Väitän että fiat ja yleensäki mitä pienempi auto, niin sitä enempi vaatii ajotaitoja kuskilta.
Sitten semmonen minkä pannut merkille että ne jotka ossaa ajjaa paljon eri ajotavoilla, ovat muyös usein parhaimpia kuskeja eli jokkiksessa on tärkiää se, että hallitsee erilaiset ajolinjat &taktiikan.
Silti tuntuu että jokkiskuskit liian vähän ajjaa sillä ajolinjalla jolla esim formulakuskit ja rallikuskit ajaa sillä tuntuisi äkkiseltään että jos haetaan hieman ulkoa linjaa ja tullaan mutkaan sisälle niin siitä hyötyisi vielä enemmän. Tavallaan niinku saa vauhtia lissää kun hakee ulonmpaa ja kaartaen sissään.
Tällaisia ajatuksia minulta, joka en aja jokkista, mut seurannu sitä todella kauan(80-luvulta lähttien!).
Enoni ajoi jokkista jonka aloitti vuonna 85 tahi 86. Teki itse autot pienellä rahabudjetilla ja usein autot ei kestäneet kovin hyvin vaan erilaisista teknillisistä ongelmista hänen rakentamat ajokit kärsi. Teki usein hienoja ohituksia(siitä muistan enoni ajot parhaiten!).
Pyssymäellä voitti vuonna 90 kesällä pikkukisat(oisko ollu jäsentenväliset eli jässärit) punaisella volokkarilla kun lähtö ei onnistunut niin hyvin mut oli kuitenki kakkossijalla ja toiseks viimeisellä kierroksella nousi ykköseksi. Se oli ostoauto jonka hän osti ähtäriläiseltä jokkiskuskilta. Auto kulki hirmuisen lujjaa. Auton enoni toi hänen ystävänsä kanssa meijän pihhaa ja siin nousi mun vanahemmilla jokkiskuume muttei koskaan mun vanhemmat alakaneet ajjaa jokkista. Itse muistin jo vuonna 88 kuuden vuoden ikäisenä yli 100 jokkiskuskia ulkomuistista pelkän auton värin perusteella.
Jokamiesluokasta jorinaa..........
Anonyymi-ap
1
135
Vastaukset
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18165872v
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449321
- 785862
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14810Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon414346- 583864
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella553566Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme313459- 472658
- 342182
- 401990