Mitteepä mieltä

Anonyymi-ap

Kun miehet käyttää korviksia ja jotkut jopa meikkaa.

25

368

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onneksi jokaisella on oikeus olla oma itsensä, vaikka se kaltaisiasi paskamahoja ärsyttääkin

      • Anonyymi

        Vain mulkut miehet meikkaavat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain mulkut miehet meikkaavat.

        Eipä sekään sinulle kuulu, varsinkin kun olet itse mulkun näköinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain mulkut miehet meikkaavat.

        Vain hame puuttuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain hame puuttuu.

        Onneksi se hame ei sinulta puutu. Huhut kertovat, että kotonasi pukeudut hameeseen ja korkokenkiin, mutta mitäpä muuta eläkeläisukolta voisi odottaakaan.


    • Anonyymi

      Olen töyhtöhyyppä, kukkojen kukko ja leuhkoista leuhkin.
      Vain minä olen jotakin, minä minä minä!

      • Anonyymi

        Jep, kaikki muut ovat jotain. Mutta sinä olet pelkkä luuseri ja arvoton paska.


    • Anonyymi

      Ihan sama minusta meikkaavatko miehet mutta ala-arvoista on toisten arvostelu.

      • Anonyymi

        Eipä nuo ilman älliä olevat vanhukset muuta osaakaan, kuin arvostella muita.


    • Anonyymi

      Tämä aloitus on tehty ilman aivoja.

    • Anonyymi

      Meikkaavia miehiä, korvakuroa käyttäviä miehiä haukkuu nämä juntit valtrahaalareissaan, nenä riistetään haalarin hihaan jne.
      Laita aikojen on miehet, varsinkin merimiehet käyttäneet korvakoruja. Satoja vuosia sitten miehillä oli pitkät valkoiset sukat, röyhelö kaulukset yms.
      Eläinmaailmassa urokset ovat koristeltu, ovat värikkäämpiä kuin naaraat.
      Joissakin kulttuureissa miehet käyttää hametta...kilttiä.
      Juntit jotka eivät ole maailmaa nähneet, sivistymättömät ponssemiehet ovat luoneet päänsä sisällä kuvan miltä miehen tulee näyttää. Pedemätön, haalistunut lippalakki, ruokkoamaton naama,villinä kasvava kuontalo, pesemättömät hampaat, likaiset vaatteet niin arkena kuin pyhänä, niin kotona kuin kaupungissa, kumppanit tai muotonsa muuttaneet nahkasaappaat, kesällä likaiset crocsit. Iso maha, huono ryhti ja typerät jutut ja päälle höröttävä nauru.

      • Anonyymi

        Valtrahaalarit onkin miehekkäät.


    • Anonyymi

      Olin oikeassa!
      Vain mulkut miehet meikkaavat.

    • Anonyymi

      Eurokankaassa on hyviä hame kankaita myynnissä

    • Anonyymi

      Miehet ei meikkaa eikä käytä korvakoruja eikä tatuointeja. Ne on niitä toisinajattelevia jotka käyttää ja meikkaa.
      Naiset meikkaa ja käyttää koruja, tämähän on aivan selvä asia.

    • Anonyymi

      Kasarilla ne miehet vasta meikkasikin,jos katot sen ajan musiikkivideoita.

      • Anonyymi

        Musiikkihörhöt on aina olleetkin aivan pellejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Musiikkihörhöt on aina olleetkin aivan pellejä.

        Käärijäkin käärinyt hihansa ja käärii DNA:n joululahjoja.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Reijo Taipaleen suosio kesti loppuun asti, vaikka tukka harmaantuu niin mestarit ovat mestareita.
      Tapaleen ei tarvinnut paitaa kääriä, eikä Taipale tarvinnut tanssilavoilla tietokoneella tehtyjä ääniä.

      • Anonyymi

        Kuka vittu on Reijo Taipale?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka vittu on Reijo Taipale?

        Ei ollut v....u vaan iskelmälaulaja ja tunnettu sellainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka vittu on Reijo Taipale?

        Kuunteleppa You Tubesta Reijo Taipaleen " räppipiisi " Tähdet meren yllä.


    • Anonyymi

      Härskit miehet ei meikkaile, eivätkä pyyhi pårsettään!

    • Anonyymi

      Niinhän nuo merirosvotkin käyttää korvarengasta jopa tummahipiäisilä oli nenärenkaita . . mutta ymmärrä nyllä mielipieen . . kyllä minustakin on outoa tuo meikkaaminen ja muu sellainen meikkaaminen , molle ei sopisi tuolainen tyyli , ei myöskäänn tatskat , huivi jne , lapsellista toimintaa ja tyyliä.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      61
      2612
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      334
      2444
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      94
      2136
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      61
      1828
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1743
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1714
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1573
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      122
      1462
    9. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      61
      1458
    10. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1389
    Aihe