länsäolevien yleisin alushousujen väri laskelmien mukaan on musta-valkoinen

Anonyymi-ap

chatin yleisin alushousun väri on valkoinen ja musta, toteaa Harvardin yliopiston tutkimus

9

464

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei oo Suomen kauppaliikkeissä kovinkaan paljon saatavissa musta-valkoisia alustahousuja

• Anonyymi

Mustat pitsi-Slogit. Niissä on jotakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mustat pitsi-Slogit. Niissä on jotakin.

toi nymfo -viesti on joku virus, joka tulee sen koneelta, jonka tekstiin se virusviesti on olevinaan vastaus. näkee helposti, kuka on yksi ja sama kirjoittaja.

• Anonyymi

Ei kai sätissä käytetä alushoutsuja laisinkaan, eihän ?

• Anonyymi

alushoitsu ainakin on tärkeä, voi se kyllä olla päällämiehenhoitsukin vai miten se esimiesasema nykyään määritellään?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

alushoitsu ainakin on tärkeä, voi se kyllä olla päällämiehenhoitsukin vai miten se esimiesasema nykyään määritellään?

Hoitajaa nyt tässä tarvitaan, kun pumppu tilttaa niin kummasti jooooh! Mä nyt minne käteni paan, tuo impi liittää jo lähemmäs vaan. On sillä pirut mielessään vaikka enkelin mä nään, ei karkuun kerkii, tähänkö jään ja niin oo-oo mä jäin kii... Chat is my life!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hoitajaa nyt tässä tarvitaan, kun pumppu tilttaa niin kummasti jooooh! Mä nyt minne käteni paan, tuo impi liittää jo lähemmäs vaan. On sillä pirut mielessään vaikka enkelin mä nään, ei karkuun kerkii, tähänkö jään ja niin oo-oo mä jäin kii... Chat is my life!

meinaan vaan että nykyään ollaan niin oudosti naisia vieroksuvia, sätissäkin, tai ehkä ennenkaikkea siellä. taitaa olla toi jälkimmäinen vaihtoehto totta. tajuuhan sen tietysti jos ei oo omaa naista tai suhde siihen ei ole kunnossa tai se suhde ei ole koskaan ollutkaan oikein sitä mitä ihminen parisuhteelta toivoo. katkeroituuhan siinä. ihminen niin helposti sydämistyy jos aidan takana haisee arvokkaampi grilliliha tai isäntä ja emäntä siellä ilakoivat ihan vaan kun heittiä ilakoittaa. mistä tullaankin siihen että noin yhdeksän kymmenestä sättiin tulevasta on elämäntiellään yksin ja yksinäinen. ja halu olisi äkkiä löytää joku samanmielinen tai ainakin senmielinen että voisi alkaa taksia tilailemaan. mutta ei, kun ne naiset alkavat piruilemaan, huomaavat toisen ihmisen lämpöä vailla olevan miehen tuskan ja osaavat juuri oikeasta ruuvistä kääntämällä saada aivot kiehumaan. ehkä siksi piruilevat kun huomaavat miehen olevan hieman liian varma asiastaan ja luottavan sokeasti niihin tanssilavan seinustalla päteviin perinteisiin konsteihin kuten nyt esimerkiksi hehtaarien lukumäärän mainitsemiseen ja kun naiset kokevat että heitä pidetään helppoina nakkeina tai supliikkimiesten ympäripuhuttavina niin näpäyttävät. siinä ei sitten enää ole väliä onko kyseessä hoitajatar, tohtoritar, ruumiinavaajatar tai haudankaivajatar - kieroja lepsoja, naista näytteleviä miehiä, femakoita ne kaikki katkeran miehen katkerassa mielessä siitä eteenpäin ovat. ja kas, niin se tie on noussut pystyyn vaikka pystyttää piti pilvilinnoja ja telttakeppejä :(

• Anonyymi

Siis keskimäärin harmaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      131
      10538
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      52
      5080
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      42
      2271
    4. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      105
      2088
    5. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      28
      1986
    6. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1631
    7. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      41
      1442
    8. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      29
      1124
    9. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      33
      1061
    10. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      54
      987
    Aihe