Kun tiedotti tv kanavalla halut saada Venäjän kautta naisia, lapsia lisää Suomeen turvaan? Mitähän niillä turvapaikkaa hakevilla naisilla sekä lapsilla ajattelut kokoomuksen presidentti ehdokas tekevän?
Miten on jos kyseinen presidentti ehdokas olisiki ollut homoseksuaali (oletus on heteroseksuaali, ei tietoa?), olisiko hän vaatinut autettavan maahan miehiä, sekä lapsia (mutta ei mainintaa naisista?)? Ei maininnut mitään kansainvälisten sopimusten mukaista asiaa, siitä ettei turvapaikanhakijoita saa sukupuolen mukaan estää hakeutumasta Suomeen rajojen ollessa auki. Haluaa vain "auttaa naisia ja lapsia?"
Tekikö Kokoomuksen presidentti ehdokas tilaukse Putinille?
Anonyymi-ap
6
347
Vastaukset
- Anonyymi
No toivottavasti ainakin oikeita lapsia sitten eikä sellaisia joilla on muutaman päivän parransänki ajamatta
- Anonyymi
Lapsien polkupyörillähän ne ajelee🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapsien polkupyörillähän ne ajelee🤣
Aina niille sänky löytyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina niille sänky löytyy.
Stubb möhläsi. Mutta vielä pahempia ovat vihreät ja vassarit, he ottaisivat kaikki tulijat.
Järjen ääni kuuluu Hjallikselta ja Halla-aholta. Valitettavasti noista ei pressaa Suomelle tule. Tuskin tulee homopekastakaan. Stubbikaan ei oikein vakuuta... Vähän heikolta näyttää.
- Anonyymi
Ei tuokaan pelle osaa pitää turpaansa kiinni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723113
- 602854
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322405- 802236
- 602053
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171577Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301420Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408