Mitteepä mieltä

Anonyymi-ap

Kun miehet käyttää korviksia ja jotkut jopa meikkaa.

25

502

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onneksi jokaisella on oikeus olla oma itsensä, vaikka se kaltaisiasi paskamahoja ärsyttääkin

• Anonyymi

Vain mulkut miehet meikkaavat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä sekään sinulle kuulu, varsinkin kun olet itse mulkun näköinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vain hame puuttuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vain hame puuttuu.

Onneksi se hame ei sinulta puutu. Huhut kertovat, että kotonasi pukeudut hameeseen ja korkokenkiin, mutta mitäpä muuta eläkeläisukolta voisi odottaakaan.

• Anonyymi

Olen töyhtöhyyppä, kukkojen kukko ja leuhkoista leuhkin.
      Vain minä olen jotakin, minä minä minä!

• Anonyymi

Jep, kaikki muut ovat jotain. Mutta sinä olet pelkkä luuseri ja arvoton paska.

• Anonyymi

Ihan sama minusta meikkaavatko miehet mutta ala-arvoista on toisten arvostelu.

• Anonyymi

Eipä nuo ilman älliä olevat vanhukset muuta osaakaan, kuin arvostella muita.

• Anonyymi

Tämä aloitus on tehty ilman aivoja.

• Anonyymi

Meikkaavia miehiä, korvakuroa käyttäviä miehiä haukkuu nämä juntit valtrahaalareissaan, nenä riistetään haalarin hihaan jne.
      Laita aikojen on miehet, varsinkin merimiehet käyttäneet korvakoruja. Satoja vuosia sitten miehillä oli pitkät valkoiset sukat, röyhelö kaulukset yms.
      Eläinmaailmassa urokset ovat koristeltu, ovat värikkäämpiä kuin naaraat.
      Joissakin kulttuureissa miehet käyttää hametta...kilttiä.
      Juntit jotka eivät ole maailmaa nähneet, sivistymättömät ponssemiehet ovat luoneet päänsä sisällä kuvan miltä miehen tulee näyttää. Pedemätön, haalistunut lippalakki, ruokkoamaton naama,villinä kasvava kuontalo, pesemättömät hampaat, likaiset vaatteet niin arkena kuin pyhänä, niin kotona kuin kaupungissa, kumppanit tai muotonsa muuttaneet nahkasaappaat, kesällä likaiset crocsit. Iso maha, huono ryhti ja typerät jutut ja päälle höröttävä nauru.

• Anonyymi

Valtrahaalarit onkin miehekkäät.

• Anonyymi

Olin oikeassa!

• Anonyymi

Eurokankaassa on hyviä hame kankaita myynnissä

• Anonyymi

Miehet ei meikkaa eikä käytä korvakoruja eikä tatuointeja. Ne on niitä toisinajattelevia jotka käyttää ja meikkaa.
      Naiset meikkaa ja käyttää koruja, tämähän on aivan selvä asia.

• Anonyymi

Kasarilla ne miehet vasta meikkasikin,jos katot sen ajan musiikkivideoita.

• Anonyymi

Musiikkihörhöt on aina olleetkin aivan pellejä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Musiikkihörhöt on aina olleetkin aivan pellejä.

Käärijäkin käärinyt hihansa ja käärii DNA:n joululahjoja.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Reijo Taipaleen suosio kesti loppuun asti, vaikka tukka harmaantuu niin mestarit ovat mestareita.
      Tapaleen ei tarvinnut paitaa kääriä, eikä Taipale tarvinnut tanssilavoilla tietokoneella tehtyjä ääniä.

• Anonyymi

Kuka vittu on Reijo Taipale?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ollut v....u vaan iskelmälaulaja ja tunnettu sellainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuunteleppa You Tubesta Reijo Taipaleen " räppipiisi " Tähdet meren yllä.

• Anonyymi

Härskit miehet ei meikkaile, eivätkä pyyhi pårsettään!

• Anonyymi

Niinhän nuo merirosvotkin käyttää korvarengasta jopa tummahipiäisilä oli nenärenkaita . . mutta ymmärrä nyllä mielipieen . . kyllä minustakin on outoa tuo meikkaaminen ja muu sellainen meikkaaminen , molle ei sopisi tuolainen tyyli , ei myöskäänn tatskat , huivi jne , lapsellista toimintaa ja tyyliä.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Asianajaja Herman Ljungberg

Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä
      Maailman menoa
      158
      6967
    2. Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??

Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.
      Jyväskylä
      33
      4063
    3. Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.

Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.
      Maailman menoa
      114
      2102
    4. Ja taas kerran

Mutka ja joki. Kenties liikaa nopeutta. Miksi?
      Nurmijärvi
      62
      1936
    5. Mikä on rakkain fantasiasi kaivatusta?

Ja kertoisitko sen hänelle?
      Ikävä
      82
      1456
    6. Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.

Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la
      Hybridi- ja sähköautot
      194
      1447
    7. Nainen, taidan inhota minua todella

tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll
      Ikävä
      73
      1091
    8. Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen

Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202
      Viihde ja kulttuuri
      14
      986
    9. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi

vuoden 2025 aluksi?
      Ikävä
      48
      979
    10. Rattoisaa lauantai iltaa

Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa
      Ikävä
      225
      947
    Aihe