Kylmiksen uhriutuminen

Anonyymi-ap

On rasittavaa luettavaa. Tyyppi ei todellakaan ole minkään tasoinen invalidi vaan alkoholisti & mielenterveysongelmainen ja näitä ei lääketiede tunnista invalidisoiviksi ongelmiksi, koska molemmista pystyy parantumaan jos vain tahtoa löytyy, joten älkää hel*vetissä säälikö yhtään tätä loispummiholistia joka saisi jo pikku hiljaa luvan ryhdistäytyä ja mennä TÖIHIN.

21

261

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hänellä ei tule olemaan tohtorinhattua ja korkeaa palkkaa, kaunista naista ja tulevaisuutta.
      Ymmärrän ryyppäämisen, kun älyäkään ei koskaan ollut. Fiksut eivät käytä addiktoivia päihteitä lainkaan ml. tupakka.
      Ainut hyveellinen addiktio on riipppuvuus omaisuudesta.

      • Anonyymi

        Korvikkeet vievät vielä näön lisäksi krooninen haimatulehdus. Ei kauaa kestä kunnes kuolee kivuliaasti armoa rukoillen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korvikkeet vievät vielä näön lisäksi krooninen haimatulehdus. Ei kauaa kestä kunnes kuolee kivuliaasti armoa rukoillen.

        Höpö höpö, tuota on jankattu täällä jo viimeiset 10 vuotta, jos Kylmis nyt laittaisi korkin kiinni ja ryhdistäytyisi hän eläisi ainakin seuraavat 15-20 vuotta. Kuolisi slaagiin about 60 vuotiaana.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö, tuota on jankattu täällä jo viimeiset 10 vuotta, jos Kylmis nyt laittaisi korkin kiinni ja ryhdistäytyisi hän eläisi ainakin seuraavat 15-20 vuotta. Kuolisi slaagiin about 60 vuotiaana.

        Täyttää 60v jo 13vuoden päästä. Mutta se on totta että sillä ei ole muuta vammaa kuin asennevamma. Pelkästään valevammainen puliukko joka kitisee että täytyy saada ilmaiset invataksit jne kun on "olosuhteiden uhri". Kerran se törkyturpa kehtas vielä väittää että on yhteiskunnan uhri kun on liian helppoa heittäytyä juopoksi.


      • Anonyymi
        sauna_timppa kirjoitti:

        Täyttää 60v jo 13vuoden päästä. Mutta se on totta että sillä ei ole muuta vammaa kuin asennevamma. Pelkästään valevammainen puliukko joka kitisee että täytyy saada ilmaiset invataksit jne kun on "olosuhteiden uhri". Kerran se törkyturpa kehtas vielä väittää että on yhteiskunnan uhri kun on liian helppoa heittäytyä juopoksi.

        Tsiisus, että elämä on tosiaankin lyhyt. Kannattaako elämäänsä käyttää jonkun täysin turhan spurgun terrorisointiin?


      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        🍑 ­­­N­­­y­­­m­­f­­o­­­m­a­­­a­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


      • Anonyymi
        UUSI

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        ❤️ ­­N­­y­­m­­­f­o­m­­a­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18166954N

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Osuit oikeaan. Kaikki muut ovat syypäitä ryyppämiseen ja köyhyyteen. Elää toisten siivellä. Maksoin veroja palkastani 45,5% näille lusmuille ja matuille.

      • Anonyymi

        Ennen sairastumistaan Kylmiskin kyllä maksoi isoja veroja työskennessään esim. Scanfilillä ja Oulun Puhelin Oyj:llä. On siitä kauan ja kyseisiä firmoja ei ole välttämättä enää edes olemassa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ennen sairastumistaan Kylmiskin kyllä maksoi isoja veroja työskennessään esim. Scanfilillä ja Oulun Puhelin Oyj:llä. On siitä kauan ja kyseisiä firmoja ei ole välttämättä enää edes olemassa.

        Näistä kelan tukemista työharjoittelujaksoista onkin kuultu juttua kuin ne olisi jotain sotaveteraanin sankaritarinoita. Aivan täyttä potaskaa jauhaa niistä kummastakin 4viikon jaksosta. Kyllä ne on verorahat kulkenut Kylmiksen kohdalla vain yhteen suuntaan ja elämäkin ylipäänsä. Se ei ole edes alamäkeä vaan vapaapudotus jonka pohjalla monttu jo odottaa omaansa


      • Anonyymi
        sauna_timppa kirjoitti:

        Näistä kelan tukemista työharjoittelujaksoista onkin kuultu juttua kuin ne olisi jotain sotaveteraanin sankaritarinoita. Aivan täyttä potaskaa jauhaa niistä kummastakin 4viikon jaksosta. Kyllä ne on verorahat kulkenut Kylmiksen kohdalla vain yhteen suuntaan ja elämäkin ylipäänsä. Se ei ole edes alamäkeä vaan vapaapudotus jonka pohjalla monttu jo odottaa omaansa

        No tuohan on pöyristyttävä vale. Työssään se tienasi 9 euroa TUNTI, eikä per päivä ja jatkuvista ylitöistä vieläkin enemmän. Verovaroja kertyi isänmaan hyväksi paljonkin. Ne on myöhempiä aikoja, joissa se epätoivoisesti yritti vielä pysyä työelämässä, kun palkka oli 8 euroa PÄIVÄ.

        Et tunne Kylmiksen periaatteita ja motiiveja lainkaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No tuohan on pöyristyttävä vale. Työssään se tienasi 9 euroa TUNTI, eikä per päivä ja jatkuvista ylitöistä vieläkin enemmän. Verovaroja kertyi isänmaan hyväksi paljonkin. Ne on myöhempiä aikoja, joissa se epätoivoisesti yritti vielä pysyä työelämässä, kun palkka oli 8 euroa PÄIVÄ.

        Et tunne Kylmiksen periaatteita ja motiiveja lainkaan.

        Ne verovarat kulutat monta kertaa päivän aikana. Sitten sairastuit asennevammaan ja tuli pitkittynyt ryyppyputkentulehdus ja sen perusteella esittää invalidia. Kaikkea sitä


      • Anonyymi
        sauna_timppa kirjoitti:

        Ne verovarat kulutat monta kertaa päivän aikana. Sitten sairastuit asennevammaan ja tuli pitkittynyt ryyppyputkentulehdus ja sen perusteella esittää invalidia. Kaikkea sitä

        No kyllähän se on paljon pahemmin invadi, kuin sitä ja on kyllä mustaa valkoisella todisteeksi. Itsekin olet nimittäin väittänyt olevasi invalidi, vaikka olet täysin terve nuori voimamies.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No kyllähän se on paljon pahemmin invadi, kuin sitä ja on kyllä mustaa valkoisella todisteeksi. Itsekin olet nimittäin väittänyt olevasi invalidi, vaikka olet täysin terve nuori voimamies.

        Jos Kylmis on invalidi niin silloin kyllä minäkin olen


      • Anonyymi
        sauna_timppa kirjoitti:

        Jos Kylmis on invalidi niin silloin kyllä minäkin olen

        Sinä paranit, Kylmis ei.. eikä tule enää paranemaankaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä paranit, Kylmis ei.. eikä tule enää paranemaankaan.

        Kylmis ei ole edes yrittänyt eikä aikonutkaan parantua


      • Anonyymi
        sauna_timppa kirjoitti:

        Kylmis ei ole edes yrittänyt eikä aikonutkaan parantua

        On totta, että ylilääkäreiden mukaan tyypin elinajanodote on korkeintaan vuosi, mutta entä sitten? Kaikkihan me kuollaan aikanaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        On totta, että ylilääkäreiden mukaan tyypin elinajanodote on korkeintaan vuosi, mutta entä sitten? Kaikkihan me kuollaan aikanaan.

        Huono ennuste on itse aiheutettu. Toiset on syntyneet luovuttaan. Voittajat ei luovuta ja luovuttajat ei voita. Mestarit on epäonnistunu useammin kuin Kylmiksen kaltaiset vätykset on edes yrittänyt. Siks sulla on huono ennuste ja minä oon yhä iskussa


      • Anonyymi
        sauna_timppa kirjoitti:

        Huono ennuste on itse aiheutettu. Toiset on syntyneet luovuttaan. Voittajat ei luovuta ja luovuttajat ei voita. Mestarit on epäonnistunu useammin kuin Kylmiksen kaltaiset vätykset on edes yrittänyt. Siks sulla on huono ennuste ja minä oon yhä iskussa

        No sitähän minä juuri väitänkin, että sinä olet terve kuin pukki, päinvastoin kuin minä, josta teit tasokkaan kuvamanipulaation ja repesin totaalisesti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No sitähän minä juuri väitänkin, että sinä olet terve kuin pukki, päinvastoin kuin minä, josta teit tasokkaan kuvamanipulaation ja repesin totaalisesti.

        Voisin minäkin heittäytyä yhtä invalidiksi


    • Anonyymi

      Miksi kylmis ei hae apua? Tytär Turussa ja kaikkea...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4993
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4533
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2911
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1937
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1719
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1706
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe