Eikö teitä sossueläkeläisiä ota kunnolla Renniehappoihin emäpuolueenne käytös? He kiristivät verotus

Anonyymi-ap

Eikö teitä sossueläkeläisiä ota kunnolla Renniehappoihin emäpuolueenne käytös? He kiristivät verotustanne ja veivikaula Tappuraisen Tuppurainen naureskeli sitä TV:ssä, selvästi vahingoniloisena. Ryhmäpiiskuri oli kuin asia olisi Orpon kanssa kuitenkin sovittu tapahtuvaksi. Nyt petään heti toinen etuisuuksien leikkaaminen kalastusasioissa. Tähän hätääntyneisyyttä näytellen 2. puheenjohtaja tuli sekoilemaan lisää sanoissaan. Siis tällä tasoitellaan Orpolle ja Purralle Lindt-huumassa olevan puolueen menettely!.

9

320

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei! Me rakastetaan sossumaailman valehtelemista

• Anonyymi

Me Kankaanpään sossueläkeläiset maksamme lisää veroja vaikka 300 euroa kuussa, että saamme olla eläkeläisiä ja äänestää toveri Viljasta.

• Anonyymi

niin ja ihailemme sdp:n johtoa. se on taivaasta!

• Anonyymi

Saitko persu nyt tyhjättyä kaikki kaunasi?

• Anonyymi

Tuntuuko olo oppositiossa hankalalta?

• Anonyymi

Me hyvin toimeentulevat sosdem naiset, jotka olemma suurmaatilojen emäntiä, voimme hyvin nyt. Olemme iloisia, että kepu mädäntyy persujen kanssa!!!! Tosisossut tulemme taas seuraavissa vaaleissa rytkeellä valtaan!

• Anonyymi

Hyvä toveri Viljanen!

• Anonyymi

Meitä rikkaita sossuja on niin vähän, ei riitä meidän rahoistamme. Teitä köyhiä rääpäleitä on 3,7 miljoonaa. Teiltä pitää ottaa nyt kun on kerrankin valtaa. Onneksi teillä on äänioikeus. sitä me ei oteta Puran ja Orpon kanssa pois

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      87
      1724
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1232
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1123
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      68
      915
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      884
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      818
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      731
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      722
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      671
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      663
    Aihe