länsäolevien yleisin alushousujen väri laskelmien mukaan on musta-valkoinen

Anonyymi-ap

chatin yleisin alushousun väri on valkoinen ja musta, toteaa Harvardin yliopiston tutkimus

9

453

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei oo Suomen kauppaliikkeissä kovinkaan paljon saatavissa musta-valkoisia alustahousuja

• Anonyymi

Mustat pitsi-Slogit. Niissä on jotakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mustat pitsi-Slogit. Niissä on jotakin.

toi nymfo -viesti on joku virus, joka tulee sen koneelta, jonka tekstiin se virusviesti on olevinaan vastaus. näkee helposti, kuka on yksi ja sama kirjoittaja.

• Anonyymi

Ei kai sätissä käytetä alushoutsuja laisinkaan, eihän ?

• Anonyymi

alushoitsu ainakin on tärkeä, voi se kyllä olla päällämiehenhoitsukin vai miten se esimiesasema nykyään määritellään?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

alushoitsu ainakin on tärkeä, voi se kyllä olla päällämiehenhoitsukin vai miten se esimiesasema nykyään määritellään?

Hoitajaa nyt tässä tarvitaan, kun pumppu tilttaa niin kummasti jooooh! Mä nyt minne käteni paan, tuo impi liittää jo lähemmäs vaan. On sillä pirut mielessään vaikka enkelin mä nään, ei karkuun kerkii, tähänkö jään ja niin oo-oo mä jäin kii... Chat is my life!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hoitajaa nyt tässä tarvitaan, kun pumppu tilttaa niin kummasti jooooh! Mä nyt minne käteni paan, tuo impi liittää jo lähemmäs vaan. On sillä pirut mielessään vaikka enkelin mä nään, ei karkuun kerkii, tähänkö jään ja niin oo-oo mä jäin kii... Chat is my life!

meinaan vaan että nykyään ollaan niin oudosti naisia vieroksuvia, sätissäkin, tai ehkä ennenkaikkea siellä. taitaa olla toi jälkimmäinen vaihtoehto totta. tajuuhan sen tietysti jos ei oo omaa naista tai suhde siihen ei ole kunnossa tai se suhde ei ole koskaan ollutkaan oikein sitä mitä ihminen parisuhteelta toivoo. katkeroituuhan siinä. ihminen niin helposti sydämistyy jos aidan takana haisee arvokkaampi grilliliha tai isäntä ja emäntä siellä ilakoivat ihan vaan kun heittiä ilakoittaa. mistä tullaankin siihen että noin yhdeksän kymmenestä sättiin tulevasta on elämäntiellään yksin ja yksinäinen. ja halu olisi äkkiä löytää joku samanmielinen tai ainakin senmielinen että voisi alkaa taksia tilailemaan. mutta ei, kun ne naiset alkavat piruilemaan, huomaavat toisen ihmisen lämpöä vailla olevan miehen tuskan ja osaavat juuri oikeasta ruuvistä kääntämällä saada aivot kiehumaan. ehkä siksi piruilevat kun huomaavat miehen olevan hieman liian varma asiastaan ja luottavan sokeasti niihin tanssilavan seinustalla päteviin perinteisiin konsteihin kuten nyt esimerkiksi hehtaarien lukumäärän mainitsemiseen ja kun naiset kokevat että heitä pidetään helppoina nakkeina tai supliikkimiesten ympäripuhuttavina niin näpäyttävät. siinä ei sitten enää ole väliä onko kyseessä hoitajatar, tohtoritar, ruumiinavaajatar tai haudankaivajatar - kieroja lepsoja, naista näytteleviä miehiä, femakoita ne kaikki katkeran miehen katkerassa mielessä siitä eteenpäin ovat. ja kas, niin se tie on noussut pystyyn vaikka pystyttää piti pilvilinnoja ja telttakeppejä :(

• Anonyymi

Siis keskimäärin harmaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      66
      2328
    2. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1903
    3. Viulu vaiennut

Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣
      Suomussalmi
      29
      1636
    4. Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...

Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.
      Maailman menoa
      176
      1603
    5. Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.

Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      97
      1470
    6. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      185
      1243
    7. Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.

Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä
      Maailman menoa
      125
      1206
    8. Kyllä tekee kipeää

Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬
      Ikävä
      25
      1146
    9. En mä tiedä mitä tapahtuu

siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.
      Ikävä
      9
      962
    10. Luotatko kaivattuusi?

Jos et, mistä kiikastaa?
      Ikävä
      77
      959
    Aihe