Lahden seudulta seuraa

Anonyymi-ap

Nautinnollista ja rentoa seuraa hakusessa. Nainen tai jopa parinkin kanssa kolmanneksi. Mökkiviikokonloput mieluisia.

30

1075

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mökillä on ihanaa poreissa 😍

    • Anonyymi

      Missä päin sulla mökki. Olemme kokenut pari, vaimon nautinto etu sijalla. Pari 50v

      • Anonyymi

        Vaunu meillä messilässä voit hakee vaimon yksin mökille, palautat hyvin hoidettuna vaunulle. Pari 50v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaunu meillä messilässä voit hakee vaimon yksin mökille, palautat hyvin hoidettuna vaunulle. Pari 50v

        Mua kiinnostaa ottaa vaimosi hoitoon. Olen 42 vuotias Lahdesta. Voisin tulla vaunullenne kylään.


      • Anonyymi

        Milloin kävisi ?
        Mökki Asikkala


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaunu meillä messilässä voit hakee vaimon yksin mökille, palautat hyvin hoidettuna vaunulle. Pari 50v

        Milloin voi rouvan hakea mökille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaunu meillä messilässä voit hakee vaimon yksin mökille, palautat hyvin hoidettuna vaunulle. Pari 50v

        Moi🙂Ajelen Messilän ohi päivittäin, olen mukava ja luotettava 49v.mies.Olisin kiinnostunut🙂 Jari


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi🙂Ajelen Messilän ohi päivittäin, olen mukava ja luotettava 49v.mies.Olisin kiinnostunut🙂 Jari

        Nyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaunu meillä messilässä voit hakee vaimon yksin mökille, palautat hyvin hoidettuna vaunulle. Pari 50v

        Saako spermata rouvan hyvin ? 47 vuotias setä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi🙂Ajelen Messilän ohi päivittäin, olen mukava ja luotettava 49v.mies.Olisin kiinnostunut🙂 Jari

        Hei Jari! Olimme Tahkolla tulimme eilen takaisin.
        Uudeksi vuodeksi tuumme vaunulle, voit hakee vaimon jos sulle käy. Luottamus tärkeetä silloin hauskan pito jää yhteen kertaan. Pari 50v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saako spermata rouvan hyvin ? 47 vuotias setä

        Lähtö kohta kun vaimo yksin vieraissa, vieras spermaa kunnolla, vaunulla nautin miehenä liukkaista kun vaimo palaa. Pari 50v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei Jari! Olimme Tahkolla tulimme eilen takaisin.
        Uudeksi vuodeksi tuumme vaunulle, voit hakee vaimon jos sulle käy. Luottamus tärkeetä silloin hauskan pito jää yhteen kertaan. Pari 50v

        Moi, käy oikein loistavasti 🙂 Miten saisin teihin yhteyden? Jari


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi, käy oikein loistavasti 🙂 Miten saisin teihin yhteyden? Jari

        Sovitaan täällä milloin tavataan ravintolan vastaan ottossa. Porukka vaki tuntee meidät joten ollaan ystäviä, vaimo lähtee kyydissäsi juhlii työ porukan kanssa. Tuutte mökiltä voit ajaa vaunullemme vaimoni kanssa, keitellään kahvit jos molemmat halutte vielä yhtyä vaunussa, lähden käymään Soramäessä sillä aikaa. Pari 50v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi, käy oikein loistavasti 🙂 Miten saisin teihin yhteyden? Jari

        Vaimo saikin välipäivät vapaaksi kertoi juuri, tuummekin tapaniksi jo vaunulle. Ehdotin tapani ajelua mökillä kanssasi oli innoissaan jos kunnon kyydit saa. Pari 50v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaimo saikin välipäivät vapaaksi kertoi juuri, tuummekin tapaniksi jo vaunulle. Ehdotin tapani ajelua mökillä kanssasi oli innoissaan jos kunnon kyydit saa. Pari 50v

        Kiva nussin vaimoasi koko tapanin. Niin mulla ei ole mökkiä. Jari


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva nussin vaimoasi koko tapanin. Niin mulla ei ole mökkiä. Jari

        Sotkimme toiseen viestiin jossa mökki kyseessä.
        Kuiteski viestimme oli sinulle, vaunumme kyllä iso, jossa yksi makuuhuone lukollisella ovella sekä vc samassa päässä. Vaimo voi tulla tapaniksi yksin vaunulle voitte nussia ja nauttia kahdestaan rauhassa. Pari 50v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sotkimme toiseen viestiin jossa mökki kyseessä.
        Kuiteski viestimme oli sinulle, vaunumme kyllä iso, jossa yksi makuuhuone lukollisella ovella sekä vc samassa päässä. Vaimo voi tulla tapaniksi yksin vaunulle voitte nussia ja nauttia kahdestaan rauhassa. Pari 50v

        Joo pyllyyn panen , pillusta en välitä. Jari


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sovitaan täällä milloin tavataan ravintolan vastaan ottossa. Porukka vaki tuntee meidät joten ollaan ystäviä, vaimo lähtee kyydissäsi juhlii työ porukan kanssa. Tuutte mökiltä voit ajaa vaunullemme vaimoni kanssa, keitellään kahvit jos molemmat halutte vielä yhtyä vaunussa, lähden käymään Soramäessä sillä aikaa. Pari 50v

        Moi,tämä toinen "Jari"Joku feikki.. Olen kyllä joulun välipäivinä maisemissa joten kävisi hyvin silloinkin 🙂 Jari


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sovitaan täällä milloin tavataan ravintolan vastaan ottossa. Porukka vaki tuntee meidät joten ollaan ystäviä, vaimo lähtee kyydissäsi juhlii työ porukan kanssa. Tuutte mökiltä voit ajaa vaunullemme vaimoni kanssa, keitellään kahvit jos molemmat halutte vielä yhtyä vaunussa, lähden käymään Soramäessä sillä aikaa. Pari 50v

        Laitanko s.posti osoitteen niin voidaan sopia tarkemmin?🙂 Jari


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi,tämä toinen "Jari"Joku feikki.. Olen kyllä joulun välipäivinä maisemissa joten kävisi hyvin silloinkin 🙂 Jari

        Mietimmekin miten viestin taso muuttui. Pari 50v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietimmekin miten viestin taso muuttui. Pari 50v

        Mietinkin miten niin sanotun parin 50v, onkin homo ukko 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietimmekin miten viestin taso muuttui. Pari 50v

        Täällä noita hörhöjä tuntuu riittävän..Joo, olen itsekkin välipäivät vapailla niin silloinkin käy 🙂 Jari


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä noita hörhöjä tuntuu riittävän..Joo, olen itsekkin välipäivät vapailla niin silloinkin käy 🙂 Jari

        Jäisitkö yöksi vaimon viereen vaunuun. Pari 50v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jäisitkö yöksi vaimon viereen vaunuun. Pari 50v

        Moi,eipä olisi sillekkään mitään estettä 🙂 Olisiko mikä päivä sopiva? Itse pääsen nopeastikin liikkumaan, olen 10min.Messillästä🙂 Jari


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi,eipä olisi sillekkään mitään estettä 🙂 Olisiko mikä päivä sopiva? Itse pääsen nopeastikin liikkumaan, olen 10min.Messillästä🙂 Jari

        Tulemme tapanina käy mikä päivä vaan, pari lähi vaunua tuntee meidät hyvin. Toisessa pariskunta ja toisessa eronnut mies joka vaimoa lainannut muutamaksi yöksi. Pariskunnan kanssa vaihdettu puolisoita myös, joten vaunulla tartte aristella naapureita. Pari 50v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulemme tapanina käy mikä päivä vaan, pari lähi vaunua tuntee meidät hyvin. Toisessa pariskunta ja toisessa eronnut mies joka vaimoa lainannut muutamaksi yöksi. Pariskunnan kanssa vaihdettu puolisoita myös, joten vaunulla tartte aristella naapureita. Pari 50v

        Asia kunnossa 🙂 Laitan illalla s.posti os.niin voidaan sopia tarkemmin ja muutenkin vähän tutustua 🙂 Jari


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asia kunnossa 🙂 Laitan illalla s.posti os.niin voidaan sopia tarkemmin ja muutenkin vähän tutustua 🙂 Jari

        Vaimo haluu tavata ekaksi kasvotusten, meillä s- posti omalla nimellä. Emme epäile sua täällä pakko varoa tietojen jakamisia. Pari 50v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaimo haluu tavata ekaksi kasvotusten, meillä s- posti omalla nimellä. Emme epäile sua täällä pakko varoa tietojen jakamisia. Pari 50v

        Hörhö ukko voit tehdä s-postin millä nimellä haluat :) mut kun on ukko ei uskalla vastata s-postiin :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaimo haluu tavata ekaksi kasvotusten, meillä s- posti omalla nimellä. Emme epäile sua täällä pakko varoa tietojen jakamisia. Pari 50v

        Ymmärrän,sekin käy kyllä 🙂👍 Jari


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaimo haluu tavata ekaksi kasvotusten, meillä s- posti omalla nimellä. Emme epäile sua täällä pakko varoa tietojen jakamisia. Pari 50v

        Moi,pari50v.Mikäpä olisi viikon suunnitelma?🙂 Jari


    Ketjusta on poistettu 149 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      246
      2399
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      173
      1529
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      58
      1376
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1095
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1089
    6. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      980
    7. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      218
      967
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      875
    9. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      700
    10. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      699
    Aihe