Onko jussintorilla mitä joulu tarjouksia kenties kinkun saa varmaan hyvään hintaan?
Jussintori
24
961
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole, täytyy mennä Nurmes
- Anonyymi
Nurmeksessa ei oo mitään täysjärkisille ihmisille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nurmeksessa ei oo mitään täysjärkisille ihmisille.
Nurmes, siellä on kaikki paremmin mitä Juuassa. Kylpylä ym ym ja fiksut ihmiset jotka ei höpötä navan alapuolisia juttuja. Spedekin menestyi koska ei puhunut rumia eikä ollut rotusortoa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nurmes, siellä on kaikki paremmin mitä Juuassa. Kylpylä ym ym ja fiksut ihmiset jotka ei höpötä navan alapuolisia juttuja. Spedekin menestyi koska ei puhunut rumia eikä ollut rotusortoa
Elä ihmeessä tule Juukaan. Usko jo.
- Anonyymi
Se joka menee Nurmes saa homo tartunnan ja saa pysyäkkin siellä.
- Anonyymi
Keljes voi kysellä tarjouksia s-mobiilista eikä tältä palstalta!
- Anonyymi
Kikkeliskokkelis.
- Anonyymi
Pimpsinpomptsin.
- Anonyymi
Peppuliheppuli
- Anonyymi
Mikä auto alla
- Anonyymi
Lippis bemari, joskus lippis mersu! Niillä me nyrkillätapettavat ajelemme tien laidasta laitaan ja Koulutien kautta taas Kiepin parkkiin. Lobotomia leikkauksiin kun on pitkät jonot, eikä avantouintia kestä pili niin ajelemme mutkille näillä lippis-mobileilla!
- Anonyymi
Jussintori oli suurin megamarketti jonka pahin kilpailija oli lampisen kauppa. Lampisen kaupassa oli sitä aitoa tunnelmaa mitä mistään muualta ei löytänyt.
- Anonyymi
Hakkasin kiveksillä lampisen pajatsoa. Voitin joskus isojakin summia joilla ostin liukuvoidetta ja kondomeja tarjous päivänä.
- Anonyymi
Ostan uuden rap-lippiksen ja sitten lukion parkkiin!
- Anonyymi
Unohditko T-kaupan?
- Anonyymi
Älä juo tenua enempää, Meillähän oli Paalasmaan kauppa myös!
- Anonyymi
Niin. Se lossin taxfree.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin. Se lossin taxfree.
Lossailu on verovapaata aluevesien ulkopuolella. Tax Free. Juukalaisittain Taks Frii.
- Anonyymi
Jussintorin piimä oli hellivää tavaraa esinahalle.
- Anonyymi
Kyllä naapurin rouvan kinkku on sen verran uhkea ja muhkea että saa hyvä otteen ja panen kuin durasel pupu.
- Anonyymi
Muistan kun jussintori möi oravan esinahkoja.
- Anonyymi
Alkuaikoina oli myös aikuisia varten oma horonurkkaus.
- Anonyymi00030
Keljes......
- Anonyymi00031
Jussintorin ratsu arvonnasta voitin hevosen paskaa ja hevosen kondomin.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271316
- 1001013
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89944Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25927Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat299807- 97770
- 37673
- 109656
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.55613Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet141602