Kuin Sipilän kutsuhuuto Stubilla! Oulussa koettua on

Anonyymi-ap

Liike Nytin presidenttiehdokas Harry Harkimo arvostelee kovin sanoin kokoomuksen ehdokkaan Alexander Stubbin puheita itärajan tilanteesta.

– Presidenttiehdokas Alex Stubb on täysin heikoilla jäillä, kun hän MTV:n vaalitentissä käytännössä antoi virallisen kutsun venäläisille viranomaisille tuoda tiettyjä turvapaikanhakijoita itärajalle, Harkimo katsoo tiedotteessaan.

Harkimon mukaan Stubb sanoi tentissä sanatarkasti näin: ”Olen puhunut rajan kanssa paljon ja meillä on erittäin hyvä järjestelmä. Se on kyllä sillä lailla humaani, että käytetään tervettä järkeä, että jos on kylmä ja siellä on lapsia, vanhuksia ja naisia.”

– Jos kävisi niin, että Stubb valitaan, on tämä puheenvuoro kuuden vuoden avoin kutsu. Jos raja on kiinni, niin raja on kiinni. On selvää, että tämä viesti välittyy Venäjälle ja pian siellä hangessa seisoo juuri tällaisia ihmisiä, Harkimo.

ote suomenmaa

4

77

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Presidenttiehdokas Alex Stubb on täysin heikoilla jäillä, kun hän MTV:n vaalitentissä käytännössä antoi virallisen kutsun venäläisille viranomaisille tuoda tiettyjä turvapaikanhakijoita itärajalle, Harkimo katsoo tiedotteessaan.


      jeeee hampaat näkyy

      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        🍒 ­­N­­­y­m­­f­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18161723s

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Halla-aho oikaisi Stubbia samantien ja Stubbin kasvoilta näki, että nyt oli päästänyt sammakon .

    • Anonyymi

      mrrrr

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      68
      1723
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1421
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1232
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1204
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1106
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      869
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      835
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      197
      790
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      97
      759
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe