Sitä miettiessä mennään....
2024 työ ammatti mielessä
Onko työ ammatti?
8
154
Vastaukset
- Anonyymi
Työ ammatti edellä
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18165714s
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Mitä työtä teet?
- Anonyymi
Sitä minkä olen opiskellut, ja saanut ammatti nimityksen siitä . Ammatin nimitys kertoo mitä työtä kukakin tekee
- Anonyymi
Työ edellä mennään.
Tähän aikaa vuodesta lumityöt ovat rasittavin työni.
Siinä kun ei vuodet ole veljeksiä, koskaan ei voi tietää onko työtä paljon vai vähän. - Anonyymi
Oikean työn tekeminen on, muut on hulipumpelia.
- Anonyymi
On hyvä ajatella työpäivän päätteeksi mitä on saanut aikaan.
- Anonyymi
Ero on teologinen 1500-luvulta
Lutherilta
eli Agricolalta
tästä johtuu kulttuuriero luterilaisten ja muiden välillä
esim. katolisuuden ja islamin ja ...
tällä pskapalstalla on turha selittää enempää kun ero vielä näkyy saksan kielessä
josta
tällä mulkkupalstalla alkaa natsismikeskustelu -karnevaalina
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702002M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52892Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623