Ruotsiin pakoon

Anonyymi-ap

Se on varmaa se, että jos Ryssä hyökkää Suomeen ja kutsu tulee rintamalle, niin tämä poika lähtee Ruotsiin pakolaiseksi.
Näyttää pahalta, että pian alkaa rytinä ja Ryssä Ukrainan valloittaa, se yrittää valloittaa myös jonkun muun maan.

40

327

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mä tulen myös.

      • Anonyymi

        Ei huono,meinaan ajatus niin oli edellisenkin sodan aikana mutta sillä hienosäädöllä että sinne sveedujen maille pistettiin sodan ajan jälkikasvua ja osa myöskin siille tielle jäikin.Minä synnynyin sodan jälkeen mutta vanhempi veli sodan loppuvaiheessa ja sillekkin oli jo lappu varattuna "littera" oikein kuvan kera.Sitä minä olen ihmetellyt kun sanonta kuuluu että sotaan isänmaataan puolustamaan vaikka oman henkensä uhraten,hölmöläisen puheita nuo on ja jokuset uskoo suoralta kädeltä,mitä ihmettä sinne pitää mennä jos ei omista isänmaata kuin senverran mitä sattuu löytymään kynsien alta funteeratkaa tätä. Muuten isäni oli rintamalla yhteensä yli viisi vuotta väärennetyillä papereilla "väärensi äitinsä allekirjoituksen "koska oli alaikäinen,no sodan jälkeen ei omistanut koskaan mitään rintamataloa taikka isänmaata että kannattiko kysyn vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei huono,meinaan ajatus niin oli edellisenkin sodan aikana mutta sillä hienosäädöllä että sinne sveedujen maille pistettiin sodan ajan jälkikasvua ja osa myöskin siille tielle jäikin.Minä synnynyin sodan jälkeen mutta vanhempi veli sodan loppuvaiheessa ja sillekkin oli jo lappu varattuna "littera" oikein kuvan kera.Sitä minä olen ihmetellyt kun sanonta kuuluu että sotaan isänmaataan puolustamaan vaikka oman henkensä uhraten,hölmöläisen puheita nuo on ja jokuset uskoo suoralta kädeltä,mitä ihmettä sinne pitää mennä jos ei omista isänmaata kuin senverran mitä sattuu löytymään kynsien alta funteeratkaa tätä. Muuten isäni oli rintamalla yhteensä yli viisi vuotta väärennetyillä papereilla "väärensi äitinsä allekirjoituksen "koska oli alaikäinen,no sodan jälkeen ei omistanut koskaan mitään rintamataloa taikka isänmaata että kannattiko kysyn vaan.

        Se, miten kansamme PALVELIJAT eli kansanedustajat kohtelevat omaa kansaa, saa minut voimaan pahoin.Luulevat hallitsevansa meitä vaikka heidän tulisi tiedostaa olevansa meillä töissä ja tarkoituksena omassa työssään on ajaa OMAN KANSAN etuja, EI omia etujaan, tai jonkin EU:n.
        Vanhan paskan rintamamiestalon saa ilman henkensä alttiiksi laittamistakin.
        Sotien tarkoitus on vähentää porukan määrää ja lihamylly toimii nopeasti ja tehokkaasti siinä.Kipapäiset isonokat järjestävät näitä verihippasia aina kun tuntuu että on liikaa porukkaa jossain.Sama porukka hallitsee meidän hallituksenkin takana.Asian toi julki curlinhalliansakin perustanut eduskuntaan valittu mies joka sai paljastuksestansa heti isot ongelmat.


      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        ❤️ ­N­­y­­m­f­­o­­m­­a­­a­­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Mahtaako pysähtyä ruotsin rajalle? Kannattaa lähteä jo nyt, vielä ei ole ruuhkaa.

    • Anonyymi

      Suomen ja Ruotsin rajan on niin helppo ylittää. Simbbeli homma.

      • Anonyymi

        Yhtä helppo on ylittää ruotsin ja norjan raja tukholmasta göteborin kautta suoraan norjaan jonne olen monesti mennyt tosin töihin.


    • Anonyymi

      Ei se tänne tule, Putinilla on täys työ Ukrainan kanssa.
      Me kuulumme Natoon, mutta Ruotsi ei kuulu, parempi lähteä Norjaan , tai Atlannin toiselle puolelle vaikka Kanadaan.

      • Anonyymi

        Kanadasta lyhyt matka venäjälle salmi erottaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kanadasta lyhyt matka venäjälle salmi erottaa

        Mikä salmi Kanadan erottaa Venäjästä????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kanadasta lyhyt matka venäjälle salmi erottaa

        Mehän ollaan totuttu asumaan Venäjän lähellä, siellä Kanadassa melkeen samanlainen ilmasto, kun meilläkin, suomalaiset tykkää pakkasesta 😁😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä salmi Kanadan erottaa Venäjästä????

        Beringinsalmi, mutta se on Alaskassa ja Alaska kuuluu jenkkilään ei Kanadaan.


    • Anonyymi

      Et oo tosissas? Toihan on totaalista pas*ahousumaisuutta.

      • Anonyymi

        Nykypolvi on paskahousuja. Avaa silmäsi.


    • Anonyymi

      Moni jättää uppoavan laivan luultavasti, jos alkaa betoni murenemaan?💋

      • Anonyymi

        Niin mäkin tekisin. Kokoomus ja eteläranta voi jäädä sotimaan paskaduunejaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mäkin tekisin. Kokoomus ja eteläranta voi jäädä sotimaan paskaduunejaan.

        hyvin sanottu on jo puoliksi tehty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mäkin tekisin. Kokoomus ja eteläranta voi jäädä sotimaan paskaduunejaan.

        Sama juttu, miksi puolustaisin maata jota porvarit pitävät isänmaanaan, minä kun heiltä mitään muuta ole koskaan saanut kuin vit.....a .


    • Anonyymi

      Koukkunokkien sota, kuolkoot itse siinä.

    • Anonyymi

      Minä menen Käpykaartiin. En alistu tottelemaan Suomen hallitusta sun muita puolustusvoimien päälliköitä. Ne tottelee, jotka haluaa.

      • Anonyymi

        Minä menen metsäveljiin. Sitten me hyökätään teidän leiriin ja ryöstetään teidän pettuleivät ja ongenkoukut.


    • Anonyymi

      Jos ryssä hyökkää suomeen niin ne kävelee meitin yli. Suomen pullapojat on mammanpoikia ja puolet niistä on sivareita.
      Ei löydy vastarintaa.

      • Anonyymi

        Entä Nato käveleekö senkin yli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä Nato käveleekö senkin yli.

        Nato on vielä lähtökuopissa ameritiikassa kun Suomi on jo mennyt.Pitäisi olla sotajoukko rajalla valmiina ja se maksaa sen ylläpito.Me tietenkin sen maksamme jos joku pikkuryhmä tulee istuskelemaan ihan vaan sen varalta ja puhutaan todella isoista rahoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nato on vielä lähtökuopissa ameritiikassa kun Suomi on jo mennyt.Pitäisi olla sotajoukko rajalla valmiina ja se maksaa sen ylläpito.Me tietenkin sen maksamme jos joku pikkuryhmä tulee istuskelemaan ihan vaan sen varalta ja puhutaan todella isoista rahoista.

        Putin ratasataa yön pimeinä hetkinä ilman paitaa tutkanali valloittaen Suomen.


    • Anonyymi

      Nato ei muuta kuin puhuu ja pullistelee.

    • Anonyymi

      Nato ei uskaltaudu konfliktiin, se pelkää Putinia ja maailmansotaa.
      Moskovaan olisi pitänyt jo iskeä heti alussa, kun sitä ei olisi osattu odottaa.
      Isku olisi pystytty toteuttamaan niin ettei iskun tekijää tiedettäisi. Nyt on myöhäistä, Venäjä on kaikkialla valmiudessa.
      Jos Nato välittäisi ihmisistä, se olisi lähtenyt suojaamaan Ukrainaa heti alussa.
      Mitä hyödyttää tällainen naurettava filmaaminen, että kokoonnutaan ympäri maailmaa syömään ja juomaan ja ollaan auttavinaan sodasta kärsivää maata.

      • Anonyymi

        Nato on puolustus liitto ei hyökkäys armeija.


      • Anonyymi

        Kuka siitä nyt ei pitäisi kun pääsee kokoustamaan ja syömään ympäri maailmaa naton, veronmaksajien ym. piikkiin. Ei tietenkään nato halua konfliktia. Kuka sitä nyt haluaisi luopua saavutetuista eduista kuten kokoustamisista ympäri maailmaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nato on puolustus liitto ei hyökkäys armeija.

        Nato on pelkkää puhetta.


      • Anonyymi

        USA nimenomaan haluaa konfliktiin saadakseen peiteltyä rikokset ihmiskuntaa vastaa.Maailmansota on se mitä haetaan jotta väki vähenee tehokkaasti kun liian moni kieltäytyi myrkkypiikistäkin.Nälänhätä,taudit ja kurjuus hoitavat oman osansa.Ukrainassa tapahtui rikoksia ihmiskuntaa vastaan joten sinne saikin iskeä.Olisivat vain iskeneet ydinpommilla heti koko paskan sileäksi niin olisi ollut parempi kaikille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        USA nimenomaan haluaa konfliktiin saadakseen peiteltyä rikokset ihmiskuntaa vastaa.Maailmansota on se mitä haetaan jotta väki vähenee tehokkaasti kun liian moni kieltäytyi myrkkypiikistäkin.Nälänhätä,taudit ja kurjuus hoitavat oman osansa.Ukrainassa tapahtui rikoksia ihmiskuntaa vastaan joten sinne saikin iskeä.Olisivat vain iskeneet ydinpommilla heti koko paskan sileäksi niin olisi ollut parempi kaikille.

        Käy välillä lukemassa muutakin kun mv-lehteä.


    • Anonyymi

      Ei onnistu ku satamat pannaan kiinni.
      (voisit kokeilla soutaa, ehkä)
      Persut on perustamassa suojeluskuntia.
      Välttääkseen rintamalle joutumisen.

    • Anonyymi

      Joutaakin mennä tämä maa, hinnat pilvissä mutta rajaloikkareille rahaa riittää. Täältä häipyy satoja tuhansia välittömästi eikä ole ongelma siirtyä ruotsin kautta muualle, nykyhallituksen kokoustaessa pitäisikö raja sulkea.

    • Anonyymi

      Suomen pitää kysyä Euroopan Unionilta, että saadaanko me sulkea rajat kun venäjä hyökkää😂.
      On meillä hallitus voi yhden kerran.
      Nyt Häkkänen antaa sotilassalaisuudet Yhdysvalloille😂.
      Heja Suomi ja yliopistojen kouluttamat. 😂.
      Presidentti on hiljaa, ei kannanottoa.
      Voi maatamme.

      • Anonyymi

        Sotasalaisuuksia? Mitähän ne voisi olla? Pasin virta-avaimen sarjoitustiedot? 😂😂😂


    • Anonyymi

      Mitä sotasalaisuuksia Suomella muka on HAH
      hahhhaaaaaa

      • Anonyymi

        Ei olekaan enää. Häkkänen päästää USAn suomineidon hameen alle eli suoraan konehuoneeseen.


    • Anonyymi

      ÄLÄ LÄHDE PAKOON.
      JOS PAKOON LÄHTEE SUTTA, VOI TULLA KARHU VASTAAN.

      • Anonyymi

        Lähtee putiinia pakoon niin tulee pideen.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8534
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2585
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      124
      2313
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1966
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1704
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1519
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1472
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe