Stubb 2015: "Itäkeskus on kuin Somalia, se on hieno paikka"
Anonyymi-ap
2023-10-16 16:16:39
Stubb ihasteli Itäkeskuksen olevan kuin Somalia jo 2015, hehkutti Ruotsia turvalliseksi onnelaksi ja julisti monikulttuurisuuden rikkautta—väitteen mukaan masinoi 2015 siirtolaisaallon Suomeen Ruotsin hallinnon kanssa sopien siitä toukokuussa
http://siniristimedia.com/2023/08/01/stubb-ihasteli-itakeskuksen-olevan-kuin-somalia-jo-2015-hehkutti-ruotsia-turvalliseksi-onnelaksi-ja-julisti-monikulttuurisuuden-rikkautta-vaestonvaihto-maistuu-mahdolliselle-kokoomuksen-presi/
PS. pitääkö paikkansa Stubbista jutut? Joutaa samaan roskikseen pylly-pekan kanssa.
Stubb = Stubido
16
656
Vastaukset
- Anonyymi
Siniristimedia.. vakuuttavat on lähteet. Tämä aloittelija sinne "pyllypekan" seuraksi! :D :D
- Anonyymi
Tässä lisää
”En tiedä, miten hyvin te voitte liikkua, mutta Itäkeskukseen kun menee, se on kuin Somalia. Se on hieno paikka.”
Stubb puhui somalialaiselle naiselle vastaanottokeskuksessa[19]
”Monikulttuurisuus on rikkaus. Ei mulla muuta.”
Stubb twitter-tilillään[21]
”En ole valehdellut, vaan antanut väärää tietoa.”
Stubb jäätyään kiinni valehtelusta.[1]
”En ole konservatiivi. En ymmärrä lokeroinnin tarvetta. Olen liberaali. Kaikki mielipiteeni ovat liberaaleja. -- Puolue ja mielipiteet eivät ole automaatio. Moni ajattelee, että kun on oikeistopuolueessa, niin arvomaailma on automaattisesti koti, uskonto ja isänmaa. Ei se niin ole.”
Europarlamentaarikkona vuonna 2005[2]
”Minä uskon vahvasti kotiin, uskontoon ja isänmaahan. Minä olen konservatiivi liberaalin vaatteissa, joskus ehkä joidenkin mielestä vähän liiankin liberaaleissa vaatteissa.”
Stubb vuonna 2014 tultuaan kesäkuussa valituksi puolueen puheenjohtajaksi ja pääministeriksi[3
Sulla on kolmen kimppa stubidon ja pp:n kanssa - Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
🍑 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞 - Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18163615G
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Ennemmin Stubb kuin Gay.
- Anonyymi
Haavisto on rauhanneuvottelija. Stubb haluaa ydinaseet Suomeen.
Haavisto olisi ollut tae rauhalle .... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haavisto on rauhanneuvottelija. Stubb haluaa ydinaseet Suomeen.
Haavisto olisi ollut tae rauhalle ....Stubb on yhtä tollo kuin mitä pelättiinkin, luultiin että olis iän mukana
tullut järkevämmäksi kommenteissa mutta ei, sama Stubb kuin ennen
päästelee suustaan mitä sttuu, ajatus ei edelleenkään mukana,
- Anonyymi
Olli Rehnistä presidentti!👍 armeijan käynyt tolkun mies eikä mikään libirali tai käpykaartilainen kuten muut ehdokkaat.
- Anonyymi
Noin höpisee pussihousukepulainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noin höpisee pussihousukepulainen.
Monella höppänällä on persut pussihousuissa.
- Anonyymi
Armeijan käymättömyys on nykyään plussaa. Sotiminen on hölmöä kun edellisetkin sodat ollaan hävitty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Armeijan käymättömyys on nykyään plussaa. Sotiminen on hölmöä kun edellisetkin sodat ollaan hävitty.
Maassa on oltava toimivat puolustusvoimat.
Hölmö itänaapuri on uhka. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hjuva! Sjina nautit tjaas niille! Sjuomipjoika tyhma kun pistaa vastaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maassa on oltava toimivat puolustusvoimat.
Hölmö itänaapuri on uhka.Luuletko että Suomen puolustusvoimat pärjää jos Venäjä hyökkää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luuletko että Suomen puolustusvoimat pärjää jos Venäjä hyökkää?
Onhan meillä Nato apuna. Jokaisessa itsenäisessä maassa on armeija. Joko oma tai vihollisen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luuletko että Suomen puolustusvoimat pärjää jos Venäjä hyökkää?
Venäjän hyökkäys Suomeen olisi nykytilanteessa sama kuin hyökkäys NATOA ja Suomen liittolaisia USA:ta ja Britanniaa vastaan. Luulen että pärjätään.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882