Kävi äskettäin niin, että nousin polviasennosta lattialta seisomaan, ja ennenkuin itse tajusin, olin jo kaatunut selälleni. Jonkinlainen tasapainohäiriö siis. Minulla on jo pitkän aikaa ollut jaloissa jonkinlaista heikkoutta, ja olen alkanut epäillä jalkojen puutumisen johtuvan jonkinlaisesta hermoviasta. Iltaisin jalkateriä särkee, mutta siihen auttaa jonkin verran rasvaaminen ja hierominen. Joskus joudun yöllä ottaman särkylääkkeenkin. Epäilen hermoratoja, koska esim. polven tai pohkeen kohdalta hierominen saattaa sähköttää alas nilkkaan tai jalkapöytään. Onko kenelläkään samantapaisia kokemuksia?
Voisiko olla neuropatiaa?
8
193
Vastaukset
- Anonyymi
Mietin vielä tapahtunutta ja ajattelin, että tuo kaatuminen voisi olla toki myös epileptinen kohtaus, aivokasvaimesta johtuva. Mutta silti on olemassa tuo jalkojen tunnottomuus ja iltaöinen särky.
- Anonyymi
Nyt luin, että selkärangan rappeutuma voi aiheuttaa samantapaisia oireita.
Selkäydinkanava voi ahtautua ja muutokset voivat painaa selkäydintä tai yksittäinen hermojuuri voi jäädä puristuksiin hermokanavaan.
Tavallisin oire on kävellessä alaraajoihin leviävä kipu, puutuminen tai voimattomuus. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt luin, että selkärangan rappeutuma voi aiheuttaa samantapaisia oireita.
Selkäydinkanava voi ahtautua ja muutokset voivat painaa selkäydintä tai yksittäinen hermojuuri voi jäädä puristuksiin hermokanavaan.
Tavallisin oire on kävellessä alaraajoihin leviävä kipu, puutuminen tai voimattomuus.Pitäisin todennäköisimpänä just tollasta ja/tai sitten muusta syystä johtuvaa ääreisneuropatiaa, jonka taustalla voi olla vaikka mitä, mm diabetes, kilpirauhasen vajaatoiminta, MS.
Monisairas - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäisin todennäköisimpänä just tollasta ja/tai sitten muusta syystä johtuvaa ääreisneuropatiaa, jonka taustalla voi olla vaikka mitä, mm diabetes, kilpirauhasen vajaatoiminta, MS.
MonisairasVuosittaisissa labrakokeissa minulla ei ole ollut mitään poikkeamia viitearvoista niistä kokeista mitä normaalisti tehdään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vuosittaisissa labrakokeissa minulla ei ole ollut mitään poikkeamia viitearvoista niistä kokeista mitä normaalisti tehdään.
Neuropatiaa ei voi todeta laboratoriotesteillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Neuropatiaa ei voi todeta laboratoriotesteillä.
Se oli viittaus tuon kirjoittajan viestiin, jossas puhuttiin diabeteksesta ja kilpirauhasesta.
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18167718N
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Neuropatiaan liittyy tunnottomuus ja pistely, voi olla immuunivälitteistä ja covid rokotteenkin käynnistämää, tulehdusreaktiota missä elimistö hyökkää omia kudoksiaan vastaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123620MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar701915Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421588Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja641027Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33978Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60843- 171834
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768