pieni ryhmä vangeista ovat lopullisesti häiriintyneitä
väkivalta suonissa
käyttäkää hyväkseen lahjoja sodassa
kun suomalaisia vankeja maailman sodissa osastonimellä Suolaiset
erikoisvangit kouluttaa karhussa ja lähettää sotaan
Anonyymi-ap
3
369
Vastaukset 3
- Anonyymi
ihmisen paikka on tappamassa muita ja sodassa on sallittua tappaa
- Anonyymi
Väkivalta on vangkiloissa ongkelma kun vangkit eristetään muista runttiin. Ei pääse syntymään suhteita. Suhteet pitää vangkit säyseinä. Eivät jaksa riehua ja mökästää kun pitää rakentaa suhdetta. Eikä tarvitse olla sexisuhde vaan voi olla rakkaussuhde tai vaan läheisyyttä mutta sexiä on paljon linnoissa jos sille antaa tilan.
- Anonyymi
ota lääkkeet. runti on hieno paikka
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3191349Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3161298- 991061
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50998- 104952
- 106930
- 111782
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22757- 69621
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh5617