Televisiokielto on kumoutunut
Meikkauskielto on kumoutunut
Hiusten värjäämiskielto on kumoutunut
Tanssimiskielto on kumoutunut(ainoastaan aikuisten paritanssi vieraiden kanssa on yhä kiellettä)
sääntöjen päivitys
40
541
Vastaukset
- Anonyymi
Ei harhaoppi sillä tavalla korjaannu, että vähän lakeja viilataan tai keksitään että Jeesus vähän siisti Mooseksen lakia ja sitä voi itsekin soveltaa miten haluaa.
Kristus ristillä kumosi lain kirouksen ihmisen päältä. Niiden päältä, jotka ovat Jumalan lapsia Hengessä ja heitä ohjaa Pyhä Henki vapauden lain mukaan. Se ei ole syntielämää, vaan pyhyyttä itse Jumalan läsnäolosssa. Siinä ei tarvitse perinnäisääntöjä tiirailla.- Anonyymi
Ja lesta on lesta.
- Anonyymi
Hoitokokouksia ei ole edelleenkään selvitetty.
- Anonyymi
Jeesus hoidettiin hautaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus hoidettiin hautaan
Todellakin, Jeesus hoidettiin ulos vl-liikkeestä.
- Anonyymi
Pitääkö se paikkaansa että olisi mummuja meinattu tappaa sydänkohtauksiin?tämmöstä olen ainaki kuullut.
- Anonyymi
eikä niitä selvitetä. SRK on kyvytön sellaiseen itsekritiikkiin. Asiat hautuvat aikansa ja hautaantuvat aikanaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eikä niitä selvitetä. SRK on kyvytön sellaiseen itsekritiikkiin. Asiat hautuvat aikansa ja hautaantuvat aikanaan.
Kyllähän se kertoon SRK:sta paljon, ettei ne pysty itsekritiikiin.
Vl-liikkeen johto, joka ei pysty käsittelemään harhaan menemistään.
Mitä omaa vl-sukuani tunnen, niin heidän usko on edelleen syntilistan noudattamaista.
Jotakin ns. kevennystä on tapahtunut, mutta se syvin usko on sitä mihin hoitokokouksissa SRK alisti vl-ihmiset,
Voin kertoa tämän omakohtaisesta kokemuksesta, vasta nyt olen päässyt vapauteen siitä taakasta, jonka alle hoitokokouksissa jouduin.
Olen tehnyt oman matkan irti Vl-uskosta, niistä kahleista, joita olen kantanut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän se kertoon SRK:sta paljon, ettei ne pysty itsekritiikiin.
Vl-liikkeen johto, joka ei pysty käsittelemään harhaan menemistään.
Mitä omaa vl-sukuani tunnen, niin heidän usko on edelleen syntilistan noudattamaista.
Jotakin ns. kevennystä on tapahtunut, mutta se syvin usko on sitä mihin hoitokokouksissa SRK alisti vl-ihmiset,
Voin kertoa tämän omakohtaisesta kokemuksesta, vasta nyt olen päässyt vapauteen siitä taakasta, jonka alle hoitokokouksissa jouduin.
Olen tehnyt oman matkan irti Vl-uskosta, niistä kahleista, joita olen kantanut.niin joo, säännöt ovat hieman sieltä täältä kyllä helpottaneet.
Mutta hidasta se on, ja näistä ei tiedoteta kun vasta 30vuoden jälkeen rivien välissä. - Anonyymi
Ei ole.Eikä koskaan selvitetä.
Elämä on vain tämmöstä.Sanottiin mulle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitääkö se paikkaansa että olisi mummuja meinattu tappaa sydänkohtauksiin?tämmöstä olen ainaki kuullut.
Televisiot kannettiin navetan taakse ja hakattiin kirveellä palasiksi.
- Anonyymi
Seurakuntien päiväkerhoon viemis kielto on myös kumoutunut
- Anonyymi
Kirkkokuoro on kait kumottu, ennen ei saanut laulaa kuin SRK:n lauluryhmässä (kuoro sanakin oli kielletty).
Nykyään saa myös mennä kirkkoon kuunteleen musiikkiesityksiä ja käydä uskottoman papin jumalanpalveluksessa.- Anonyymi
Käydä uskottoman papin jumalanpalveluksessa. tätä ei tietenkään saa ottaa tavaksi, mutta joskus voi käydä.
- Anonyymi
Hyvä näin, saapa ainakin jotain palvelua kirkollis veron maksamisella.
Säännöt raukeavat yksi kerrallaan.
Onneksi uusia ei enää näyttäisi tulevan.
Ajat ovat muuttuneet. Ihmiset pitävät huolta omista asioistaan eivätkä määrälle muita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käydä uskottoman papin jumalanpalveluksessa. tätä ei tietenkään saa ottaa tavaksi, mutta joskus voi käydä.
Kenen kanssa uskoton pappi horaa? Kuka tuo pappi on
- Anonyymi
srk.kuorossa laulaminen syntii, saatana tarttuu joten pyhien kuorossa mielummin omatunnon puhtaus parempi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voihan sitä käydä, kun ei vaan usko mitä pappi puhuu, katselee kirkkomaalauksia.
- Anonyymi
Lutteriston papeissa ei ole monta uudestisyntynyttä pappia.
Eikä siellä saa olla.- Anonyymi
Saalemin pastorit sukeltavat saalistaakseen kuin kuikat.
- Anonyymi
Ei saa olla.Sen totesi jo Juice Leskinen.
- Anonyymi
Epäuskoiset papit, kadotukseen ne joutuu.
- Anonyymi
Gal. 5:1
Vapauteen Kristus meidät vapautti. Pysykää siis lujina älkääkä alistuko uudelleen orjuuden ikeeseen. [Joh. 8:32; Room. 6:18, 8:2]- Anonyymi
Erittäin hyvä Raamatun kohta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erittäin hyvä Raamatun kohta.
Mutta se on helppo kumota kun Paavali on patologinen valehtelija. Hihhuleista hihhulein. Mitä sen jutuista. Itse voi keksiä paljon parempia.
Niin se menee jumaluusoppi. Anonyymi kirjoitti:
Mutta se on helppo kumota kun Paavali on patologinen valehtelija. Hihhuleista hihhulein. Mitä sen jutuista. Itse voi keksiä paljon parempia.
Niin se menee jumaluusoppi.Mikä jumaluusoppi?
Saatanakin tunnistaa sekä myöntää lestojen tavoin jumalansa, mutta saatana ei myönnä, että Jeesus on luvattu Messias, kaikkivaltias Herra, kuten ei lestakaan.
- Anonyymi
Enpä ole koskaan tiennyt noista kielloista, joita aloittaja luetteli Lestaadiolaisilla. Jos ei hiuksissaan saa värjätä. Kuvitteleeko tuon yhteisön johto että nuoret viihtyvät uskonnossa joka on päästä varpaisiin asti täytetty pelkillä kielloilla et saa tehdä tätä ja tätä. En usko että heidän nuoriso jaksaa tollasta pitkään. Itse pyyhkisin pölyt jaloista mahd.nopeasti ja etsisin toisen hengellisen kodin.
Onhan selvää että Jumalalla on moraaliin ja käytökseen liittyviä normeja ja vaatimuksia ihmiselle, mutta liika on liikaa jos sanotaan ettei hiuksia saa värjätä.
Ja mikä vaara televisiokin katselussa on ? Se tietysti on totta, ettei sieltä nykyään tuke juurikaan kunnon ohjelmaa. Mutta ei Raamatussa yhdessäkään kohdassa mainita sanallakaan että TV: n katsominen ehdottomasti kielletty, samoin meikkaus ja hiusten värjäys.- Anonyymi
Kyllähän jotkut näkevät että sapattina ei saa tehdä mitään sellaista mitä voi muina päivinä tehdä ja se se vasta syntiä olisikin.
Oikeastaan se paljon hassumpaa kuin järkevä selkeästi joidenkin asioiden kieltäminen. Joka löytää Jeesuksen, jota ei löydä Rauhanyhdistykseltä, saa vapauden laista.
Jeesus sanookin; Joh. 13:34 Minä annan teille uuden käskyn: rakastakaa toisianne! Niin kuin minä olen rakastanut teitä, rakastakaa tekin toinen toistanne
Vain tämä laista on voimassa, niissähän oli 613 eri käskyä, jonka Jeesus täytti, omiensa, Häneen uskovien kohdalla.
Joh. 19:30 Jeesus joi viinin ja sanoi: "Se on täytetty." Hän kallisti päänsä ja antoi henkensä.
Jos nyt menee jonkin muun käskyn alle, se on selkää Jumalan pilkkaa.
- Anonyymi
Muistakaa sitä kotivaraa ruveta varamaan.Vähä toistavuotta on aikaa.Mullaki tarttuu purkki tai toinenki kauppareissulla säilykkeitä mukaan.
- Anonyymi
Ehkäisykieltoakaan ei enää ole.
- Anonyymi
Ehkäisykiellon peruuntuminen on kuolemansuudelma VL-liikkeelle. Ulkoapäin ei enää ole kohta puoleen vuosisataan liitytty siinä määrin, että se korvaisi VL-uskosta luopujat määrällisesti.
- Anonyymi
Alepan pulla ja kilpaurheilu on edelleen kielletty. Kärppä-Synti!!
Ja vain Kepu sallittu. - Anonyymi
SInä päivänä kun kaikki itse keksityt säännöt ovat poistuneet, vasta silloin vl usko on puhdasta.
Nyt se on itse keksittyjen sääntöjen saastuttama usko. - Anonyymi
Milloin aletaaan sallia seksin vapautuminen? Naapurissani asuu pariskunta ja rouva on ehdotellut kaupassa tavatessamme sellaista ja hieman kiertoteitä, en lämminnyt ajatukselle kun hän ei käytä ehkäisyä, itse vihjasin suuseksistä?
- Anonyymi
Kyllä uskovat jossain vaiheessa vapautuvat. Jopa niin ettei sotarikokset edes ole mitään, eikä se että Yk, kansainvälinen rikoisoikeus tuomitsee, niin vain valehtelevat ja vääristelevät.
Kun niin vapautuneita ollaan, niin sitten ei olisi iso synti naapurin rouvan kanssa suulla olla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä uskovat jossain vaiheessa vapautuvat. Jopa niin ettei sotarikokset edes ole mitään, eikä se että Yk, kansainvälinen rikoisoikeus tuomitsee, niin vain valehtelevat ja vääristelevät.
Kun niin vapautuneita ollaan, niin sitten ei olisi iso synti naapurin rouvan kanssa suulla olla.Kaikki on syntiä
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005027513- 2302630
- 262571
- 1601897
- 1141758
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?31479Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p01357- 761173
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621158IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41145