Pippelisen taputtelu.

Anonyymi-ap

Puppe vain mainitsee Pippeliselle että ei tarvitse olla aina expertti kaikessa ja yrittää pullistella asioilla mistä ei edes ymmärrä mitään ja esittää kokenutta vaikka kokemusta ei ole lainkaan.
Esimerkiksi kukaan vuosikymmeniä rakennusalalla toiminut ei ryhdy rakentamaan / rakennuttamaan 450 neliötä parasta mitä rahalla saa ensimmäisen hankinnan olematta lava-auto materiaalin hankintaan ja kuljetukseen.
Vain maakrapu esittää olevansa pikkukippari kun on veneillyt kaksi kesää selityksinään Virot ja Ahvenanmaan kierrot jne.
Esson baarissa ainoastaan puolitetaan moottoripyörän jarrutusmatkat etupyörä lukkiintuneena ja takarengas ilmassa.
Pippelisen tarve kaiken lisäksi on Pattayan matkailupalstalla fanikaarti selittelemässä "Kympin" kaikessa paremmuutta, se Puppea huvittaa.

19

311

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Reumalääkketkö vienyt yöunet Pasaselta vai Hankasalmellako jo palellaan?

Ihan sivullisen kommenttina kerron Pasasen mielikuvitussihteerille että jos Kymppi pienveneilee ja kertoo melkein jääneensä laivan alle, ei hän siitä kertomalla ole kehunut mitään vaan kertonut vain miltei jääneensä laivan alle. Hän kertoi olleensa kokematon veneilijä. Miten sinä keksit siitäkin kehumisen? Siksikö että sinustakin olisi kiva joskus ollut veneillä?
      Jos sinä sensukka jäät melkein auton alle suojatiellä niin oletko sinä silloin esittänyt olevasi jalankulkumestari? Et oikeesti voi olla noin urpo vai sekakäyttökö sekoittaa pääsi?

Oletko sinä rakentanut talon lava-autolla ja kuskannut itse sinne kaikki materiaalit? Niin arvelinkin eikä ole kukaan muukaan joka rakennuttaa talon. Tilaaja ei mitään rakentele eikä lava-autossa kulje talon materiaalit vai ajattelitko että siellä on pussitavarasta valettu betonitkin pikku myllyllä? Ei se niin mene. Kun me tilattiin rakennusliikkeeltä talo, niin oma osuus jäi istutuksiin ja puutarhaletkun ostamiseen.
      Elementit ja kattotuolit tuli rekalla. Ei lava-autolla. Betonit tuli betoniautolla.
      Starkki toi laatat kuorma-autolla ja laattamies toi itse laastit pakulla rautakaupasta.
      Mutta meidän sensukka se rakennuttaa ihan ite lava-autolla 450 neliön taloja.

• Anonyymi

Eka fani, oletko lähemminkin tuttava kymppisi kanssa ja oletko käynyt Eedenissä?

Kokematon veneilijä, kierrellyt Ahvenanmaata, hypännyt karikolle ohjaamaan venettä myrskyssä.

Rakenusexpertti siis vain rakennuttanut rakentajien asuen teltassa tontilla ja singahdellut ostelemaan parasta mitä rahalla saa.

Ahaa, betonit betoniautolla ja kattotuolit rekalla, näin tämä tieto siirtyy sukupolvelta toiselle.

Miksi kirjoittelet Senssun kanssa jota Senssua ei ole olemassa?

• Anonyymi

Pasasen jutut, harhat ja horjunta rooliensa - majuri lentokapteeni / monen danin sensei - välillä, vaikuttaisi pikemminkin siltä, että on jättänyt mielialalääkkeensä ottamatta.

• Anonyymi

🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

🔞 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­­a­­­a­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Puppekin huomaa jo fanin fanittelun.

Kun vuosikymmeniä rakennuslalla toiminut järjestää itselleen 450 neliötä parasta jota rahalla saa, ei toimi kuten fani.

Pippelinen puuskuttaa varallisuutensa perustuvan niin taitavaan materiaalin hankintaan, että iso päällikkö etäpalveluista maksaa, niin turha fanitella että "hankintapäällikkö" ei olisi oman projektinsa työtehtäväksi itselleen ottanut nimenomaan materiaalin hankinnan.

Nyt on kaksi fania, yhden ostaneen messutalon kun toinen osti vesiletkun ja maksoi kaikesta muusta palveluna.

• Anonyymi

Jos käytät hieman sitä maailmankuulua järkeäsi, niin jaapas 220 tuhatta euroa kolmellasadalla.
        150 neliötä kun on terasseja. Se tekee 730 euroa huoneistoneliö ja sisältää myös pihat.

Saako 730 eurolla neliö parasta mitä rahalla saa?

YIT rakentaa Westendiin taloja joiden neliöhinnat on 10000 - 12000 euroa neliö. Omakotitalon rakennuttaminen Suomessa ilman tonttia avaimet käteen on vähintään 2500 euroa neliö liittymineen, ellet sitten laske omakotitaloksi parakkia.

Myyntihinnat eräässä peruskohteessamme on 4500 euroa neliö. Et saa Suomessa edes lämmintä kättä 730 eurolla per neliö.

Rakennusliike oli perheyritys, jossa parhaimmillaan oli töissä 20 henkilöä. He hoitivat kaikki värväykset. Ainoa mitä itse tein oli että halusin leikkiä kaivinkoneella ja tein maatöitä muutaman päivän.

Sitä työtä ei tehdä lava-autolla. Kun Fortunerista ottaa takapenkit pois, sinne menee lava-auton verran tavaraa kyytiin ja vieläpä sateensuojaan. Eipä tarvinnut tehdä sitäkään.

Toinen turha kateuden kohteesi on ne pari veneilykesää. Vene oli vuosimallia 1985 ja hintalappu oli 18000 euroa. Se myytiin samalla summalla toisen kesän jälkeen Tampereelle Näsijärvelle.

Sen verran oppi liikkumaan että enää ei tarvinnut jännittää. Karttaplotterit näyttää metrin tarkkuudella sijaintisi ja jokaikinen kivi ja luoto on juuri siinä missä se kartassa on. Voi ajaa valonheittimen kanssa pilkkopimeässäkin ilman ongelmia pitkin pienveneväyliä.

Sinä Saaripunkeron pölkkypää kun olet saamaton nahjus, niin kadehdit aivan turhaan ihan mitättömiäkin asioita. Ei muutama kuukausi vesillä tee kenestäkään mitään kadehdittua kipparia, paitsi sinun maailmassasi.

Puhut muutes taas aivan Senssun suulla, roolit menee pahan kerran sekaisin höyrypäissäsi. Syynä rankka lääkitys.

2010

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos käytät hieman sitä maailmankuulua järkeäsi, niin jaapas 220 tuhatta euroa kolmellasadalla.
        150 neliötä kun on terasseja. Se tekee 730 euroa huoneistoneliö ja sisältää myös pihat.

Saako 730 eurolla neliö parasta mitä rahalla saa?

YIT rakentaa Westendiin taloja joiden neliöhinnat on 10000 - 12000 euroa neliö. Omakotitalon rakennuttaminen Suomessa ilman tonttia avaimet käteen on vähintään 2500 euroa neliö liittymineen, ellet sitten laske omakotitaloksi parakkia.

Myyntihinnat eräässä peruskohteessamme on 4500 euroa neliö. Et saa Suomessa edes lämmintä kättä 730 eurolla per neliö.

Rakennusliike oli perheyritys, jossa parhaimmillaan oli töissä 20 henkilöä. He hoitivat kaikki värväykset. Ainoa mitä itse tein oli että halusin leikkiä kaivinkoneella ja tein maatöitä muutaman päivän.

Sitä työtä ei tehdä lava-autolla. Kun Fortunerista ottaa takapenkit pois, sinne menee lava-auton verran tavaraa kyytiin ja vieläpä sateensuojaan. Eipä tarvinnut tehdä sitäkään.

Toinen turha kateuden kohteesi on ne pari veneilykesää. Vene oli vuosimallia 1985 ja hintalappu oli 18000 euroa. Se myytiin samalla summalla toisen kesän jälkeen Tampereelle Näsijärvelle.

Sen verran oppi liikkumaan että enää ei tarvinnut jännittää. Karttaplotterit näyttää metrin tarkkuudella sijaintisi ja jokaikinen kivi ja luoto on juuri siinä missä se kartassa on. Voi ajaa valonheittimen kanssa pilkkopimeässäkin ilman ongelmia pitkin pienveneväyliä.

Sinä Saaripunkeron pölkkypää kun olet saamaton nahjus, niin kadehdit aivan turhaan ihan mitättömiäkin asioita. Ei muutama kuukausi vesillä tee kenestäkään mitään kadehdittua kipparia, paitsi sinun maailmassasi.

Puhut muutes taas aivan Senssun suulla, roolit menee pahan kerran sekaisin höyrypäissäsi. Syynä rankka lääkitys.

2010

Hei Rakas Tyttö2010Neitinen, minä olen rakennusmestari ja rakennellut sen verran, että en tarvitse ohjeistustasi YIT:n hinnoista enkä työtavoista, 40 vuotta rakennusalalla monen moisessa on tuonut reaalitiedon.

Aiemmin oli ilmastoitua tolppatalossa 350 neliötä, sinulla siis on jäähdytyksessä 50 neliötä terassiakin nykyhaaveessasi.

Itse olet polleillut "Parasta mitä rahalla saa".

"Eräässä peruskohteessamme", joo kyllä niinhän se on, ja sinun peruskohteesi.

Varsin outo lattialiippari olet, kun on ollut kiinnostunut vain kaivamaan pari päivää kuoppaa omalla rakennuksellasi, jossa kymppitonnin hotellin uima-allas ja "Perheyritys" on hankkinut kaiken "Hankintapäällikön" puolesta parasta mitä rahalla saa mökkiin, jossa olohuoneen huonekorkeus 8 metriä ja johon mahtuu talo.
        Sorry Tyttö ei mene läpi, mulle on sun aivan turha yrittää selitellä ylipäätään mistään rakentamisesta mitään, koska tiedän tasan tarkkaan mitä "Yrittäjiä" Lahdesta Hesaan on ajellut rakentelemaan.

Niin ja tuo sun veneilys on yhtä huvittavaa kuin moottoripyöräilyskin hintatietoineen.
        Mulla oli jo alakouluikäisenä pieni kalastajapaatti missä oli 1,5 heppanen Marakatti mootorina ja sen jälkeen sellaisia, että huhhuh, että en viitsi edes alkaa laskemaan niihin kulunutta yhteishintaa, kuten en elämäni mootoripyöriin ja autoihinkaan kulutettuja, mutta sinähän pidät kirjaa kaikesta, jopa elämäsi liikuntatunneista.

Ai että vallan olet ajellut pilkkopimeässä valonheittimen kanssa pienveneväyliä, jonka johdosta kerron sulle Tyttö, että pilkkopimeällä on erittäin hyvä näkyvyys nimenomaan ilman ajelua pilkkopimeässä käyttäen valoa vain jos etsiskelee heijastimella varustettua reimaria, joka myös tarpeeton jos tietää missä mennään.
        On yhdentekevää onko kyseessä pienveneväylä tai muu, kun turvautuu plotteriin kaikkien kivien ja luotojen johdosta, niin on tumpelo ja ensikertaa kyseisellä alueella.

Ainainen bablasi katkeruus ja kateus, minkä ihmeen takia minä olisin kateellinen kaltaisellesi?

Vielä hieman sun rakenteluistas ja osallisuudestasi rakenteluihin totean, että huuhaa, tollasia selittelijöitä kuules mun elämänvarrelle on kompuroinut sen verran monta, että tunnistan näkemättä siis pelkästään idioottikirjoitteluihis perustuen, että sinä kuulut ryhmään niiden lehtien lukijat, joista muita syytät.

Muutama hauska: altaan reuna, ruiskubetonointi, betonin vetolujuuden tarkistus, viemärin alipaineistus, juomavesisuodattimet, ja kaiken huipuksi valokuva olohuoneesta jossa betonipilarit ja -palkit dimensiota Itiksen kauppakeskus.

Komposiitilla Thaimaalaista käsityöperinnettä kunnioittaen, niinpä.

'*'

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei Rakas Tyttö2010Neitinen, minä olen rakennusmestari ja rakennellut sen verran, että en tarvitse ohjeistustasi YIT:n hinnoista enkä työtavoista, 40 vuotta rakennusalalla monen moisessa on tuonut reaalitiedon.

Aiemmin oli ilmastoitua tolppatalossa 350 neliötä, sinulla siis on jäähdytyksessä 50 neliötä terassiakin nykyhaaveessasi.

Itse olet polleillut "Parasta mitä rahalla saa".

"Eräässä peruskohteessamme", joo kyllä niinhän se on, ja sinun peruskohteesi.

Varsin outo lattialiippari olet, kun on ollut kiinnostunut vain kaivamaan pari päivää kuoppaa omalla rakennuksellasi, jossa kymppitonnin hotellin uima-allas ja "Perheyritys" on hankkinut kaiken "Hankintapäällikön" puolesta parasta mitä rahalla saa mökkiin, jossa olohuoneen huonekorkeus 8 metriä ja johon mahtuu talo.
        Sorry Tyttö ei mene läpi, mulle on sun aivan turha yrittää selitellä ylipäätään mistään rakentamisesta mitään, koska tiedän tasan tarkkaan mitä "Yrittäjiä" Lahdesta Hesaan on ajellut rakentelemaan.

Niin ja tuo sun veneilys on yhtä huvittavaa kuin moottoripyöräilyskin hintatietoineen.
        Mulla oli jo alakouluikäisenä pieni kalastajapaatti missä oli 1,5 heppanen Marakatti mootorina ja sen jälkeen sellaisia, että huhhuh, että en viitsi edes alkaa laskemaan niihin kulunutta yhteishintaa, kuten en elämäni mootoripyöriin ja autoihinkaan kulutettuja, mutta sinähän pidät kirjaa kaikesta, jopa elämäsi liikuntatunneista.

Ai että vallan olet ajellut pilkkopimeässä valonheittimen kanssa pienveneväyliä, jonka johdosta kerron sulle Tyttö, että pilkkopimeällä on erittäin hyvä näkyvyys nimenomaan ilman ajelua pilkkopimeässä käyttäen valoa vain jos etsiskelee heijastimella varustettua reimaria, joka myös tarpeeton jos tietää missä mennään.
        On yhdentekevää onko kyseessä pienveneväylä tai muu, kun turvautuu plotteriin kaikkien kivien ja luotojen johdosta, niin on tumpelo ja ensikertaa kyseisellä alueella.

Ainainen bablasi katkeruus ja kateus, minkä ihmeen takia minä olisin kateellinen kaltaisellesi?

Vielä hieman sun rakenteluistas ja osallisuudestasi rakenteluihin totean, että huuhaa, tollasia selittelijöitä kuules mun elämänvarrelle on kompuroinut sen verran monta, että tunnistan näkemättä siis pelkästään idioottikirjoitteluihis perustuen, että sinä kuulut ryhmään niiden lehtien lukijat, joista muita syytät.

Muutama hauska: altaan reuna, ruiskubetonointi, betonin vetolujuuden tarkistus, viemärin alipaineistus, juomavesisuodattimet, ja kaiken huipuksi valokuva olohuoneesta jossa betonipilarit ja -palkit dimensiota Itiksen kauppakeskus.

Komposiitilla Thaimaalaista käsityöperinnettä kunnioittaen, niinpä.

'*'

Mitä jättäydyn tämä keskustelun ulkopuolelle, en edes tiedä mitä on ruiskubetoni, mutta terkkuja Senssulle joko ostit niitä rypäleitä, ne on hyviä... ainakaan tuossa lähitorilla ei niitä ole pariin viikkoon ollut mutta courmet ruokakaupassa niitä on mutta 860 bahtia kilo, melko kalliita kun vertaa että vastaavaa saat torilta 180 bahtia kilo, en tiedä onko samoja, mutta ulospäin kyllä, joten odottelen että niitä tulee torille, sitten laitan parikiloa pakkaseen...
        By NumBall HHN 63v.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä jättäydyn tämä keskustelun ulkopuolelle, en edes tiedä mitä on ruiskubetoni, mutta terkkuja Senssulle joko ostit niitä rypäleitä, ne on hyviä... ainakaan tuossa lähitorilla ei niitä ole pariin viikkoon ollut mutta courmet ruokakaupassa niitä on mutta 860 bahtia kilo, melko kalliita kun vertaa että vastaavaa saat torilta 180 bahtia kilo, en tiedä onko samoja, mutta ulospäin kyllä, joten odottelen että niitä tulee torille, sitten laitan parikiloa pakkaseen...
        By NumBall HHN 63v.

Moikka.

Ei ole tullut ostettua rypäleitä, mutta ostetaan.

Me rakennusammattilaiset tiedämme mikä ero on ruiskurappauksella ja ruiskubetonoinnilla, mutta Tyttö2010Neitinen ruiskubetonoi 450 neliön haaveilluusiotolppatalonsa pilareita.

https://leijonalujitus.fi/palvelut/ruiskubetonointi/?gclid=Cj0KCQiA7OqrBhD9ARIsAK3UXh0UdppSgQ4tSvhATHINshztAuL6mxFtZo6-eAHz2I4MicH7vUke9dgaAj_4EALw_wcB

'*'

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

By NumBall HHN 63v.

Mikä on sinun courmet ruokakauppa ?

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

By NumBall HHN 63v.

Pasaspuhetta taas.

Aikaisemmin puhuit kiinalaisista rypäleitä missä siemenet mukana. Nyt puhutkin yllättäen siemenettömistä rypäleistä.
        Gourmet Marketissa australialaiset siemenettömät vihreät rypäleet eivät maksa 860 baht kilo, niitä saa sieltä alle 500 baht kilo.
        Lotuksesta saa kiinalaisia vihreitä rypäleitä 99 baht 300g paketti.
        Lotuksesta saa kiinalaisia punaisia siemenettömiä rypäleitä 99 baht kilo.

Missä muuten viipyy lupaamasi kuva naapurin papan 12 tunnin aamupuurosta mitä Hua Hinissä ei saa kuin illalla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moikka.

Ei ole tullut ostettua rypäleitä, mutta ostetaan.

Me rakennusammattilaiset tiedämme mikä ero on ruiskurappauksella ja ruiskubetonoinnilla, mutta Tyttö2010Neitinen ruiskubetonoi 450 neliön haaveilluusiotolppatalonsa pilareita.

https://leijonalujitus.fi/palvelut/ruiskubetonointi/?gclid=Cj0KCQiA7OqrBhD9ARIsAK3UXh0UdppSgQ4tSvhATHINshztAuL6mxFtZo6-eAHz2I4MicH7vUke9dgaAj_4EALw_wcB

'*'

Tuskin rakennusalan ammattilaiset myöskään kutsuu sukittamiseksi avoviemärin tuuletusta, kuten 2010 jopa myös alipaineisti sukituksensa yhteydessä.

https://www.urakkamaailma.fi/tietoa-putkiston-sukituksesta-mita-sukitus-tai-sujutus-tarkoittaa

• Anonyymi

Kaikki.

Huomio !!! KAIKKI MATERIAALI.

Oletko sinä rakentanut talon lava-autolla ja kuskannut itse sinne kaikki materiaalit?

SIIS NIMENOMAAN KAIKKI MATERIAALIT.

• Anonyymi

Joo ma ainaki toin koko talon suriburista hiluxin lavalla akan kanssa huaan 10-20 vuotta sitten ja sit me pystyittiin se ja meillä oli hauskaa.....

By NumBaII 63 neliötä pelkästään vessassa

• Anonyymi

Vaikuttaa siltä että tämä kyrvånsyylå rakastaa pippeleitä

• Anonyymi

Basso-Pasanen ja Pikku-Pasanen Sensukka ovat taas kovasti sanoneet etteivät ole sama henkilö.

Muistellaanpas hieman menneitä. Hiekkaharjun lahjakkaana hanuristina ollessaan Iso-Pasanen kekkasi itselleen kaverin Hua Hinista. Vanhuksena esiintyvän "zaphodbx" nimimerkin, joka kovasti vihasi pattajan poikia ja jolla oli Pranburin satamassa miljoonajahti, joka oli rekisteröity Luxembourgiin.
      Se kuulema sai pattajan poikien suun loksahtamaan.

Numbaali sitten kertoi olleensa ystävänsä meribiologin kanssa tutkimassa Pattajan rantavesiä jahdilla. Ei mennyt aikaakaan kun hänelle ilmestyi uusi miljonääriystävä sensei, jolla oli 5-7 miljoonajahtia pitkin maailmaa. Sensei kiihtyi kovasti jos hänen öljynvaihtojaan näihin jahteihin epäiltiin, oli ruoriin integroitu älytabletti, jotta hän kykeni onlinena laittamaan viestiä suoraan Phuketista Siaminlahdelta.

Oli unohtunut katsoa kartasta millä puolella niemeä Phuket sijaitsee.

Nyt kaksikko on kumpainenkin kovasti kiihtynyt, kun rakkaansa on vanhalla purkilla töppöilyt laivaväylällä ja jostakin kumman syystä tuokin töppöily on tulkittu kehuskeluksi ja samaan hengenvetoon kertoo Iso-Pasanen olleensa laivuri jo 15 vuotiaana karuna merikarhuna. Iso-Pasasen suvulla on myös saaria, onhan saari mainittu myös hänen sukunimessään. Senssu on Kulosaaresta ja Pasanen Kaskisaaresta vielä äveriämpien keskuudesta.

Kumpainenkin Pasasista haaveilee ökyelämästä, miljoonajahdeista ja sikareista, joita he tupruttelisivat kannella naureskellen yläosattomille naisille.
      Kummallakin on valtaisa merikarhun kokemus siis, mutta miksi kumpikaan ei ole kertonut yhdestäkään meriseikkailustaan?

• Anonyymi

Hei Rakas, mukava että ajattelet minua tänään, huomenna ja loppuelämäsi.

Korjaan kuitenkin että minä olen Vaasasta, en Kulosaaresta jossa tyttäreni asuu.

Haaveensa kullakin eräällä ollen haaveilllusioita ja fanikaarti.

Ai että sulle täytyis kertoa meriseikkailuja ... kuules ei ne mitään seikkailuja ole ollut, tosin sinulle olisi jos pääsisit aihetta kokemaan.

Koetko autoilusi maantieseikkailuiksi?

'*'

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei Rakas, mukava että ajattelet minua tänään, huomenna ja loppuelämäsi.

Korjaan kuitenkin että minä olen Vaasasta, en Kulosaaresta jossa tyttäreni asuu.

Haaveensa kullakin eräällä ollen haaveilllusioita ja fanikaarti.

Ai että sulle täytyis kertoa meriseikkailuja ... kuules ei ne mitään seikkailuja ole ollut, tosin sinulle olisi jos pääsisit aihetta kokemaan.

Koetko autoilusi maantieseikkailuiksi?

'*'

Mielikuvituksellasi on siis rajoituksia kun on mahtavia miljoonajahteja, muttei tiedä mitä niillä tehdä? Tuo on sama tilanne kuin "Tapsalla" asumisen kanssa, kun Kampotissa kuulema on eläkeläiselle kaikkea, muttei kerro mitä kaikkea, ja sitten on se on maailman paras paikka eläkeläiselle, muttei kerro miksi.

Kyllähän huviveneilylle täytyy olla jokin syy. Mikä se on tässä Sensukan haaveessa? Muistelen että haaveseesi liittyi aina alkoholi. "Laatujuomaa" oli kuksassa ja sikari huulessa. Kuulostaa ruorijuopumukselta. Hulvaton oli myös se kommenttisi kun kerroit yläosattomien naispuoleisten sukelluksenopettajien harjoittelevan sukellusta uimalla jahtiasi ympäri avomerellä ja sinä nauroit kannella kuksa kourassa.
        Vain murkkuikäinen yksinäinen poika miettiä tuollaisia skenaarioita.

Kyseessä on se kun vedät vahvoja kipulääkkeitä ja betasalpaajia viinan kanssa. Varo nyt kuitenkin hengityslamaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      19
      5790
    2. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      3256
    3. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      119
      2956
    4. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      638
      2193
    5. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      159
      2110
    6. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      71
      1434
    7. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      42
      1415
    8. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1208
    9. Veda uskonto vs. muut uskonnot

Mitenkähän tuo Veda(Krisha)uskonto loppujen lopuksi eroaa muista niin sanotuista ilmoitus uskonnoista? Siinäkin vedotaan
      Ateismi
      406
      1136
    10. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1107
    Aihe