Voisiko olla neuropatiaa?

Anonyymi-ap

Kävi äskettäin niin, että nousin polviasennosta lattialta seisomaan, ja ennenkuin itse tajusin, olin jo kaatunut selälleni. Jonkinlainen tasapainohäiriö siis. Minulla on jo pitkän aikaa ollut jaloissa jonkinlaista heikkoutta, ja olen alkanut epäillä jalkojen puutumisen johtuvan jonkinlaisesta hermoviasta. Iltaisin jalkateriä särkee, mutta siihen auttaa jonkin verran rasvaaminen ja hierominen. Joskus joudun yöllä ottaman särkylääkkeenkin. Epäilen hermoratoja, koska esim. polven tai pohkeen kohdalta hierominen saattaa sähköttää alas nilkkaan tai jalkapöytään. Onko kenelläkään samantapaisia kokemuksia?

8

236

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mietin vielä tapahtunutta ja ajattelin, että tuo kaatuminen voisi olla toki myös epileptinen kohtaus, aivokasvaimesta johtuva. Mutta silti on olemassa tuo jalkojen tunnottomuus ja iltaöinen särky.

• Anonyymi

Nyt luin, että selkärangan rappeutuma voi aiheuttaa samantapaisia oireita.

Selkäydinkanava voi ahtautua ja muutokset voivat painaa selkäydintä tai yksittäinen hermojuuri voi jäädä puristuksiin hermokanavaan.

Tavallisin oire on kävellessä alaraajoihin leviävä kipu, puutuminen tai voimattomuus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt luin, että selkärangan rappeutuma voi aiheuttaa samantapaisia oireita.

Selkäydinkanava voi ahtautua ja muutokset voivat painaa selkäydintä tai yksittäinen hermojuuri voi jäädä puristuksiin hermokanavaan.

Tavallisin oire on kävellessä alaraajoihin leviävä kipu, puutuminen tai voimattomuus.

Pitäisin todennäköisimpänä just tollasta ja/tai sitten muusta syystä johtuvaa ääreisneuropatiaa, jonka taustalla voi olla vaikka mitä, mm diabetes, kilpirauhasen vajaatoiminta, MS.

Monisairas

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitäisin todennäköisimpänä just tollasta ja/tai sitten muusta syystä johtuvaa ääreisneuropatiaa, jonka taustalla voi olla vaikka mitä, mm diabetes, kilpirauhasen vajaatoiminta, MS.

Monisairas

Vuosittaisissa labrakokeissa minulla ei ole ollut mitään poikkeamia viitearvoista niistä kokeista mitä normaalisti tehdään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vuosittaisissa labrakokeissa minulla ei ole ollut mitään poikkeamia viitearvoista niistä kokeista mitä normaalisti tehdään.

Neuropatiaa ei voi todeta laboratoriotesteillä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Neuropatiaa ei voi todeta laboratoriotesteillä.

Se oli viittaus tuon kirjoittajan viestiin, jossas puhuttiin diabeteksesta ja kilpirauhasesta.

• Anonyymi

😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

😍 ­N­­­y­­m­­f­o­­­m­a­­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18167718N

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Neuropatiaan liittyy tunnottomuus ja pistely, voi olla immuunivälitteistä ja covid rokotteenkin käynnistämää, tulehdusreaktiota missä elimistö hyökkää omia kudoksiaan vastaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      3994
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      18
      2996
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      388
      2155
    4. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      239
      1919
    5. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      1851
    6. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      31
      1727
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      32
      1619
    8. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      14
      1367
    9. Kulujen jako parisuhteessa

Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai
      Parisuhde
      68
      1230
    10. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1171
    Aihe