholin kanssa. Toista ei saa Suomesta ja toinenkin on enemmän tai vähemmän tilaustavaraa. Maahantuojalla on kuitenkin varastossa.

      Ja saa muuten ajaa liikenteessä kunhan huippunopeus ei nouse. Eikä tarvitse muutoskatsastaa. Tarkistin katsastuskonttorilta.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1930
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1519
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      133
      1323
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1298
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1210
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      271
      1019
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      972
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      925
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      111
      896
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      48
      751
    Aihe