että vanha katkera akka🤥 on siirtynyt palstapötköttäjäksi höpöhöpö juttuineen.
Jos on lukihäiriö niin ei se muuta osaa kuin kopioida samaa skeidaa.
Tiedättekö
39
1000
Vastaukset
- Anonyymi
Elikkä tyypin sukupuoli on vihdoinkin selvinnyt?
- Anonyymi
Kaupungin terveyskeskuksella meni yli puoli vuosisataa aikaa asian selvittelyyn.
Ei ollut rahan väärtti! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaupungin terveyskeskuksella meni yli puoli vuosisataa aikaa asian selvittelyyn.
Ei ollut rahan väärtti!Ei siitä ole vieläkään täyttä varmuutta.
- Anonyymi
En kyllä ole mistään katkera ja en nyt niin vanhakaan. Minusta yli 60v on vanha ja minä olen sen alle. Toki miten mikäkin asia kenenkin mielessä määritellään?
- Anonyymi
Siksi koska sinä höpötät koko ajan väärää tietoa. Höpötät Jyväskylän perähikiän tyypistä vaikka asun Kuopiossa, täällä olen syntynytkin ja vanhemmat ovat myös Kuopiosta sekä molemmat ukkini ja mummoni.
Puhutut joka ikiseen aloitukseen ja tuot niissä esille perähikiäntyypin vaikka moni moni aloitus mihin puutut ei ole minun aloittamani. Haukut hyvin useasti väärää puuta. Muuta itse tapasi niin provosointini loppuu. Niin kauan provosoin palstalla kunnes lopetat tuon saman jauhamisen. Etkä näköjään tajua että jotkut voi trollata matkimalla toisten viestejä. Yrität olla selvänäkijä ja kuvittelet että täällä on vain muutama kommentoija ja luulet että moni viesti on yhden ja saman henkilön kirjoittamia. Hohhoijaa!
- Anonyymi
Mikähän mielenterveyspalsta tässä on tullut
- Anonyymi
Ketjusta on poistettu 32 sääntöjenvastaista viestiä.
- Anonyymi
Joulu pilalla??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joulu pilalla??
Tosi hyvä joulu.
- Anonyymi
Tämän palstan on vallannut muutama häirikkö vai liekkö yksi sama.
Yksi tyyppi kommentoi joka ikiseen aloitukseen noista perähikiän tyypistä, Valkeisen papasta ja Niuvasta.
Sitten emojipelleltä on loppunut banni. Vähän aikaa olikin hiljaista.
- Anonyymi
Nyt ehtii vielä haukkua KAIKKI kanssaeläjät ja tänne kirjoittelijat myös. Vielä ehtii jakaa pahaa oloaan ynnä muuta negatiivista sanomaa. Vielä ehtii ennenkuin vuosi loppuu ja jatkaa ensi vuonna samaa. Joten hyvät uudet vuodet KAIKILLE.
- Anonyymi
Ei ole paha olla. Joululahjaostoksille tänään. Rahaa on.
- Anonyymi
Ette te minusta pääse. Onko pakko lukea kaikkea?
- Anonyymi
600€ riittääkö joulun viettoon.
- Anonyymi
Riittää.
- Anonyymi
Suomi24 tarjoaa maksuttoman kanavan julkiseen keskusteluun ja mielipiteiden vaihtoon. Jotta keskustelupalstojen ilmapiiri säilyisi miellyttävänä ja kaikille sopivana, on kaikkien kirjoittajien noudatettava palstoja koskevia sääntöjä. Muistathan, että jokainen kirjoittaja on itse vastuussa omien viestiensä sisällöstä. Kirjoittajia sitoo Suomen laki.
- Anonyymi
Hyvää joulua kaikille. Täällä graavataan lohia ja kinkku uunissa. Saatiin uusi vuolikivitakka.
- Anonyymi
Tämän palstan on vallannut muutama häirikkö vai liekkö yksi sama.
Yksi tyyppi kommentoi joka ikiseen aloitukseen noista perähikiän tyypistä, Valkeisen papasta ja Niuvasta.
Sitten emojipelleltä on loppunut banni. Vähän aikaa olikin hiljaista.- Anonyymi
Siis sulle joulun pyhiksi aprikoitavaa?
- Anonyymi
En minä kyl katkera oo. Mistä moinen oletus. Mulla on asiat paremmin kuin monella muulla.
- Anonyymi
Tiedän koska olen asunut Jyväskylässä.
Tiedätkö sinä sen että kunnon kaupunkilainen ei hauku ketään täällä palstalla ja kunnioittaa kaikkien muiden kommentteja.
- Anonyymi
Täällä olen ja voin hyvin. Viimeiset joulushoppailut kohta.
- Anonyymi
Hyvää Joulua vaan kaikille ja ihan näin kirja kielellä vaekka ossoon minä savvookii puhua ja kirjottoo.
- Anonyymi
Ajatelkaa neljä päivää lauantaista tiistaihin voitte suoltaa tänne mitä tahansa s*ntaa suomi24:n puuttumatta asiaan.
- Anonyymi
Mites se menikään; joka muita haukkuu se ite on.
- Anonyymi
Ketjusta on poistettu 70 sääntöjenvastaista viestiä.
- Anonyymi
No noita piisaa.
- Anonyymi
Ketjusta on poistettu 75 sääntöjenvastaista viestiä.
- Anonyymi
Kissan silittäjä kasvattaja mummo varmaan kysees
- Anonyymi
Aekanaan mummo sano semmosen viisauven että "hullun kirveeseen ei piä vartta jatkoo."
- Anonyymi
Hirvee huuto naapurissa.
- Anonyymi
Ketjusta on poistettu 84 sääntöjenvastaista viestiä.
Ketjusta on poistettu 97 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232742Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292302- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532180Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211792Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891652Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961586- 2941470
- 1331418
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409