länsäolevien yleisin alushousujen väri laskelmien mukaan on musta-valkoinen

Anonyymi-ap

chatin yleisin alushousun väri on valkoinen ja musta, toteaa Harvardin yliopiston tutkimus

9

399

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei oo Suomen kauppaliikkeissä kovinkaan paljon saatavissa musta-valkoisia alustahousuja

      • Anonyymi

        Mustat pitsi-Slogit. Niissä on jotakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mustat pitsi-Slogit. Niissä on jotakin.

        toi nymfo -viesti on joku virus, joka tulee sen koneelta, jonka tekstiin se virusviesti on olevinaan vastaus. näkee helposti, kuka on yksi ja sama kirjoittaja.


    • Anonyymi

      Ei kai sätissä käytetä alushoutsuja laisinkaan, eihän ?

      • Anonyymi

        alushoitsu ainakin on tärkeä, voi se kyllä olla päällämiehenhoitsukin vai miten se esimiesasema nykyään määritellään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        alushoitsu ainakin on tärkeä, voi se kyllä olla päällämiehenhoitsukin vai miten se esimiesasema nykyään määritellään?

        Hoitajaa nyt tässä tarvitaan, kun pumppu tilttaa niin kummasti jooooh! Mä nyt minne käteni paan, tuo impi liittää jo lähemmäs vaan. On sillä pirut mielessään vaikka enkelin mä nään, ei karkuun kerkii, tähänkö jään ja niin oo-oo mä jäin kii... Chat is my life!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hoitajaa nyt tässä tarvitaan, kun pumppu tilttaa niin kummasti jooooh! Mä nyt minne käteni paan, tuo impi liittää jo lähemmäs vaan. On sillä pirut mielessään vaikka enkelin mä nään, ei karkuun kerkii, tähänkö jään ja niin oo-oo mä jäin kii... Chat is my life!

        meinaan vaan että nykyään ollaan niin oudosti naisia vieroksuvia, sätissäkin, tai ehkä ennenkaikkea siellä. taitaa olla toi jälkimmäinen vaihtoehto totta. tajuuhan sen tietysti jos ei oo omaa naista tai suhde siihen ei ole kunnossa tai se suhde ei ole koskaan ollutkaan oikein sitä mitä ihminen parisuhteelta toivoo. katkeroituuhan siinä. ihminen niin helposti sydämistyy jos aidan takana haisee arvokkaampi grilliliha tai isäntä ja emäntä siellä ilakoivat ihan vaan kun heittiä ilakoittaa. mistä tullaankin siihen että noin yhdeksän kymmenestä sättiin tulevasta on elämäntiellään yksin ja yksinäinen. ja halu olisi äkkiä löytää joku samanmielinen tai ainakin senmielinen että voisi alkaa taksia tilailemaan. mutta ei, kun ne naiset alkavat piruilemaan, huomaavat toisen ihmisen lämpöä vailla olevan miehen tuskan ja osaavat juuri oikeasta ruuvistä kääntämällä saada aivot kiehumaan. ehkä siksi piruilevat kun huomaavat miehen olevan hieman liian varma asiastaan ja luottavan sokeasti niihin tanssilavan seinustalla päteviin perinteisiin konsteihin kuten nyt esimerkiksi hehtaarien lukumäärän mainitsemiseen ja kun naiset kokevat että heitä pidetään helppoina nakkeina tai supliikkimiesten ympäripuhuttavina niin näpäyttävät. siinä ei sitten enää ole väliä onko kyseessä hoitajatar, tohtoritar, ruumiinavaajatar tai haudankaivajatar - kieroja lepsoja, naista näytteleviä miehiä, femakoita ne kaikki katkeran miehen katkerassa mielessä siitä eteenpäin ovat. ja kas, niin se tie on noussut pystyyn vaikka pystyttää piti pilvilinnoja ja telttakeppejä :(


    • Anonyymi

      Siis keskimäärin harmaa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9669
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      399
      4148
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      88
      2872
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2604
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      197
      2587
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1813
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      69
      1657
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1600
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1413
    Aihe