Ukraina ja asetuki

Anonyymi-ap

Aseellinen tuki Ukrainaan on hidastunut useasta eri syystä. Armeijan asiantuntijat USAssa ja muualla suosittelivat sitä. Ukrainaan uppoaisi kaikki maailman aseet ja ammukset helposti. Siinä kävisi kuin kehitysavussa Afrikkaan. Kallista kaivoa alettiin pitää kaatopaikkana.

Eli Ukrainan pitää ensin oppia käyttämään ja ylläpitämään aseita ja järjestelmiä. Tähdätään ja suunnitellaan tulenkäyttö. Ei jätetä asetta heti kun lipas tyhjenee. Haaskuuksi menee kaikki mitä on rajattomasti, oli se rahaa, aikaa, tilaa tai aseita. Tätä ei vain saa sanoa ääneen. Kantapään kautta Ukraina kuitenkin oppii. Kyllä se Venäjä siinä sopassaan kypsyy. Länsi osaa pelata vielä pitempään kuin Venäjä.

19

382

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      YMMÄRRÄN KUN KEJÄTÄÄN JO PARI VUOTTA. EI VAAN RIITÄ. JOPA JENKIT IHMETTELEVÄT. TÄYTYYKÖ NIISTÄ KYMMENISTÄ MILJAIDEISTA LAITAA SUORAAN 10% Sveitsin TILELLE. SOTA ON HAUSKAA. KUN VAAN JAKSAA KERJÄTÄ. PS ONKO KYMPIT KUNNOSSA NS UKRAINAN ELIITTI?

    • Anonyymi

      kyllähän jopa JENKIT NS AVARUUS TEKLONIGIAN MAAJUSSIT JOTKA VIELÄ AJAVAT 1898 PIIKKI PYÖRÄISILLÄ TRAKTOREILLA. NS AMERIKKA ENSIN JA MAISSIPIIPU SUUSSA. JA UKRAINA JOSSA HUIPPU MAAJUSSIT. ON NIIL VARMAAN HIEMAN KATKERUUTTA LÄHETTÄÄ 90 MILJARDIA UKRAINAAN

    • Anonyymi

      Unkari uskaltaa tarkastella asioita pitemmällä aikaväilllä. Näyttää siltä, että tuki Ukrainalle ei tuo sille sotamenestystä.. Viisainta olisi ryhtyä rauhanneuvotteluihin. Tuodaan jatkevasti aseita. Sota jatkuu ja aiheeutetaann inhimillisiä ja aineellisia menetyksiä. Ukraina kärsii.. Kuinka kauan tätä järjettömyyttä kestää?
      Tämän kaiken havaitsee Unkari ja toimii sen mukaisesti, nimenomaan järkevästi. ja Ukrainan kansan etujen mukaisesti..

      • Anonyymi

        Orbanin tavoitteena on saada aselepo aikaiseksi jotta Venäjä ei joutuisi menettämään jo valtaamiaan alueita jos Ukraina on vastahyökkäys kunnossa lähitulevaisuudessa. Orban pelaa aina Venäjän pussiin. Nyt Unkari saisi pedattua 'rauhalla' tai aselevolla Venäjälle odottamattomat aluevoitot samalla saaden itselleen rauhaa rakastavaa politiikkaa ajavan maan maineen ... vaikka hän pelaa pelkästään omaan ja Venäjän pussiin. Niin -60 lukuista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Orbanin tavoitteena on saada aselepo aikaiseksi jotta Venäjä ei joutuisi menettämään jo valtaamiaan alueita jos Ukraina on vastahyökkäys kunnossa lähitulevaisuudessa. Orban pelaa aina Venäjän pussiin. Nyt Unkari saisi pedattua 'rauhalla' tai aselevolla Venäjälle odottamattomat aluevoitot samalla saaden itselleen rauhaa rakastavaa politiikkaa ajavan maan maineen ... vaikka hän pelaa pelkästään omaan ja Venäjän pussiin. Niin -60 lukuista.

        Unkarin asema ja asenne oli nähtävissä alusta asti vastustuksena keskustelulle avusta Ukrainalle ja avun annon vastustuksena kunnes Ukraina sai omat tavoitteensa läpi EU:ssa. Unkari ei miettinyt Ukrainaa vaan itseään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Unkarin asema ja asenne oli nähtävissä alusta asti vastustuksena keskustelulle avusta Ukrainalle ja avun annon vastustuksena kunnes Ukraina sai omat tavoitteensa läpi EU:ssa. Unkari ei miettinyt Ukrainaa vaan itseään.

        Siis Unkari sai omat tavoitteensa läpi EU:ssa.


    • Anonyymi

      Trollit ulos näiltä palstoilta. Kiitos!

    • Anonyymi

      Avoimmus puuttuu keskusteluista, kun iltapäivälehdet sensuroi kaiken mikä kyseenalaistaa rahan lapioinnin Ukrainaan, nyt jo 2 miljardia, presidenttiehdokkaatkin ovat kuin klooneja toisistaan, kun pelkäävät median teurastusta.

      • Anonyymi

        Iltapäivälehdet ovat tiettyjen julkaisijoiden hallinassa ja he päättävät mistä saa kirjoittaa ja mistä ei. Kannattaa katsoa kenen hallussa julkaisijat ovat. Suomi lukee sitä mistä muutama ihminen lehtien johdossa päättää, se on koko iltapäivälehtien massajulkaisun tarkoituskin.


      • Anonyymi

        Ei usalla ole muuta tarkoitusta kuin venäjän heikentäminen,rauha oli jo neuvoteltu Kiovan porteilla.suomi voi olla seuraava ukraina.slava USA ja natsit


      • Anonyymi

        Sama ilmiö minulla. Olen asunut ukrainassa ja niiltä vuosilta jäänyt kavereita. Kaverit ja heidän veljet rintamalla kertovat että tuki ukrainalle rahallinen sekä materiaalinen valuu eliitille. Uusimma aseet ja varusteet menevät vain 2 paraati joukkueelle, muut taistelevat mitä kotoaan tuovat. Eliitti kuppaa rahat ja myy aseet ja ase järjestelmät jotka eivät ole uusinta uutta. Samalla eliitti pitää lentokoneensa lähtövalmiudessa jos venäjä voittaa tai tuki loppuu. Todisteita löytyy vaikka kuinka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama ilmiö minulla. Olen asunut ukrainassa ja niiltä vuosilta jäänyt kavereita. Kaverit ja heidän veljet rintamalla kertovat että tuki ukrainalle rahallinen sekä materiaalinen valuu eliitille. Uusimma aseet ja varusteet menevät vain 2 paraati joukkueelle, muut taistelevat mitä kotoaan tuovat. Eliitti kuppaa rahat ja myy aseet ja ase järjestelmät jotka eivät ole uusinta uutta. Samalla eliitti pitää lentokoneensa lähtövalmiudessa jos venäjä voittaa tai tuki loppuu. Todisteita löytyy vaikka kuinka

        Niinhän se on. Minullakin kavereita ukrainassa ja he kertovat juuri tämän, että sotilaat joutuvat tuomaan kotoaan varusteet ja aseet , kuten tykit , panssarivaunut ja droonit. Yks minun hyvä ystävä on ukrainan armeijan lentäjä. Hän kertoi, että hommasta ei meinannut tulla mitään , kunnes hän viimein sai vuokrattua - vai oliko se lainattua ... - Suhoi hävittäjän !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama ilmiö minulla. Olen asunut ukrainassa ja niiltä vuosilta jäänyt kavereita. Kaverit ja heidän veljet rintamalla kertovat että tuki ukrainalle rahallinen sekä materiaalinen valuu eliitille. Uusimma aseet ja varusteet menevät vain 2 paraati joukkueelle, muut taistelevat mitä kotoaan tuovat. Eliitti kuppaa rahat ja myy aseet ja ase järjestelmät jotka eivät ole uusinta uutta. Samalla eliitti pitää lentokoneensa lähtövalmiudessa jos venäjä voittaa tai tuki loppuu. Todisteita löytyy vaikka kuinka

        Rahasta en tiedä, mutta ranskan lahjoittama Cheetah asejärjestelmiä ja Tow2 panssarintorjunta ohjuksia on tullut pakistanin pimeille asemarkkinoille myyntiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän se on. Minullakin kavereita ukrainassa ja he kertovat juuri tämän, että sotilaat joutuvat tuomaan kotoaan varusteet ja aseet , kuten tykit , panssarivaunut ja droonit. Yks minun hyvä ystävä on ukrainan armeijan lentäjä. Hän kertoi, että hommasta ei meinannut tulla mitään , kunnes hän viimein sai vuokrattua - vai oliko se lainattua ... - Suhoi hävittäjän !

        Tarttis ittekin saada tollanen venäläinen Suhoi, kun toi f-16 on pirun kallista vuokrata


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarttis ittekin saada tollanen venäläinen Suhoi, kun toi f-16 on pirun kallista vuokrata

        F-16? Miksei F-35 tai jopa F-22 yhtähyvät mahdollisuudet saada vuokrata


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän se on. Minullakin kavereita ukrainassa ja he kertovat juuri tämän, että sotilaat joutuvat tuomaan kotoaan varusteet ja aseet , kuten tykit , panssarivaunut ja droonit. Yks minun hyvä ystävä on ukrainan armeijan lentäjä. Hän kertoi, että hommasta ei meinannut tulla mitään , kunnes hän viimein sai vuokrattua - vai oliko se lainattua ... - Suhoi hävittäjän !

        Juu juu kaikillahan siellä on drooneja, tykkejä ja panssarivaunuja. Kyllähän nyt 233 miljardilla eurolla ja 190 miljardilla aseita sellaset saadaan kaikille ukrainalaiselle


    • Anonyymi

      Yli ukraina kuluttanut 14 miljoonaa euroa joka tunti joka sotapäivänä

    • Anonyymi

      Slava Russia 🇷🇺🇷🇺🇷🇺 kunnia Venäjälle ja Ukraina suohon

    • Anonyymi

      Missä ne leopatrit viipyy,olen tässä odotellut niitä,kun Toveri lupas että krimi on Ukrainalla viikko siitä kun ne saa leopatrit,eikö jo olis aika?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      34
      2594
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      8
      1942
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      17
      1413
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1285
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1280
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1201
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1121
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1065
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1034
    10. 17
      1025
    Aihe