wIn 8.1 asennuslevyt toiveena.

Anonyymi-ap

Hei, kone on hp 255 G3 ja siinä w8.1 recoveryosio on vielä koskematon.

Tavoitteeni on saada LEVYKKEET, puhtaan uuden asennuksen tekemiseen

Mistä aloitan, en ole koskaan räpelöinyt näitä systeemejä. On dvd-levyjä uusia monta mutta jotta kaikki menisi kerralla putkeen, uskoisin täälä tehdyn niin.
En tarvitse muuta kuin tehdasasennuslevyt, joita voisin käyttää koneen tilalle aiotun ssd-levyn ohjelmoimiseen. Onnistuuko näin ja mitä pitäs tehdä, että ei menis päin p.tä. mistä aloitan jne ja miin pitäisi päätyä

32

272

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Heitä koko kone mäkeen. Kyseinen HP on aivan järkyttävän hidas ruoska. Hidas kone ei nopeudu vaikka sen asentaisi uudestaan. Mikäli haluat siitä nopeamman, niin asenna siihen joku kevyempi Linux -jakelu. Esim. vaikka Q4OS.

      • Anonyymi

        Windows on varsinkin puhdasasennuksena tosi hidas.
        Miksi kukaan asentelisi windows-haitaketta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Windows on varsinkin puhdasasennuksena tosi hidas.
        Miksi kukaan asentelisi windows-haitaketta?

        Onneksi on 7, pysyy aina nopeana kun ei vakoilupäivitykset hidasta!


      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        😋 ­­­N­­­y­­m­­­f­o­­m­­­a­­a­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        🍑 ­N­­­y­­m­­f­o­­­m­­­a­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18164730f

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Windows 8.1 tuki on jo ajat sitten päättynyt eikä sitä ole enää järkeä alkaa uudelleen asentamaan..

      • Anonyymi

        En tarvii niitten tukea, enkä ehkä teidänkään tukea, aion tehdä palautuslevyt yllykkeistänne huolimatta.


      • Anonyymi

        Windows 8.1 oli kaamea paska, jossa hypittiin kahden eri ikkunoinnin välillä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Windows 8.1 oli kaamea paska, jossa hypittiin kahden eri ikkunoinnin välillä!

        Jep! Täysin epäonnistunut viritys vähän kuin nykyajan Windows Vista..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tarvii niitten tukea, enkä ehkä teidänkään tukea, aion tehdä palautuslevyt yllykkeistänne huolimatta.

        Emme anna neuvoja roskan tuottamiseen:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Emme anna neuvoja roskan tuottamiseen:)

        No roskaa on ainakin tämä neuvo "Emme anna neuvoja roskan tuottamiseen"
        Siis ne ketkä ei osaa edes hieman itse fixata eri operatiivisysteemeissä olevia pikku puutteita tai haluaa toisenlaisen mahdollisuuden koneen käyttöön niin he ovat niitä ketkä valittavat mistä tahansa.
        Itselläni oli kolmessa koneessa Win10 ja kaikki muutin "takaisin" Win8.1 systeemiin.
        Ja miksi: Win8.1 on ja oli kaikkein vakain kaikista eri Windowseista joilla olen ajellut (lukuunottamatta Win11, sitä en ole kokeillut).
        Minulla toimii Win8.1 erinomaisesti, ei tarvi sekoilla päivityksista kuten kympin kanssa usein, Bitdefender toimii sekä VPN palvelut ja jotai pikku päivityksiä tulee edelleen.
        Ilmeisesti se kiukuttelu tähän kasiin johtuu koska se on/oli paljonkin erilainen kuin Win7 josta paljon pidettiin eikä suotta se oli myös hyvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No roskaa on ainakin tämä neuvo "Emme anna neuvoja roskan tuottamiseen"
        Siis ne ketkä ei osaa edes hieman itse fixata eri operatiivisysteemeissä olevia pikku puutteita tai haluaa toisenlaisen mahdollisuuden koneen käyttöön niin he ovat niitä ketkä valittavat mistä tahansa.
        Itselläni oli kolmessa koneessa Win10 ja kaikki muutin "takaisin" Win8.1 systeemiin.
        Ja miksi: Win8.1 on ja oli kaikkein vakain kaikista eri Windowseista joilla olen ajellut (lukuunottamatta Win11, sitä en ole kokeillut).
        Minulla toimii Win8.1 erinomaisesti, ei tarvi sekoilla päivityksista kuten kympin kanssa usein, Bitdefender toimii sekä VPN palvelut ja jotai pikku päivityksiä tulee edelleen.
        Ilmeisesti se kiukuttelu tähän kasiin johtuu koska se on/oli paljonkin erilainen kuin Win7 josta paljon pidettiin eikä suotta se oli myös hyvä.

        Se on viisas neuvo. Katsos kun 8.1 on oikeasti roskaa. Sen kertoo jo käyttäjämäärätkin. Windows 7 oli silloinkin paljon suositumpi:D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on viisas neuvo. Katsos kun 8.1 on oikeasti roskaa. Sen kertoo jo käyttäjämäärätkin. Windows 7 oli silloinkin paljon suositumpi:D

        Toki Win7 oli suositumpi kun oli niin helppo käyttää siis ne ketkä ei osaa fixata pikku juttuja miten haluaa kasia käyttää.
        Katsos käyttäjämäärääkin, tavalliset Virtaset sun muut ei osanneet käyttää kasia minkä ymmärrän. Kysymys ei ole roskasta vaan käyttäjien osaamisesta, seiskaa oli helppo käyttää mutta ne ihmiset kuten minä, tykkäsi fixata itse kaiken niinkuin haluaa.
        Totta kai voi sanoa että Win8.1 on oikeasti roskaa mutta se ei muuta mitään, se kuvastaa vain sanojan osaamattomuutta.
        Minä en sano että Win7 ois roskaa mutta minulla Win8.1 ei ole roskaa vaan paras operatiivisysteemi mitä ikinä olen käyttänyt ja vielä käytän ja kaikki toimii erinomaisesti .
        Win7 käyttäjämäärät ovat niitä jotka ei osaa tai halua muutella mitään vaan tyytyvät mitä Microsoft määrää.. Sensijaan Win8.1 on/oli viimeisin MS operatiivisysteemi jossa itse voi muutella/valita miten haluaa homma toimii.
        Kympissä se oli jo ainakin alussa vaikeampaa....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toki Win7 oli suositumpi kun oli niin helppo käyttää siis ne ketkä ei osaa fixata pikku juttuja miten haluaa kasia käyttää.
        Katsos käyttäjämäärääkin, tavalliset Virtaset sun muut ei osanneet käyttää kasia minkä ymmärrän. Kysymys ei ole roskasta vaan käyttäjien osaamisesta, seiskaa oli helppo käyttää mutta ne ihmiset kuten minä, tykkäsi fixata itse kaiken niinkuin haluaa.
        Totta kai voi sanoa että Win8.1 on oikeasti roskaa mutta se ei muuta mitään, se kuvastaa vain sanojan osaamattomuutta.
        Minä en sano että Win7 ois roskaa mutta minulla Win8.1 ei ole roskaa vaan paras operatiivisysteemi mitä ikinä olen käyttänyt ja vielä käytän ja kaikki toimii erinomaisesti .
        Win7 käyttäjämäärät ovat niitä jotka ei osaa tai halua muutella mitään vaan tyytyvät mitä Microsoft määrää.. Sensijaan Win8.1 on/oli viimeisin MS operatiivisysteemi jossa itse voi muutella/valita miten haluaa homma toimii.
        Kympissä se oli jo ainakin alussa vaikeampaa....

        Windows 8.1 ei voinut korjata. Piti tehdä Windows 10 ja siitä 11 jotta ongelmat poistui:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Windows 8.1 ei voinut korjata. Piti tehdä Windows 10 ja siitä 11 jotta ongelmat poistui:)

        Heh! Miksi kukaan asentelisi windows-haitaketta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh! Miksi kukaan asentelisi windows-haitaketta?

        Kokeilen joka päivä Linuxia, mutta pakko asentaa aina Windows takaisin :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No roskaa on ainakin tämä neuvo "Emme anna neuvoja roskan tuottamiseen"
        Siis ne ketkä ei osaa edes hieman itse fixata eri operatiivisysteemeissä olevia pikku puutteita tai haluaa toisenlaisen mahdollisuuden koneen käyttöön niin he ovat niitä ketkä valittavat mistä tahansa.
        Itselläni oli kolmessa koneessa Win10 ja kaikki muutin "takaisin" Win8.1 systeemiin.
        Ja miksi: Win8.1 on ja oli kaikkein vakain kaikista eri Windowseista joilla olen ajellut (lukuunottamatta Win11, sitä en ole kokeillut).
        Minulla toimii Win8.1 erinomaisesti, ei tarvi sekoilla päivityksista kuten kympin kanssa usein, Bitdefender toimii sekä VPN palvelut ja jotai pikku päivityksiä tulee edelleen.
        Ilmeisesti se kiukuttelu tähän kasiin johtuu koska se on/oli paljonkin erilainen kuin Win7 josta paljon pidettiin eikä suotta se oli myös hyvä.

        Kummalle kannattaa palautus tehdä mieluummin, levykkeillekö vaiko tikulle .

        Mietin näet, että levykettä ei voi enää manipuloida mutta tikkua kylläkin.

        Voiko levykkeellä syöttää järjetelmän koneeseen useammin kuin kerran`?


    • Anonyymi

      Menet Ohjauspaneelin kautta Varmuuskopiointiin (Windows 7) ja teet Järjestelmän korjauslevyn SEKÄ näköistiedostot sisältävät levyt. Vaikka tuossa lukee (Windows 7) niin se varmuuskopiointi sisältyy myös uudempiin windowseihin. Jos ei suostu tekemään ongelmitta niitä näköistiedostolevyjä, niin kytke vaikka ulkoinen kiintolevy koneeseen ja tee se näköistiedosto siihen, taitaa olla jopa nopeampi keino tehdä niin kuin polttaa dvd:lle.

      • Anonyymi

        Ei mitään järkeä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mitään järkeä..

        Miten niin ei järkeä? PERUSTELKAA JOSKUS!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin ei järkeä? PERUSTELKAA JOSKUS!

        Vapusella ei ole järkeä, siitä oli kyse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin ei järkeä? PERUSTELKAA JOSKUS!

        Vanhaa Windowsia alkaa palauttelemaan:D Ei mitään järkeä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanhaa Windowsia alkaa palauttelemaan:D Ei mitään järkeä

        Miksi kukaan asentelisi windows-haitaketta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kukaan asentelisi windows-haitaketta?

        Koska meillä ryssillä ei ole omaakaan käyttistä, pakko käyttää länsimaisia.


    • Anonyymi

      En tiedä, mutta luulen että palautus ei onnistu. Se alkaa jossain vaiheessa palautusta päivittämään järjestelmää ja updatea ei enää ole.

      Mutta aloittaja ei kertonut syytä palautukseen. Se levykuva on jossain system kansiossa.

      • Anonyymi

        Laitevalmistajien ohjelmistot ja korjaukset ei ole sontaa!

        Sinä olet!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitevalmistajien ohjelmistot ja korjaukset ei ole sontaa!

        Sinä olet!

        Totta. Miksi kukaan asentelisi windows-haitaketta?


      • Anonyymi

        KUOLEMA UKRAINALLE


    • Anonyymi

      Levy koneeseen ja tee palautuslevy! niin helppoa!
      Mneikö HP:ss että painetaan sitä F11
      sieltä valitaan! ei mennä windoosiin.

      • Anonyymi

        M$= Maksa, maksa, maksa! Muten ei toimi!
        💲 🤮💲🤮💲🤮💲🤮💲🤮💲🤮💲🤮💲

        M$= 💩


    • Anonyymi

      8.1 kannattaa ehdottomasti säilyttää, 7 vielä parempi. Ei ole ollut seiskan aikana kertaakaan viruksia tai mitään haittaohjelmia, vain levy hajonnut kerran. Ja mikä tärkeintä, ei myöskään MS vakoile.

      Tee C-asemasta kloonilevy ja jos esim ohjelmat D-asemalla niin siitäkin, siihen löytyy ilmaisiakin ohjelmia. Kaikkein helpoin ja varmin tapa, eikä tarvitse asennella mitään ohjelmia ja päivityksiä uudelleen. Jos tulee jotain ongelmia tai vaikka levy hajoaa niin pääsee jatkamaan heti uudelleen, uudet kopiot vaan vaikka puolen vuoden välein.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      79
      3295
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      200
      1982
    3. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1871
    4. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1548
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      166
      1395
    6. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1385
    7. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1099
    8. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      97
      1038
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      844
    10. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      840
    Aihe