maahanmuuttajan ei tarvitse sotia?

Anonyymi-ap

miks? jos suomessa alkaisi sota niin maahanmuuttajien pakolaisten ei tarvitsisi osallistua sotaan?

miksi meidän sit tarvii? eli minä mahdollisesti kuolen suojellakseni ja puolustaessani suomea ja maaahanmuuttajien ei tarvii osallistua koska he ovat pakolaisia?

mitä ihmettä enkö minäkin suomenkansalaisena sodan tultua olisi myös pakolainen on eikä minunkaan tarvitse sotia?

aika eriskummallista että tietyt kansan ryhmät pakolaiset voivat siirtyä paremman elämän toivossa sotia pakoon aina kun tarvetta ja toiset taas kuolevat tai altistavat itsensä siihen juuri näiden ja muiden puolesta.

8

242

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pitäisi olla koulutus siihen.

      Lisäksi laki sanoo että puolustusvelvollisuus on vain maan kansalaisilla. Jos ei ole vielä saanut kansalaisuutta, ei ole velvollisuuttakaan.

      Ja kansalaisuuttahan te persu öyhöttäjät ette halua ulkomaalaisille antaa!

      • Anonyymi

        Menehän sinä vaikka geriatriselle osastolle katsomaan miten siellä suurin osa hoitajista selittää asioita potilaalle! Siirry samalla itse sinne ja toivo että ymmärrät mistä on kyse. Ota sukulaisia mukaan ja koitatte sitten itse saada selville mistä on kyse. Että se siitä, sellaisia öyhöttäjiä täällä. Sinä tyhmä taas et tajua mikä kaikki aiheuttaa närää. Miksi? Koska olet putkiaivoinen sotahullu josta kukaan ei ole välittänyt? Niin ja en ole persu!


      • Anonyymi
        UUSI

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        🔞 ­N­­y­m­­­f­­o­­m­­a­a­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Olen varma jos tulee sota olet ensimmäinen juoksi Espanja tai Malta hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
      minulle hyvää paikka sinulle mennä papusaari hhhhhhhhhhhh

      • Anonyymi

        Miksi pakolaiset ovat pakolaisia? Siksi etteivät tule toimeen maansa hallinnon kanssa. Miten sitten osaisivat täällä olla kunnon kansalaisia? Eivät mitenkään, tästä aiheutuu Ruotsin tilanne ja kohta Suomessa on samoin.

        Suomessa oli sota 1918. Opittiin kuitenkin olemaan ihmisiksi ja Suomi tuli melko hyvään kuntoon vaikka Neuvostoliitto yritti muuta.
        Siinä olisi lähetystyötä tämän selvittämiseksi lähtömaissa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi pakolaiset ovat pakolaisia? Siksi etteivät tule toimeen maansa hallinnon kanssa. Miten sitten osaisivat täällä olla kunnon kansalaisia? Eivät mitenkään, tästä aiheutuu Ruotsin tilanne ja kohta Suomessa on samoin.

        Suomessa oli sota 1918. Opittiin kuitenkin olemaan ihmisiksi ja Suomi tuli melko hyvään kuntoon vaikka Neuvostoliitto yritti muuta.
        Siinä olisi lähetystyötä tämän selvittämiseksi lähtömaissa.

        Moni juttu mitä kirjoitit olen sama mieltä sinun kanssa
        Sitten onko sama ongelma Ruotsi ja Suomi en tiedä ehkä Suomi fiksumpi kuin Ruotsi


    • Anonyymi

      Eikös "pakolaiset" muutu silloin maahantunkeutujiksi.

      • Anonyymi

        Viihdyttävät Suominaisia sillä aikaa kotirintamalla kun Suomipoika joutuu sotimaan. Feministit taputtaa taas.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4519
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe