Eikö työnantajan maksama autotalli- tai parkkipaikka ole veronalaista tuloa? Saako näitä kaupungin maksamia autopaikkoja kaupungin työntekijät käyttää myös vapaa-aikana tai perheenjäsenet?
https://www.uusimaa.fi/paikalliset/6295703
Kaupungin uusi toimitila Nimbuksessa
22
941
Vastaukset 22
- Anonyymi
Yleensä noista autopaikoista pitää maksaa 100-200€/kk. Vähennetään siis NETTOpalkasta.
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#181633576
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Toivottavasti maksavat.
- Anonyymi
Kauppiastavaratalosta hallintotilataloksi. Siinä sitä keskustan elinvoimaisuuden edistämistä.
- Anonyymi
Totta! Ja hintalappu lähes 10 MEUR! Omistaako kaupunki nyt remontoidun rakennuksen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta! Ja hintalappu lähes 10 MEUR! Omistaako kaupunki nyt remontoidun rakennuksen?
Yhtiön osakkaat: Porvoon kaupunki 42,7 % osakekannasta ja Konsve Oy Ab 57,3 % osakekannasta.
Miten tuo ulkopuolinen omistaja, kun kaupunki maksaa remontin? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhtiön osakkaat: Porvoon kaupunki 42,7 % osakekannasta ja Konsve Oy Ab 57,3 % osakekannasta.
Miten tuo ulkopuolinen omistaja, kun kaupunki maksaa remontin?Porvoon sivuilla on hankekuvaus.
- Anonyymi00020
Anonyymi kirjoitti:
Porvoon sivuilla on hankekuvaus.
Konsve firma?
- Anonyymi
Olisi erikoista, että kaupunki korjaisi verorahoilla jonkun yksityisen omistajan rakennusta!
- Anonyymi
Sitähän tässä ihmetellään! Eikö budjettikin lähes tuplaantunut alkuperäisestä?
- Anonyymi
Kyllä
- Anonyymi
Veronmaksaja maksaa tämän kin lystin!
- Anonyymi
Onko budjetti tuplaantunut????? Kuka näitä hankjeita valvoo?
- Anonyymi
Tutkinta!
- Anonyymi
Ks. FB Politiikka Porvoo - keskustelu. Järkyttävää!
- Anonyymi
Tutkinta!
- Anonyymi00018
MOT voisi tutkia
- Anonyymi00019
Budjetti alun perin 5 ja lopullinen 11?
- Anonyymi00022
MOT tutkimaan!
- Anonyymi00023
Paljonko Porvoo omistaa Nimbuksesta nyt?
- Anonyymi00024
Hyvä kysymys
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791329
- 851236
- 96977
- 48823
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40723Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83599Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä29516Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44478Tunnetta ja sinua on vaikea kuvailla
Paremmin se varmaan aukeaa muulla tavalla. Olen merellä, jossa kovin usein puhkeaa rajuilma ja huomaan taistelevani hu33465