No niin, pyynnöstä järjestetty.
Miitti Juhannus LAUANTAINA 25.6 klo 16.00 Ainolanpuistossa kesäteatterin kulmilla. Mukaan omat eväät, pidetään piknik....
Teretulemast!
Juhannus miitti OULU
21
11745
Vastaukset
- Pekka81
Ja tottakai minäkin änkäydyn seuraan :)
- espe24
jos oon sielläpäin niin saatan kävästäkki silloin
- Jaberon
Juuh--suapahan nährä mittee aikataulut soppii,mutta yritan ma ainaskii :)
Eikös minua koskaan kutsuta ;) mie voisin viskellä sieltä pahikset pois.. hih
vais nii.. saapa nähä mite käy
Mikäs sen mukavampaa kesällä kuin tuommonen piknik. viini virtaa ja laulu soi....
Taasen oisin tulossa, ainaki jos yöpaikka järjestyy. Joku ystävällinen sielu vois katsoa jonkin roskapöntön tai veneenalusen, mihin pääsee maate.
- jaapas_m
mä näin yhen tyhjän purjeveneen tossa teatterin eessä. sä voisit sen alle majottaitua!
- Hali
jaapas_m kirjoitti:
mä näin yhen tyhjän purjeveneen tossa teatterin eessä. sä voisit sen alle majottaitua!
Todellako? Eihän sinne arvaa mennä, joku tulee vaik kurkkiin,hui,hui..
- toisenne..
..jo entuudestaan kaikki? Oletteko tavanneet ennenkin, useastikin? Saako ihan stranger ja noupadi tulla kuokkimaan kans..?
Kyllähän nuo tuntuivat ainakin edellisen ryyp.. tapaamisen perusteella tuntevan toisensa aika hyvin, ja tiiviisti.
Mutta ei se mitään, pelataan me kivi-paperi-saksia kuusen alla ja katsotaan syövätkö ne meidät elävältä. Viimeksi ei maistunut, mutta juhannus tuo ruoanlaittoon uutta iskua kokon muodossa .)
- Matsiliino
Nähdäänpä sit jos vain joukkoon mahtuu ja ei ajatukset muutu.
Eiköhän joukkoon mahdu. Vaikka tos aiemmin tais kaitsu sannoo et me toisemma tunnettaan entuudestaan, niin ei toki läheskää kaikkii tunneta, mieki näin suurimman osan ensimmäistä kertaa sillo eellisessä miitissä, et tutustellaa mielellää kaikkiin - ja kaikki o tervetulleita piknikilleki =)
- RedDi
Jos en vaan mökille eksy niin enköhän tuonne pääse... kun edellinen jäi väliin.
- sni1
miäpä tuun kansa.. hanita vois vaikka viskata luurinsa numpan että mää löyän oikijjaan paikkaan tarvittaessa..
- RedDi
Saisinkoha tuon JazzRabbitin houkuteltuu tulee mukaan :) Jos sillä ei vaik alkais duuni ihan keskel päivää...
- NodeB
Saatan määki pyörähtää paikalle
- RedDi
Eli kun tuo ilma on aika epäilyttävä niin saatamme siirtyä sit porukalla jonnekki sisätiloihin.. Eli jos tuut paikalle myöhässä tai et löydä meitä muuten vain niin soittele vaikka numeroon 0400536949/Diana. Mä voin sitten ohjata paikalle tai kertoa minne ollaa siirretty.
- RedDi
Janita75 kirjoitti:
noot RedDi ihku ko laitoit ton :D
Juujuu. Nyt on vaa ongelma että mites mä löydän paikalle?? :D
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1696841
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes562287- 562108
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se611231Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3531224- 551211
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l141101Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79960Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384958Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14947