Näetkö ufounia?

Anonyymi-ap

Nettikuulumisia:

ET aloitti runsas vuosi sitten kasvavan yhteyksien ottamisen ihmisiin. Skaala ulottuu ufon näyttäytymisestä henkilökohtaiseen tapaamiseen, sen mukaan mitä ihmisen polla kestää.Jos olet alkanut näkemään unia ufoista, humanoideista ja aivan oudoista ympäristöistä, olet ehkä päässyt mukaan tapaamisiin.

Vielä yksi juttu. Sinä et ole tuonut koko tietoisuuttasi materiaaliseen kehoon ja maailmaan. ET kohtaamiset tapahtuvat usein päivätajuntaasi laajemmalla alueella, joten muistosi kohtaamisesta voivat olla huteria.

6

295

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ok, kiitos! Olen nähnyt viime aikoina pari aivan poikkeuksellista unta. Mun unimaailma on ollut aina erikoinen, mutta nämä olivat aivan eri luokkaa. En ole ollut entisellään niiden jälkeen. Etsin koko ajan, jos joku voisi tietää lisää niistä. Ne olivat hyviä unia, kauniita ja voimakkaita, toinen sisälsi nousun avaruuteen, tunteen käsittämättömästä rakkaudesta ja yhteenkuuluvuudesta 'yhteyteen'. Toisessa lensin suuren järven yläpuolella henkiolentona, taivaalla vastaan lensi periaatteessa dna-muodostelmassa lentävä kristallimainen laivue, ja viesti oli 'me tulemme kotkina'. En käytä mitään lääkitystä, elän tosi tavallista elämää. Lapsesta asti kuitenkin uskonut, että olemassa on jotain 'muuta'.

• Anonyymi

🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

❤️ ­­­N­­­y­­m­­f­­­o­m­­a­­­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18159564p

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Ufo-aluksia näen joskus unissa.

Alieneita En ehkä ole juurikaan nähnyt unessa.

• Anonyymi

Sama juttu. Näen usein niistä unia.

• Anonyymi

Minulle joku sanoi unessa rohkaisevaan sävyyn "sinussa on alvarusta". Ääni puhui minulle telepaattisesti ja taustalla oli indigon sininen taivas/maisema. Muuta en unesta muista vaikka kirjoitin kaiken ylös heti herättyäni. Mitähän tämä alvarus meinaa?

• Anonyymi

Ai niin, ja em. uni päättyi unihalvaukseen. Näin taustalla huoneeni blurrattuna mutta käteni oli jonkun valkoisen pientä krokotiilia/kaimaania muistuttavan patsaan tms. suussa. Ajattelin vaan että "Hemmetin unihalvaus. Nyt pistän hanttiin!" Repäisin käteni "krokotiilin" suusta pois mutta mokoma haukkasi käteni takaisin ja päästi surkuhupaisan "Skrääk!"-äänen. Sitten heräsin. Siitä poikkeuksellinen unihalvaus, ettei pelottanut ollenkaan. Kaikki tuntui lähinnä vain surkuhupaisalta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      188
      1419
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1208
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      50
      948
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      900
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      810
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      51
      808
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      56
      792
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      102
      774
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      69
      748
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33