Mennyt maku pois noista julkisista kerjäysohjelmista. Luulin ennen niiden olevan nälänhätää, katastrofeja yms. Varten. Nyt rahaa kerjätään ex-ökyrouvan
korkean elintason turvaamiseksi? 8000€,,,10000€...??? Joku nälkäänäkevä eläisi tuolla rahalla vuosikymmenen. Irvokasta ja suoraan sanottuna ällöttävää ja kaiken huipuksi houkutuslintuina käytetään Mikon lapsia, ikään kuin heillä olisi jokin hätä tai puute isänsä luona.
Jelenan kerjääminen
34
437
Vastaukset
- Anonyymi
Kuka Jelena?
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
🔞 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Tommonen keräys on mulla mennyt ihan ohi, missä se olis nähtävillä ?
Ja todellakin, aivan uskomaton on tuo nainen vaatimuksineen ja itkuineen. Muka ikänöi lapsiaan, uskonsiskot keräs lentolippuun rahat, hetken malttoi olla kun pyyhälsi takaisin. Rahoilla jotka kuppas Mikolta, saa hienon asunnon täältä, miksi ei osta vaan meni takaisin Edinaan. Eihän siellä pitänyt olla enää mitään. - Anonyymi
Jokainen voi valita mihin keräykseen rahansa laitttaa.
Entisen lätkijän menetetyistä rahoista ei kannata itkeä 😥 Eiköhän tuo saa ex-vaimonsa rääkättyä hengiltä- Anonyymi
TOTTA !
- Anonyymi
Ota sinä Helena siipiesi suojaan ja kustanna hänelle vaatimuksiensa mukainen elintaso, niin et tarvitse täällä halveksia niitä, jotka ovat omalla työllään miljoonansa tienanneet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ota sinä Helena siipiesi suojaan ja kustanna hänelle vaatimuksiensa mukainen elintaso, niin et tarvitse täällä halveksia niitä, jotka ovat omalla työllään miljoonansa tienanneet.
Työ on muuta kun kiekon lätkimistä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työ on muuta kun kiekon lätkimistä
Mikset mene itse pelaamaan lätkää, jos kuvittelet rahan tulevan siinä helpolla? Änäripelaajaksi tulemiseen vaaditaan 15-20 vuotta kovaa harjoittelua ja silti suomestakin yltää vuosittain vain muutama nhl-tasolle. Mikko on rahansa ansainnut!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikset mene itse pelaamaan lätkää, jos kuvittelet rahan tulevan siinä helpolla? Änäripelaajaksi tulemiseen vaaditaan 15-20 vuotta kovaa harjoittelua ja silti suomestakin yltää vuosittain vain muutama nhl-tasolle. Mikko on rahansa ansainnut!
Ja kostonsa siitä, että Helena alkoi ulista pettämisistä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Mikset mene itse pelaamaan lätkää, jos kuvittelet rahan tulevan siinä helpolla? "
Olen aina haunnut tehdä tuottavaa työtä, josta on hyötyä ihmisille - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Mikset mene itse pelaamaan lätkää, jos kuvittelet rahan tulevan siinä helpolla? "
Olen aina haunnut tehdä tuottavaa työtä, josta on hyötyä ihmisilleUrheilijan työ on tuottavaa työtä. Huipulla hyvin palkattua, kuten muusikoilla, näyttelijöillä jne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Urheilijan työ on tuottavaa työtä. Huipulla hyvin palkattua, kuten muusikoilla, näyttelijöillä jne.
Hah, hah😆😅🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hah, hah😆😅🤣
Juu, ja jos verrataan tuohon hyödyttömään loisijaan..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän monimiljoonaäärillä ole varaa hoitaa, ettei hänen lapsiensa äiti joudu kadulle ja vankilaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän monimiljoonaäärillä ole varaa hoitaa, ettei hänen lapsiensa äiti joudu kadulle ja vankilaan
Varmaan olisi varaa mutta Helena on itse tehnyt omat päätöksensä ja itse päättänyt avioerossa saamien rahojen kohtalon.
- Anonyymi
Taidanpa heittää tuosta muutoman ylimääräisen tonnin Hellun keräykselle.
- Anonyymi
Siitähän heittelet tonnejasi, vaikka kuinka monta. Sinne ne hukkuu Hellun pohjattomaan kaivoon, eikä mitään tulosta näy.
Kukin tietysti tekee rahoillaan mitä tahtoo.
- Anonyymi
Nyt kerätään rahaa lapsien avulla, jotta ökyrouva voisi säilyttää elintason, johon ehti tottumaan. Hyi helv...
- Anonyymi
Helena tarvitsee rahaa asianajajaan
"Tarvitsen asianajajan, joka voi suojella minua. Edustin itseäni viime tuomioistuimen istunnossa. Tämä johti siihen, että lapset määrättiin viettämään jouluaatto isänsä kanssa. Nämä lapset odottivat joulun viettämistä äitinsä kanssa, ja nyt he ovat jälleen järkyttyneet tuomarin päätöksestä. Asianajajat pyytävät 10 000 - 50 000 pidätysmaksua" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helena tarvitsee rahaa asianajajaan
"Tarvitsen asianajajan, joka voi suojella minua. Edustin itseäni viime tuomioistuimen istunnossa. Tämä johti siihen, että lapset määrättiin viettämään jouluaatto isänsä kanssa. Nämä lapset odottivat joulun viettämistä äitinsä kanssa, ja nyt he ovat jälleen järkyttyneet tuomarin päätöksestä. Asianajajat pyytävät 10 000 - 50 000 pidätysmaksua"Jelena on viettänyt lapsistaan erossa liki 6 kk, miten hitossa tuo yksi päivä merkitsee kaikkea? Misdä Jelena edes viettää joulun, Usassa ei ole kotia ja Suomeen ei halua tulla. Miten tuomarit voisi tilanteessa tehdä, laki on laki Jelenallekkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jelena on viettänyt lapsistaan erossa liki 6 kk, miten hitossa tuo yksi päivä merkitsee kaikkea? Misdä Jelena edes viettää joulun, Usassa ei ole kotia ja Suomeen ei halua tulla. Miten tuomarit voisi tilanteessa tehdä, laki on laki Jelenallekkin.
Eikö lapset saisi joululomalla mennä katsomaan äitiään. Minimiljoonaääri Mikko olisi helposti maksanut lasten matkakulut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö lapset saisi joululomalla mennä katsomaan äitiään. Minimiljoonaääri Mikko olisi helposti maksanut lasten matkakulut.
Tottakai Helena voisi itsekin maksaa. Sai miljoonan käteen erossa, luulisi lippujen irtoavan muutamalla tonnilla.
- Anonyymi
Nyt kerjäyssumma kasvanut 50 tonniin...😅😅😅
- Anonyymi
Asianajajat eivät ole ilmaisia USA:ssa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asianajajat eivät ole ilmaisia USA:ssa
Muuttamalla lähelle lapsiaan saisi yhteishuoltajuuteen perustuen lapset joka toiseksi viikoksi. Joutuisi tosin siinä tapauksessa menemään töihin, mikä ei sovi loisen pintaan.
- Anonyymi
Kyllå on törkeää suomalaisten käytös joulun alla. Lapsensa menettänyttä kiusataan. No, rahalla ei onneksi saa rakkautta. Anneli Auerkin sai lopulta lapsensa takaisin kaikkien kierojen temppujen jälkeen.
- Anonyymi
Heillä on yhteishuoltajuus niin mitähän höpiset?
- Anonyymi
Kukahan toi tämän asian juorulehtiin? Se sama henkilö siis haluaa asiaa puida julkisuudessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heillä on yhteishuoltajuus niin mitähän höpiset?
Mitä itse höpiset? Eikö sulla ole mitäån joulupuuhia?
- Anonyymi
Jelenan olisi viisainta nostaa kerättävä summa 35 miljoonaan dollariin, noin puolet Mikon tienatuista rahoista. Jelena ansaitsee rahansa ennemmin kuin joku lääkehoitoihin apua tarvitseva. Lapsetkin ovat kai jo hengenvaarassa!
- Anonyymi
Bruttopalkkio on eri asia kuin mitä jää verojen, agentin korvauksen yms jälkeen.
Puhut tuloista ennen vähennyksiä.
- Anonyymi
Siis 35 milj...
- Anonyymi
Helena on menestyvä kauneusalan yrittäjä 💰
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123940MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar802049Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5481641Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin851308Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671097Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331028Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214908Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60883- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3818