Holmasto huono kokemus

Anonyymi-ap

Ei jäänyt holmastosta oikein hyvää kuvaa.
Äidiltä jäi korut josta Tampereella tarjottiin 1000-2000e.
Holmasto tarjosi 160e,
Myin ne torissa viikossa 750e.
Jäi kyllä holmastosta huono kuva.
En toiste kysy heiltä tarjousta.

9

6741

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tampereen liikkeiden tarjous oli siis ennen Ukraina ongelmaa. Nyt hinnat siis laskeneet huomattavasti, mutta Holmaston tarjous oli kyllä loukkaava.

• Anonyymi

Hiukan jäi sellainen fiilis että ostavat vain huono osaisilta? Mitä mieltä muut ovat?

• Anonyymi

Ei maksa 20% arvosta ja pitää maksaa ostoksesta isot rovikat en suosittele

• Anonyymi

Tarjoukset vaihtelee ja kannattaa myydä sinne, missä tarjotaan eniten. Tulosta tekevät yritykset maksavat vähemmän kuin keräilijät, joille yritykset myyvät hankkimansa tuotteet.

• Anonyymi00006

Vähän olen itsekin pettynyt. Tulee varmaan Tampereen reissu

• Anonyymi00007

Töykeä asiakaspalvelu. Teki mieli sanoa, että miksi olet puotipuksu, kun olet noin täydellinen

• Anonyymi00008

Minä olisin myynyt korut Tampereelle 2000€, ennemmin kuin torissa 750€, mutta taidankin olla vähän tyhmä.

• Anonyymi00009

Holmasto on ihan paska. Kaikista lasketaan vain hopean ja kullan hinta oli kyseessä sitten arvokkaat kolikot tai kultakorut.

• Anonyymi00010

Mahtaako olla persaukinen. Kukaanko ei nähnyt röstöä. Kaikki tapahtui niin hiljaa? XD vai elääkö vakuutus rahoilla

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      126
      1710
    2. 105
      1195
    3. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      138
      1071
    4. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      49
      979
    5. Miten pääsee ujon naisen pään sisään?

Siis tosi tosi tosi ujon...
      Ikävä
      128
      877
    6. Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?

Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni
      Ilmajoki
      51
      870
    7. Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan

Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v
      Maailman menoa
      240
      848
    8. Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.

Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?
      Maailman menoa
      70
      745
    9. Pridekulkue kiellettävä?

Näin täällä suoraan vaaditaan. Perusteina mitä mielikuvituksellisimmat tarinat. No, miksi ihmeessä kukaan ei ole samalla
      Luterilaisuus
      178
      729
    10. Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.

Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu
      Ikävä
      55
      719
    Aihe