Monta kertaa olen yrittänyt lähettää kiitos viestin 30 kertaa kaikki kohdat ole käynyt läpi 3 kertaa suurennus lasin kanssa kaikki näytti OK ei kelpaa " liian tehokas tietoturva" ei päästä läpi minun hakkeroitua älypuhelinta .Pankkikortti ei hyväksynyt 15 yritettiin ei hyväksynyt siellä sama juttu hakkeroitu pankkikortti ei voida hyväksyä 2 vuotta aijemmin sama homma lasku tuli erikseen 15vrk kuluttua nyt on menty yli pakko lähtä karhuamaan laskua käydä siellä liikkeessä antaa sähköposti osoite siihen lasku lähettää tulostan maksan punaisella sekunilla.🤔🥺.
Äärimmäinen tietoturva pysäyttä minun älypuhelimen yhteyden oton
Anonyymi-ap
2
474
Vastaukset
- Anonyymi
Tuossa on jotsin mätää. Olet sössinyt kännykkäsi kanssa joten on suljettu kaikkien toimintojen osalta mm.pankkitoimintojen . Yleensä jos kirjoittaa väärän tunnusluvun ja tekee muita möhläyksiä niin pankki estää liikenteen , samoin oletettavasti myös operaattori? Muistisairaille tai päihdeongelmaisille ,huumeidenkäyttäjille jotka ovat pöllyssä koko ajan älypuhelin ei sovellu alkuunkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial21635Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1061597Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2391137Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221068- 128919
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2856- 10835
Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29827Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks48823- 69800