Älä missään nimessä paljasta mitään yksityiselämästäsi tälle palstalle! Tajuatko, mitä siitä seuraisi? Trollit mässäilisivät niillä tiedoilla niin kauan, kuin S24 on olemassa.
Kun vastaat tai vain kuittaat saaneesi tämän varoituksen, niin tämän voi poistaa.
Tärkeä tiedote Sauna_Timppa:lle
9
348
Vastaukset
- AnonyymiEi meitä kiinnosta SaunaTimppa vaan pelkästään Kylmis. SaunaTimppa on joo ihan hyvä persoona mutta ei vedä vertoja Keijolle. - Jos mittarina käytetään hörhöilyä, spurguilua tai muuten vain luuserointia niin en edes halua vetää vertoja Kylmikselle siinä kisassa. Kauhoittelukisa voidaan ottaa 
- Anonyymisauna_timppa kirjoitti:Jos mittarina käytetään hörhöilyä, spurguilua tai muuten vain luuserointia niin en edes halua vetää vertoja Kylmikselle siinä kisassa. Kauhoittelukisa voidaan ottaa This. 
 Jos ei vedä vertoja Kylmikselle, sen voi ottaa tosi positiivisena asiana ja suorastaan imarteluna.
- Anonyymisauna_timppa kirjoitti:Jos mittarina käytetään hörhöilyä, spurguilua tai muuten vain luuserointia niin en edes halua vetää vertoja Kylmikselle siinä kisassa. Kauhoittelukisa voidaan ottaa Kylmis ei kestä enää kovia löylyjä, tai saunomista ylipäätään. Terveys. Pettänyt totaalisesti. Kiitos kuningas alkoholin. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Kylmis ei kestä enää kovia löylyjä, tai saunomista ylipäätään. Terveys. Pettänyt totaalisesti. Kiitos kuningas alkoholin. Lopettakaa ajoissa, ennen kuin teille käy kuin Kylmikselle. Sen elämä on täyttä Hëlvettiä. Kuolee kitumalla noin vuoden sisällä. Ihan virallinen ylilääkärin arvio. 
- Anonyymi kirjoitti:- Kylmis ei kestä enää kovia löylyjä, tai saunomista ylipäätään. Terveys. Pettänyt totaalisesti. Kiitos kuningas alkoholin. - Kaikilla on omat selityksensä. Viime aikoina kun olen kauhoitellut monien muiden kans niin kyllä siinä on kuultu jo kaikki diagnoosit koti-ikävästä lähtien miksi ei kestä kauhoittelua 
- Anonyymisauna_timppa kirjoitti:Kaikilla on omat selityksensä. Viime aikoina kun olen kauhoitellut monien muiden kans niin kyllä siinä on kuultu jo kaikki diagnoosit koti-ikävästä lähtien miksi ei kestä kauhoittelua Juu sinä olet kova kauhoittelija, olen ollut samassa saunassa. Korvat siinä palaa, jos yrittää kestää sun mukana. 
- AnonyymiTotta. Kisojen järjestäminen lopetettiin siihen. 

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset424975
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut183676
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti693463
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1012818
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral862690
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k302650
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa181791
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161606
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2011468
- 1521331