Tänään ollaan matkoilla Kampotista. Joo oli rankka matka Kampotista Vung Taolle. Kampotista pääsi taksilla 15 dollaria 149 kilometriä ihan hotellille Phnom Penhiniin. Sieltä pass app 1,75 dollaria bussiasemalle ( Olympia stadion ). Sieltä dösa 7 tuntia Saigoniin maksoi 24 dollaria eli joku 21,5 euroa. Bussi pysähtyi kerran. Molemmissa oli ruuhkaa lujasti. Tultiin Saigoniin ja ajattelin, että etuajassa... Mutta mitä ruuhkaa niin piristi. Täytyy sanoa, että en ole missään maailman kaupungissa nähnyt niin paljon mopoja. Mutta muuten ei liikkumisesta tule kait mitään. No, sieltä sitten löytyi luonnollisesti läheltä bussifirmoja jotka vievät porukkaa Vung Taolle. Mutta huomasin ensin, että oli vähän nälkä ja kauhee vessa hätä. ... Vieressä oli Burger King ja ei muuta, kuin sinne vessaan. . . Sitten tajusin, että minun pitää vaihtaa rahaa. Kysyin bussifirmasta ja ne vaihtoivat no, muita vaihtoehtoja ei näkynyt myöhemmin. Mutta näin, kun Intialainen porukka vaihtoi rahaa toisessa bussifirmassa. . . Sai vähän paremmin. Futa oli se yhtiö joka toi minut sitten tänne ja hinta oli 135 000 paikallista valuuttaa. Eli onko tuo joku 5 euroa 2 ja puoli tuntia. Homma toimi nopeasti siten, että meitä vietiin oli muitakin... Liitäntä asemalle mini bussilla ison tien varteen ja sinne tuli keskikokoinen bussi joka sitten jatkoi Vung Taolle.
Joo söin burgerin siinä välissä siellä Saigonissa. En muista miten maksoi ... Mutta ei kallis.
Joo homma meni ihan putkeen, paitsi se rahanvaihto en saanut hyvää kurssia ja rajalla imigraatio poliisi vaati 10 dollaria, kun joutui täyttämään uuden maahantulokortin, joka oli siellä vanhan passin välissä. No, esitti kiukustunutta... Mutta se vain kirjoitti uuden... Maksoin sen 10 dollaria. . . Joten älkää kadottako sitä. Minun uusi Passi tuli Bangkokin lähetystyöstä... DHL:llä Kampotiin.
Miten Vajakit Suomessa ja Pattayan poijat Pattayalla. Meinaatteko käydä reissussa? Vajakit tietysti virtuaalisesti ja poliittiset poijan palstalla kanssa. Joo voin heti sanoa, että se ei ole sellaista mitä Vajakit siellä Suomessa kuvittelee, no se ei ole.
Joo, hotelli on aika lähellä rantaa ja maksoi 19 dollaria ihan siisti huone. Tarpeet on kaikki. . . .Mitteen ei puutu. Tämä on, siis kahden hengen huone siihen hintaan. . . Matka-apu toimistossa ne myy sinulle sänkykaverin. . . Eikä se aina ole kovin mukava.
Minä muistan, kun menin Pattayalta Bussilla Phuketin, niin siellä oli pariskunta joka oli matkatoimiston matkalla ja oli maksanut siitä yhteensä 7000 euroa. Minä sanoin, että tulin ihan bussilla Pattayalta. En muista miten tulin, mutta joku pomppu tarjouslento se on ollut aina. Hotelli oli siellä myös joku alle 15 euroa.
Vung Tao näyttää pitkälti samalta, kuin Pattaya mutta täällä ei näkynyt tyttö -baareja ainakaan vielä. Varmaan on baari-alue jossain ja oli kyllä jo Beer-Garden. No, tänään katsellaan.
Huomenta Pattayan väki
86
636
Vastaukset
- Anonyymi
Laitas pari valokuvaa tulemaan niin pattayan savo halkeaa kateudesta ja katkeruudesta.
- Anonyymi
Tuossa on hotellihuoneesta... [url=https://aijaa.com/xcZZvP][img]https://img.aijaa.com/m/00546/15205416.jpg[/img][/url]
- Anonyymi
Tuossa on tuo Passin leimat... ei tarvitse vinkua sitäkään: [url=https://aijaa.com/nLgDhU][img]https://img.aijaa.com/m/00313/15205417.jpg[/img][/url]
Joo eilen tulin ... Illalla kello 21 paikallista aikaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa on tuo Passin leimat... ei tarvitse vinkua sitäkään: [url=https://aijaa.com/nLgDhU][img]https://img.aijaa.com/m/00313/15205417.jpg[/img][/url]
Joo eilen tulin ... Illalla kello 21 paikallista aikaa.Vietä hauska matka, ja syö hyvin...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vietä hauska matka, ja syö hyvin...
Sinulla näyttää olevan vielä vanha passipohja, tuossa ylhäällä on minun vanhasta passista kuva, samalta sivulta kuin sinulla, alhaalla on uusi passi ja siitä samoilta sivuilta kuva,
https://aijaa.com/VU4zaD
By NumBall HHN 63v. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla näyttää olevan vielä vanha passipohja, tuossa ylhäällä on minun vanhasta passista kuva, samalta sivulta kuin sinulla, alhaalla on uusi passi ja siitä samoilta sivuilta kuva,
https://aijaa.com/VU4zaD
By NumBall HHN 63v.Siis tuossa on kuva... https://aijaa.com/43KuWZ
- Anonyymi
Otin tiskiltä yhden yön lisää ja se maksoi 400 000 eli 16 dollaria. . .
Hotelli on Summer Beach hotel Vung Tao ... Joo.. 16 dollaria tiskiltä.- Anonyymi
Samaa hintaluokkaa ne on pattayallakin, jos et nyt viiden tähden hotelliin kaipaa laatuaamiaisen takia, jonka saat muutamasta buffetista 6-10 eurolla, jatkuva ylikapasiteetti on pilannut markkinat, tosin apexit ja lek hotellin buffetit oli suljettuja tämän vuoden songkran aikana kun olin pattayalla viimeeksi, samasta syystä ei ole asiakkaita, nämä oli suosittuja ennen koronaa... Menen vielä viikoksi pattayalle songkran aikana ensi vuonna, sitten lennämme Suomeen kesälomamme mökkeilemään... Hankasalmelle näillä näkymin...
"the beast hotel on the peach"
= petohotelli persikan päällä 😁😁😁😁😁 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
= petohotelli persikan päällä 😁😁😁😁😁Kielimiehiä tämä korkeasti koulutettu lentokapteeni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
= petohotelli persikan päällä 😁😁😁😁😁Mitäs petoja siihen hotelliin on majoittunut? Tiikereitäkö? Taitavat olla minikokoisia, kun yhden persikan päälle mahtuvat hotellinsa kanssa.
- Anonyymi
Hyvää lomaa! Toivottavasti saat Parman pojan juustoa ja kinkkua -:)
Varo sitä Vietnamin tavan mukaan keitettyä kahvia! Imelää myrkkyä...
Osta G7 mustaa pulverikahvia = maailman parasta. Saa ainakin BigC'stä.
Googlasin sun hotellin ja antavat hinnan $9 yö eli taisivat kusettaa? Tiskiltä saa yleensä paremman hinnan.
No penni sinne tai tänne ei haittaa. - Anonyymi
Meni pieleen taas Tapsan feikkimatkat. Hotellikuva on kuvapankista netistä ja passikuva on otettu Androidilla, kun Tapsalla on iphone 8.
Jokuhan siellä lomailee, vaan se ei ole Tapsa.
Pasanen kovin innoissaan näistä Tapsan feikkimatkoista niin on selvää että kyseessä on Pasasen luoma hahmo.- Anonyymi
Pasasta pelottaa niin paljon Hankasalmi että piti saada uusi sivupersoona matkoille niin ei ole sitten ihan kokonaan Hankasalmella.
- Anonyymi
Pasasella myös uusi kuvankäsittelyohjelma, kätevästi saa haluamiaan päiväyksiä kuviin.
- Anonyymi
Taas on harhat mittavia laita vain linkki kuvapankkiin, mistä kuva on peräisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas on harhat mittavia laita vain linkki kuvapankkiin, mistä kuva on peräisin.
Näet sen itse kuvatiedoston nimestä joka näkyy aijaassa. Toinen kuva 17026890904359136693473937785799 on kuvapankista ja toinen otettu Androidilla
IMG 20231216 084220 976. Kuvien tarkastelija Pasanen tämän kyllä olisi itseksin jo huomannut ellei olisi itse feikkailun takana.
Otatko jippoputken mukaan Hankasalmelle? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näet sen itse kuvatiedoston nimestä joka näkyy aijaassa. Toinen kuva 17026890904359136693473937785799 on kuvapankista ja toinen otettu Androidilla
IMG 20231216 084220 976. Kuvien tarkastelija Pasanen tämän kyllä olisi itseksin jo huomannut ellei olisi itse feikkailun takana.
Otatko jippoputken mukaan Hankasalmelle?Lisäksi tuo Androidilla otetettu passileimakuva on otettu kuvaruudulta ja siinä on jätetty passinumero näkyviin, joka olisi Pasaselle suuri ilakoinnin aihe, mikäli hän ei itse olisi tämän takana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisäksi tuo Androidilla otetettu passileimakuva on otettu kuvaruudulta ja siinä on jätetty passinumero näkyviin, joka olisi Pasaselle suuri ilakoinnin aihe, mikäli hän ei itse olisi tämän takana.
Laitat vaan kuvapankkin linkki, niin helppoa se on...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laitat vaan kuvapankkin linkki, niin helppoa se on...
Ei tarvi linkkiä kun tuo pitkä sarjanumero paljastaa sen olevan kuvapankista. Ei se sarjanumero siihen vahingossa eikä itsestään tule. Harmittaako kun meni pilalle nyt Saigonin matkasi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisäksi tuo Androidilla otetettu passileimakuva on otettu kuvaruudulta ja siinä on jätetty passinumero näkyviin, joka olisi Pasaselle suuri ilakoinnin aihe, mikäli hän ei itse olisi tämän takana.
Ei noin suttuisia kuvia saa kuin kuvaruudulta kuvaamalla tai sitten kiinalaisella halpahallikännykällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei noin suttuisia kuvia saa kuin kuvaruudulta kuvaamalla tai sitten kiinalaisella halpahallikännykällä.
Laitat vaan sen kuvapankin linkin, niin helppoa se on, muuten juttusi on vain tyhjiä puheita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laitat vaan sen kuvapankin linkin, niin helppoa se on, muuten juttusi on vain tyhjiä puheita.
Nyt alkoi jo poistattelutkin. Kuvapankin linkkiä ei tarvita kun numerosarja kertoo sen sen olevan sieltä, eikä suinkaan kännykästä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt alkoi jo poistattelutkin. Kuvapankin linkkiä ei tarvita kun numerosarja kertoo sen sen olevan sieltä, eikä suinkaan kännykästä.
Et siis ole löytänyt mitään kuvapankkia mistä olisin voinut kuvan etsiä, eli siis juttusi on haa haata jälleen kerran...ja riidan haastamista, no kerro miten katson numeronpohjalta misä kuva on peräisin ihan kiinnostuksesta kysyn, tiedän toki kokemuksesta ettei vastausta tule, ei ole koskaan tullut, vain harhaisia valheita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et siis ole löytänyt mitään kuvapankkia mistä olisin voinut kuvan etsiä, eli siis juttusi on haa haata jälleen kerran...ja riidan haastamista, no kerro miten katson numeronpohjalta misä kuva on peräisin ihan kiinnostuksesta kysyn, tiedän toki kokemuksesta ettei vastausta tule, ei ole koskaan tullut, vain harhaisia valheita.
Pasanen on niin uskomattoman tyhmä että kaivaa vaan itselleen syvempää kuoppaa, alkoi vänkäämään ja kampanjoimaan "Tapsan" kuvien puolesta vaikka ei tätä Tapsaa tunnekaan ja "Senssu" on tietenkin hengessä mukana ja kertoo että "pattayan savo halkeaa kateudesta ja katkeruudesta" ;))
Kuvapankkiin ei ole pääsyä ilman tunnareita mutta kuvatiedoston nimestä sen näkee että sieltä se kuva 17026890904359136693473937785799 on. https://aijaa.com/xcZZvP
Tiedostonimi näkyy aijaakuvan alla, jota Pasanen kutsuu "harhaksi". Harhaa se onkin, sillä ketään Tapsaa ei ole olemassakaan vaan tässä seurataan jonkun Jorman somesta otettuja kuvia.
Toinen kuva on otettu kuvaruudulta Androidilla IMG 20231216 084220 976.
Kuvien tarkastelija Pasanen tämän kyllä olisi itseksin jo huomannut ellei olisi itse feikkailun takana. Onhan hän löytävinään kaikkien muidenkin kuvista aina vikaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pasanen on niin uskomattoman tyhmä että kaivaa vaan itselleen syvempää kuoppaa, alkoi vänkäämään ja kampanjoimaan "Tapsan" kuvien puolesta vaikka ei tätä Tapsaa tunnekaan ja "Senssu" on tietenkin hengessä mukana ja kertoo että "pattayan savo halkeaa kateudesta ja katkeruudesta" ;))
Kuvapankkiin ei ole pääsyä ilman tunnareita mutta kuvatiedoston nimestä sen näkee että sieltä se kuva 17026890904359136693473937785799 on. https://aijaa.com/xcZZvP
Tiedostonimi näkyy aijaakuvan alla, jota Pasanen kutsuu "harhaksi". Harhaa se onkin, sillä ketään Tapsaa ei ole olemassakaan vaan tässä seurataan jonkun Jorman somesta otettuja kuvia.
Kuvien tarkastelija Pasanen tämän kyllä olisi itseksin jo huomannut ellei olisi itse feikkailun takana. Onhan hän löytävinään kaikkien muidenkin kuvista aina vikaa.Tämä "Tapsan" bussimatka ontuu siinäkin kohtaa että hänellä ei ollut mitään syytä tälle matkalle, eikä ole mitään suunnitelmaa mitä tekisi ja minne menisi. Samaa joutenoloa.
Pasanen tympääntyi näihin maleksimisväitteisiin ja laittoi mielikuvitustapsansa matkaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuvien tarkastelija Pasanen tämän kyllä olisi itseksin jo huomannut ellei olisi itse feikkailun takana. Onhan hän löytävinään kaikkien muidenkin kuvista aina vikaa.kirjoitat ihan huuhaat, et edes ymmärrä mitä nuo prefixit tarkoittaa ne on muutettavissa kameran perusasetuksissa jokainen voi kirjoittaa sinne mitä haluaa, mitä tietoja haluaa tiedostonimeen tallentaa tuossa näyttää olevan img ja kuvauspäivämäärä...
no missä se kuvapankista varastettu kuva sijaitsee, tuo on vain ihan satunnainen numerosarja, se mitä tahansa, et siis tiedä mistä se on varastettu, mutta tiedät että se
on varastettu, tuon numerosarjan pohjalta, ihan huuhaata.
Ei minua kiinnosta mistä Tapsa kuvansa ottaa, mutta passi on vaikea väärentää... jopa sivua siitä mahdoton, väärentää... tai edes liimailla leimoja...
Yleensä helpoin selitys on totuuden mukainen, että Tapsan kuvat on aitoja, kuten minunkin kuvat, ja sinä olet aivan vitun kateellinen ja katkera hänelle, yrität keksi tuota totaalipaskaa päivästä toiseen.
Anonyymi kirjoitti:
kirjoitat ihan huuhaat, et edes ymmärrä mitä nuo prefixit tarkoittaa ne on muutettavissa kameran perusasetuksissa jokainen voi kirjoittaa sinne mitä haluaa, mitä tietoja haluaa tiedostonimeen tallentaa tuossa näyttää olevan img ja kuvauspäivämäärä...
no missä se kuvapankista varastettu kuva sijaitsee, tuo on vain ihan satunnainen numerosarja, se mitä tahansa, et siis tiedä mistä se on varastettu, mutta tiedät että se
Ei minua kiinnosta mistä Tapsa kuvansa ottaa, mutta passi on vaikea väärentää... jopa sivua siitä mahdoton, väärentää... tai edes liimailla leimoja...
Yleensä helpoin selitys on totuuden mukainen, että Tapsan kuvat on aitoja, kuten minunkin kuvat, ja sinä olet aivan vitun kateellinen ja katkera hänelle, yrität keksi tuota totaalipaskaa päivästä toiseen.
By NumBall HHN 63v.Siis hiukan loogista ajattelua, minä olisin väärentänyt eiliset leimat jonkun passiin, ja aijannut sen tänne, laitappas mulle näyte siitä että kopioit vaikkapa thaimaan maahantuloleima, passin sivulle 12, jonkun muun kuin omaan passiisi, edes omaan passiisi se on mahdotonta, jokainen sivu passista on hyvin suojattu, sinne ei pysty millään kuvan käsittelyohjelmalla lisäämään mitään, enhän minä tiedä että Tapsan nimi olisi Tapsa, en minä sitä tiedä, mutta sen tiedän että sinä olet täysin naurettava pelle, vailla minkäänlaista loogista ajatttelukykyä, oletko varma ettei kyseessä ole passi salaliito sinua vastaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis hiukan loogista ajattelua, minä olisin väärentänyt eiliset leimat jonkun passiin, ja aijannut sen tänne, laitappas mulle näyte siitä että kopioit vaikkapa thaimaan maahantuloleima, passin sivulle 12, jonkun muun kuin omaan passiisi, edes omaan passiisi se on mahdotonta, jokainen sivu passista on hyvin suojattu, sinne ei pysty millään kuvan käsittelyohjelmalla lisäämään mitään, enhän minä tiedä että Tapsan nimi olisi Tapsa, en minä sitä tiedä, mutta sen tiedän että sinä olet täysin naurettava pelle, vailla minkäänlaista loogista ajatttelukykyä, oletko varma ettei kyseessä ole passi salaliito sinua vastaan.
Muuten resupeppu, jos olisi tehnyt avauksen se olisi kuulut, "Huomenta Pattayan pikku väki, pattayan savossa, tuosta sinunkin pitäisi ymmärtää miten surkeana olentoina kaltaisiasi pidän, ja erityisesti sinua laiffila.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kirjoitat ihan huuhaat, et edes ymmärrä mitä nuo prefixit tarkoittaa ne on muutettavissa kameran perusasetuksissa jokainen voi kirjoittaa sinne mitä haluaa, mitä tietoja haluaa tiedostonimeen tallentaa tuossa näyttää olevan img ja kuvauspäivämäärä...
By NumBall HHN 63v.Höpö höpö, ei noilla teidän kännykameroilla tiedostonimiä pysty vaihtelemaan. Sellainen ominaisuus löytyy vasta vähän paremman luokan, ihan oikeista kameroista. Tainnu Saarihörhö oikeeta kameraa koskaan kädessään pitää. Noh, ejkä 70-luvulla jotain Kodakin kerran laukeevaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis hiukan loogista ajattelua, minä olisin väärentänyt eiliset leimat jonkun passiin, ja aijannut sen tänne, laitappas mulle näyte siitä että kopioit vaikkapa thaimaan maahantuloleima, passin sivulle 12, jonkun muun kuin omaan passiisi, edes omaan passiisi se on mahdotonta, jokainen sivu passista on hyvin suojattu, sinne ei pysty millään kuvan käsittelyohjelmalla lisäämään mitään, enhän minä tiedä että Tapsan nimi olisi Tapsa, en minä sitä tiedä, mutta sen tiedän että sinä olet täysin naurettava pelle, vailla minkäänlaista loogista ajatttelukykyä, oletko varma ettei kyseessä ole passi salaliito sinua vastaan.
Leimat on aidot mutta mikään Tapsa siellä ei ole vaan joku somekaveri ja osa kuvista on vaan nettikuvia. Passista kuva on niin surkea että vain Pasasen kuvaruutukuvat on yhtä huonoja. Iphone kasissa on huippukamera jo ja sen kuvatiedostot on nimeltään IMG_1234 muodossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
By NumBall HHN 63v.Pitkät numerosarjat on vain kuvapankeissa. Tuo numerosarja esiintyy Tapsan kuvissa usein joten hän käyttää samaa kuvapankkia usein. Osa Tapsan kuvissa on nimeltään "Received" eli saapuneet kansiosta. Joku on siis lähettänyt ne hänelle. Tai siis sinulle, koska mitään muuta syytä sinulla ei ole puolustella selvää feikkiä kuin se että se olet sinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö, ei noilla teidän kännykameroilla tiedostonimiä pysty vaihtelemaan. Sellainen ominaisuus löytyy vasta vähän paremman luokan, ihan oikeista kameroista. Tainnu Saarihörhö oikeeta kameraa koskaan kädessään pitää. Noh, ejkä 70-luvulla jotain Kodakin kerran laukeevaa.
Kyllä minun kännykkä kameralla pystyy vaihtamaan helposti kaikki prefixit, tässä kun on neljä eri kameraa voidaan jopa jokaiselle kennolle vaihtaa omansa, tässä on sgcam ja sen voi vaihtaa mihin tahansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Leimat on aidot mutta mikään Tapsa siellä ei ole vaan joku somekaveri ja osa kuvista on vaan nettikuvia. Passista kuva on niin surkea että vain Pasasen kuvaruutukuvat on yhtä huonoja. Iphone kasissa on huippukamera jo ja sen kuvatiedostot on nimeltään IMG_1234 muodossa.
Ajatteletko koskaan mitään loppuun asti, et sinä poika logiikalla häikäise, että olisin pyytänyt jotain kaveria ottamaan kuvan passistaan ja leimoista, lähettämään kuvan minulle kuten sanoin, yleensä yksinkertaisin on helpoin, ja se on yksinkertaisin kuten Tapsa on kertonut, oletko ihan täysijärkinen, kuka lähettää kuvia passistaan kenellekään, hörhö...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä minun kännykkä kameralla pystyy vaihtamaan helposti kaikki prefixit, tässä kun on neljä eri kameraa voidaan jopa jokaiselle kennolle vaihtaa omansa, tässä on sgcam ja sen voi vaihtaa mihin tahansa.
Siinä halpiksessa, jota yritit vaihtaa parempaan, mutta kun kuvat meni vaan huonommiksi palautit kauppaan? Hankasalmelta saat divarista varmaan jonkun filmiajan instant kameran, halvalla!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä halpiksessa, jota yritit vaihtaa parempaan, mutta kun kuvat meni vaan huonommiksi palautit kauppaan? Hankasalmelta saat divarista varmaan jonkun filmiajan instant kameran, halvalla!
Mitä muuta sun lauantaihin kuuluu? Onko tasokasta valokuvaa tarjolla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä ole resupekka huolissasi minun kameroista ja kännyköistä, en ole koskaan ostanut
yhtäkään kännykkää kameran takia, vaan ostan sellaisen ihan muiden syiden takia, yleensä sen takia että sillä voi soittaa, tuo poco x4 on hyvä puhelin, siinä on myös hyvä kamera josta löytyy tuolta testit, kamerasta https://www.gsmarena.com/poco_x4_pro_5g-review-2398p5.php - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä ole resupekka huolissasi minun kameroista ja kännyköistä, en ole koskaan ostanut
yhtäkään kännykkää kameran takia, vaan ostan sellaisen ihan muiden syiden takia, yleensä sen takia että sillä voi soittaa, tuo poco x4 on hyvä puhelin, siinä on myös hyvä kamera josta löytyy tuolta testit, kamerasta https://www.gsmarena.com/poco_x4_pro_5g-review-2398p5.phpEi ole 108 megapikkelsin kuvia näkynyt framella, muistaakseni oli vaikeeta jo noilla 50 megasilla!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole 108 megapikkelsin kuvia näkynyt framella, muistaakseni oli vaikeeta jo noilla 50 megasilla!
108 megasella olisi jo matelijastakin saanut digitaalizoomilla esille muutakin kuin vaalean hahmon jostain lehvien seasta. Mutta ehkä keskityitkin vain prefixin muokkaamiseen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole 108 megapikkelsin kuvia näkynyt framella, muistaakseni oli vaikeeta jo noilla 50 megasilla!
Kuten sanoin olen hieman perehtynyt asiaa tarkemminkin käytän oletuksina 12MP ja 8.3 MP kennoasetuksia, tämän kameran yksi tärkeimpiä ominaisuuksia on api2 tuki se tarjoaa paljon kun asiaa perehtyy tarkemmin, mutta se vaatii aikaa, tässä on ihan uskomattoman hyvä kuva laatu, siinä jää mikä tahansa iphone toiseksi, varmasti..
Tuossa on kuvakoot käsitelty, https://www.androidauthority.com/12mp-camera-phones-1060776/ ja tuossa on käyttämäni kamerasovellus, https://www.celsoazevedo.com/files/android/google-camera/dev-shamim/ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuten sanoin olen hieman perehtynyt asiaa tarkemminkin käytän oletuksina 12MP ja 8.3 MP kennoasetuksia, tämän kameran yksi tärkeimpiä ominaisuuksia on api2 tuki se tarjoaa paljon kun asiaa perehtyy tarkemmin, mutta se vaatii aikaa, tässä on ihan uskomattoman hyvä kuva laatu, siinä jää mikä tahansa iphone toiseksi, varmasti..
Tuossa on kuvakoot käsitelty, https://www.androidauthority.com/12mp-camera-phones-1060776/ ja tuossa on käyttämäni kamerasovellus, https://www.celsoazevedo.com/files/android/google-camera/dev-shamim/Unfortunately, the Poco X4 Pro photos are plagued by extra noise - the same issue we encountered on the Redmi Note 11 Pro 5G. It is clearly visible across areas of random detail, like foliage, and often the sharpening makes it even worse.
The 12MP photos from this main camera will be okay for many, especially when looked at on the phone's screen or posted on social networks. But if anyone goes pixel peeping, they will quickly spot the inadequacy of the image processing algorithm - that could be due to the phone's limited processing power.
There is a dedicated 2x zoom switch on the viewfinder, but there is no telephoto camera on the Poco X4 Pro, and lossless zoom isn't available either. The digital zoom does try to work smarter with the 108MP output, like crop something from there and upscale it, but it ultimately fails badly by saving a noisy image that's overrun by various artifacts.
Tuon viimisen kappaleenko takia matelijasta ei ole kuin suttuinen kuva framella?
Kuvat OK, kun katsoo kännyn näytöltä ja naamakirjasta, muuten kaatuvat puhelimen huonoon suorituskykyyn. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa on kuvakoot käsitelty, https://www.androidauthority.com/12mp-camera-phones-1060776/ ja tuossa on käyttämäni kamerasovellus, https://www.celsoazevedo.com/files/android/google-camera/dev-shamim/tuo api2 tuki on googlen kehittämä standardi, käytän kamera mallin oletuksina, Google Pixel 8 Pro asetuksia tuossa minun kännykässä, jota tuo api2 tukee 100%, vein jopa asian niin pitkälle että vaihdoin tuon xiaomin puhelimen käyttöjärjestelmän pois kokonaan, ja laitoin Googlen Pixel Experience, tilalle olen käyttänyt sitä hieman yli puoli vuotta... kännykässä on myös suodatin joka muuttaa kuvin dynamiikkaa, ja ne kuvat muutamaa lukuunottamatta on aijattuna palstalle, en näe mitään syytä laittaa kunnon kuvia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajatteletko koskaan mitään loppuun asti, et sinä poika logiikalla häikäise, että olisin pyytänyt jotain kaveria ottamaan kuvan passistaan ja leimoista, lähettämään kuvan minulle kuten sanoin, yleensä yksinkertaisin on helpoin, ja se on yksinkertaisin kuten Tapsa on kertonut, oletko ihan täysijärkinen, kuka lähettää kuvia passistaan kenellekään, hörhö...
Bumba, tässä oli puhe Tapsan lähettämistä kuvista, miksi puhut sinun kameroistasi ja prefixeistå?
Ei tässä puhuttu sinun passeistasi vaan Tapsan.
Ilmiselvä kuvaruudulta androidilla kuvattu kuva. Androidin tiedostonimi on päivämäärä, kellonaika ja lopputunniste. Tapsalla on iphone 8 puheiden mukaan ja se ei ole Android. - Anonyymi
Laitan tuossa hieman tuota laiffilan kommentointia asiasta
"Jos Pasanen et tajunnut, nämä on parodiaa sinun feikkikuvistasi eikä näiden ole tarkoitus ketään oikeasti hämätä, enkä ole rakkaasi 2010 vaikka kuinka haluaisit ja kaipaisit.
Olet uskomaton pelle että sinun piti vielä rakentaa tuo "Tapsa" Kampotiin, jonkun kolmannen osapuolen kuvista ja räpsiä kuvaruudulta loput. Täysin utopistinen on myös kuvitelmasi että joku olisi tuolle mielenvikaiselle hahmollesi jostakin katkera tai kateellinen, sillä hän on vielä suurempi pelle kuin tämä sinun perushahmosi lentokapteeni koelentäjä tietokonenero.
Lapsellisuutesi määrällä ei ole rajoja ja suhteellisuudentajua sinulla ei ole laisinkaan ja vaikka tuhat kertaa jäät housut kintuissa kiinni valehtelusta, niin jatkat ja jatkat aina vaan....."
On tämä poika melkoinen pelle, en ole kirjoittanut sanaakaan Tapsana koskaan, en Senssuna, minä en kaikkea viitsi allekirjoittaa BY jne... minä tunnen suunnatonta myötä häpeää laffilala tekemisistäsi, nämä sinun kuva töherrykset on suorastaan surkeita, suoraan kuin kuntouttavan työtoiminnan mielisairaalat tasoista ulostamista., häpeä perkeleen kakara, minua ei haittaa että minulle vittuilet, mutta kun sinä valehtelet pojastani, siskostani, tämä menee yli minun ymmärryksen, hoida pääsi kuntoon, resupekka. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Unfortunately, the Poco X4 Pro photos are plagued by extra noise - the same issue we encountered on the Redmi Note 11 Pro 5G. It is clearly visible across areas of random detail, like foliage, and often the sharpening makes it even worse.
The 12MP photos from this main camera will be okay for many, especially when looked at on the phone's screen or posted on social networks. But if anyone goes pixel peeping, they will quickly spot the inadequacy of the image processing algorithm - that could be due to the phone's limited processing power.
There is a dedicated 2x zoom switch on the viewfinder, but there is no telephoto camera on the Poco X4 Pro, and lossless zoom isn't available either. The digital zoom does try to work smarter with the 108MP output, like crop something from there and upscale it, but it ultimately fails badly by saving a noisy image that's overrun by various artifacts.
Tuon viimisen kappaleenko takia matelijasta ei ole kuin suttuinen kuva framella?
Kuvat OK, kun katsoo kännyn näytöltä ja naamakirjasta, muuten kaatuvat puhelimen huonoon suorituskykyyn.Tosiasiassa tallennan kuvat aina 12 MB, RAW muodossa, ja käsittelen ne pc:llä tuo raw muoto on ns. raakakopio, suoraan kennosta, minulla on pc:ssä photoshopissa, raw kehittimet, siis filterit jotka huomioivat puhelimen kennon ominaisuudet. kuvan käsittelyssä, siksi minun puhelimella ei ole mitään väliä kun sen ei tarvitse modifioida kuvaa lainkaan,
Mitä taas Tapsaan tulee minulla ei ole pienintäkään tarvetta epäillä hänen kirjoituksiaan, jos hän kertoo olevansa reissussa, aijaa kuvan hotellista ja vielä passistaan, minä tuskin rupean tutkimaan onko kuvat otettu näytöltä vai varastettu kuvakirjastosta, tyydyn vain sanomaan että on varovainen ja hyvää reissua, miksi minun pitäisi olla kiinnostunut kun joku matkustaa johonkin.
Anonyymi kirjoitti:
Tosiasiassa tallennan kuvat aina 12 MB, RAW muodossa, ja käsittelen ne pc:llä tuo raw muoto on ns. raakakopio, suoraan kennosta, minulla on pc:ssä photoshopissa, raw kehittimet, siis filterit jotka huomioivat puhelimen kennon ominaisuudet. kuvan käsittelyssä, siksi minun puhelimella ei ole mitään väliä kun sen ei tarvitse modifioida kuvaa lainkaan,
Mitä taas Tapsaan tulee minulla ei ole pienintäkään tarvetta epäillä hänen kirjoituksiaan, jos hän kertoo olevansa reissussa, aijaa kuvan hotellista ja vielä passistaan, minä tuskin rupean tutkimaan onko kuvat otettu näytöltä vai varastettu kuvakirjastosta, tyydyn vain sanomaan että on varovainen ja hyvää reissua, miksi minun pitäisi olla kiinnostunut kun joku matkustaa johonkin.
By NumBall HHN 63v.Siis kertaan vielä, raw formaatissa puhelin lukee ainoastaan kameran kennon puhelimen muistiin, ihan bitti bitiltä, koko on iso, siirrän tämä joko macciin tai pc:lle, kummassakin on photoshop olen hommannut siihen kennon kehittimen, näitä adobe on valmistanut satoihin puhelimiin ja digikameroihin, tällöin kuva on vain 12 MB, tosin saan sen 108 MB ulos mutta ei se paljonkaan kuvan laatuun vaikuta, kun väriavaruus muodostuu joko 4 tai 8 tavusta... eli toisin sanoen korvaan puhelimen prosessorin vajavaisen tehon erittäin tehokkaan pc tai macin prosessorilla, minulla on puhelimessa myös adobe lightroom ostettu sovellus, jota käytän välillä kuvaamiseen, mutta harvemmin maksaan pari euroa kuussa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis kertaan vielä, raw formaatissa puhelin lukee ainoastaan kameran kennon puhelimen muistiin, ihan bitti bitiltä, koko on iso, siirrän tämä joko macciin tai pc:lle, kummassakin on photoshop olen hommannut siihen kennon kehittimen, näitä adobe on valmistanut satoihin puhelimiin ja digikameroihin, tällöin kuva on vain 12 MB, tosin saan sen 108 MB ulos mutta ei se paljonkaan kuvan laatuun vaikuta, kun väriavaruus muodostuu joko 4 tai 8 tavusta... eli toisin sanoen korvaan puhelimen prosessorin vajavaisen tehon erittäin tehokkaan pc tai macin prosessorilla, minulla on puhelimessa myös adobe lightroom ostettu sovellus, jota käytän välillä kuvaamiseen, mutta harvemmin maksaan pari euroa kuussa.
Kännykän "kameran" kenno on tuossa sun surkeessa Pocossa 108MP, ja jos siitä otetaan RAW-kuva ulos, niin se on tuon 108MP, 12 megan kuva ei ole RAW-kuva, vaan jo kertaalleen kameran paskan softan käpälöimä, eikä se enää paremmaksi muutu millään Photoshopin kehityksillä. Omakuvaa ei varmaan ole esittää, kun kännykän apinasuodatin suodattaa sen pois kennoa pilaamasta. Eikä mikään filtteri filtteröi osaamattoman kuvaajan kuvaamaa potaskaa, kuten sun kuvistasi näkee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kännykän "kameran" kenno on tuossa sun surkeessa Pocossa 108MP, ja jos siitä otetaan RAW-kuva ulos, niin se on tuon 108MP, 12 megan kuva ei ole RAW-kuva, vaan jo kertaalleen kameran paskan softan käpälöimä, eikä se enää paremmaksi muutu millään Photoshopin kehityksillä. Omakuvaa ei varmaan ole esittää, kun kännykän apinasuodatin suodattaa sen pois kennoa pilaamasta. Eikä mikään filtteri filtteröi osaamattoman kuvaajan kuvaamaa potaskaa, kuten sun kuvistasi näkee.
Totta ei olekaan se on kennon kokoinen kuva, ja softassa voi valita tallennusmuodon raw tai jpeg mutta olen kuvakoon määritellyt 12 megaan, tuo raw on noin 12 kertaa suurempi kuin 12 megan kuva.... ja hienoa kun uskallat kertoa.
- Anonyymi
Ja kauniita pojuja löytyy😂
- Anonyymi
Ihmetyttää millainen elämä on ihmisellä joka näitä hahmoja rakentelee. Vuorokaudet ympäriinsä nenä kiinni näytössä.
- Anonyymi
Oletko valtion rahoilla matkaamassa siellä vai ihan omalla rahalla ja tänne kirjoittelet? Näitä Supon elättejä taitaa on siellä paljon pyörimässä ja yksi hyvä sääntö on että pysyy suomalaisista kaukana reissussa kun ne on pääsääntöisesti näitä Supon elättejä.
- Anonyymi
Mitä maksoi porotaksi Savon Pattayalta Pönttövuoren tunnelille? Montako poronkusemaa matka kesti?
- Anonyymi
Pasasella:
"ei ole pienintäkään tarvetta epäillä (Tapsan) kirjoituksiaan, jos hän kertoo olevansa reissussa, aijaa kuvan hotellista ja vielä passistaan, minä tuskin rupean tutkimaan onko kuvat otettu näytöltä vai varastettu kuvakirjastosta"
Riittäisikö syyksi epäillä se että Tapsan kuvat on osa kuvapankista, osa "received" eli vastaanotettu, osa Android-puhelimella otettu vaikka Tapsalla on iphone, osa kuten kuvat vuokra-asunnosta oli asunnon vuokrailmoituksesta Kampotista, osa selvästi kuvaruudulta, osa vanhoja ja pari leikattua kuvakaappausta?
Olisko tuotta riittävästi tarvetta epäillä Tapsan kirjoituksia, kuten epäilet aina ja kaikkien kirjoituksia`ja kuvia, paitsi Tapsan ja Senssun? Jokainen huomaa noista mainitsemistani asioista että Tapsa on 100% feikki ja tuon vajakin puolusteleminen kertoo sen että se olet sinä.- Anonyymi
Miksi minun pitäisi epäillä Tapsan kirjoituksia, eihän hänen matkustamisensa minulle kuulu millään lailla minulle, jos hän on laittanut kuvan hotellistaan ja passistaan, miksi epäilisin sitä, monet matkustaa, todennäköisesti hänkin, sinä pattayan savossa, kateellisena ja katkerana, enhän minä epäile kun Santtu kertoo matkustaneensa, pitäisikö min epäillä Santtuakin, että hän kopioi kuvat netistä, ja jostain kuvakirjastosta... onko sinulla muita vakavia vainoharhoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi minun pitäisi epäillä Tapsan kirjoituksia, eihän hänen matkustamisensa minulle kuulu millään lailla minulle, jos hän on laittanut kuvan hotellistaan ja passistaan, miksi epäilisin sitä, monet matkustaa, todennäköisesti hänkin, sinä pattayan savossa, kateellisena ja katkerana, enhän minä epäile kun Santtu kertoo matkustaneensa, pitäisikö min epäillä Santtuakin, että hän kopioi kuvat netistä, ja jostain kuvakirjastosta... onko sinulla muita vakavia vainoharhoja.
Minulla on vahva epäilys.
Laiffi, ryppynen ja raxikakarat, eli Hukkapalan tehdasköyhä maatalousperhe ei menneenä suomen suvena piipahtanut Pattayalla.
Ei passikuvia, ei majoituskuvia "Kylpyammmeella", ei mitään.
Miksi Laiffi ei epäile itseään, eikä 2010 ota kantaa faninsa haave-elämään?
'*' - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on vahva epäilys.
Laiffi, ryppynen ja raxikakarat, eli Hukkapalan tehdasköyhä maatalousperhe ei menneenä suomen suvena piipahtanut Pattayalla.
Miksi Laiffi ei epäile itseään, eikä 2010 ota kantaa faninsa haave-elämään?
'*'Laiffin, Kympin eikä minun tarvi todistella mitään. Olemme sinut hiljentäneet sen satakertaa. Sinulla on alzheimer tai joku muu vakava muistisairaus. Unohdat "todisteet" sitä mukaan kun ne esitetään. Sitä se kateus ja katkeruus teettää. Tivasit meidän perheen paluulippuja Suomeen aikanaan. Laitoin kuvan passien kera. Hiljenit viikoiksi ja nyt olet unohtanut jo. https://aijaa.com/gAN92o Minä tiedän tarkalleen ja "todisteellisesti" kuka Kymppi on ja sinä et tiedä.
Muistatko vielä kenellä on sama etunimi kuin sinulla? Meillä menee todella hyvin. Ensi kesänä vietämme kaksi kuukautta Thaimaassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksi että jos Tapsa matkustaisi oikeasti, hänen kuvansa olisivat hänen omiaan, mutta ne eivät ole vaan ne on pitkin nettiä poimittu.
- Anonyymi
En ole koskaan sanonut 2010 vaimoa perunanenäksi, en sen enempää omaanikaan, en pidä tapanani nimitellä ketään, se on huono tapa, jos Tapsa on etsinyt kuvansa netistä mitä senkään minulle kuuluu, tai edes sinullekaan se on hänen asiansa, mutta nuo esittämäsi idioottimaiset syytökset minusta kuuluvat minulle, ja kertoo sinun henkisestä epätasapainosta, tee jotain asioillesi laiffila.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole koskaan sanonut 2010 vaimoa perunanenäksi, en sen enempää omaanikaan, en pidä tapanani nimitellä ketään, se on huono tapa, jos Tapsa on etsinyt kuvansa netistä mitä senkään minulle kuuluu, tai edes sinullekaan se on hänen asiansa, mutta nuo esittämäsi idioottimaiset syytökset minusta kuuluvat minulle, ja kertoo sinun henkisestä epätasapainosta, tee jotain asioillesi laiffila.
Kukas nämä "epäilykset" kirjoitti jos et sinä?
"Minulla on vahva epäilys.
Miksi Laiffi ei epäile itseään, eikä 2010 ota kantaa faninsa haave-elämään?" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toki olen sanonut 2010 kaljuksi eunukiksi onhan hän tarvitsevansa miehisyyteensä, ja laffila jos et ole 2010 kanssa sama henkilö, joka alkaa olla ilmeistä, sinua olen sanonut idiootiksi ja palstan heikoimmaksi lenkiksi ja mielenterveys kokemusasiantuntijaksi, enkä näe mitään tarvetta muuttaa sanaakaan näistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukas nämä "epäilykset" kirjoitti jos et sinä?
"Minulla on vahva epäilys.
Miksi Laiffi ei epäile itseään, eikä 2010 ota kantaa faninsa haave-elämään?"En ole noista ensimmäistäkään kirjoittanut, kuten sanoin tapanani ei ole herjailla ihmisille...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laiffin, Kympin eikä minun tarvi todistella mitään. Olemme sinut hiljentäneet sen satakertaa. Sinulla on alzheimer tai joku muu vakava muistisairaus. Unohdat "todisteet" sitä mukaan kun ne esitetään. Sitä se kateus ja katkeruus teettää. Tivasit meidän perheen paluulippuja Suomeen aikanaan. Laitoin kuvan passien kera. Hiljenit viikoiksi ja nyt olet unohtanut jo. https://aijaa.com/gAN92o Minä tiedän tarkalleen ja "todisteellisesti" kuka Kymppi on ja sinä et tiedä.
Muistatko vielä kenellä on sama etunimi kuin sinulla? Meillä menee todella hyvin. Ensi kesänä vietämme kaksi kuukautta Thaimaassa.Voi vittunen totuuspelle, nyt on taas todellinen kolmikko kasassa, en ole koskaan kommentoinut lentolipuistasi mitään, taidanpa käydä nukkumaan, ainoastaan muistan yhden Arin tältä palstalta eli Nasin,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi vittunen totuuspelle, nyt on taas todellinen kolmikko kasassa, en ole koskaan kommentoinut lentolipuistasi mitään, taidanpa käydä nukkumaan, ainoastaan muistan yhden Arin tältä palstalta eli Nasin,
Vielä yksi asia sinä tt. laiffila ja 2010 olette kuin kopioita toisistanne, samat sanavalinnat, suunnilleen sama koulutustaso, eli heikko, varakkaita jopa rikkaita, kaikki kolme, taloja rakennellaan 100,000 euron autoja ostellaan, ne on kaikki vain fantasiaa.. keksittyjä juttuja ja vielä erittäin lapsellisia, kuvittelet että kaikki ovat kateellisia ja katkeria nämäkin on tarkalleen samasta käsikirjoituksesta, minun, Tapsan eikä Senssun kirjoitustavassa ole mitään yhteistä, Senssu on vanhin, sitten minä ja Tapsa, meillä mokaiselle on erilainen tapa kirjoittaa Tapsa on uskovainen, Senssu ja Minä taas emme ole, ainakaan Senssu ei ole koskaan asiasta mitään esille tuonut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vielä yksi asia sinä tt. laiffila ja 2010 olette kuin kopioita toisistanne, samat sanavalinnat, suunnilleen sama koulutustaso, eli heikko, varakkaita jopa rikkaita, kaikki kolme, taloja rakennellaan 100,000 euron autoja ostellaan, ne on kaikki vain fantasiaa.. keksittyjä juttuja ja vielä erittäin lapsellisia, kuvittelet että kaikki ovat kateellisia ja katkeria nämäkin on tarkalleen samasta käsikirjoituksesta, minun, Tapsan eikä Senssun kirjoitustavassa ole mitään yhteistä, Senssu on vanhin, sitten minä ja Tapsa, meillä mokaiselle on erilainen tapa kirjoittaa Tapsa on uskovainen, Senssu ja Minä taas emme ole, ainakaan Senssu ei ole koskaan asiasta mitään esille tuonut.
Mutta kaikilla teillä on yhteinen piirre: teillä on jänne poikki ... sieltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laiffin, Kympin eikä minun tarvi todistella mitään. Olemme sinut hiljentäneet sen satakertaa. Sinulla on alzheimer tai joku muu vakava muistisairaus. Unohdat "todisteet" sitä mukaan kun ne esitetään. Sitä se kateus ja katkeruus teettää. Tivasit meidän perheen paluulippuja Suomeen aikanaan. Laitoin kuvan passien kera. Hiljenit viikoiksi ja nyt olet unohtanut jo. https://aijaa.com/gAN92o Minä tiedän tarkalleen ja "todisteellisesti" kuka Kymppi on ja sinä et tiedä.
Muistatko vielä kenellä on sama etunimi kuin sinulla? Meillä menee todella hyvin. Ensi kesänä vietämme kaksi kuukautta Thaimaassa.No mutta siinäpä oli lappusta ..... vaan ei ole edennyt kelorttitasolle thailumppunen kakaroineen.
Ai että tiedät todisteellisesti, no siinäpä sulla todisteet. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mutta siinäpä oli lappusta ..... vaan ei ole edennyt kelorttitasolle thailumppunen kakaroineen.
Ai että tiedät todisteellisesti, no siinäpä sulla todisteet."Kelorttitaso" :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mutta siinäpä oli lappusta ..... vaan ei ole edennyt kelorttitasolle thailumppunen kakaroineen.
Ai että tiedät todisteellisesti, no siinäpä sulla todisteet.... "kelorttitasolle" ???
Etpä invahåmppeli malttanut kauaa nukkua, ehkäpä olisi kannattanut pikkuisen pidempään nukkua, tai ainakin ottaa ne lääkkeet.
- Anonyymi
Hupi Veikko huomenta täällä Vung Tao. Heräilin taas uuteen päivään. Eilen sain hoidettua SIM cardin kännykkään. Tein puolen vuoden sopimuksen maksoi 1.465 000 Dongia.
Miltä täällä näytti ?
Ihan kivalta näin ensi vaikutelma. Hintataso on suunnilleen sama, kuin Kambodzassa. Täällä on kyllä kaikkea enemmän. Täällä on suomalainen sauna. Kävin katsomassa yhden tai kahden kaverin kanssa. Hannu taisi olla siinä se vetäjä. Se on täällä Kiinalaisen temppelin vieressä... Lohikäärmeiden katveessa.
Jonkinmoinen Suomi klubi. Porukka on rentoa ja mukavaa. Sain ihan hyvää infoa ja ajattelen, että tämä pitää nähdä. Ei tätä voi nähdä viikossa tai kahdessa, kuten ei yhtään mitään.
Tänne pitää muuttaa ja miksipä ei. Ainahan pääsee takaisin Kambodzaan jos tarvitsee. Niin, Thaimaahan en muuta, koska se on kallis ja viisumi rumba ja onhan se täälläkin. Mutta kolme kuukautta kerrallaan ja 60 dollaria. + Matkatoimisto maksu... Tulee vähän yli 300 dollaria vuodessa.
Ilmasto on taas vastaavasti tuulinen, joten ei niin kuuma. Joten sähköä kuluu vähemmän. Vuokra on liki samaa, kuin Kambodzassa. No, perusmenot suhkot samaa luokkaa. 0 - 50 dollaria sisällä. Maitotaloustuotteiden osalta täällä halvempaa ja sooda on halvempi baareissa ja olut dollarin hintaisia aika tasan ja alle.
Ihmiset no, naiset on kyllä kauniimpia, kuin Thaimaassa ja Kambodzassa. On vähän pitempiä ja isompia, ehkä noin 10%. Vung Tao, no sijainti sama, kuin Pattaya Bangkokista. Eli Saigoniin 2,5 tuntia ja lautalla 2. Kyllä Saigonissa on ihan mitä vaan.
Mielestäni voisin kokeilla asua täällä. Käyn tänään kysymässä yhtä paikkaa hotellia, että mitä maksaa kuukauden majoitus. Siinä ajassa etsin mieleiseni asunnon ja alueen. Tämä voisi kuulostaa hyvältä... Eli näin homma hoituu... Miten pojilla pakkasessa? Onko pukki jo tullut ja tonttulaulut laulettu ... Että olemme varsinaisia lumiukkoja ja tonttuja ...
Joo pistin sen tähän, koska tämä on se ketju.- Anonyymi
Kuinka monta poroskusemaa matka oli?
- Anonyymi
Höpsis pöpsis. Tapsaa eikä Senssua ole olemassakaan. Huan Pasasen satuolentoja Hankasalmen varalle pitää mielikuvituskaverit maailmalla. Pasanen olisi voinut tehdä tästä Tapsasta vähän varakkaamman ja menevämmän kaverin, jolla on rahaa ja naisia.
Nyt siellä mielikuvitusmatkalla on valehteleva reppana joka kulkee bussilla dollareitaan laskien savet housussa, kielitaito on pari sanaa savonenglantia ja vuosiin ei ole naista nähnytkään, Pasasen lukihäiriön on perinyt ja kuvitelman jossa joku kadehtisi yksinäistä ressukkaa joka turhaan etsii tukea itselleen ilmaisesta keskustelupalstasta Thaimaan suosituimman turistikohteen tiimoilta, jonka arvioi olevan liian kallis itselleen.
Pistäpäs Vietnamin maisemiin passistasi etunimi näkyviin jossa lukee se Tapio tai Tapani, kumpi nyt lieneekään tämän satuhahmon nimi, niin suhtaudutaan sitten hieman asiallisemmin näihin Rantapallosta lukemiisi matka-arvioihin, jotka olet selvästi joko lukenut väärin tai ymmärtänyt väärin Pasasen mallin mukaisesti.
Vietnamin BKT on noin 1000 miljardia dollaria pienempi kuin Thaimaan ja henkilöä kohti vietnamilaiset ovat yli kaksi kertaa köyhempiä kuin thaimaalaiset. Naiset eivät ole kummoisen näköisiä mielestäni Vietnamissa, aivan luutikkuja ja kasvoiltaan muistuttavat enemmänkin rottaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpsis pöpsis. Tapsaa eikä Senssua ole olemassakaan. Huan Pasasen satuolentoja Hankasalmen varalle pitää mielikuvituskaverit maailmalla. Pasanen olisi voinut tehdä tästä Tapsasta vähän varakkaamman ja menevämmän kaverin, jolla on rahaa ja naisia.
Nyt siellä mielikuvitusmatkalla on valehteleva reppana joka kulkee bussilla dollareitaan laskien savet housussa, kielitaito on pari sanaa savonenglantia ja vuosiin ei ole naista nähnytkään, Pasasen lukihäiriön on perinyt ja kuvitelman jossa joku kadehtisi yksinäistä ressukkaa joka turhaan etsii tukea itselleen ilmaisesta keskustelupalstasta Thaimaan suosituimman turistikohteen tiimoilta, jonka arvioi olevan liian kallis itselleen.
Pistäpäs Vietnamin maisemiin passistasi etunimi näkyviin jossa lukee se Tapio tai Tapani, kumpi nyt lieneekään tämän satuhahmon nimi, niin suhtaudutaan sitten hieman asiallisemmin näihin Rantapallosta lukemiisi matka-arvioihin, jotka olet selvästi joko lukenut väärin tai ymmärtänyt väärin Pasasen mallin mukaisesti.
Vietnamin BKT on noin 1000 miljardia dollaria pienempi kuin Thaimaan ja henkilöä kohti vietnamilaiset ovat yli kaksi kertaa köyhempiä kuin thaimaalaiset. Naiset eivät ole kummoisen näköisiä mielestäni Vietnamissa, aivan luutikkuja ja kasvoiltaan muistuttavat enemmänkin rottaa.Kumpi parempi?
- joka turhaan etsii tukea itselleen ilmaisesta keskustelupalstasta
- joka turhaan etsii tukea itselleen ilmaiselta keskustelupalstalta
- Anonyymi
Hyvää matkaa sinne sinun mielikuvitus MikäMikä maahan.
- Anonyymi
Vuokrasin jo asunnon... 160 Euroa...
[url=https://aijaa.com/IvF7RS][img]https://img.aijaa.com/m/00406/15205668.jpg[/img][/url]
Kiva näkymä - Anonyymi
Katsokaa pojat, kun fööni saa kovasti aurinkoa. On aamu ja kesä Vung Taolla. [url=https://aijaa.com/3o9y9r][img]https://img.aijaa.com/m/00525/15205889.jpg[/img][/url]
Aamu aurinko.- Anonyymi
2010 tuo fööni on tuntematon kapistus, vai mitä... mitä kalju föönillä tekee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielikuvitusseikkailut kännissä menossa. Kumpikin kuva on otettu android-puhelimella.
Vuodeksi liittymä ja kuukaudeksi kämppä Vietnamista päällekkäin Kambodzan kanssa vaikka taskussa on rahanmentävä reikä ollut jo kauan? Kummasti ne kaljutkin tuntuu harmittavan samalla tavalla kuin Pasasen akan poikaa. Tämä on naurettava hahmo tämä "Tapsa". Vilautapas tuossa maisemassa sitä passisi etusivua jossa näkyy nimi Tapio tai Tapani, niin palataan asiaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielikuvitusseikkailut kännissä menossa. Kumpikin kuva on otettu android-puhelimella.
Vuodeksi liittymä ja kuukaudeksi kämppä Vietnamista päällekkäin Kambodzan kanssa vaikka taskussa on rahanmentävä reikä ollut jo kauan? Kummasti ne kaljutkin tuntuu harmittavan samalla tavalla kuin Pasasen akan poikaa. Tämä on naurettava hahmo tämä "Tapsa". Vilautapas tuossa maisemassa sitä passisi etusivua jossa näkyy nimi Tapio tai Tapani, niin palataan asiaan.Voi poikarukkaa ei harmita yhtään, minulla ei ole kaljua yhtään, mutta hiukset on jo ihan harmaat, ja ohuet mutta yhtään mutta sisäkumi on täysin peitetty... 2010 on toisin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi poikarukkaa ei harmita yhtään, minulla ei ole kaljua yhtään, mutta hiukset on jo ihan harmaat, ja ohuet mutta yhtään mutta sisäkumi on täysin peitetty... 2010 on toisin
Se ei auta siihen että Tapsan kuvat on edelleenkin jonkun muun ja vain sinä voit keksiä niin lapsellisia satuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tapsa föönaa karvat pippelin ympäriltä, pikku pippeli menee kokonaan piiloon. Peilistä kun katselee, niin näyttää melkein kuin olisi naikkosen saanut yksinäiseen elämään.
- Anonyymi
Samoja kuvia kuin saarikyrvån kuvat eli kuvia ei mistään. Kuvista puuttuu kohde kokonaan.
- Anonyymi
Sinä se jaksat kirjoitella tuosta haaveiluustasi vierailla MikäMikä maasa. Toivottavastijoskus haaveilustasi tulee totta.
- Anonyymi
Äidinkielen alkeet haltuun !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äidinkielen alkeet haltuun !
Miksi sinulla on väli ennen huutomerkkiä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sinulla on väli ennen huutomerkkiä?
Pitää vetää henkeä ennenkuin huutaa !
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik195670- 173146
MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1192916Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun6352162Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1552049Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja701412Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s421395Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill31188Veda uskonto vs. muut uskonnot
Mitenkähän tuo Veda(Krisha)uskonto loppujen lopuksi eroaa muista niin sanotuista ilmoitus uskonnoista? Siinäkin vedotaan4061126Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641097