Varoittava esimerkki toimii

Anonyymi-ap

Tämän näemme Sauna Timpassa. Hän veti käsijarrusta kun näki mihin liika dokaaminen johtaa.

31

349

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tosi hieno homma.

      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        🍑 ­N­y­m­­f­­­o­­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


      • Anonyymi
        UUSI

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        😋 ­N­­y­­­m­f­o­­­m­­a­­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#181635921

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Eli Kylmishän siis onnistui agendassaan ainakin yhden pelastetun sielun kohdalla.

      :O

      • Anonyymi

        Vìtut se sinun ansiota ole. Saunis vain päätti, että ryyppääminen saa jäädä, koska siinä ei ole mitään järkeä. Täysin itsenäinen päätös.

        -Kuolema Kylmikselle Ry


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vìtut se sinun ansiota ole. Saunis vain päätti, että ryyppääminen saa jäädä, koska siinä ei ole mitään järkeä. Täysin itsenäinen päätös.

        -Kuolema Kylmikselle Ry

        Kyllähän varmasti näki Keijosta, mihin järjetön ryyppääminen tulee johtamaan ja ei halua itselleen samaa kohtaloa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän varmasti näki Keijosta, mihin järjetön ryyppääminen tulee johtamaan ja ei halua itselleen samaa kohtaloa.

        Ei se silti tarkoita sitä, että Keijo voisi ottaa kunnian siitä, jos ihminen itse tajuaa lopettaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän varmasti näki Keijosta, mihin järjetön ryyppääminen tulee johtamaan ja ei halua itselleen samaa kohtaloa.

        Hienoa!

        Uskon, että moni muukin on ainakin vähentänyt alkoholin käyttöään. Kylmis kärsii, kun ei voi enää toimia isänmaansa hyväksi, joten hoksasi olevansa hyödyksi siten, että toimii varoittavana esimerkkinä. Ne on melko karmivia videoita, joissa kertoo esimerkiksi kokemastaan deliriumista.


    • Anonyymi

      Onko aloituksen tarkoituksena kertoa, että Kylmiksen "työstä" on vihdoinkin todiste agendansa onnistuneesta tapauksesta?

    • No siis ei se homma sinänsä ryyppäämisestä johtunut vaan viruksesta aivoissa mutta oli siinä silti aika pöhnäinen olo kun päätä selvitteli kooman jälkeen. Myöhemmin join kyllä vähän kaljaa ja noin 1,5vuotta sairaalan jälkeen välillä maistelin jack danielsia coca colan kans mutta sekin on jäänyt vähiin. En mää nyt kokonaan ole lopettanut mutta jos muutaman kuukauden välein yhdesti niin se maistuukin paremmalta. Kuin kloppina ensi kännit joka kerta. Siinä pysyy uutuuden viehätys ja säästyneen rahan voi käyttää länsi-saksan ikiteräkseen eli berliinin muurin aikaisiin pallosalamoihin. Ois se elämä aika ankeaa vältellä kaikkea epäterveellistä kun kuolema tulee kuitenkin. Esim jos ois koko ikänsä vältellyt kaikkea epäterveellistä ja sitten kun oot 50v niin joku 17vuotias rattijuoppokloppi kaahaa päälle ja halvaantuu loppuiäksi sen takia niin myöhäistä se sitten on miettiä että no jos tässä nyt kuitenkin ennen aikojaan joutuu nuin pahaan jamaan niin ehkä ois pitänyt kokeilla rasvaista ja suolaista ruokaa, tupakkaa ja alkoholia. Mutta kohtuus kaikessa tietenkin kun liikaa nautittuna kaikki on vaarallista. Muuten käy kuin Kylmikselle ja on henkisesti ja fyysisesti invalidi itse aiheutetusti. Sen asemassa olisin kyllä pistänyt korkin kiinni kun katkollakin jo kävi ja alkanut kehittään fyysistä kuntoa jonka seurauksena luultavasti pääkin ois alkanu pelaan paremmin. Nyt ukko ois jo paremmassa kunnossa entä ennen sairaalaa

      • Anonyymi

        Ei Kylmis ole perinteinen puliukko. Kun hänet todettiin aikoinaan työkyvyttömäksi, niin masentui ja yritti jopa itsemurhaa. Epäonnistui ja joutui ensimmäisen kerran teholle. Sitten siirrettiin itsetuhoisena suljetulle.

        Sieltä karattuaan alkoi ryyppäämään ahdistukseensa. Siksi se vihaa niitä hiton Pasi Viherahoja ja Niilo kaks kakkosia, koska näkee, että olisivat TÄYSIN työkykyisiä, mutta eivät tee töitä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei Kylmis ole perinteinen puliukko. Kun hänet todettiin aikoinaan työkyvyttömäksi, niin masentui ja yritti jopa itsemurhaa. Epäonnistui ja joutui ensimmäisen kerran teholle. Sitten siirrettiin itsetuhoisena suljetulle.

        Sieltä karattuaan alkoi ryyppäämään ahdistukseensa. Siksi se vihaa niitä hiton Pasi Viherahoja ja Niilo kaks kakkosia, koska näkee, että olisivat TÄYSIN työkykyisiä, mutta eivät tee töitä.

        Todettiin vain työhaluttomaksi. Työkyvyttömyyseläkkeellä ei ole ikinä ollut


      • Anonyymi
        sauna_timppa kirjoitti:

        Todettiin vain työhaluttomaksi. Työkyvyttömyyseläkkeellä ei ole ikinä ollut

        No kun ei ole hakenut!


      • Anonyymi kirjoitti:

        No kun ei ole hakenut!

        Mitä sitten valehtelet että todettiin työkyvyttömäksi? Kuka totes? Suljetulla ollut kahdesti. Eka oli apteekkikeikan jälkeen. Toinen syksyllä 21. Valehtelemisessa vaikeinta on se kun pitää muistaa mitä on aiemmin valehdellut


      • Anonyymi
        sauna_timppa kirjoitti:

        Todettiin vain työhaluttomaksi. Työkyvyttömyyseläkkeellä ei ole ikinä ollut

        Sinä tunnet Kylmiksen. Uskotko todella, että pystyisi tekemään töitä?

        DIAGNOOSEJA
        -Sydämen merkittävä vajaatoiminta
        -Sydänlihassairaus (kardio myopatia)
        -Maksakirroosi
        -Ylisuurentunut perna

        Ei tuossa ole kaikki, mutta ei ihme, että vihaa Viherahoa ja sitä sinun Niiloa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä tunnet Kylmiksen. Uskotko todella, että pystyisi tekemään töitä?

        DIAGNOOSEJA
        -Sydämen merkittävä vajaatoiminta
        -Sydänlihassairaus (kardio myopatia)
        -Maksakirroosi
        -Ylisuurentunut perna

        Ei tuossa ole kaikki, mutta ei ihme, että vihaa Viherahoa ja sitä sinun Niiloa.

        Tuliko nuo diagnoosit yllätyksenä yli 10vuoden kaatamisen jälkeen?


      • Anonyymi
        sauna_timppa kirjoitti:

        Mitä sitten valehtelet että todettiin työkyvyttömäksi? Kuka totes? Suljetulla ollut kahdesti. Eka oli apteekkikeikan jälkeen. Toinen syksyllä 21. Valehtelemisessa vaikeinta on se kun pitää muistaa mitä on aiemmin valehdellut

        Kukahan tässä se valehtelija on? Levität kaiken maailman keksittyä psskaa minusta Wasapissa ja kertoilet kaikille tarkan osoitteeni. Sitten ihmetellään, miksi olen valmiustilassa DEFCON 1.


      • Anonyymi
        sauna_timppa kirjoitti:

        Tuliko nuo diagnoosit yllätyksenä yli 10vuoden kaatamisen jälkeen?

        13 vuotta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        13 vuotta.

        Täytyy kuitenkin muistaa, että mulla oli hemmetin hyvä pohjakunto, jonka totesi myös työterveyslääkäri. Muuten olisin kuollut jo vuosia sitten. 13 vuotta tällä palstalla, mutta täytyy muistaa, että todella pitkiä taukoja olen pitänyt kirjoittelussa/vastaaluissa. Kerran jopa puoli vuotta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy kuitenkin muistaa, että mulla oli hemmetin hyvä pohjakunto, jonka totesi myös työterveyslääkäri. Muuten olisin kuollut jo vuosia sitten. 13 vuotta tällä palstalla, mutta täytyy muistaa, että todella pitkiä taukoja olen pitänyt kirjoittelussa/vastaaluissa. Kerran jopa puoli vuotta.

        Tulihan se sieltä senkin valevammainen. Elämänsä kunnossa oleva loispummijuoppo vain esittää invaliidia jonka takia masentelee


      • Anonyymi
        sauna_timppa kirjoitti:

        Tulihan se sieltä senkin valevammainen. Elämänsä kunnossa oleva loispummijuoppo vain esittää invaliidia jonka takia masentelee

        Tarkoitin, että aivan aluksi olin huippukunnossa ja siksi olen vieläkin elossa, vaikka 13 vuotta takana.
        Mulla on mustaa valkoisella, että olen käytännössä invalidi. Sinä paranit, minä en. Sinä olet täysin terve voimamies, joka kiduttaa naapurin invalidia. Mietippä, minkälaisen kohtelun saat vankilassa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitin, että aivan aluksi olin huippukunnossa ja siksi olen vieläkin elossa, vaikka 13 vuotta takana.
        Mulla on mustaa valkoisella, että olen käytännössä invalidi. Sinä paranit, minä en. Sinä olet täysin terve voimamies, joka kiduttaa naapurin invalidia. Mietippä, minkälaisen kohtelun saat vankilassa.

        Niin se ruukaa olla että kaikki puliukot on entisiä maailman luokan huippu-urheilijoita joista kukaan ei ole ikinä kuullutkaan. Mitä olen juttua kuullut pulsuilta niin aika harva on ollut nuorempana niin heikko että penkistä menis vain 200kg tai alle. Kyllä ne keskiarvot pyörii siinä 300kg paikkeilla. Yksin ukko väitti mulle että on heittänyt keihästä yli 100metriä. En tiedä oliko se siis yhteistulos elämänsä aikana vai yhdellä heitolla mutta kumminkin. Sitten ne yhtäkkiä on housut ruskeana ostarin ringissä tappelemassa kovaan ääneen pulikuparin pohjista ja aivan invalideja


      • Anonyymi
        sauna_timppa kirjoitti:

        Niin se ruukaa olla että kaikki puliukot on entisiä maailman luokan huippu-urheilijoita joista kukaan ei ole ikinä kuullutkaan. Mitä olen juttua kuullut pulsuilta niin aika harva on ollut nuorempana niin heikko että penkistä menis vain 200kg tai alle. Kyllä ne keskiarvot pyörii siinä 300kg paikkeilla. Yksin ukko väitti mulle että on heittänyt keihästä yli 100metriä. En tiedä oliko se siis yhteistulos elämänsä aikana vai yhdellä heitolla mutta kumminkin. Sitten ne yhtäkkiä on housut ruskeana ostarin ringissä tappelemassa kovaan ääneen pulikuparin pohjista ja aivan invalideja

        Eipäs nyt taas liioitella ja vääristellä. Tarkoin, että olin ennen alkoholisti-uraani työterveyslääkärin mukaan täydellisen terve kaikin puolin. Mikä on pulikupari?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eipäs nyt taas liioitella ja vääristellä. Tarkoin, että olin ennen alkoholisti-uraani työterveyslääkärin mukaan täydellisen terve kaikin puolin. Mikä on pulikupari?

        Pulikupari on tai oli sitä rainbow halpaa kaljaa ja tölkki kuparin värinen


      • Anonyymi
        sauna_timppa kirjoitti:

        Pulikupari on tai oli sitä rainbow halpaa kaljaa ja tölkki kuparin värinen

        Niin muuten on ja myydään edelleenkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin muuten on ja myydään edelleenkin.

        Mutta se taitaa olla viety jo ihan uudelle tasolle pulsuilussa ja sitä tiskivettä on laimennettu. Se on päihde eikä nautintoaine. Jack cola on hyvää ja siitä voi nauttia kun juo mutta pulikuparia ja muita vastaavia ei kyllä juo kukaan nauttien. Sitä juodaan kärsien ja irvokasta makua joka saa hapansilakankin maistumaan raikkaalta, koitetaan unohtaa samalla miettien miten pienen pojan elämä unelmineen onkin päätynyt siihen pisteeseen että juodaan järkyttävän makuista litkua samalla kun pulikaveri örisee vieressä vaahto suusta valuen että ööörr jätä mullekkiiii ööööääärrr


      • Anonyymi
        sauna_timppa kirjoitti:

        Mutta se taitaa olla viety jo ihan uudelle tasolle pulsuilussa ja sitä tiskivettä on laimennettu. Se on päihde eikä nautintoaine. Jack cola on hyvää ja siitä voi nauttia kun juo mutta pulikuparia ja muita vastaavia ei kyllä juo kukaan nauttien. Sitä juodaan kärsien ja irvokasta makua joka saa hapansilakankin maistumaan raikkaalta, koitetaan unohtaa samalla miettien miten pienen pojan elämä unelmineen onkin päätynyt siihen pisteeseen että juodaan järkyttävän makuista litkua samalla kun pulikaveri örisee vieressä vaahto suusta valuen että ööörr jätä mullekkiiii ööööääärrr

        Täysin totta, mutta Kylmikselle kelpaa vain halvin. Olet vissiin todistanutkin omin silmin, miten se spurgu elää? No videoiltahan voi kaikki nähdä minkälaista henkistä kidutusta sen "elämä" on.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täysin totta, mutta Kylmikselle kelpaa vain halvin. Olet vissiin todistanutkin omin silmin, miten se spurgu elää? No videoiltahan voi kaikki nähdä minkälaista henkistä kidutusta sen "elämä" on.

        Mielummin tekisi itse alkoholia kun se on silloin melkein ilmaista


      • Anonyymi
        sauna_timppa kirjoitti:

        Mielummin tekisi itse alkoholia kun se on silloin melkein ilmaista

        Muista Santtu kaksi asiaa:

        1. Jos Kylmis hiljenee pitkäksi aikaa, niin trollit ottavat hänen roolinsa ja tekevät kaikkensa, että menisit Keijon ovelle riehumaan.

        2. Älä ikinä paljasta tälle palstalle mitään yksityiselämääsi liittyä tietoja, sillä sinun täytyy ajatella myös läheisiäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muista Santtu kaksi asiaa:

        1. Jos Kylmis hiljenee pitkäksi aikaa, niin trollit ottavat hänen roolinsa ja tekevät kaikkensa, että menisit Keijon ovelle riehumaan.

        2. Älä ikinä paljasta tälle palstalle mitään yksityiselämääsi liittyä tietoja, sillä sinun täytyy ajatella myös läheisiäsi.

        Kokemusta 13 vuotta.


    • Anonyymi

      Taisi sauna-timpalla jäädä jarrukahva käteen ja saunavuorolla tiukasti kylmiksen hanuriin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 143
      4048
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      111
      3662
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2565
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1727
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1619
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1585
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1523
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1491
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      89
      1483
    Aihe