Zaigonista terviisiä!

Anonyymi-ap

Tultiin illalla kahdella bussilla tähän Zaigonin "viet kai vain te kar´it" hostelliin. Kohta mennään radalle, vaimo laittoi meille muodikkaat babiljontit ja kohta tulee tuuhennos ja föönaus, talkit kainaloon ja radalle! https://aijaa.com/ytE5IV

13

208

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuo kuvanmuokkaustaito käy pahasti omaan nilkkaan rakkaalle.

Tuolla taidollahan 2010 on feikannu oivallisesti haaveilluusiomebaansa moneen kuvaan.
      Myös autoa saarille ja itseään minne kulloinkin.

Eipä tässä muuta kuin, että Grattis.

• Anonyymi

Jos Pasanen et tajunnut, nämä on parodiaa sinun feikkikuvistasi eikä näiden ole tarkoitus ketään oikeasti hämätä, enkä ole rakkaasi 2010 vaikka kuinka haluaisit ja kaipaisit.
        Olet uskomaton pelle että sinun piti vielä rakentaa tuo "Tapsa" Kampotiin, jonkun kolmannen osapuolen kuvista ja räpsiä kuvaruudulta loput. Täysin utopistinen on myös kuvitelmasi että joku olisi tuolle mielenvikaiselle hahmollesi jostakin katkera tai kateellinen, sillä hän on vielä suurempi pelle kuin tämä sinun perushahmosi lentokapteeni koelentäjä tietokonenero.
        Lapsellisuutesi määrällä ei ole rajoja ja suhteellisuudentajua sinulla ei ole laisinkaan ja vaikka tuhat kertaa jäät housut kintuissa kiinni valehtelusta, niin jatkat ja jatkat aina vaan.....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos Pasanen et tajunnut, nämä on parodiaa sinun feikkikuvistasi eikä näiden ole tarkoitus ketään oikeasti hämätä, enkä ole rakkaasi 2010 vaikka kuinka haluaisit ja kaipaisit.
        Olet uskomaton pelle että sinun piti vielä rakentaa tuo "Tapsa" Kampotiin, jonkun kolmannen osapuolen kuvista ja räpsiä kuvaruudulta loput. Täysin utopistinen on myös kuvitelmasi että joku olisi tuolle mielenvikaiselle hahmollesi jostakin katkera tai kateellinen, sillä hän on vielä suurempi pelle kuin tämä sinun perushahmosi lentokapteeni koelentäjä tietokonenero.
        Lapsellisuutesi määrällä ei ole rajoja ja suhteellisuudentajua sinulla ei ole laisinkaan ja vaikka tuhat kertaa jäät housut kintuissa kiinni valehtelusta, niin jatkat ja jatkat aina vaan.....

Kas kun feikkikuva katosi.

https://aijaa.com/ytE5IV

Ei ole kyse hämätä tai ei mutta tuolla taidolla 2010 on rakentanut palstalle haaveilluusioelämäänsä uskotellen sitä todeksi ja ryhtyen jopa itse uskomaan siihen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kas kun feikkikuva katosi.

https://aijaa.com/ytE5IV

Ei ole kyse hämätä tai ei mutta tuolla taidolla 2010 on rakentanut palstalle haaveilluusioelämäänsä uskotellen sitä todeksi ja ryhtyen jopa itse uskomaan siihen.

Muistisi on Saarijenkka varsin lyhyt ja valikoiva. Menet aina hiljaiseksi kun laitan sinulle kuvia, mutta ei mene kuin hetki kun olet unohtanut ne kuvat.

Viimeisin kuva oli tankkauksesta kuitti. Kerro minulle miten kuitti väärennetään valokuvaan, sillä minä en ainakaan osaa. https://ibb.co/q59LVyf

Minulla on tältä päivältä kaksikin kuittia kaupoista, haluatko nähdä?

Vajaamielelle kuvien lähettäminen on varsin vastenmielistä puuhaa, mutta laittelen näitä silloin tällöin jotta hiljenet edes hetkeksi miettimään kurjaa elämääsi että onko sinulla oikeasti varaa aukoa kellekään päätäsi.

2010

• Anonyymi

Et ole Kympin fanina nähnyt yhtään, eikä facetodistelu ole todiste.

Mutta jatka toki, saathan kiitosta Kympiltäsi toki.

En sen sijaan ole nähnyt yhtään kuvaa haaveilluusiomatkaltasi Pattayalle tänä vuonna, Laiffi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muistisi on Saarijenkka varsin lyhyt ja valikoiva. Menet aina hiljaiseksi kun laitan sinulle kuvia, mutta ei mene kuin hetki kun olet unohtanut ne kuvat.

Viimeisin kuva oli tankkauksesta kuitti. Kerro minulle miten kuitti väärennetään valokuvaan, sillä minä en ainakaan osaa. https://ibb.co/q59LVyf

Vajaamielelle kuvien lähettäminen on varsin vastenmielistä puuhaa, mutta laittelen näitä silloin tällöin jotta hiljenet edes hetkeksi miettimään kurjaa elämääsi että onko sinulla oikeasti varaa aukoa kellekään päätäsi.

2010

Kas kun aivan sattumoisin tämä Tyttö2010Neitinen pöllähtää paikalle aina sopivaan aikaan jatkamaan Laiffinsa kanssa bablaansa.

On kuittia jos jonkun moista, mutta missä asuu ja kuinka asuu ei ole räpsyn räpsyä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

2010

"Minulla on tältä päivältä kaksikin kuittia kaupoista, haluatko nähdä?"

Joo haluan nähdä, laita kuittis käteesi pallomahasi korkeudelle hotellin uima-altaasi kupeessa ja räps taustalla ollen 450 neliötä tolppataloa, kiitos.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Minulla on tältä päivältä kaksikin kuittia kaupoista, haluatko nähdä?"

Joo haluan nähdä, laita kuittis käteesi pallomahasi korkeudelle hotellin uima-altaasi kupeessa ja räps taustalla ollen 450 neliötä tolppataloa, kiitos.

Valitettavasti minulla ei ole pallomahaa eikä hotellin uima-allasta, joten kuvatoiveesi ei ole mahdollinen. Elopainoa on tasan 80 kiloa ja pikkuinen altaamme ei sijaitse hotellilla.

Lähimpään hostelliin on matkaa 800 metriä ja se on tämän kylän ainoa. En tiedä koska siellä on viimeksi ollut vieraita, näyttää varsin autiolta lukuunottamatta sen pitäjän asuntoa.

Sen hintataso olisi varsin sopiva sinun ja mielikuvituskavereidesi lompakolle, sillä huoneet siinä on 150 ja 250 bahtia, jälkimmäinen sisältäen aamiaisen. Ei ilmastointia.

Laitahan lisää tarinaa tulemaan Tapsan seikkailuista, niitä on mukavan leppoisa lukea kun niissä ei koskaan tapahdu mitään eikä tehdä mitään muuta kuin ollaan vaan ja ihmetellään.

Tein papruhommat muutamaksi päiväksi valmiiksi, sillä kohta tulee suomipoika kylään jolle vuokrasin auton Kasikornin kampanjasta.

Luottokorteilla kun saa kaikenlaisia etuja, vaan mitäpä minä niistä kertomaan miehelle joka väittää ettei pankkikorttejakaan ole olemassa.

Merkillepantavaa on että Thaimaassa on paljon enemmän kaikenlaisia pankkien ja muiden rahoituslaitosten promoja ja kampanjoita kuin Suomessa ja näiden edut on merkittäviä niille jotka oikeasti kuluttaa.

Valtio myös tukee reilusti perustamiskuluissa ja starttirahoina nuoria yrittäjiä ja farmareita. Korotonta maksuaikaa ja on sellaisiakin diilejä, että lainaa aletaan lyhentää vasta kahden vuoden päästä ja Thaimaa maksaa korot.

Sen vuoksi täällä on mahdollista nuorenkin hankkia käyttöönsä uusi auto ja rakentaa talo, edellyttäen tietenkin että on työtä, toimintaa ja keikkaa pukkaa.

Maleksimalla ei täällä saa kukaan mitään. Sinulla on paljon kokemusta maleksimisesta kahdessakin maassa, joten tiedät mistä puhun.

Nyt pariksi-kolmeksi päiväksi moro, on aika vieraanvaraisuuden ja perehdyttämisjakso paikallisiin ihmeisiin. Ehkäpä myös viskiä...? Maistuisiko...? 8)

2010

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

2010

Kenelle taas luulet kirjoittavasi en ole tähän avaukseen kirjoittanut sanaakaan tänään olen laittanut palstalle pari kuvaa tänään, kuvan passeistani sekä kaksi kuvaa rypäleitä, kannattaisiko sinun harkita noita ki uudelleen olet ihan seinähullu, minä en ole tä
        täällä tänään edes riidellyt kenenkään kanssa,...
        By NumBall HHN 63v.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kenelle taas luulet kirjoittavasi en ole tähän avaukseen kirjoittanut sanaakaan tänään olen laittanut palstalle pari kuvaa tänään, kuvan passeistani sekä kaksi kuvaa rypäleitä, kannattaisiko sinun harkita noita ki uudelleen olet ihan seinähullu, minä en ole tä
        täällä tänään edes riidellyt kenenkään kanssa,...
        By NumBall HHN 63v.

2010 ei kykene kuvia laittamaan väittämästään asumuksesta joka aiheuttaa ajatuksen että asuu kuten väittää muiden asuvan.

• Anonyymi

🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

😍 ­­N­­y­m­­­f­­­o­m­­­a­a­­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Kuinka koristelet ajoporosi Savon Zaigonissa?

• Anonyymi

Siistit bablarit kovakuntoisilla veljeksillä! Onko tuo daami minkä hintainen siellä vietnamissa?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      18
      5593
    2. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      16
      3045
    3. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      119
      2896
    4. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      629
      2144
    5. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      149
      2012
    6. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      70
      1402
    7. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      42
      1385
    8. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1168
    9. Veda uskonto vs. muut uskonnot

Mitenkähän tuo Veda(Krisha)uskonto loppujen lopuksi eroaa muista niin sanotuista ilmoitus uskonnoista? Siinäkin vedotaan
      Ateismi
      406
      1116
    10. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1087
    Aihe