Haluaisitko imeä

Anonyymi-ap

Löytyisikö miestä joka haluaisi imeä mun isoja raskaita ja turvonneita rintoja?Olen raskaana ja rinnat on todella herkät ja hellät.Nautin kun rintojani hyväillään,nuollaan ja näykitään.Mielellään olisin sylissäsi esim autossa ja voisin ottaa rinnat kokonaan paljaaksi.Nautin kun mies imee rytmikkäästi ja lypsää toista rintaa sormilla samalla.Maitoa tulee jo myös hiukan.Saan orgasmin kun kìhotat minua samalla tai jos voisin esim ratsastaa sylissäsi hitaasti liikuen ylös ja alas.Nautin myös jos joku näkisi puuhamme ja jäisi katselemaan.Voisin myös suostua kahden miehen hyväiltäväksi ja tyydytettäväksi samalla kertaa.Kertokaa miehet kiihottaisiko tämä teitä ja löytyisikö halukkaita miehiä toteuttamaan tätä minun kanssani.Paikka olisi Kokkolan keskusta

8

604

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Se olisi todella ihanaa

• Pääsisin pitkäaikaista haavettani toteuttamaan. Niin kiihottava ajatus ettei housuissa pysy! Harmi että välimatkaa niin paljon. T: pk-seutu, mies 33v

• Anonyymi

Mee niuvanniemeen siellä spede lutkuttaa sikana buaahaa

• Anonyymi

Kyllä rintojen nuoleminen on ihan parasta. Se saa kalunkin kovettumaan kivasti. Ja pienellä hinkkauksella naisen saaminen orgasmiin on mahtavaa. Pystyt nännit ja runsaat rinnat on mahtava kombo.

• Anonyymi

Harmi kun olet turhan kaukaa turunseudulta. Taidat olla juuri sellainen mitä olen etsinyt. Olen nimittäin mahdoton tissifani, rakastan rintoja yli kaiken. Muutakin seksiä tietenkin haluan vaan rinnoissa olisin yli puolet ajasta kiinni.
      Odottavan tai imettävän naisen turpeita raskaita rintoja haluaisin päästä hellimään.
      Minulla on tammikuu vapaata, voisin vähän reissata, ajella autolla ja majoittua hotelleissa. Matkasuunnitelman voisin tehdä sen mukaan miten löydän ihania rintoja pideltäväksi. Silloin nuo maidosta pulleat rinnat saavat etusijan.

• Anonyymi

Kiinnostaa mutta navigaattori näytti reipasta 4h ajomatkaa.

• Anonyymi

Haluaisin mutta olet liian kaukana tällä hetkellä.
      Mutta jos vielä ensi keväänä kaipaat miestä imemään rintojasi niin silloin onnistuu..
      Muutan Larsmoon helmikuussa..

Milkman 55

Ketjusta on poistettu 57 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      64
      3315
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3127
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      43
      2508
    4. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      2416
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1933
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1820
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1626
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      85
      1435
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1300
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      82