finalfantasy x-2 se yks koodi!!

jokuw647

nii ku on seil yhessä paikassa ja pitää kerätä niit numeroita et saa sen oven aiku nii mikä on se oikee numero yhdistelmä mä saan va 922!!!

11

479

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jokuw647

siis se on aika alussa siis aikas siin alussa oon menny sitä vast 7 prossaa !!

• jokuw647

niiku oon seillä oon niiku alottelia mut siellä missä on se wakka on menny sinne yhteen huoneeseen johon tarttee sen koodin et se ovi aukee ja sit en oo varma paikasta mut siel missä se lulu on tai ni siis ehkä asuus eil nii sit nii seil !!!

• my-final-fantasy

eli...
        sitä on aika vaikee selittää mut sieltä matkan varrelta ( matkalla sinne luolaan missä se salasana kysytään) niin siä matkan varrella pitäs olla kaks sellasta kohtaa mistä saat siihen salasanaan ensimmäisen ja viimeisen numeron... ja sit siitä salasanasta puuttuu kaks keskimmäistä numeroo niin ne pitää kokeilemalla kokeilla että mikä on oikee... kannataa alkaa meneen sillee ykkösestä eteen päin numeroon 99 ja laitat ne matkan varrelta löytämäs numerot sen salasanan alkuun ja loppuun.. (kun olet siinä kohdassa missä kysytään sala sanaa siinä ruudun ylä reunassa pitäisi näkyä mikä numero tuleee ensimmäiseksi ja mikä viimeiseksi....)
        en tiedä oliko tästä mitää apua mutta itse "kävin läpi numeroita siihen keskelle vaikka kuinka kauan kunnes tajusin että kannattaa mennä järjestyksessä..
        kysy lisää jos et tajunnu koska tää selitys oli aika epä selvä... X)

• jokuw647
        my-final-fantasy kirjoitti:

eli...
        sitä on aika vaikee selittää mut sieltä matkan varrelta ( matkalla sinne luolaan missä se salasana kysytään) niin siä matkan varrella pitäs olla kaks sellasta kohtaa mistä saat siihen salasanaan ensimmäisen ja viimeisen numeron... ja sit siitä salasanasta puuttuu kaks keskimmäistä numeroo niin ne pitää kokeilemalla kokeilla että mikä on oikee... kannataa alkaa meneen sillee ykkösestä eteen päin numeroon 99 ja laitat ne matkan varrelta löytämäs numerot sen salasanan alkuun ja loppuun.. (kun olet siinä kohdassa missä kysytään sala sanaa siinä ruudun ylä reunassa pitäisi näkyä mikä numero tuleee ensimmäiseksi ja mikä viimeiseksi....)
        en tiedä oliko tästä mitää apua mutta itse "kävin läpi numeroita siihen keskelle vaikka kuinka kauan kunnes tajusin että kannattaa mennä järjestyksessä..

siis niiku mitä ne numerot olikaa siinä oli ko ne ne ööhh kakkoset vai ?? mut siis mä löisin niit numeroit 3

• my-final-fantasy

eli...

kuulin just äsken että, ne kaikki salasanan numerot voi löytää mutta mä en ainakaa oo löytäny kaikkia ( vaan kaks) mut kävin ne silleen läpi....

• my-final-fantasy
        jokuw647 kirjoitti:

siis niiku mitä ne numerot olikaa siinä oli ko ne ne ööhh kakkoset vai ?? mut siis mä löisin niit numeroit 3

niin ku jos löysit kolme numeroo niin hyvä...
        aina vaan parempi... mut mitkä numerot oot nyt löytäny??

• jokuw647

niin ku jos löysit kolme numeroo niin hyvä...
        aina vaan parempi... mut mitkä numerot oot nyt löytäny??

löysin ne kaikki numerot se koodi oli 2592 ja muut4en mitäs it pitää tehä ku on saanu sen toise pallon ja sit seilt näkyy se filmi nii mitäs seuraavaski ??

• tapzagrath

Etit vaa ni kyllä ne löytyy. ite ainakin löysin ne kaikki mut en muista missä ne oli, ku siit on aikaa ku tota oon pelannu... Siis tutkit JOKA PAIKAN ni kyllä pitäs löytyy.

• Vincent Valentine

eka löytyy siitä miekasta mikä on siinä maassa tai se patsas...merkitty punasella neliöllä kartassa. toinen löytyy siitä missä FFX taisteltiin Kimahria vastaan, kolmas löytyy sieltä Besaidin rannalta ku kiipeet siitä jyrkänteeltä ylös, siis missä on niitä ihmisiä ja neljäs kun meet eteenpäin ja kiipeet sitä yhtä toista kalliota pitkin ylös siellä rannalla...Ne kaikki numerot on merkitty karttaan pinkillä neliöllä, sitten vain menet sen punaisen neliön eteen ja painat X nappia ja siinä on numero...sen jälkeen kun olet saanut ne kaikki mene sille luolan suule ja siinä on ne numerot valmiiksi jo, eli niitä numeroita ei tarvitse muistaa ulkoa...ovi avautuu ja pääset sisälle...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      26
      5153
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      12
      3765
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      3177
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      46
      2719
    5. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1298
    6. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      281
      1267
    7. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      59
      1165
    8. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1129
    9. Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.

Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul
      Maailman menoa
      394
      1106
    10. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      208
      1029
    Aihe