Iltalehti: "Katri Helena villitsi varusmiehet"
Nuori mies kun on ollut kauan ilman, niin vanhempikin puuma saa housuihin eloa.
Mummo sai pojat villiksi
42
443
Vastaukset
- Anonyymi
Voi poika parkoja säälistä villintyivät
- Anonyymi
Ne mitään parkoja ole, itse halusivat Katrin sinne esiintymään eikä mitään nykyajan vinkujaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne mitään parkoja ole, itse halusivat Katrin sinne esiintymään eikä mitään nykyajan vinkujaa
Jos tämä pitää paikkansa niin meidän nuoret varusmiehet ovat todella sairasta sakkia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos tämä pitää paikkansa niin meidän nuoret varusmiehet ovat todella sairasta sakkia.
Olipa rumaa tekstiä. Varusmiehet ymmärtävät että Katri-Helena on iskelmän ikoninen Suomi-neito.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olipa rumaa tekstiä. Varusmiehet ymmärtävät että Katri-Helena on iskelmän ikoninen Suomi-neito.
Normaali terve varusmiesikäinen haluaa katsella ja kuunnella oman ikäluokkansa artisteja ei oman poikansa ikäisiä nussivaa vanhaa kurttuista ämmää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Normaali terve varusmiesikäinen haluaa katsella ja kuunnella oman ikäluokkansa artisteja ei oman poikansa ikäisiä nussivaa vanhaa kurttuista ämmää.
Huh huh. Siis mielestäsi lähes koko ikäluokka on sairas vai sinä itse?
- Anonyymi
Kutri on kyllä kaunotar. Ja paljon vetävämpi ikäisekseen kuin eltaantuneet turpeamiehet Danny ja Reetu.
- Anonyymi
Paremman näköinen kuin Purra vaikka vanhempi. Kyllä on Purra löpsähtäyt .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paremman näköinen kuin Purra vaikka vanhempi. Kyllä on Purra löpsähtäyt .
Mikäs siinä ollessa kun on ollut fyrkkaa millä mällätä ja pitää habitukeestaan huolta. Ja vielä maksetaan mieluummin ikälopulle suuren ikäluokan artistille suolaisia palkkioita kuin tuetaan nuorempien artistien uraa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikäs siinä ollessa kun on ollut fyrkkaa millä mällätä ja pitää habitukeestaan huolta. Ja vielä maksetaan mieluummin ikälopulle suuren ikäluokan artistille suolaisia palkkioita kuin tuetaan nuorempien artistien uraa.
Nuorempien artistien, näiden autonea käyttävien vinkujien uraa ei kannata tukea. Laittaisivat ne työllisyyskurssille.
Ei näitä nykyajan vinkujia tervejärkiset kuuntele.
- Anonyymi
Eikös se elo tullut niille poikasille
- Anonyymi
Ketä kiinnostaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketä kiinnostaa
Juoppo ukkoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juoppo ukkoa.
Ketä kiinnostaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketä kiinnostaa
Juoppoa ukkoa.
- Anonyymi
Katrihellu on vielä kuumaa tavaraa. Se kun istuu satulaan, niin puhelinlangat laulaa!
- Anonyymi
Kyllä sinä teet niin kuin sanoo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sinä teet niin kuin sanoo.
Kyllä minä kahvit niin kuin sanoo.
- Anonyymi
Tarpeeksi pitkä kiinniolo,niin tulee sotkun mummotki n uniin
- Anonyymi
Oli unohtunut jarru puurosta
- Anonyymi
Kotiutuville ei laiteta.
- Anonyymi
Yksikin poika tuli tussikynän kanssa, paljasti rintansa ja pyysi nimikirjoitusta rintaansa. Myös käsivarteen pyydettiin ja kaikki kirjoitin, totta kai! Laulaja paljastaa.
- Anonyymi
Katrilla on kesällä keikka Provinssissa. Melko sähäkkä pakkaus.
- Anonyymi
Varusmiehet lauloi joka biisin mukana😄. Bravo.
- Anonyymi
Minä olisin ottanut nimmarin tattiin.
- Anonyymi
Ei niin pientä tussia löydy.
- Anonyymi
Harmi, että 1. pioneerikomppanian värvätty kersantti päätti simputtaa komppanian kotiutujia niin, etteivät he päässeet konserttiin kuin viimeisen kappaleen ajaksi.
- Anonyymi
Harmi ettei päättänyt simputtaa tämä kersantti. Sinun tattiasi.
- Anonyymi
Ei ollut Jenni Vartiaiset, behmit, paulavesalat ja muut tarjolla?
- Anonyymi
No hei pakkasta. Vain Katrista on siihen.
- Anonyymi
Parempi esiintyjä varusmiehille kuin rantasaunan Sivari-Masa!
- Anonyymi
Kuiva rusina
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuiva rusina
…housussasi.
- Anonyymi
Eikös yleisesti ole tiedossa että armeijassa miehet ihailevat kiihkolla vain miesvartaloita?
- Anonyymi
Se voi sivari ö-miehestä siltä näyttää. Se oppi on Leivonmäen leikkikoulusta, jossa maleksit kun muut tetsasivat.
- Anonyymi
e ..niin sanompahan vaan että mulla taitaa olla liian suuri muna.
- Anonyymi
Epäilen juuri päinvastaista. Vahvasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Epäilen juuri päinvastaista. Vahvasti.
Kyllä se niin vaan on että pienet naiset voin unohtaa. Aivan liian kookas on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se niin vaan on että pienet naiset voin unohtaa. Aivan liian kookas on.
Jotkut vanhemmat 70+v puumat pysyvät tajuissaan kun ovat kaiken nähneet mutta kyllä järkijään kaikki alle nelikymppiset pyörtyilee.
- Anonyymi
Katri Helenalle on tehty mittava määrä kovan luokan hittejä ja ne menevät yleisöön edelleen. Kaunis nainen ja ihana lauluääni.
- Anonyymi
Mummo sai kal*** nousuun,
tuli heti touhutippa housuun.
Aina ei edes reisille lennä,
eikä kal** tarvitse sisään mennä.
Herkkä on nalli,
isältä tullut malli.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?486308Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki694325- 483875
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t213256- 1972980
- 402702
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132549törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/202546- 1531546
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3251508