Onko Youtubeen videota lataavien tilaaja ja katsoja määrä tilastot pelkkää Youtuben ilmoittamaa humpuukia?
Käsittämätöntä, että Youtubessa pystyy videon lataaja itse katselemaan omia videoitaan ja katsojat tilastossa lisääntyvät.
Se myös ihmetyttää miten video voi saada 1500 katsojaa Intiasta ja Filippiineiltä hetkessä vaikka tilaajia on 14 ja videoita katsotaan Youtuben mukaan keskimäärin muutama kymmenen kertaa ilman omia katsontoja!?
Pystyykö tähtitubettajat selittäämään?
Tubttajien tilastot
8
167
Vastaukset
- Anonyymi
Luulisi luikureille olevan helppoa perustaa ikioma video tai keskustelukanva ja aloittaa tilastojen julkaisu pelkästään syystä, että mainostajat ostaisivat mainosaikaa kun "sisällöntuottajilla" on paljon seuraajia, ainakin sivuston ylläpitäjien pitämissä tilastoissa.
- Anonyymi
Mikä riippumaton taho
valvoo Youtuben tekemiä tilastoja?- Anonyymi
Ei mikään.Ei ne pidä paikkaansa, kuten tällä metsamilla.Todellisuudessa paljon pienempi katsoja määrä.
- Anonyymi
Google löytää hetkessä vastauksia lähes mihin tahansa kysymykseen, löytääkö tähän:
"Miten omien videoiden katsojamääriä pystyy muokkaamaan Youtubessa? - Anonyymi
Jos vaikka MINÄ pöljä mätisäkki joka en osaa mitään muuta kuin ladata typeriä konevideoita leikkuupuimureista Youtubeen niin olisiko eduksi myös Youtuben omistajille jos saisin MINÄ itse saisin hoitaa myös videotilastoni?
"Kuinka monta katsojaa sinulla on Youtubessa?" - Anonyymi
Kymmenen vuotta sitten Agronetin ja Masinistien sivuille ilmestyi outo ukko joka aloitti videoidensa linkittelyn.
Kyseli:
"Mitä mieltä olette tästä?"
Ei osannut puhua, puhua eikä kirjoittaa savoa vielä silloin,
Luultavasti innostui Kuukuna Paulin Youtube videoista. - Anonyymi
Mitä ihmettä sinä puhut? Eihän tuossa ollut mitään järkeä taas
- Anonyymi
Kivaa pohdintaa,antaa ukkojen tienata.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346