Ei ole normaalia tällainen, ellei ole Asperger

Anonyymi-ap

11

538

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Menehän siitä vähän kasvamaan ja tule tänne sitten uudestaan, eli todennäköisesti et koskaan.

• Anonyymi

Erakoitumista tapahtuu myös ilman aspergeria.
      On muitakin olennaisia erilaisuuden muotoja kuin AS.
      Mikä tahansa erilaisuus voi saada ihmisen suojautumaan
      erakoitumalla. Normienemmistöstä löytyy valitettavan usein
      tyyppejä, jotka syyllistyvät kiusaamaan juuri erilaisia.

• Anonyymi

Juuri niin. Ongelma ei ole erakoituminen vaan kiusaaminen.

• Anonyymi

Jaa mistä vitusta niin päättelitetkö ole televisiota osannu kahtua nykyaikan on yllättävänkin paljon ihmisiä jotka haluavat kadota löytämättömiin nykyisen kaltaisesta yhteiskunnasta missä ei osata ajatella kuin itseä

• Anonyymi

No niin nykyään mutta entäs ennen?

• Anonyymi

Olen asperger, erakko ja koitin otsikon mukaista elämää. Ei ollut oma juttu. Metsässä tulee mökkihöperöksi ja hulluksi. Kaupungissa pysyy paremmin kasassa vaikka olisi paljon itsekseen. Sitten on ihan käytännön asiat. Kauppa on lähellä, polttopuita ei tarvi raahata eestaa, pesut käy ilman älyttömiä operaatioita eikä tarvi istua ulkohuuskassa pakkasella. Ihan kiva koittaa ja kokea erilaista elämäntapaa mutta ankeus ei kanna. Muutenhan kaikki asuisi korvessa.

• Anonyymi

Aloittaja esiintyy minununa

• Anonyymi

Entäs sitten? Oma syys kun suollat tollasta paskaa mulle jatkuvasti vaikka oon nimenomaan kieltänyt.

• Anonyymi

Ei kai tässä kukaannole esiintynyt kenään vai onko?

• Anonyymi

Aloittaja tässä. Tämä keskustelun aloitus on erään kaverini näkemys asiasta. Eli esiinnyn siis hänenä.

• Anonyymi

Ei tuollainen nyt niin erikoista ole. Itse olen elänyt vastaavanlaisesti monta vuotta elämästäni ja niin on moni tuttunikin. No, itse toki olen varmaan asperger ja saattaa olla moni näistä tuttavistakin, mutta en nyt sanois, että se on edellytys halulle elää noin? Aika moni kaipaa rauhaa ja luonnonläheisyyttä ja kun ei ole liikaa mukavuuksia, tulee arkiliikuntaa eikä ehdi ahdistumaan.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      180
      2230
    2. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      175
      1851
    3. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      170
      1722
    4. Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!

Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys
      Maailman menoa
      110
      1538
    5. Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."

The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise
      Tv-sarjat
      26
      1494
    6. Nainen näytät mummolta. :D

Siks sua ei huoli kukaan.
      Ikävä
      109
      1250
    7. Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle

Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su
      Perussuomalaiset
      167
      1114
    8. Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän

Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c
      Perussuomalaiset
      77
      1073
    9. Varattais lähihotellista

🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää
      Ikävä
      148
      962
    10. Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!

En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,
      58
      955
    Aihe