Ei ole normaalia tällainen, ellei ole Asperger

Anonyymi-ap

11

558

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Menehän siitä vähän kasvamaan ja tule tänne sitten uudestaan, eli todennäköisesti et koskaan.

• Anonyymi

Erakoitumista tapahtuu myös ilman aspergeria.
      On muitakin olennaisia erilaisuuden muotoja kuin AS.
      Mikä tahansa erilaisuus voi saada ihmisen suojautumaan
      erakoitumalla. Normienemmistöstä löytyy valitettavan usein
      tyyppejä, jotka syyllistyvät kiusaamaan juuri erilaisia.

• Anonyymi

Juuri niin. Ongelma ei ole erakoituminen vaan kiusaaminen.

• Anonyymi

Jaa mistä vitusta niin päättelitetkö ole televisiota osannu kahtua nykyaikan on yllättävänkin paljon ihmisiä jotka haluavat kadota löytämättömiin nykyisen kaltaisesta yhteiskunnasta missä ei osata ajatella kuin itseä

• Anonyymi

No niin nykyään mutta entäs ennen?

• Anonyymi

Olen asperger, erakko ja koitin otsikon mukaista elämää. Ei ollut oma juttu. Metsässä tulee mökkihöperöksi ja hulluksi. Kaupungissa pysyy paremmin kasassa vaikka olisi paljon itsekseen. Sitten on ihan käytännön asiat. Kauppa on lähellä, polttopuita ei tarvi raahata eestaa, pesut käy ilman älyttömiä operaatioita eikä tarvi istua ulkohuuskassa pakkasella. Ihan kiva koittaa ja kokea erilaista elämäntapaa mutta ankeus ei kanna. Muutenhan kaikki asuisi korvessa.

• Anonyymi

Aloittaja esiintyy minununa

• Anonyymi

Entäs sitten? Oma syys kun suollat tollasta paskaa mulle jatkuvasti vaikka oon nimenomaan kieltänyt.

• Anonyymi

Ei kai tässä kukaannole esiintynyt kenään vai onko?

• Anonyymi

Aloittaja tässä. Tämä keskustelun aloitus on erään kaverini näkemys asiasta. Eli esiinnyn siis hänenä.

• Anonyymi

Ei tuollainen nyt niin erikoista ole. Itse olen elänyt vastaavanlaisesti monta vuotta elämästäni ja niin on moni tuttunikin. No, itse toki olen varmaan asperger ja saattaa olla moni näistä tuttavistakin, mutta en nyt sanois, että se on edellytys halulle elää noin? Aika moni kaipaa rauhaa ja luonnonläheisyyttä ja kun ei ole liikaa mukavuuksia, tulee arkiliikuntaa eikä ehdi ahdistumaan.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1914
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1660
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1266
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      53
      1145
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      988
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      893
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      886
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      852
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    10. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    Aihe