Olet tärkeä ihminen ja muista se!
Älä anna heidän sanoa, ettet muka ole mahtava ihminen.
Olet selvinnyt monesta asiasta ja sinulla on ystävä, joka sinussa välittää, muista se!
Olet tärkeä ihminen
2
1356
Vastaukset
- Anonyymi
Toivon että tällä aloituksella vihdoinkin ymmärtäisit sen ja vihdoinkin uskoisin minua, kun sanon, että olet mahtava ystävä.
Et ole uskonut kun olen sen sinulle kertonut monesti, mutta ehkä vihdoinkin sen uskot ja ymmärrät.
Haluan, että voit hyvin ja olet onnellinen ja teet asioita, joista tulee sinulle hyvä mieli.
Nauti elämästä ja siitä mitä sinulla on.
Muista , että maukuu ja miaukuu on sinun ystävä nyt ja tulevaisuudessa. - Anonyymi
En asu siellä Haukipudas ja siksi tähän kirjoitin jotta ymmärtäisit vihdoinkin. Sä oot ainoa oikea ystävä ja sä et syksyllä kääntänyt selkää. Jos kaikki olisi menny hyvin. Olisin päässyt tänä vuonna muuttaa Ouluun. Hankinu uuden elämän ja jättänyt kotikaupunki taakseen.
Voisimme nähdä useammin.
Kunpa uskoisit mua, ku sanon, että sä oot tärkeä ystävä. Olisitpa ny täällä missä mä oon ja Voisimme puhua kaikesta ja antaisit vinkin.
Ikävä on sinne. Tosi Ikävä ystäväni luo.
Ehkä joskus tulevaisuudessa muutan Ouluun tai ainaki tulen Haukipudas käymään.
Lupaa mulle pidä huoli itsestäsi, ja voi hyvin.
Hyvää myöhäistä ystävän päivää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.583693Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j723065Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin522253Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.121429Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä
Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m641219- 851119
Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?1961Varusmiehen kuolema
Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä23931Huippu, kaupunki ostaa hotellin
Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä55925- 47912