Laittaakaa kyltit Saimaan rannalle ja niihin verkkokalastajien nimet "olimme hävittämässä Norppaa ja onnistuimme... nimet tähän"
Vanhat jäärät miehet ketkä pitää "oikeuksistaan" kiinne kalastaa 2.5 kk verkoilla kuuteista piittaamatta.
Toivon että olette haudassa ennen kuin kerkiätte hävittää norpat.
Norpan tappajat
5
317
Vastaukset
- Anonyymi
Ehdotan luettavaksi kirjaa "Punainen sola". Ei kerro niinkään kalastuksesta, mutta hetkestä, kun eskimot tapasivat eksyneitä eurooppalaisia. Antaa aihetta kysyä onko kivikausi muka ohi, tai erottaako teollisiin vaatteisiin pukeutuminen kivikaudesta?
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
🍒 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Miksi saimaalla pitää edes kalastaa? Eikö lieviskässäkin ole vielä pariskunta kuka ammatikseen kalastaa siellä? Moinen ammatti joutaisi kyllä nykymaailmassa jo unholaan.
- Anonyymi
Ikiaikainen kalastusoikeus ollut meillä Saimaan asukkailla. Minulla on useita muikkuverkkoja, lisäksi muutama riimuverkko lahnojen pyynnissä.
Norpat joutaa Hiitolanjokkee myötä Laatokkaan.- Anonyymi
Myöskin sinä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774652- 1801957
- 1241630
- 1341202
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161121- 351056
- 78953
- 52926
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848