Juhannus miitti OULU

Janita75

No niin, pyynnöstä järjestetty.
Miitti Juhannus LAUANTAINA 25.6 klo 16.00 Ainolanpuistossa kesäteatterin kulmilla. Mukaan omat eväät, pidetään piknik....
Teretulemast!

21

11745

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pekka81

Ja tottakai minäkin änkäydyn seuraan :)

• espe24

jos oon sielläpäin niin saatan kävästäkki silloin

• Jaberon

Juuh--suapahan nährä mittee aikataulut soppii,mutta yritan ma ainaskii :)

• Eikös minua koskaan kutsuta ;) mie voisin viskellä sieltä pahikset pois.. hih

• Kutsu on avoin, olet tervetullut :)

• vais nii.. saapa nähä mite käy

• Mikäs sen mukavampaa kesällä kuin tuommonen piknik. viini virtaa ja laulu soi....

• Taasen oisin tulossa, ainaki jos yöpaikka järjestyy. Joku ystävällinen sielu vois katsoa jonkin roskapöntön tai veneenalusen, mihin pääsee maate.

• jaapas_m

mä näin yhen tyhjän purjeveneen tossa teatterin eessä. sä voisit sen alle majottaitua!

• Hali
        jaapas_m kirjoitti:

mä näin yhen tyhjän purjeveneen tossa teatterin eessä. sä voisit sen alle majottaitua!

Todellako? Eihän sinne arvaa mennä, joku tulee vaik kurkkiin,hui,hui..

• toisenne..

..jo entuudestaan kaikki? Oletteko tavanneet ennenkin, useastikin? Saako ihan stranger ja noupadi tulla kuokkimaan kans..?

• Kyllähän nuo tuntuivat ainakin edellisen ryyp.. tapaamisen perusteella tuntevan toisensa aika hyvin, ja tiiviisti.

Mutta ei se mitään, pelataan me kivi-paperi-saksia kuusen alla ja katsotaan syövätkö ne meidät elävältä. Viimeksi ei maistunut, mutta juhannus tuo ruoanlaittoon uutta iskua kokon muodossa .)

• Matsiliino

Nähdäänpä sit jos vain joukkoon mahtuu ja ei ajatukset muutu.

• Eiköhän joukkoon mahdu. Vaikka tos aiemmin tais kaitsu sannoo et me toisemma tunnettaan entuudestaan, niin ei toki läheskää kaikkii tunneta, mieki näin suurimman osan ensimmäistä kertaa sillo eellisessä miitissä, et tutustellaa mielellää kaikkiin - ja kaikki o tervetulleita piknikilleki =)

• RedDi

Jos en vaan mökille eksy niin enköhän tuonne pääse... kun edellinen jäi väliin.

• sni1

miäpä tuun kansa.. hanita vois vaikka viskata luurinsa numpan että mää löyän oikijjaan paikkaan tarvittaessa..

• RedDi

Saisinkoha tuon JazzRabbitin houkuteltuu tulee mukaan :) Jos sillä ei vaik alkais duuni ihan keskel päivää...

• NodeB

Saatan määki pyörähtää paikalle

• RedDi

Eli kun tuo ilma on aika epäilyttävä niin saatamme siirtyä sit porukalla jonnekki sisätiloihin.. Eli jos tuut paikalle myöhässä tai et löydä meitä muuten vain niin soittele vaikka numeroon 0400536949/Diana. Mä voin sitten ohjata paikalle tai kertoa minne ollaa siirretty.

• noot RedDi ihku ko laitoit ton :D

• RedDi
        Janita75 kirjoitti:

noot RedDi ihku ko laitoit ton :D

Juujuu. Nyt on vaa ongelma että mites mä löydän paikalle?? :D

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      169
      6841
    2. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      56
      2287
    3. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      56
      2108
    4. Kolari Klaukkala

Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se
      Nurmijärvi
      61
      1231
    5. Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä

Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.
      Maailman menoa
      353
      1224
    6. Kuvaile elämäsi miestä

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      55
      1211
    7. Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!

Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l
      Kesämökki
      14
      1101
    8. Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan

Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni
      Ikävä
      79
      960
    9. Kevyt on olo

Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3
      Ikävä
      84
      958
    10. Toivoisin, että lähentyisit kanssani

Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä
      Ikävä
      14
      947
    Aihe