Monta kertaa olen yrittänyt lähettää kiitos viestin 30 kertaa kaikki kohdat ole käynyt läpi 3 kertaa suurennus lasin kanssa kaikki näytti OK ei kelpaa " liian tehokas tietoturva" ei päästä läpi minun hakkeroitua älypuhelinta .Pankkikortti ei hyväksynyt 15 yritettiin ei hyväksynyt siellä sama juttu hakkeroitu pankkikortti ei voida hyväksyä 2 vuotta aijemmin sama homma lasku tuli erikseen 15vrk kuluttua nyt on menty yli pakko lähtä karhuamaan laskua käydä siellä liikkeessä antaa sähköposti osoite siihen lasku lähettää tulostan maksan punaisella sekunilla.🤔🥺.
Äärimmäinen tietoturva pysäyttä minun älypuhelimen yhteyden oton
Anonyymi-ap
2
214
Vastaukset
- Anonyymi
Tuossa on jotsin mätää. Olet sössinyt kännykkäsi kanssa joten on suljettu kaikkien toimintojen osalta mm.pankkitoimintojen . Yleensä jos kirjoittaa väärän tunnusluvun ja tekee muita möhläyksiä niin pankki estää liikenteen , samoin oletettavasti myös operaattori? Muistisairaille tai päihdeongelmaisille ,huumeidenkäyttäjille jotka ovat pöllyssä koko ajan älypuhelin ei sovellu alkuunkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.947106- 1723722
- 533259
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2332384- 482125
- 411978
- 471869
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?241818- 601768
- 191753