Juhannus miitti OULU

Janita75

No niin, pyynnöstä järjestetty.
Miitti Juhannus LAUANTAINA 25.6 klo 16.00 Ainolanpuistossa kesäteatterin kulmilla. Mukaan omat eväät, pidetään piknik....
Teretulemast!

21

11803

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pekka81

Ja tottakai minäkin änkäydyn seuraan :)

• espe24

jos oon sielläpäin niin saatan kävästäkki silloin

• Jaberon

Juuh--suapahan nährä mittee aikataulut soppii,mutta yritan ma ainaskii :)

• Eikös minua koskaan kutsuta ;) mie voisin viskellä sieltä pahikset pois.. hih

• Kutsu on avoin, olet tervetullut :)

• vais nii.. saapa nähä mite käy

• sale80

Mikäs sen mukavampaa kesällä kuin tuommonen piknik. viini virtaa ja laulu soi....

• Taasen oisin tulossa, ainaki jos yöpaikka järjestyy. Joku ystävällinen sielu vois katsoa jonkin roskapöntön tai veneenalusen, mihin pääsee maate.

• jaapas_m

mä näin yhen tyhjän purjeveneen tossa teatterin eessä. sä voisit sen alle majottaitua!

• Hali
        jaapas_m kirjoitti:

mä näin yhen tyhjän purjeveneen tossa teatterin eessä. sä voisit sen alle majottaitua!

Todellako? Eihän sinne arvaa mennä, joku tulee vaik kurkkiin,hui,hui..

• toisenne..

..jo entuudestaan kaikki? Oletteko tavanneet ennenkin, useastikin? Saako ihan stranger ja noupadi tulla kuokkimaan kans..?

• Kyllähän nuo tuntuivat ainakin edellisen ryyp.. tapaamisen perusteella tuntevan toisensa aika hyvin, ja tiiviisti.

Mutta ei se mitään, pelataan me kivi-paperi-saksia kuusen alla ja katsotaan syövätkö ne meidät elävältä. Viimeksi ei maistunut, mutta juhannus tuo ruoanlaittoon uutta iskua kokon muodossa .)

• Matsiliino

Nähdäänpä sit jos vain joukkoon mahtuu ja ei ajatukset muutu.

• Eiköhän joukkoon mahdu. Vaikka tos aiemmin tais kaitsu sannoo et me toisemma tunnettaan entuudestaan, niin ei toki läheskää kaikkii tunneta, mieki näin suurimman osan ensimmäistä kertaa sillo eellisessä miitissä, et tutustellaa mielellää kaikkiin - ja kaikki o tervetulleita piknikilleki =)

• RedDi

Jos en vaan mökille eksy niin enköhän tuonne pääse... kun edellinen jäi väliin.

• sni1

miäpä tuun kansa.. hanita vois vaikka viskata luurinsa numpan että mää löyän oikijjaan paikkaan tarvittaessa..

• RedDi

Saisinkoha tuon JazzRabbitin houkuteltuu tulee mukaan :) Jos sillä ei vaik alkais duuni ihan keskel päivää...

• NodeB

Saatan määki pyörähtää paikalle

• RedDi

Eli kun tuo ilma on aika epäilyttävä niin saatamme siirtyä sit porukalla jonnekki sisätiloihin.. Eli jos tuut paikalle myöhässä tai et löydä meitä muuten vain niin soittele vaikka numeroon 0400536949/Diana. Mä voin sitten ohjata paikalle tai kertoa minne ollaa siirretty.

• noot RedDi ihku ko laitoit ton :D

• RedDi
        Janita75 kirjoitti:

noot RedDi ihku ko laitoit ton :D

Juujuu. Nyt on vaa ongelma että mites mä löydän paikalle?? :D

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      63
      2152
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      5
      1805
    3. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      237
      1306
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      960
    5. Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä

Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.
      Kaste
      88
      950
    6. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?

Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki
      Tv-sarjat
      21
      875
    7. Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50

Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?
      Ikävä
      136
      813
    8. Onko se liikaa pyydetty

Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin
      Ikävä
      39
      740
    9. Kaatopaikka Inhassa

Kuka omistaa kyseisen kaatopaikan? Näkymä tielle kammottava!
      Ähtäri
      19
      726
    10. Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun

mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?
      Sinkut
      93
      699
    Aihe