Petosjytky & Huijausjytky

Anonyymi-ap

"Köyhiltä ei voi eikä saa leikata meille se ei käy" julisti ja lupasi petturi-purra ennen vaaleja.. ja nyt leikkaa suomen köyhiltä ylipaljon ja heikentää työväestön ehtoja jne jne, mm ensimmäinen sairauslomapäivä jatkossa Nolla euroa, yms. PS ja etenkin purra pettivät.. Kuukleen - asumistuen leikkaukset 1.4. 2024

133

1386

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niinpä.. Ja tämä kanssa, Ensimmäinen sairauslomapäivä jatkossa NOLLA euroa..

      • Anonyymi

        Miksi sairaspäivältä pitäisi maksaa palkkaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sairaspäivältä pitäisi maksaa palkkaa?

        Laskut, maksut ei tiedä, ei kysy "oletko sairas", ihminen elää normaalia elämäänsä, johon sairauksien, EI PITÄISI kuulua, näinhän se ei kuitenkaan mene.
        Lopeta sinäkin tuo, oikeiston hyyryläisenä meuhkaaminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laskut, maksut ei tiedä, ei kysy "oletko sairas", ihminen elää normaalia elämäänsä, johon sairauksien, EI PITÄISI kuulua, näinhän se ei kuitenkaan mene.
        Lopeta sinäkin tuo, oikeiston hyyryläisenä meuhkaaminen.

        Kysymyshän on VAIN ensimmäisestä sairauspäivästä. Olisko niitä laskuja tullut tehtyä liikaa jos talous ei kestä 1 sairauspäivää ilman palkkaa?


      • Anonyymi

        Se on sen takia että ne krapula poissa olot edes vähenis mitä luultavammin enemmän haittoja tosin tuokin aiheuttaa hoitoon ohjaus alkoholiongelman takia jos työntekijä kieltäytyy hoidosta on työnantajalla oikeus tämä erottaa eikö työnantajat itse ole lukeneet työlakia vaikka ovat yrittäjiä pitääkö aina saatana jonkun hoitaa asiat puolesta kun ei osata itse selvittää vai vieläkö moneltakin täysiikäiseltä äitee pyyhkii persiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sairaspäivältä pitäisi maksaa palkkaa?

        Riippuu työntekijästä onko tämä kysymys aiheellinen vai aiheeton


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sairaspäivältä pitäisi maksaa palkkaa?

        Just näin. Kateellisille duunareille sama oikeus sairauspäivärahaan ku yrittäjälle. Ensin 10 arkipäivää ilman päivärahaa ja sitten vasta kelan päiväraha.


      • Anonyymi

        Perujen äänestäminen on minun osalta ohi ! M54


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perujen äänestäminen on minun osalta ohi ! M54

        Samoin minun osalta. Persut ei mua enään huijaa.. N48


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perujen äänestäminen on minun osalta ohi ! M54

        Samoin, Ja purra on täys paskiainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perujen äänestäminen on minun osalta ohi ! M54

        Samoin, Meillä on nyt suomen historian Raukkamaisin hallitus.


      • Anonyymi

        Köyhät pettänyt ja köyhille Valehdellut petturipurra vie köyhiltä nyt kaiken. .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perujen äänestäminen on minun osalta ohi ! M54

        Köyhille valehdelleen ja heiltä äänet huijanneen petturi-Purran paikka olisi oikeasti Vankilassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Köyhät pettänyt ja köyhille Valehdellut petturipurra vie köyhiltä nyt kaiken. .

        Ylimielisellä köyhät pettäneellä purralla on noussut kusi päähän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laskut, maksut ei tiedä, ei kysy "oletko sairas", ihminen elää normaalia elämäänsä, johon sairauksien, EI PITÄISI kuulua, näinhän se ei kuitenkaan mene.
        Lopeta sinäkin tuo, oikeiston hyyryläisenä meuhkaaminen.

        Totta puhut ! Ja nyt Kuukleen : kansan uutiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Köyhät pettänyt ja köyhille Valehdellut petturipurra vie köyhiltä nyt kaiken. .

        #PETOSJYTKY. Köyhiä huijaamalla saatu, en arvosta..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perujen äänestäminen on minun osalta ohi ! M54

        On kyllä hyvin raukkamainen teko persuilta ja petturipurralta pettää köyhimmät suomalaiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin, Ja purra on täys paskiainen.

        Pettäjä PURRA vie leivän köyhän suusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perujen äänestäminen on minun osalta ohi ! M54

        Sama tääl. PS ei osaa kun pettää ja jankuttaa yöt ja päivät maahanmuutosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama tääl. PS ei osaa kun pettää ja jankuttaa yöt ja päivät maahanmuutosta.

        jahas, entä sinä? huomaatko mitä jankutat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perujen äänestäminen on minun osalta ohi ! M54

        Jep, samoin. Hävettää tuo persujen toiminta. Oman maan köyhät pettivät..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perujen äänestäminen on minun osalta ohi ! M54

        Kovia heikennyksiä on tulossa työntekijöille...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on sen takia että ne krapula poissa olot edes vähenis mitä luultavammin enemmän haittoja tosin tuokin aiheuttaa hoitoon ohjaus alkoholiongelman takia jos työntekijä kieltäytyy hoidosta on työnantajalla oikeus tämä erottaa eikö työnantajat itse ole lukeneet työlakia vaikka ovat yrittäjiä pitääkö aina saatana jonkun hoitaa asiat puolesta kun ei osata itse selvittää vai vieläkö moneltakin täysiikäiseltä äitee pyyhkii persiin

        - kyllä se on juurikin näin kuin kerran aikoinaan söör Vilikin totesi pisnestään tehdessä kun välitti Thaimaasta lapsivaimoja punaniskoile - pitäskö minun vielä tulla perseetkin pyyhkimään ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin minun osalta. Persut ei mua enään huijaa.. N48

        myös minunkin , M41


      • Anonyymi

        Huijari-Purran vois tervata ja häätää maasta pois..


      • Anonyymi

        "Köyhiltä ei voi eikä saa leikata meille se ei käy".. Näin sanoi RIIKKA PURRA ENNEN VAALEJA ! Ja valehteli ! Hän huijasi köyhiltä suomalaisilta äänet, ja PETTI Heidät !! Tämä hallitus on kasattu petturi-persujen Valheen varaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laskut, maksut ei tiedä, ei kysy "oletko sairas", ihminen elää normaalia elämäänsä, johon sairauksien, EI PITÄISI kuulua, näinhän se ei kuitenkaan mene.
        Lopeta sinäkin tuo, oikeiston hyyryläisenä meuhkaaminen.

        Totta puhut ! Purra ei pitänyt sanaansa ja lupaustaan ! Petti köyhät ja työväestön.


      • Anonyymi

        Totaalinen petosjytky. Ja terveydenhuolto ajetaan suomessa alas. . .


      • Anonyymi

        SAKSIKÄSISADISTI - PETTURIPURRA. Ilakoi ja nauraa sairaiden ja köyhien hädälle ja ahdingolle.. Ihmisten jotka hän ITSE Petti !!


      • Anonyymi

        PETTURIPERSUJEN kannatus tulee romahtamaan. ja se on ihanaa ja oikein. Mitäs saatana pettivät. Mitäs kääntyivät kansaa vastaan. . Pettivät Oman maan köyhät..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laskut, maksut ei tiedä, ei kysy "oletko sairas", ihminen elää normaalia elämäänsä, johon sairauksien, EI PITÄISI kuulua, näinhän se ei kuitenkaan mene.
        Lopeta sinäkin tuo, oikeiston hyyryläisenä meuhkaaminen.

        Juudaspersujen kannatus sulaa. Alamäki on alkanut. Ja se on oikein ja hyvä !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perujen äänestäminen on minun osalta ohi ! M54

        Samoin. Minulle kans riitti. Oon 90 luvulta asti äänestänyt perussuomalaisia, mut nyt riitti ! Se petturipurran ylimielinen saksien heiluttelu ja sanansa syöminen on viimeinen niitti ! "Köyhiltä ei leikata meille se ei käy" ja sit heti leikkaa KÖYHILTÄ ! Onhan tuo nyt vuosisadan PETOS.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perujen äänestäminen on minun osalta ohi ! M54

        Jep. Sama tääl, Petturipersujen aika on ohi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sairaspäivältä pitäisi maksaa palkkaa?

        Taidat saada itse palkkaa päivältä. Eli siis, mitä sinä välität köyhistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysymyshän on VAIN ensimmäisestä sairauspäivästä. Olisko niitä laskuja tullut tehtyä liikaa jos talous ei kestä 1 sairauspäivää ilman palkkaa?

        Kirjoittaa äkkirikastunut persu. Ollut Purran luennoilla oppimassa v-tuilua.


      • Anonyymi

        SAKSIKÄSISADISTI pitäs häätää maasta pois !


      • Anonyymi

        1.4. 2024 alkavat petturipurran tekemät leikkaukset köyhille, sairaille ja pienituloisille ! PETOSJYTKY !!


      • Anonyymi

        Petturipersut taistelee kansaa vastaan.


      • Anonyymi

        NYT se petturipurra aikoo leikata eläkkeistä. Iltasanomissa oli juttua 28.3. (( PETOSJYTKY))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sairaspäivältä pitäisi maksaa palkkaa?

        Kysyy juntti maanviljelijä joka ei ole koskaan joutunut olemaan vieraalla töissä. ( kusetusjytky )


    • Anonyymi

      Maski päähän persut. Yksinkertaista.

      • Anonyymi

        Kepulaisten ajama "Maakuntamallisote" se vasta Mahtijytky oli. Ja nyt sitten sopeutellaan.


      • Anonyymi

        persuille sonnassa hierottu maski päähän. Yksinkertaista.


    • Anonyymi

      Jytkytgäjät ovat niin hidasälyisiä, että kestää , ennenkuin ymmärtävät, mitä jytkytys tarkoittaa.
      Jytkyttäjät ovat rikkaita, ei leikkaukset niitä häiritse.

    • Anonyymi

      Olet tollo, ei Persut vedä tätä bakkanaalia yksin, koko oikeisto houkuttaa Purran liekkeihin ja teetättää roskatyön.
      "Näin teki entinen poikakin".

      • Anonyymi

        Se on oikeitolle todellinen tuplajytky, kun persut ovat hallituksessa tekemässä likaisen työn. Itse voivat keskittyä ulkopolitiikkaan ja presidentinvaaleihin.


    • Anonyymi

      No keitä lie saamme syyttää siittä millaisia kansanedustajia siellä istuu olisiko heitä äänestäneitä montako kertaa kansanedustaja voi pettää äänestäjänsä luottamuksen ennen kuin tämä tajuaa millainen edustaja on kyseessä

    • Anonyymi

      Kuka on köyhä?

      • Anonyymi

        Vetelä tottakai. Siksi pikkuvaimokin hyppää vieraissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vetelä tottakai. Siksi pikkuvaimokin hyppää vieraissa.

        Tohi on köyhä . Voi ressukkaa .


    • Anonyymi

      Paljon tulee suomessa häätöjä tuon 1.4. 2024 voimaan astuvan lain johdosta. Karmea tilanne ! Ja petturipurran ylimielisyys ja välinpitämättömyys vaan kasvaa.. samoin hänen pankkitilinsä. ( Sai hallituspaikan valehtelemalla köyhille, että köyhiltä EI leikata.. Nämä uskoivat ja äänestivät pS. no petos tuli ja takki kääntyi :o( )

    • Anonyymi

      Edes se sikamies ei ole niin tyhmä että äänestäisi persuja enään tämän purran katalan petoksen jälkeen.."köyhiltä ei leikata", ja se akka ei muuta tee KUN LEIKKAA KÖYHILTÄ !!

    • Anonyymi

      Hyvä että loppuu veronmaksajien piikkiin eläminen. Vassarit joutuu oikeisiin töihin kun ei valtio elätä. Jokainen hankkikoot itse leipänsä.

    • Anonyymi

      Pyhäsalmi on pahan karman kynsissä sanoi lutturipastorinen

      • Anonyymi

        Pyhäpersut kiittää Purraa leikkauksista,näin ne kehuivat tupailloissaan.


    • Anonyymi

      Tämänkin aloituksen tekijälle lankeaa päälle todella pahankarma joka tuhoaa kaikki raha asiat

    • Anonyymi

      Purran työkokemus 0v 0kk 0pv

      • Anonyymi

        Riikka Purra toisen kauden kansanedustaja ja valtiovarainministeri. Mitenkäs sinun CV, paitsi ansiokas työskentely Namossa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riikka Purra toisen kauden kansanedustaja ja valtiovarainministeri. Mitenkäs sinun CV, paitsi ansiokas työskentely Namossa?

        Lähes 40 vuotta enemmän kuin Purralla. Enkä ole Purran tavoin pettänyt lupauksiani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riikka Purra toisen kauden kansanedustaja ja valtiovarainministeri. Mitenkäs sinun CV, paitsi ansiokas työskentely Namossa?

        Purralla ei näytä tuo ministerihomma onnistuvan, nyt puhuu, että tuli tehtyä useamman miljardin virhe lainatarpeessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Purralla ei näytä tuo ministerihomma onnistuvan, nyt puhuu, että tuli tehtyä useamman miljardin virhe lainatarpeessa.

        Syy on virkamiehissä ja edellisessä hallituksessa. kun Purran osaaminen ei riitä. Heh heh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syy on virkamiehissä ja edellisessä hallituksessa. kun Purran osaaminen ei riitä. Heh heh

        Kerrankin totta töriset. Tekihän kepulit välikysymyksen itsestään edellisen hallituksen touhuista. Vaikeaa on nykyhallituksen korjailla edellisen aikaansaannoksia. HE HE


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerrankin totta töriset. Tekihän kepulit välikysymyksen itsestään edellisen hallituksen touhuista. Vaikeaa on nykyhallituksen korjailla edellisen aikaansaannoksia. HE HE

        Totta töriset. Nykyisen hallitus on käytännössä mahdotonta saada mitään aikaan, kun osaamista ei ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta töriset. Nykyisen hallitus on käytännössä mahdotonta saada mitään aikaan, kun osaamista ei ole.

        Paljon enemmän osaamista kuin jauhojengillä. PS. Demujen/vasurien käsi on aina toisen taskussa ja kepulit vain muuten peesaa. Totta, paljon on työsarkaa edellisen hallituksen töllösiä korjaillessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljon enemmän osaamista kuin jauhojengillä. PS. Demujen/vasurien käsi on aina toisen taskussa ja kepulit vain muuten peesaa. Totta, paljon on työsarkaa edellisen hallituksen töllösiä korjaillessa.

        Persujen käsi ei ole aina toisen taskussa, koska se ei ole kuin köyhempien taskuilla. Varakkaat säästetään.

        Muuten edellisen hallituksen jäljiltä on vähemmän korjattavaa mitä nykyisen jäljiltä jää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljon enemmän osaamista kuin jauhojengillä. PS. Demujen/vasurien käsi on aina toisen taskussa ja kepulit vain muuten peesaa. Totta, paljon on työsarkaa edellisen hallituksen töllösiä korjaillessa.

        Totta . Kepu ja Rkp on pahimmat siipeilijät ja kun kannatus on pien puolue tasoa niin pakko siipeillä


    • Anonyymi

      Ruma-Riikka jaksaa valehdella.

      • Anonyymi

        Rumempi Saarikko on!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rumempi Saarikko on!

        Ei ole. Ruma-Riikka on niin ruma, että lapsetkaan eivät kestäneet.


    • Anonyymi

      Kuulemma pitäisi saada ihmisiä töihin? Siinä auttaa työmatkavähennysten leikkaamiset.
      Myös työn perässä meneviä liikkumiskorvauksia leikataan! Vain persut voivat olla näin hölmöjä.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Persujen kokoukseen ei kannata lähteä ilman turvakypärää,kun Stanley vasara saattaa jäsentenvälisissä osua kupoliin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persujen kokoukseen ei kannata lähteä ilman turvakypärää,kun Stanley vasara saattaa jäsentenvälisissä osua kupoliin.

        Kepujen kokoukseen ei kannata mennä ilman Förkkeliä, torjuu yllätyksen takaapäin hihhii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kepujen kokoukseen ei kannata mennä ilman Förkkeliä, torjuu yllätyksen takaapäin hihhii

        Siis kepujen kokoukseen ei kannata mennä


    • Anonyymi

      Pyhäjärven johtavat keskusta--vasemmiston poliitikot "Petosjytky & Huijausjytky"

      • Anonyymi

        hyvä oivallus, jess näin on näppylät! ha haa hiih hii, ja troijan hevonen hirnuu


    • Anonyymi

      En tennyt sinua PURRA petturiksi.Pettäjän tie on tuskainen käyharhaan,vei valhees mun eloni ainaiseks.

      • Anonyymi

        Kyllä kepulit ovat pahin petosjytky kuihtuvalle maaseudulle viimeisten kahdenkymmenen vuoden aikana ja tapiksi Keput+Demut mahtijytky maakuntamallisotena. Kyllä nyt rules. On siinä Orpolla ja Purralla työsarkaa sopeuttamisessa noiden tumustelujen jälkeen. HUH HUH


    • Anonyymi

      Työttömissä on paljon työkyvyttömiä ja sekä kenen osaaminen ei vastaa tarjolla olevien täiden vaatimuksia. Ei pitkään työttömänä olleesta putkiasentajasta tule gynegologia, vaikka röörejä molemmat käsittelevät.

      Mitä tekee hallitus lopettaa aikuiskoultusrahan eli tekee kouluttautumisen osaajaksi vaikeaksi. Leikkaa työmatkavähennyksiä, jolloin kauempaa kulkeminen tulee hankalaksi. Leikkaa uudelle työpaikkakunnalle siirtymistä mahdollistavia liikkumakorvauksista lapsiosan pois eli vien mahdollisuuksia vaihtaa työpaikkaa.

    • Anonyymi

      Keskituloisten tulot kasvaa ensivuonna luki äsken uutisten lukija
      Bensan hinta pudonnut! Hinta 1,70!

      • Anonyymi

        Mutta menot kasvavat vielä enemmän.

        Köyhät kärsivät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta menot kasvavat vielä enemmän.

        Köyhät kärsivät.

        eiku sijat kärsivät.


    • Anonyymi

      Korot laskee!

    • Anonyymi

      Tuliko teistä yhdessä yössä rutiköyhiä? Kuinka rikkaita pohattoja olitte Marinin/ Saarikon aikana?

      • Anonyymi

        Työllisiä marraskuussa 22 000 vähemmän kuin vuosi sitten. Työttömiä 26 000 enemmän. Missä se 100 000 uutta työpaikkaa on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työllisiä marraskuussa 22 000 vähemmän kuin vuosi sitten. Työttömiä 26 000 enemmän. Missä se 100 000 uutta työpaikkaa on?

        Heiluu kuin mielettömän kalu hullun persussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työllisiä marraskuussa 22 000 vähemmän kuin vuosi sitten. Työttömiä 26 000 enemmän. Missä se 100 000 uutta työpaikkaa on?

        Tulee 100 000 uutta Työtöntä. . . .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulee 100 000 uutta Työtöntä. . . .

        Maahnamuuttajia enemmän kuin syntyneitä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maahnamuuttajia enemmän kuin syntyneitä!

        koiran ja kissanruoka sekä niitten lelujen myynti pisnes kannattaa . . jopa pörssiin krjaudutaan.


      • Anonyymi

        eipä tarvinnu lakkoila kun ei ollut aihetta.


    • Anonyymi

      Pyhäjärven johtavat keskusta--vasemmiston poliitikot "Petosjytky & Huijausjytky"

    • Anonyymi

      Purra varasti köyhiltä joulun.. Ei tuosta purran touhusta moni "Omakaan" pidä yhtään. . .

      • Anonyymi

        Pidäppä pienempää ääntä ja käytä maltillisempia adjektiivejä,,,Purra ei ole varastanut sinulta mitään, eikä muiltakaan, Katoppa miten vasemmistoveljet-ja siskot yhtyivät omien etujensa puolustamiseksi päivän lakkoon saadakseen lisää etuisuuksia.
        Mistä nekin lisäykset pieraistaan, häh?
        Köyhät ovat heitteillä ihan kuules sossupolitiikan ytimestä, siellä heitä ei ole huomioitu kuin lausekkeella; me puolustamme vähävaraisia, kannatamme tasaista tulonjakoa, mutta ensin pidämme ylensyöneen näköisen ja kokoisen työläisen puolta.
        Satamiljoonaa yhteiskunnan plakkariin MIINUSTA, voi kuitennii


      • Anonyymi

        ETTÄ NE KEHTAA JA KYLLÄ NE KEHTAAKIN.


    • Anonyymi

      Samat persuja maalittavat avaukset taas jokaisella palstalla...Asialla 1 ja sma hlö jonka joulunpyhätkin menee saman parissa

    • Anonyymi

      Paljonko hiipuva kaivos menetti päivässä vahtien seisoessa portilla? Vai seisoiko siellä vain pätevimmät?
      Montako piti käännyttää takaisin?

      Samat vahdit työntää kuntarahaa kaivosuusioihin yrityksiä houkutellakseen? Onko ristiriitaista touhua. Miten kiinnostuneet yritykset näkee neuvottelijat?

      Ja kun vielä ovat koko kunnan väestön edustajia kunnan päätöksen teossa!?! Huhuh.

      • Anonyymi

        Palopoika ja JJ Niemi olivat lakkovahteina kaivoksen portilla.


    • Anonyymi

      Purran työkokemus 0v 0kk 0pv ja nyt hiiviskelee varkaissa. Huh

      • Anonyymi

        Missä noin kerrottiin vai jälleenkö Kepuli Heikki Valehteli!!!


      • Anonyymi

        Aika outoa puhetta Curriculum Vitae - tollolta toisen kauden kansanedustajasta ja valtiovarainministeristä. Sitä liiallinen kylpeminen savusaunan kitkulöylyissä teettää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika outoa puhetta Curriculum Vitae - tollolta toisen kauden kansanedustajasta ja valtiovarainministeristä. Sitä liiallinen kylpeminen savusaunan kitkulöylyissä teettää.

        Purra ei ole eläissään tehnyt oikeaa työtä, joka muuta väittä tuokoon esille työpaikan ja
        -ajat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Purra ei ole eläissään tehnyt oikeaa työtä, joka muuta väittä tuokoon esille työpaikan ja
        -ajat?

        väittää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Purra ei ole eläissään tehnyt oikeaa työtä, joka muuta väittä tuokoon esille työpaikan ja
        -ajat?

        Ja SINÄKÖ lajittelet, mikä on oikeaa työtä ja sitten mielestäsi väärää työtä. Mikähän mahtaa olla oma työhistoriasi, Namo?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Purra ei ole eläissään tehnyt oikeaa työtä, joka muuta väittä tuokoon esille työpaikan ja
        -ajat?

        Kuka politiikko on tehnyt tuottavaa työtä?


    • Anonyymi

      On kyllä ristiriitaista aatetta: lakkoasetta heilutellaan ja mollataan työnantajia ja sitte heitetään haalari pois ja toivotaan yrityksiä alueelle?
      Ja sitte pikkutakki päälle ja johtamaan vanhoillista kepulaista hiipuvaa pikkukunnan hallitusta...

    • Anonyymi

      Köyhät pettänyt huijari-purra joutuu Helvettiin.

      • Anonyymi

        Alle 60%%medaanikeskiarvon tienaavista on köyhiä oli palkka mikä tahansa,


    • Anonyymi

      Valtionvarainministeri Purralla onkin valtaa enemmän kuin resitentillä. Ainakin pyhäjärvipalstan kepujen arvioissa.

    • Anonyymi

      Ylimielinen petturipurra petti työväestön ja omat köyhät.. Onneksi on edes SAK joka heitä puolustaa.. Persuista ei kerta siihen ole !!

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persuun Tummelia,kun menee Kepun vaalirupaan.

        Taas väärin. Tummeli on kepulien suosikki ja jos Komunrannalle hippoihin menee, niin Rosvosektori(miehet) toisaalta myös naiset kannattaa suojata " Förkkelillä ". Se estää yllätyksen takaapäin. Komunrannalla on välillä vähän rauhatonta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas väärin. Tummeli on kepulien suosikki ja jos Komunrannalle hippoihin menee, niin Rosvosektori(miehet) toisaalta myös naiset kannattaa suojata " Förkkelillä ". Se estää yllätyksen takaapäin. Komunrannalla on välillä vähän rauhatonta.

        Siksikö laitoit Tummelia, kun kuvittelit kepulien ihastuvan? Heittivät kuitenkin sinut pihalle.


    • Anonyymi

      Purra eli 2004 - 2016 sossuntuilla.

      • Anonyymi

        Kärsämäkisillä on jotain hampaankolossa sua kohtaan.Kommenteista päätellen .Oletko sieltä kotoisin.Olet Hyvin epäsuosittu siellä..Heikki!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kärsämäkisillä on jotain hampaankolossa sua kohtaan.Kommenteista päätellen .Oletko sieltä kotoisin.Olet Hyvin epäsuosittu siellä..Heikki!!

        Mutta Heikin ei ole tarvinnut sinun Tenho tavoin lähteä pakoon kotiseudultaa. hih hih


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta Heikin ei ole tarvinnut sinun Tenho tavoin lähteä pakoon kotiseudultaa. hih hih

        Yleisen mielipiteen takia jouduit lähtemään kärsämäeltä. hih hih hi h hih


    • Anonyymi

      Seudultaan MR Tummeli. hih hih

    • Anonyymi

      Sehän on päivän selvää kun purran puolueesta on kyse

      • Anonyymi

        Mutta ovat persut selviä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta ovat persut selviä?

        Pyhäpersut jytkyttää toisiaan tupailloissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyhäpersut jytkyttää toisiaan tupailloissa.

        Hyshys, mehän sovittiin, että mikä tapahtuu raikulin kamarissa jää raikulin kamariin.


    • Anonyymi

      "Raimo Parkkisen luvalla.Suomi24."Suomen suurin voimayhtiö IVO tutki Pyhäjärven pumppuvoimalahanketta ja totesi sen olevan taloudellisesti kannattamatonta.Yksikään pörssiyhtiö ei tule koskaan pyytämään kunnalta 200000euron lainan takauksia.On turha väittää että 9 suurta yhtiötä kilpailee Pyhäjärven voimalahankkeesta.Jäädään odottelemaan hetkeä jolloin Aki Tuikka lopettaa kaivoksesta veden pumppaamisen ja räjäyttää tunnelinn suun tukkoon."

      • Anonyymi

        yp vaihtoon, peuste; ei itse noudata suomi 24 sääntöjä. vahvasti vaikuttaa, että pyhäjärvinen , pyhäjärven mallin omanlaintulkitsija on itkuvahtina.


      • Anonyymi

        Toisinaan mietin oletko ottanut liikaa tai liian vähän mielialalääkettäsi klo 23.39


    • Anonyymi

      No, ei ne riikan pojat leikkauksista kärsi vaan köyhien kakarat.

    • Anonyymi

      Purra ei sopiva henkilö hoitamaan valtiovarainministerimisterin virkaa. Ei pysty päättämään mitään. Pyörittelee vaan asioita ja haukkuu muita. Eli ei osaa ottaa vastuuta mistään. Kahvinkeittäjlstä ministerin pestiin. Aivan älytöntä hänen ottaa tuollainen virka haltuun. Eikä mitään kokemusta vielä politiikan hoidosta. V-tuilla kyllä osaa vähän liiankin hyvin, kuvin ja sanoin.

    • Anonyymi

      Purran työkokemus 0v 0kk 0pv

      • Anonyymi

        Curriculum Vitae - tollo se jaksaa, mutta Riikka Purra toisen kauden kansanedustaja ja valtiovarainministeri, kohta tienattu täysi kansanedustajan eläke työkokemuksella. Toista se on Namon hommissa..


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      2143
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      55
      1812
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      56
      1659
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1597
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1566
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      3
      1487
    7. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      118
      1387
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1341
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      8
      1306
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1203
    Aihe